Šta je novo?

Tramvaji

Evo mog predloga tramvajske mreze po izgradnji mosta na Adi.

Linija 14 preimenuje se u liniju 8.
Nova linija 14 spaja Banovo Brdo i NBG.
Linija 11 preusmerava se preko novog mosta i zadrzava pocetni i periferni terminus.


Linije sam oznacio po bojama, izuzev nekoliko sivih, koje predstavljaju linije sa intervalom medju polascima duzim od 7 ili 10 minuta. To bi bile alternativne linije, a "obojene" glavne.

tram.jpg
 
@Матеја Бељан
Nisam bas pažljivo pratio temu pa unapred se izvinjavam , ako je vec bilo pitanje
Šta ometa postavljanje šina od Kapije do Franša (povezivanje postojecih šina)
kada je to samo prava linija a ulica je dosta široka a i trasa nije predugačka .
Postojanje još jednog ,, šinskog kruga,, tj stvaranje šinske osmice donosi samo velike pozitivne koristi svima sa raznih aspekata
 
@Матеја Бељан
Zavrsetak radova na novom mostu na adi bice savrsena prilika za reorganizaciju linija gradskog saobracaja pa samim tim i tramvajske mreze.
Vreme je da spremimo sto vise predloga kako bi mogli da uticemo na odluke direkcije (ili da ih zamenimo :gobb:).

U tvom planu mi se narocito svidja upotreba sina u Spanskih Boraca (mada ce ta trasa doci do izrazaja tek kada se urbanizuju okolni blokovi i obezbedi pravi zadnji ulaz na zeleznicku stanicu Novi Beograd) i direktna veza izmedju Banovog Brda i Blokova.

Ipak, mislim da je buducnost tramvaja u Beogradu u smanjenju broja linija, nezavisnim trasama i okretnicama, koje obezbedjuju pouzdan takt od nekoliko minuta.
Vec danas nosioci markica mogu da presedaju o istom trosku a sa buducim sistemom vremenski ogranicenih karata, presedanje ce postati norma.
Misljenja sam da je bitnije imati jak i pouzdan takt na zasebnim linijama po cenu presedanja nego linije koje se racvaju i preplicu sa neizbeznim konfliktima kao danas.


postovacu ovde plan koji to ilustruje koji sam prvo postavio na diskusiji o novim linijama jgp

14_antigona.png
 
Pronašao sam jedan članak u reviji...

Tehnička dijagnostika
2007, vol. 6, br. 2, str. 3-9

jezik rada: engleski

Pouzdanost i raspoloživost beogradskog tramvajskog saobraćaja

Tica Slaven, Stanojević Nada, Vasić Branko

link:
http://scindeks-clanci.nb.rs/data/pdf/1451-1975/2007/1451-19750702003T.pdf

sa miškom se klikne na "pun tekst" i dobiješ ceo članak

Avtori su iz Srbije, tako da nema problema dobiti članak na srbskom, ako se ko zainteresuje...
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=4557
 
Mislim da sam vec i govorio da imam o previse linija na koje se nije moguce osloniti. Tako naprimer, kada bi 2 isla redovno, na par minuta, onda 5, 10, 11, 13 ne bi imale smisla. Ali za sada sistem je ovakav i ne verujem da ce neko pristati radikalno da ga menja
 
"I'll make him an offer he can't refuse"

vito-corleone1.jpg


sve se da promeniti, samo treba biti ubedljiv i uporan...
 
^^ :lol:

@amm8990 To je moj profesor sa faksa,ne predaje mi licno ali sam pricao sa njime.Kaze da se mora siriti tramvajska mreza i u vecini stvari se slaze sa jovinovim planom.Takodje belam naziva turbo tramvajem koji ima tendenciju da ulazi u misje rupe.Mislim na ovog dr.masinstva
 
iskreno, ja bi' implementirao zidarev plan, ali da ostane dvojka, a ove ostale idu 1, 3, 4 i 5. ipak je dvojka - dvojka. samo joj povećati takt
 
E ljudovi jedne pitanje.

Vozih se 7icom danas ka ustanickoj i istovari nas covek kod kluza i okrenu na toj okretnici kod Kluza a 14ica je produzila regularno napred,kada sam se vracao ista stvar,samo je 5 isla do ustanicke.Ima li razloga zasto 7ice sada ranije okrecu???Inace rade nesto oko te okretnice na onoj zelenoj povrsini gde je krug.
 
@JohnnyLee

hvala na podrsci

tramvaje sam numerisao od 10 na dalje da 1, 2, 3... ostanu na raspolaganju za metro...

Volim i ja dvojku, neka nostalgija sta ces, ali se ne uklapa u sustinu novog sistema. Nemogu zajedno dvojka i nezavisne trase ostalih linija, previse bi bilo preklapanja.
Mozda po neki starinski turisticki tramvaj na kruznoj trasi, ili stara katica kada sve budu zamenjene novim fensi tramvajima, ali nikako regularna linija.
 
BEOGRAD 28. 09. 2010
PRATITE LRT FIJASKO SERIJAL,EPIZODA HOROR..:laugh:;):kafa:
PRESS

IMA LI KAZNE ZA OVAKVU BAHATOST?!
Parkiran nasred šina!
TRAMVAJ-1.jpg

Stotine građana juče su pola sata tapkale u mestu jer je jedan automobil preprečio put tramvaju. Ljuti putnici na rukama preneli automobil, što je samo pomoglo nemarnom vozaču, pošto ga ni policija ni „pauk" nisu kaznili jer ga nisu zatekli u prekršaju?!
1
Nekoliko stotina Beograđana juče je više od pola sata stajalo u mestu u Bulevaru kralja Aleksandra zbog jednog bezobzirnog vozača automobila! Vozač zelenog „golfa" zaustavio se na šinama i otišao da obavi svoj posao dok su se tramvaji usred jutarnjeg špica u koloni ređali jedan za drugim. Kako ni posle pola sata na vidiku nije bilo vozača, a ni „pauk" službe, iznervirani putnici izašli su iz blokiranih tramvaja i na rukama preneli automobil! Ubrzo su stigli „pauk" i policija, ali vozaču nije pisana nikakva kazna, uz obrazloženje da nema osnova „jer je vozilo bilo propisno ostavljeno kada su ga oni zatekli"?!?

Ovaj potez saobraćajne policije i zaposlenih u „Parking servisu" još više je razbesneo ljude koji su zbog tuđe bahatosti kasnili na posao.

- Kažu da vozilo više nije bilo u njihovoj nadležnosti jer smo ga pomerili, a saobraćajni policajac neće da piše kaznu! Pa, gde je ovde pravda?! Većina građana dobiće kritike jer kasni na posao, a bahati vozač koji je ostavio automobil nasred šina proći će nekažnjeno. Stvarno sramota - razočarano je pričao jedan od putnika.

Praksa u svim ulicama

Vozač jednog od zaglavljenih tramvaja Velimir Nikolić kaže da je sve ovo, nažalost, svakodnevica.
TRAMVAJ-2.jpg

- Ovakve stvari postale su deo svakodnevice na Bulevaru, ali i na drugim ulicama. Dnevno i po tri puta molim vozače da pomere svoje automobile sa šina. Možda je opravdano bilo u početku, kada su tramvaji tek pušteni u saobraćaj, jer dosta sugrađana nije bilo obavešteno. Ali nakon mesec dana, ovo je bezobrazluk. Ja zaista ništa ne mogu da učinim, a već od sledeće stanice moram da slušam uvrede sugrađana jer kasnim čak pola sata! Vreme je da neko reši ovaj problem - priča Nikolić.

U GSP-u kažu da su najugroženije ulice Cara Dušana, Vojvode Stepe, 27. marta i deo Bulevara kralja Aleksandra, od Cvetkove pijace pa do okretnice, jer su šine pored trotoara.


NAPADAJU VOZAČE

Slavica Stevanović iz GSP-a istakla je da su fizički napadi na vozače tramvaja česta pojava.

- Dešava se da odgovorni za zastoj saobraćaja, koji su svesno parkirali automobil i preprečili put tramvaju, verbalno i fizički napadaju naše radnike. Tramvaji uvek imaju prednosti i zabranjeno je da se bilo ko parkira na šinama. Dužnost naših radnika je da obaveste naš centar, a zatim policiju i „pauk" službu. Ipak, vlasnike ovih automobila to vređa jer će ih neko kazniti za nemarnost, pa naši vozači ni krivi ni dužni, dobiju batine - objasnila je Stevanovićeva.


- Svakodnevno imamo zastoj od 15 do 30 minuta zbog nesavesnih i bahatih vozača. Mi zaista ne možemo da izmenimo infrastrukturu u svim delovima grada i premeštamo šine na sredinu kolovoza. Zbog nemarnih građana zaustavljen je saobraćaj, a dragoceno vreme putnicima ne može da se nadoknadi - rekla je Slavica Stevanović, PR GSP-a „Beograd".

Malo „pauka"?

Ona je naglasila i da su se nekoliko puta žalili i JKP „Parking servisu" tražeći da se poveća broj vozila „pauk" službe. Ipak, i iz ovog preduzeća kažu da je glavni problem nedostatak saobraćajnih policajaca, a ne njihovih vozila.
TRAMVAJ-3.jpg

- Intervenišemo isključivo po pozivu saobraćajnih policajaca. Ako oni odluče da vozilo ne treba da bude uklonjeno, naši radnici neće da intervenišu samo zbog gneva sugrađana koji kasne na posao. Takav je zakon i ne možemo protiv njega. Što se nas tiče, imamo dovoljno i radnika i vozila, ali glavnim problem je u nedostatku saobraćajnih policajaca. Možda se situacija poboljša kada na snagu stupi komunalna policija, ali do tada moramo da funkcionišemo ovako - saopštili su iz JKP „Parking Servis".

A. STANKOVIĆ www.press on line
 
Nije to LRT fijasko, nego SRB fijasko...za nas su jedino leteća vozila, uvek će neka st*** preprečiti put :|
 
Тачно тако. Буквалан пример бахатости и јавашлука. Али, ништа ново, увек мора да се нађе неко, ко направи застој трамваја паркирањем на шинама. Изгледа да нема томе краја... :bash:
 
Jedino da ih kaznjavaju.A narod se zeznuo oko jedne stvari,samo su trebali da fotografisu kola na sinama i gotovo :)
Policajci slikaju ali pravim foto aparatom kada kaznjavaju.
 
Fotografije su u samom članku, vidi se da blokira tramvaj koji bi zakačio auto ako bi pokušao da prođe :) A tu je i registracija BG 646-024, pa ako nekad naiđete - grebite :D
 
Ma trebali su samo lepo da ga vrate na sine :)
ili jos bolje da ga okrenu naglavacke pa vlasnik "propisno" parkiranog automobila neka se snalazi...

gap%20upside%20down%203.jpg
 
Najbolje je da tramvaje montiraju ove spiceve kao sto imali parni vozovi,em tramvaj ne bi morao da se zaustavlja em bi vlasnici bili svesni da ako ostave kola moze da ih pokosi tramvaj

oldtrain.gif
 
Матеја, и ја сам имао сличну идеју као и ти што се тиче трамваја.

Лукпот, не брини, и кад би била летећа возила, и тад би неко нашао начина да блокира саобраћај. Такви смо ми. :(
 
2012":1ydifyo2 je napisao(la):
Ovima iz Tramvajskog lobija opet presela kafa :kafa:
Nije njima presela kafa, boli njih zadnjica. Recice: ``A sto niste prosirili Bulevar dokle je planirano pre 120 godina. Ovo se ne bi desilo``.
 
Metrou ne treba ni M. Prosto to je drugi sistem... U Sofiji ili Budimpesti cak i tramvaji i trole imaju svoje oznake koje se poklapaju sa autobuskim
 
Interesuje me Vasse missljenje o spajanju kapija i Franssa , sem finasiskih prepreka ne vidim nista sstetno vec samo dooobro
tranvajska pruga se dugo nije ssirila u starom Beogradu (predlozzeno predstavlja relativno manju pravu liniju na mapi grada )

Kada se uzme u obzir frekventnost i brzina predjene trase pa da sutra puste joss jednu cev sa metroom travaji ce ga ssiti sa 5:0
 
boca-ica":190vqosk je napisao(la):
Interesuje me Vasse missljenje o spajanju kapija i Franssa , sem finasiskih prepreka ne vidim nista sstetno vec samo dooobro
tranvajska pruga se dugo nije ssirila u starom Beogradu (predlozzeno predstavlja relativno manju pravu liniju na mapi grada )

Kada se uzme u obzir frekventnost i brzina predjene trase pa da sutra puste joss jednu cev sa metroom travaji ce ga ssiti sa 5:0
OFF:
Majke ti, Kovinac, piši bre nomalno, ova tvoja ss ne može čovek da pročita a da ga ne zaboli glava...
 
Moze bre da se procita, nek pise kako zeli. Za sada nije u planu sirenje tramvajske mreze, osim preko novog mosta, i vecina je saglasna da noac treba ulagati u metro. Tako da... tesko:)
 
Vrh