Posto ne prestaje rasprava po pitanju sirenja tramvajske mreze i posle metroa, osvrnuci se na nekoliko stvari, kada razmisljate o dostupnosti,setite ili potrazite ljude koji imaju preko 90 godina, a mogu da predju i do nekoliko kilometara dnevno, naravno ima i puno onih mnogo mladjih koji svakodnevno prelaze citavih nekoliko metara od kola do ulaza, a kako bi samo voleli kada bi postojali u zgradama i liftovi za kola i garaze pored spavacih soba, naravno da takvima ne treba ni tramvaj ni metro, a izgleda da je njih najvise.Sto se nemocnih ljudi tice ovde su drugi lepo naveli primere kako se to svuda u svetu pa i kod nas resava.
Kao sto napisah mnogima bi od metroa vise odgovarala izgradnja liftova za kola do svakog sprata stambenih zgrada, za takve je naravno potrebno dodavati nove trake bulevarima, ali umesto dodavanja traka umesto tramvajske bastice treba pretvoriti u cvetne leje, a kolovozne trake predati vozacima rolera i bicikli.Npr. biciklom se na Novom beogradu stize sa kraja na kraj za najvise pola casa, a od Savskih blokova do Zemuna i pesice bi moglo za jedan cas.Tako se stedi gorivo, cuva cist vazduh, a trose se kalorije i usavrsava zdravlje.Neko je pomenuo alternativne trolejbuske linije u blizini Bulevara KA, ali i ulice kojima idu te trole mogu da budu alternativni pravci i za vozila kojima bi zamenili bulevar mozda i sada, a posebno posle metroa, jer on umanjuje i potrebe za upotrebom kola. Na zalost ocigledno je da su ovde ove teme tabu,jer sledi kao i obicno zid cutanja i skretanje price u drugom pravcu.