Čini mi se da je jedan bio namenjen rashodu, za delove. No, siguran sam da su pod prismotrom donatora.Матеја Бељан":2qxa7omz je napisao(la):Da li je istina da se vec dva Svajcarca rashoduju? Ako je to tacno, prvi bih stao iza ideje da gradjani tu informaciju proslede donatoru i da se dalja donacija obustavi.
Objasnio sam zasto. Zato sto sam nacuo da su vec 2 rashodovali. Negde je mogao da vozi 40 godina, a ovde odmah rashod, cherupanje delova i slicno!dedinje":3vpf32ie je napisao(la):Zašto da se donacija obustavi? Vozio sam se tim švajcarskim tramvajem i ide odlično iako je malo zastareo. Oni su nam ih dobronamerno poklonili a nama su odlično došli, smanjili su gužvu i čekanje. Treba da se nadamo da ćemo i mi jednog dana biti razvijena i bogata zemlja i da će mo moćin da dajemo donacije drugima.
Ljudi ja sam se malo pogubio.... Dakle šestica je ukinuta nakon provlačenja šina kroz Resavsku. I nakon toga ona više ne postoji... Otkud ona danas opet ovde gde je sada? A primetio sam kad sam prolazio Bulevarom Kralja Aleksandra (onim starim) da su na stajališima stajale oznake tramvaja sledećim redom : 5 7 14 i na kraju 6 Kao da je dodato naknadnoWile E. Coyote":3e5glyj1 je napisao(la):Пре тога је отворена окретница код Железничке станице, па је седмица ишла дотле. Траса кроз Ресавску је пуштена после изградње пруге за Нови Београд. Тако је седмица прво ишла Устаничка-Славија-Блок 45, па кад је изграђена пруга кроз Ресавску (траса коју је трамвајски лоби упорно и непопустљиво гурао по цену живота) скренута је тамо, а шестица укинута, са образложењем да је окретница на Ташмајдану преправљена и да Катице не могу да се тамо окрену.nbumbic":3e5glyj1 je napisao(la):Do 1984 sedmica se okretala na pristaništu, a trasa joj je bila Ustanička - Slavija - Pristanište.
Potom je trasa 7-ce promenjena na današnju, a u GSP-u su bili mišljenja da je time 6-ca postala nepotrebna, pa je ukinuta
Управо то.2012":3e5glyj1 je napisao(la):Taj koncept je zapravo primenjen u Beču kada je tramvaj u centru spušten pod zemlju,a oni tu fazu nazvali Premetro,naravno oni su i imali cilj da uvedu posle toga Metro,dok je kod nas ta interesna grupa htela da ostane samo tramvaj.. :kafa:
+1
Dakle, postoji i nastvaiće da radi, bar mislim.:/6 ТАШМАЈДАН - УСТАНИЧКА / ПРИВРЕМЕНО НЕ САОБРАЋА
И јесте накнадно уведен, јер су се људи бунили што је укинута. Зато је 6 и додато накнадно. По мени баш нема неке логике да локал има посебан број, али више је у питању традиција, јер је то једна од првих трамвајских линија. Тренутно не ради, као што рече АММ, због реконструкције Булевара. Још кад би 14 променио број у 8 (што има много више логике - 5,6,7,8 до Устаничке, а 8,9,10 до Бањице, баш се лепо слаже, а 14 да остане за неку од нових линија са Б.Брда кад се заврши мост преко Аде), било би још боље.djakovac":ku9naihk je napisao(la):Ljudi ja sam se malo pogubio.... Dakle šestica je ukinuta nakon provlačenja šina kroz Resavsku. I nakon toga ona više ne postoji... Otkud ona danas opet ovde gde je sada? A primetio sam kad sam prolazio Bulevarom Kralja Aleksandra (onim starim) da su na stajališima stajale oznake tramvaja sledećim redom : 5 7 14 i na kraju 6 Kao da je dodato naknadno
Ta ideja sa 8 uopšte nije loša A i na Banovom Brdu bi sjajno leglo 12, 13, 14....Mislim da je veoma logično da se tako nešto i desi... Ali naravno tek kada most preko Ade bude gotov i pod uslovom da preko njega budu išli tramvaji...Wile E. Coyote":c7gvnbhv je napisao(la):И јесте накнадно уведен, јер су се људи бунили што је укинута. Зато је 6 и додато накнадно. По мени баш нема неке логике да локал има посебан број, али више је у питању традиција, јер је то једна од првих трамвајских линија. Тренутно не ради, као што рече АММ, због реконструкције Булевара. Још кад би 14 променио број у 8 (што има много више логике - 5,6,7,8 до Устаничке, а 8,9,10 до Бањице, баш се лепо слаже, а 14 да остане за неку од нових линија са Б.Брда кад се заврши мост преко Аде), било би још боље.djakovac":c7gvnbhv je napisao(la):Ljudi ja sam se malo pogubio.... Dakle šestica je ukinuta nakon provlačenja šina kroz Resavsku. I nakon toga ona više ne postoji... Otkud ona danas opet ovde gde je sada? A primetio sam kad sam prolazio Bulevarom Kralja Aleksandra (onim starim) da su na stajališima stajale oznake tramvaja sledećim redom : 5 7 14 i na kraju 6 Kao da je dodato naknadno
Koliko se sećam kec je od kraja 70tih do 90/91 išao Kalemegdan- Rakovica, pa do Kneževca, a do godinu dve posle II svetskog rata kec je išao trasom Kalemegdan - Slavija.Wile E. Coyote":ntg4bqd6 je napisao(la):(1 је нешто врло, врло кратко ишао Пристаниште-Таш-Вук-БЕКО док није сасвим укинут).
Управо тако. После је још пар месеци ишао овом трасом коју сам навео.nbumbic":2ygj9wq5 je napisao(la):Koliko se sećam kec je od kraja 70tih do 90/91 išao Kalemegdan- Rakovica, pa do Kneževca,
А кад су укинули пругу за Чукарицу, ишла је Ново гробље-Господарска механа, па је затим негде 70-их укинута.nbumbic":2ygj9wq5 je napisao(la):4 je šesedesetih imala trasu Novo groblje - Čukarica (tako stoji na planu grada iz 1965.)
Е овога се сећам. Тад су ознаке линија са стране биле наранџасте са црним великим бројем и релацијом малим словима испод, а напред је било црно роло-платно са белим словима, које се изнутра осветљавало ноћу (увек ми је било смешно што је писало ОМЛАДИНС. СТАДИОН, као да није било места за још два слова ), код трамваја је број био посебно, а код бусева је све било заједно. Код трола је то уведено касније, кад су заменили роло-платна са новим, где су била жута слова, а до тада је била велика бела табла са сијалицом напред, која је могла да осветли таблу. У складу са тим, и ознаке на станицама су биле наранџасте са црним словима и бројевима, а у доњем делу (који је на слици почупан) биле су трасе линија које стају на станици са свим стајалиштима (мислим да сам у некој другој теми причао о томе). Врло практичан систем, који се могао модернизовати (пластика са светлом изнутра), али паметњаковићи су то укинули и увели оне беле табле, на којима је у почетку био уписан први и последњи полазак за сваку линију, а које су касније замењене садашњим.nbumbic":2ygj9wq5 je napisao(la):Evo jedne slike tramvajske stanice iz 80tih (Slavija)
Имаш и на сајту www.railserbia.net/forum у неколико тема у подфорумима "Трамваји" и "Градски превоз - разно". Има нас неколико који дискутујемо о томе што те интересује на оба форума.djakovac":1cs76ezn je napisao(la):Da li zna neko gde na netu mogu da pronađem (na jednom mestu) kompletnu istoriju trasa linija tramvaja od njegovog uvođenja do danas. Najviše me zanima period 1980 - 1995. Puno bi značilo.