Čini mi se da je jedan bio namenjen rashodu, za delove. No, siguran sam da su pod prismotrom donatora.Матеја Бељан":2qxa7omz je napisao(la):Da li je istina da se vec dva Svajcarca rashoduju? Ako je to tacno, prvi bih stao iza ideje da gradjani tu informaciju proslede donatoru i da se dalja donacija obustavi.
Objasnio sam zasto. Zato sto sam nacuo da su vec 2 rashodovali. Negde je mogao da vozi 40 godina, a ovde odmah rashod, cherupanje delova i slicno!dedinje":3vpf32ie je napisao(la):Zašto da se donacija obustavi? Vozio sam se tim švajcarskim tramvajem i ide odlično iako je malo zastareo. Oni su nam ih dobronamerno poklonili a nama su odlično došli, smanjili su gužvu i čekanje. Treba da se nadamo da ćemo i mi jednog dana biti razvijena i bogata zemlja i da će mo moćin da dajemo donacije drugima.
Ljudi ja sam se malo pogubio.... Dakle šestica je ukinuta nakon provlačenja šina kroz Resavsku. I nakon toga ona više ne postoji... Otkud ona danas opet ovde gde je sada? A primetio sam kad sam prolazio Bulevarom Kralja Aleksandra (onim starim) da su na stajališima stajale oznake tramvaja sledećim redom : 5 7 14 i na kraju 6 Kao da je dodato naknadnoWile E. Coyote":3e5glyj1 je napisao(la):Пре тога је отворена окретница код Железничке станице, па је седмица ишла дотле. Траса кроз Ресавску је пуштена после изградње пруге за Нови Београд. Тако је седмица прво ишла Устаничка-Славија-Блок 45, па кад је изграђена пруга кроз Ресавску (траса коју је трамвајски лоби упорно и непопустљиво гурао по цену живота) скренута је тамо, а шестица укинута, са образложењем да је окретница на Ташмајдану преправљена и да Катице не могу да се тамо окрену.nbumbic":3e5glyj1 je napisao(la):Do 1984 sedmica se okretala na pristaništu, a trasa joj je bila Ustanička - Slavija - Pristanište.
Potom je trasa 7-ce promenjena na današnju, a u GSP-u su bili mišljenja da je time 6-ca postala nepotrebna, pa je ukinuta
Управо то.2012":3e5glyj1 je napisao(la):Taj koncept je zapravo primenjen u Beču kada je tramvaj u centru spušten pod zemlju,a oni tu fazu nazvali Premetro,naravno oni su i imali cilj da uvedu posle toga Metro,dok je kod nas ta interesna grupa htela da ostane samo tramvaj.. :kafa:
+1
Dakle, postoji i nastvaiće da radi, bar mislim.:/6 ТАШМАЈДАН - УСТАНИЧКА / ПРИВРЕМЕНО НЕ САОБРАЋА
И јесте накнадно уведен, јер су се људи бунили што је укинута. Зато је 6 и додато накнадно. По мени баш нема неке логике да локал има посебан број, али више је у питању традиција, јер је то једна од првих трамвајских линија. Тренутно не ради, као што рече АММ, због реконструкције Булевара. Још кад би 14 променио број у 8 (што има много више логике - 5,6,7,8 до Устаничке, а 8,9,10 до Бањице, баш се лепо слаже, а 14 да остане за неку од нових линија са Б.Брда кад се заврши мост преко Аде), било би још боље.djakovac":ku9naihk je napisao(la):Ljudi ja sam se malo pogubio.... Dakle šestica je ukinuta nakon provlačenja šina kroz Resavsku. I nakon toga ona više ne postoji... Otkud ona danas opet ovde gde je sada? A primetio sam kad sam prolazio Bulevarom Kralja Aleksandra (onim starim) da su na stajališima stajale oznake tramvaja sledećim redom : 5 7 14 i na kraju 6 Kao da je dodato naknadno
Ta ideja sa 8 uopšte nije lošaWile E. Coyote":c7gvnbhv je napisao(la):И јесте накнадно уведен, јер су се људи бунили што је укинута. Зато је 6 и додато накнадно. По мени баш нема неке логике да локал има посебан број, али више је у питању традиција, јер је то једна од првих трамвајских линија. Тренутно не ради, као што рече АММ, због реконструкције Булевара. Још кад би 14 променио број у 8 (што има много више логике - 5,6,7,8 до Устаничке, а 8,9,10 до Бањице, баш се лепо слаже, а 14 да остане за неку од нових линија са Б.Брда кад се заврши мост преко Аде), било би још боље.djakovac":c7gvnbhv je napisao(la):Ljudi ja sam se malo pogubio.... Dakle šestica je ukinuta nakon provlačenja šina kroz Resavsku. I nakon toga ona više ne postoji... Otkud ona danas opet ovde gde je sada? A primetio sam kad sam prolazio Bulevarom Kralja Aleksandra (onim starim) da su na stajališima stajale oznake tramvaja sledećim redom : 5 7 14 i na kraju 6 Kao da je dodato naknadno
Koliko se sećam kec je od kraja 70tih do 90/91 išao Kalemegdan- Rakovica, pa do Kneževca, a do godinu dve posle II svetskog rata kec je išao trasom Kalemegdan - Slavija.Wile E. Coyote":ntg4bqd6 je napisao(la):(1 је нешто врло, врло кратко ишао Пристаниште-Таш-Вук-БЕКО док није сасвим укинут).
Управо тако. После је још пар месеци ишао овом трасом коју сам навео.nbumbic":2ygj9wq5 je napisao(la):Koliko se sećam kec je od kraja 70tih do 90/91 išao Kalemegdan- Rakovica, pa do Kneževca,
А кад су укинули пругу за Чукарицу, ишла је Ново гробље-Господарска механа, па је затим негде 70-их укинута.nbumbic":2ygj9wq5 je napisao(la):4 je šesedesetih imala trasu Novo groblje - Čukarica (tako stoji na planu grada iz 1965.)
Е овога се сећам. Тад су ознаке линија са стране биле наранџасте са црним великим бројем и релацијом малим словима испод, а напред је било црно роло-платно са белим словима, које се изнутра осветљавало ноћу (увек ми је било смешно што је писало ОМЛАДИНС. СТАДИОН, као да није било места за још два словаnbumbic":2ygj9wq5 je napisao(la):Evo jedne slike tramvajske stanice iz 80tih (Slavija)
Имаш и на сајту www.railserbia.net/forum у неколико тема у подфорумима "Трамваји" и "Градски превоз - разно". Има нас неколико који дискутујемо о томе што те интересује на оба форума.djakovac":1cs76ezn je napisao(la):Da li zna neko gde na netu mogu da pronađem (na jednom mestu) kompletnu istoriju trasa linija tramvaja od njegovog uvođenja do danas. Najviše me zanima period 1980 - 1995. Puno bi značilo.![]()