Šta je novo?

Tramvaji

Imam jedno pitanje. Da li je istina da će se vremenom potpuno ukinuti tramvajska mreža na Novom Beogradu, i da će je zameniti LRT? Dakle moje pitanje je sta ce se desiti sa tramvajima na Novom Beogradu nakon izgradnje novog mosta na preko Ade, i UMP-a? Da li ima šanse da se tramvajem spoje preko novog mosta Čukarica i NBGD, makar do izgradnje LRTa?
 
nemo' da te čuje 2012. pupupu
anyway, tramvaj se na Novom Beogradu neće uklanjati, nego će se napraviti veza sa novim mostom
 
Ček ček ček... Ja se jesam nadao da će se tramvaji povezati sa novim mostom ali ovo je prvi put da to čujem od nekog. Ja sam razumeo da će LRT negde oko 2050 prolaziti preko njega, a da će do tada biti prazno mesto na sredini mosta..... Da li je to proverena informacija ili....
 
djakovac":17w60s77 je napisao(la):
Imam jedno pitanje. Da li je istina da će se vremenom potpuno ukinuti tramvajska mreža na Novom Beogradu, i da će je zameniti LRT?
Pa pazi ovako, Španci ističu da nam prodaju 30 LRT vozila, mi to zovemo tramvajima :lol: Tako da to i ima smisla što govoriš :laugh:

btw. već smo diskutovali na temu ukidanja tramvaja i zaključili da je to ludost, inače bi Beč ukinuo sve tramvajske linije, pošto ima metro :lol:
 
Evo jos jednog pitanja, da li ce taj LRT koristiti postojece sine u Beogradu, i da li ce se dakle one sine u Jurija Gagarina povezati sa mostom? I da li ce se na petlji hipodrom ukrstiti sa sinama ka Čukarici, ili Banovom Brdu, i kada se to može očekivati?
 
Ma slobodno pitaj. Dakle, što se metroa tiče, to još ništa nije odlučeno šta i kako će se graditi. Što se spajanja blokova i čukarice tiče, to deluje kao logičan potez i mislim da je gotovo sigurno da će ići tramvaj preko novog mosta.
 
E to je lepo čuti i ja sam se nadao tome.... Samo je problem što sam već nekoliko dana pretraživao internet na tu temu ali nigde nisam našao da neko spominje spajanje tramvajske mreže na Novom Beogradu i Čukarici.... osećam da će da uvedu neku autobusku liniju do Čukarice. A i šine koje postavljaju kod Hipodroma ne ukazuju na to da će se spojiti sa mostom....
 
:) :D ;) Evo me,ko to priziva Lrt..ma kapiram ja šta pitaš,vidi ovako Lrt na NBG što da ne,ali na nekim linijama koje povezuju Metro linije,da bi se zamenila postojeća tek obovljena tramvajska mreža na NBG treba ponovo ulagati novac,a i novonaručeni CAF tramvaji su uskog koloseka,tako da bi tako nešto ostalo za dalju budućnost,eto Alstom uradio novi model tramvaja koji može da vozi po šinama svih širina i na recimo za Beovoz,tako da nam dolazi hibridna budućnost, :cool:
 
Dobro. Sada me zanima šta se dešava sa postojećim tramvajskim šinama kod buvljaka, sada kada se bude gradio UMP. I da li UMP već tu postaje nadvožnjak ili se pravi nova raskrsnica sa proleterske solidarnosti, posle nadvožnjaka gde prolaze vozovi(stanica Novi Beograd) Ne znam koliko sam jasan i izvinite ako smaram ali me jednostavno zanimaju takve stvari....

P.S.

Šta se dešava šinama za tramvaj koje vode do depoa SAVA.... Ostaju li one u funkciji? Šta se dešava sa onom jednokolosečnim tramvajskim kolosekom u Agostina Neta, koji vodi do depoa?
 
Pazi ovako,te detalje nam nisu zvanično saopštili jer smo videli šturu grafički prikaznu petlju(sirotinjski a tolike pare se ulažu u taj projekat a oni ne mogu da plate siću da se uradi dobra prezenatcija,moroni) i priključne saobraćajnice sa jedne i druge strane ,koliko sam moga da razaznam da tu kod stanice Nbg Ump prelazi na stubove tramvajsku prugu i onda se spušta do depoa,tu mi nije najjasnije da li je klasična raskrsnica ili opet stubovi,,eto toliko sam video.. :kafa:
 
Nije dobro sto su u Starine Novaka napravili skretanje samo ka Kalemegdanu, za liniju 10. Treba uvek praviti i skretanja koja trenuno ne koristi nijedna linija, ali mogu biti korisna. Sada 7 i 12 ne bi isli preko Dorcola!
 
U pravu si Mateja...... Kod te raskrsnice su mogli da naprave to skretanje... Puno bi sada značilo.. A dodatna priča je da već 6 meseci šine u toj ulici stoje neiskorišćene pošto 10 ide preko Vuka....
 
Тај недостатак скретања ни мени никад није био јасан. Па и на раскрсници Ресавске и Немањине су направили скретање које никад није било коришћено, не знам зашто и овде нису.
 
Wile E. Coyote":1zvobp4j je napisao(la):
Тај недостатак скретања ни мени никад није био јасан. Па и на раскрсници Ресавске и Немањине су направили скретање које никад није било коришћено, не знам зашто и овде нису.
Zato sto, za sve sto rade, koriste projekte iz `70-tih. Tada nije to zamisljeno, a ni projektovano, pa sadasnjoj vlasti ne pada napamet da projektuje nesto novo.
 
Po meni je propust i to što nisu spojene šine sa Banovog Brda, i one koje vode do Rakovice.... Mogla bi jedna lepa linija da se napravi Banovo Brdo- Kneževac
 
Наравно. Где год постоје трамвајска укрштања, требало је омогућити сва скретања. Питање је да ли би угао то дозвољавао. Видећемо да ли ће тај пропуст бити исправљен по завршетку моста на Ади и приступних путева.
 
Oce,juce...

@Wille morao sam tako da odgovorim kad si ti dopustio sebi da budes optimista :lol:
 
Juce sam na stanici kod kalemegdana video tramvaj sa brojem 88. Inace tramvaj je Katica sa orkuglim prednjim farovima a ne sa kockastim, u staroj boji crveno bela i ocigledno je skoro renovirana zato sto izgleda fantasticno :)
 
201 je remontovan 2002, cesto je vozio na liniji 7, ne verujem da su ga isekli.
 
Надам се су се другови из ГСП-а дозвали памети и да за њега неће бити борбе као за тролу кеца кад дође време.
 
Taj u staroj semi bojanja je 409 koji je vozio samo 1 godinu a onda se pokvari i stajao u garazi do sad
 
Vrh