Šta je novo?

Tramvaji

Očigledno da gradske vlasti na primeru CAF-a nisu ništa naučile. Španac isto nije mogao na mnoge deonice, ali nisam verovao da će tako nešto, a možda i gore, da se ponovi.
Ова власт прави једно те исте грешке годинама. Што је @Bender Rodriguez једном написао, ово су слепци који не уче на својим грешкама, тако да не треба више ништа да те чуди.
 
Имаш тенденцију да нормализујеш многе катастрофалне процесе у шинском саобраћају у Србији односно увек се хваташ за делове тих процеса који ти дају простора за то. И овде си написао: "Sve je izgledalo identično kao što se dešava kod nas sa turcima".

А турци не могу у два кључна булевара читавог трамвајског система. Није се десило никада нигде осим наравно овде.
Aman čoveče, osvrnuo sam se na sama vozila a ne na infrastrukturu.
Da ti ponovim?
NA SAMA VOZILA A NE NA INFRASTRUKTURU!!!
Jesi sad ukapirao?
I da me zaobiđeš sa tvojim pokušajima da me uvučeš u to što ti želiš. To već godinama pokušavaš.
Imaš ovde brdo likova spremnih da se upuštaju u takvu raspravu.
A sad,slobodno,lagano i oslobađajuće produži pored mene.
 
За власт која тиранише Србију - нема лепих речи. А такође и за оне који по задатку покушавају да ту исту власт хвале или оправдавају.

Ја сам против ружних речи према власти. Ја сам за опцију да Србија заћути кад је у питању власт. Књаз Милош Обреновић је знао шта то значи.
 
Čemu nervoza i ovakav rečnik?
Зато што је ова власт лоповска и овде не могу да се користе лепе речи, нити да се придржаваш бонтона. Да је власт нормална, као што није, не би било оволиког бунта и псовки међу студентима и народом, као ни међу члановима форума. Такође, овде има много слуга овом режиму који провлаче све кроз ружичасте наочаре и својски се труде из петних жила да их одбране, не схватајући да ова власт протерује народ. Мења нацију и демографију државе. Ако не скинемо ове са власти силом и лустрацијом — обестиниће се оно што су Тарабићи прорекли — нестаћемо.

Pa samo to znas i da kazes, nikakav realan argument. Odma etiketa. Toliko o tome
То није етикетирање, већ прозивање. Пишеш да би писао, не размишљајући о последицама, и после се чудиш што те вређају и »етикетирају.« Не вреди; опет си оставио врата и прозоре у својој шупљој тикви широм отворене, и промаја ти је однела и оно мало мозга што си имао у небо под облаке. Таман си лепо почео, да би пар коментара касније све засвињио. Алал вера, мајсторе. Браво!
 
Poslednja izmena:
2-28.jpg
 
Gde će preostale 22 Božane uopšte voziti kada stignu ako ne mogu ni do Banjice ni do Ustaničke, a problemi sa infrastrukturom se do tada ne reše? Jedino 12 i 13, pa i da se takt pojača na tim linijama opet neće biti dovoljno da se uposli svih 25 vozila. Pre nedelju dana su slagali da može raditi na svim delovima mreže. O novom tenderu za 100 tramvaja više niko ni ne priča. I sa takvim oberlažovima, lopužama i probranim ološem na rukovodećim pozicijama treba razgovarati pristojnim rečnikom?
 
Ručno prebacivanje skretnica nam ne gine svakako😁
Gde će preostale 22 Božane uopšte voziti kada stignu ako ne mogu ni do Banjice ni do Ustaničke, a problemi sa infrastrukturom se do tada ne reše? Jedino 12 i 13, pa i da se takt pojača na tim linijama opet neće biti dovoljno da se uposli svih 25 vozila. Pre nedelju dana su slagali da može raditi na svim delovima mreže. O novom tenderu za 100 tramvaja više niko ni ne priča. I sa takvim oberlažovima, lopužama i probranim ološem na rukovodećim pozicijama treba razgovarati pristojnim rečnikom?
Malo smanjiti paniku, mogu da rade svuda, a kako sam čuo ivičnjaci mogu biti malo problem u dva Bulevara, jer su Bozankaya-e i nešto niže od CAF-ova za koje su se, takođe, prepravljala stajališta. I tad kad su prestavljena, očigledno su prepravljena knap. Problem koji je prilično lako rešiv u svakom slučaju. Previše je naduvanih priča, kao i za mimoilaženje tih tramvaja pa ništa.
 
Samom činjenicom da postoje poteškoće da tramvaj ne može da prođe nekom deonicom, pa bilo i minoran oko stajališta i ivičnjaka govori da projektni zadatak nije napisan eksploatacionim činjeničnim stanjem, već je pisan drugim razlozima.
Može jednom da se dogodi da pogrešiš, jer prvi put nabavljaš niskopodno vozilo (CAF), ali drugi put za isti tip vozila ne znam da li je zabeleženo igde.
 
@Jelancha
Ma svakako, al kažem da ne treba dizati paniku oko svega. Kao i priča od pre nekog vremena, sama infrastruktura ne treba da bude knap u bilo čemu, pa ni po pitanju stajališta. Možda smeta vratima kad se otvore, ne znam tačan razlog. Treba se fokusirati na krupne stvari, kao što je najava izbacivanja pruge kod Kalemegdana. Bozankaya-e su kupljene takve kakve su i sad nema nazad. Mnogo je važnije kako će nas služiti u godinama koje dolaze, a preživećemo tesanje ili zamenu ivičnjaka na stajalištima ako to zaista bude potrebno.
 
Мени је проблем да се представља као проблем померање ивичњака на 10-15 стајалишта. Ево, на путу за посао, (Брест, Белорусија) гледам озбиљније водоводне радове где уклањају ивичњак и враћају га. Кубик бетона је пре 15 година коштао око 70 евра, сада око 150 вероватно. 20 грађевинских дневница по стајалишту, ивичњаци се исти могу употребити, што је, хајде да лупим, 5000 евра по стајалишту. Типа 50,000-100.000 евра за систем који ће после тога трајно примати трамваје ширине 2,4м.

Ако нам је тако мало фалило да достигнемо тај стандард, то је одлично, паметно што су купљени шири трамваји.
 
Samom činjenicom da postoje poteškoće da tramvaj ne može da prođe nekom deonicom, pa bilo i minoran oko stajališta i ivičnjaka govori da projektni zadatak nije napisan eksploatacionim činjeničnim stanjem, već je pisan drugim razlozima.
Može jednom da se dogodi da pogrešiš, jer prvi put nabavljaš niskopodno vozilo (CAF), ali drugi put za isti tip vozila ne znam da li je zabeleženo igde.
Al realno 10cm na stajalištima je sitnica i ako su uzeli duži tramvaj koji ima veći kapacitet od Cafa, a 2m je kraći od istog i može da ide, tamo gde Caf ne prolazi. Ovde se diže panika, a tek je prvi izašao u saobracaj. Nije tramvaj kriv, što se neko ne seti da sredi raspale šine u BKA, jer ovako nema smisla da tu uništavaš skupo plaćeni i dugo čekani nov tramvaj.
 
Vrh