Šta je novo?

Tramvaji

Nekad je i išla dole :D Ma mogli su oni i prugu postaviti kroz park, ništa ne bi falilo.
 
amm8990":250vlpc4 je napisao(la):
Nekad je i išla dole :D Ma mogli su oni i prugu postaviti kroz park, ništa ne bi falilo.
Кроз Војводе Бојовића? Јеси ли сигуран? Па да се Прокоп завршио и те шине макле, могао је трамвај да се измести да иде трасом пруге. Овако, све спада у домен ШББКББ.
 
Tramvaj nikad nije išao oko Kališa!! Od samog početka je na postojećoj trasi (barem u Pariskoj) Istina, u nekim planovima je postojalo prokopavanje tramvajskog tunela ispod Kalemegdana.
 
Darko.;56017221":113xwgw7 je napisao(la):
Nikada nije vozio na redovnoj liniji od kad je dosao u BG i godinama je lezao u depou na NBG. Bilo je price da ce se srediti i da ce poceti da radi kao turisticki tramvaj(verovatno umesto trenutnog 345).

No slike govore vise od reci, generalno sredjen, 456:

2zxnqsn.jpg

2ds4yu9.jpg


Autor slika: zeka
Skyscraper

JEJ :D :cool: :D
 
Turisticka linija ide petkom i subotom bas cu da se prijavim za subotu da vidim sta ce da dovezu super izgleda samo mu fale one table na krovu da se nevide ona cuda poklon grada Bazela ;)
 
Људи, мени су ови Дуваг трамваји много лепи и врло сам срећан што нам их Базел поклања. Лепи су, тешки, некако моћни и прелепо обојени. :gobb:

С тим у вези, два питања за оне који су упућени: Колико имамо "швајцараца"? Да ли још увек сукцесивно пристижу њихова возила? Ако се не варам, пре годину-годину и по дана су најавили долазак још тридесетак комада.
 
Srecan sam za 456-icu. Konacno da vise ne trune u depou :kk: Super su je sredili.
sizif":2nf6kca6 je napisao(la):
Људи, мени су ови Дуваг трамваји много лепи и врло сам срећан што нам их Базел поклања. Лепи су, тешки, некако моћни и прелепо обојени. :gobb:

С тим у вези, два питања за оне који су упућени: Колико имамо "швајцараца"? Да ли још увек сукцесивно пристижу њихова возила? Ако се не варам, пре годину-годину и по дана су најавили долазак још тридесетак комада.
Ovako:
-ima ovaj jedini cetveroosovinski Be 4/4, garazni broj 456 iz 1958
-29 sestoosovinskih Be 4/6, garazni brojevi 603-622 iz 1967, dok su gar. brojevi 625, 630-632, 634, 640, 648, 649 i 657 iz 1972. Tramvaji iz '67 imaju motore Siemens AG 2x163 KS, dok ovi iz '72 motore BBC/Siemens 2x204 KS
-9 troosovinskih prikolica Be 3, g.br. 1335-1340 i 1342-1344, proizvedene izmedju 1957. i 1964.
-12 cetveroosovinskih prikolica Be 4, g.br. 1401, 1403-1407, 1409-1413 i 1415. Prve tri (po redu) proizvedene 1947., ostale 1948.
 
Hvala Marko za detaljniji spisak. Zaboravio sam staviti ove prikolice 1423-1426 koje su stigle 2006. Nisam znao da 631 ide u rashod. Znas li Marko koji je razlog?
Zaboravih da odgovorim na Sizifovo drugo pitanje, treba, koliko sam upoznat da stigne jos 18 tramvaja. Ili su ovi 634, 648 i 649 jedni od tih 18, znaci ocekujemo 15.
 
prolazio sam danas ispod savskog mosta,znaci bog te mazo koliko se cuju oni zeleni tramvaji iz bazela.katice su mnoooogo tise!
 
WOW ovo je mozda prvi put da vidimo ovakav pantograf u Beogradu, makar nakon modernizacije 80tih:)
 
vucko":1eftdxhy je napisao(la):
prolazio sam danas ispod savskog mosta,znaci bog te mazo koliko se cuju oni zeleni tramvaji iz bazela.katice su mnoooogo tise!
pa da, ne do Bog da ieš češće peške. Ja se uvek nadam da mi u susret idu Čehinje a ne Švajcarkinje
 
Brate Tatre su zakon! vozači ih zovu Rakete uz to su tiši.lakši,a Švajcarci sa onim prikolicama što klaparaju mrak,uz to treba im večnost da se pokrenu pa cimaju.. :rolleyes:
 
Archangel":21m9d3vz je napisao(la):
vucko":21m9d3vz je napisao(la):
prolazio sam danas ispod savskog mosta,znaci bog te mazo koliko se cuju oni zeleni tramvaji iz bazela.katice su mnoooogo tise!
pa da, ne do Bog da ieš češće peške. Ja se uvek nadam da mi u susret idu Čehinje a ne Švajcarkinje
Upravo tako,dok sam prolazio nisam obracao paznju al i kad sam se odaljavao svajcarkinje zvuce ko nekoliko tenkova,a dozivljaj je poseban kada si na mostu,one vibracije su neverovatne!
 
Svanuće nam kad stige CAF,ali i siguran sam da će ići sporije od Tatri posebno u centru zbog svoje dužine od 33 m,tj.biće udobnije ali brže neće biti :kafa:
 
Матеја Бељан":2cskpwbd je napisao(la):
WOW ovo je mozda prvi put da vidimo ovakav pantograf u Beogradu, makar nakon modernizacije 80tih:)
Па пре тога су биле обичне тролне мотке. Колико ми се чини, оваквих пантографа у Београду никад није било (можда и грешим).
 
Nije mi jasno zasto su linije 11 i 13 tako neodrzive. Mislim da treba pod hitno uraditi nesto da bi se popularizovale. Trebalo bi da imaju interval 5 - 6 minuta, a umesto toga izbaciti neke autobuse iz centra (51, 52 mogu da idu do BB samo, 95 moze da se podeli na dve linije - jedna do Pohorske, a jedna starom trasom, ili jedna do Nove galenike, a jedna starom trasom).. Posebno je to vazno za liniju 13, linija spaja centar grada i BB vecim delom je trasa nezavisna od ostalog saobracaja, a zalimo se za guzvu u Bulevaru Vojvode Misica!!!!
 
Wile E. Coyote":3q0vkwr0 je napisao(la):
Матеја Бељан":3q0vkwr0 je napisao(la):
WOW ovo je mozda prvi put da vidimo ovakav pantograf u Beogradu, makar nakon modernizacije 80tih:)
Па пре тога су биле обичне тролне мотке. Колико ми се чини, оваквих пантографа у Београду никад није било (можда и грешим).
To moze biti razlog zasto je toliko stajao u Depou, ljudima nije bilo jasno kako radi pantograf:) hahaha
 
Novo.Novo.Novo.Novo.Novo.Novo

Na sajtu CAF-a su se sad pojavile slike tramvaja za grad Zaragoza, i izgleda isto kao i onaj na renderima za Beograd.

Ima dosta mesta za beograd, odlicno mi izgleda. Inace na sajtu CAF-a imaju nekoliko slika gde se bolje vidi da je 1:1 tacno isti tramvaj. Znaci moguce da beograd dobije ovaj.
http://www.caf.net/ingles/productos/proyecto.php?cod=4&id=638&sec=desc

Tranv%C3%ADa+Zaragoza.jpg

interiortranviazaragoza.jpg

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=55562839&postcount=59

Inace ovakav ce im biti raspolozaj vrata, odlican je jer ima dosta mesta za ulazak i izlazak.
http://3.bp.blogspot.com/_Bylnku30u...TLf5NI/s1600/Pinta+el+Tranvia+de+Zaragoza.png

Inace na stranici GSP-a Zaragoza ima prezentacija tramvaja :vops:
http://www.tranviasdezaragoza.es/informacion-usuario/como-es-tu-tranvia

I ako se vratite na glavnu stranicu imaju i animacije i svasta, bas odlicno napravljen sajt!

A ovde je Word document sa jos nekim graficnim slikama tramvaja, ali su dobro napravljene pa daju dobar ugled kako ce izgledati
http://www.tranviasdezaragoza.es/files/DOSSIER-PRENSA-Maqueta.doc

Ja koji sam se vozio jednim tramvajem koji je bio isti ovakav od raspolozaja mogu da kazem da je odlican. Samo je neobicno da skroz napred i nazad imaju samo po jedna vrata ali zato u sredini imaju 4 sta je vise nego dosta za brz ulazak i izlazak. Unutra ima dosta mesta a i mesta za sedenje, konstrukcija koja se koristi je odlicna jer ostavlja dosta mesta unutra da bi se sedista iznad tockova mogla koristiti kako treba umesto kao kod drugih, tj skoro nikako ne smeta to sto su ispod tockovi, ne primecuje se, mogli bi da budu i na visecem delu...znaci dobro je reseno :)
 
Vrh