Šta je novo?

Tramvaji

slazem se,jedino sto nas je manji za 40% tak poso jer je sirina sina 1metar
 
Sve je to divno, ali smatram da, prvo GSP-u kupiti ovakva vozila je greh, a drugo, ovaj narod nije zasluzio ovakve tramvaje.
Vec vidim blato po njemu, nalepnicu iznad vrata ``busim rupe ispod puta``, masna stakla od prljave kose, i potpis `Kole PFC``
 
.. i zgužvani papir iz pekare na podu i nalepnicu "klavire prevozi OSTOJA" :D
 
Da to je taj model sa rendera, izgleda ko spejs šip :p samo što je naš uži pa će biti i elegantniji,a s obzirom da je razvijen model i već stigao u Zaragosu biće tim pre i u Beogradu
20100421125943_1_zaragoza.jpg
20100204043826_belgrado_gr.jpg
20100421011914_3_zaragoza.jpg

Razlika je samo u šminci tj.boje,naša model ima bolji kolorit od ovog drugog
 
zaffa":1efpw67b je napisao(la):
.. i zgužvani papir iz pekare na podu i nalepnicu "klavire prevozi OSTOJA" :D
Hahaha.......tuga.....

2012":1efpw67b je napisao(la):
Razlika je samo u šminci tj.boje,naša model ima bolji kolorit od ovog drugog
Ne znam bas.....:|
 
Naš tramvaj će biti uži 35 cm što nije mnogo. Daleko manje od 40% koje je Vučko spominjao.
 
stf":1c3tzxzb je napisao(la):
Sve je to divno, ali smatram da, prvo GSP-u kupiti ovakva vozila je greh, a drugo, ovaj narod nije zasluzio ovakve tramvaje.
Vec vidim blato po njemu, nalepnicu iznad vrata ``busim rupe ispod puta``, masna stakla od prljave kose, i potpis `Kole PFC``
klavire prevozi ostoja :)

ma sta bre pricas, kakvi su to tramvaji u bgu ako ih malo ne doradimo :)
 
beogradski trmvaj i treba da je uzak, ima mnogo ostrih krivina, voznje uz trotoar, deljenje saobracajnica. Zapravo nas tramvaj je autobus na sinama i ne ispunjava bas svoju funkciju.
 
Pa metarski kolosek, normalno da je uži :/ a meni je to baš elegantno :rolleyes:
 
Матеја Бељан":2fmq3ptn je napisao(la):
beogradski trmvaj i treba da je uzak, ima mnogo ostrih krivina, voznje uz trotoar, deljenje saobracajnica. Zapravo nas tramvaj je autobus na sinama i ne ispunjava bas svoju funkciju.
Е то је последица тога што су форсирали трамвај а ни сами нису знали како. Да су шине провлачене како треба, трамвај би био оно што треба да буде.
 
U suštini metarski kolosek nas je možda spasao Lert-a :rolleyes:
 
pa koliko je manji tramvaj nas nego ovaj na 1435mm,sigurno nije 40% sto sam lupio ali nije ni 435 mm manji vec je razlika veca?

Jos jedna stvar,zasto se sine postavljaju,gledah bas u bulevaru onako ne zasticene,to jest izgledaju izrdjale,da li se posle zasticuju necime ili tako ostaju?
 
Sa strane se premzauju zastitom a odozgo kuda ce ici tocak tramvaja predje se brusilicom da se sine uglacaju i smanji trenje izmedju sine i tocka tramvaja :kafa:
 
И у Словачкој један велики парадокс. Братислава има метарски колосек а неке тамо Кошице имају стандардни... :rolleyes:
 
da li ima veze sa ulicama?

Moji profan,sef katedre za sinska vozila (zeleznicko masinstvo) masinskog faxa da je metarski kolosek bio ostavljen jer je bio planiran metro kao glavni oblik transporta.A da su u planu tramvajem za 21 vek imali ideju da ga prebace na siroki kolosek ali su naravno to promenili i ostavili na starom da bi deknuli novce.

A prebacivanje sadasnjih linija na siroki kolosek ne bi dovelo do znatnijih poboljsanja i samo bi iskomplikovalo stvari.Da formulisem u sahvom skom zargonu "taknuto maknuto".
 
Da su kod nas napravili normalane koloseke kao za voz, onda bi smo imala tramvajske linije npr. do Obrenovca, Resnika, Mladenovca, Pančeva i gde god ima pruga ..
Mislim da bi se brže stizalo nego vozom, pa valjda i manje troši struje, a da ne pominjem kolika je razlika ubrzanja pri kretanju od voza !
Ogromnu su grešku napravili, a sada je prekasno da se popravi situacija. Deluje preskupo.
:bash:
 
Mickey":2dizntqp je napisao(la):
Da su kod nas napravili normalane koloseke kao za voz, onda bi smo imala tramvajske linije npr. do Obrenovca, Resnika, Mladenovca, Pančeva i gde god ima pruga ..
Može neki primer tramvajske linije u svetu koja je dugačka kao od Beograda do Mladenovca?
 
Vidoh na nekom sajtu u Nemačkoj kako tramvaj iz centra "grada" izlazi na železnički kolosek i piči za neko "selo"..
Pa sam pomislio da bi i kod nas bilo moguće da su isti kolseci.
 
Ja mislim da sirina koloseka nema gotovo nikakve veze... postoje i suburbani vozovi sa metarskim kolosecima, novi metro i novi tramvajski sistemi. Ako se ne varam, u Valensiji je tramvaj standardni kolosek, a metro uski!
 
Mickey,možeš da zamisliš kada bi se tramvaj uključio na železnički kolosek recimo kod Prokopa do Rakovice i sl. kako bi ga na pola puta pregazio Beovoz i ko zna još šta drezina i sl.,tako nešto da se uradi a da pri tom ostaneš živ u tramvaju može samo u Nemačkoj i još po negde ;) mada podsetimo se i u Nemačkoj se Maglev zakucao u mašinu za održavanje pruge,ovde bi to bio pokolj zato se i nisu odlučili da tramvaj iz Bulevara silazi u budući Metro tunel :D
 
Vrh