Boki123
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.02.2019.
- Poruke
- 2.395
- Pohvaljen
- 5.175
Trodelni tramvaji bi bili najgora moguća odluka i u ovom slučaju je bolje da se ide na dvodelni ili na petodelni.Katice se neće penzionisati pre novih 100
tramavaja koji su planirani kao njihova zamena. Nadamo se da će sada biti ispravljena greška i da će tramvaji biti troldeni dužine 22-26m, pa nek bude bilo ko, al nadamo se transparentnijeg tenderu nego što je bio prošli.
A kad smo kod Duwaga, od njih možemo polako da se opraštamo i ja mislim da će dolaskom Bozankaya i reparacijom Cafova završiti svoje, ma da bih ja voleo da se sačuvaju bar oni sa niskopodnim prikolicama.
Razlog tome je što bi sa trodelnim tramvajem zauvek ostali na trodelnom bez mogućnosti sparivanja (kao ograničenje imamo stajališta od 40m). Dok bi nam dvodelni tramvaji dali mogućnost sparivanja tačno do tih 40m, a time i fleksibilnost u saobraćaju radi peglanja vremenskih neravnomernosti u protoku.
2 dvodelna tramvaja = 1 petodelni po dužini jer dva sparena dvodelna tramvaja imaju mrtav prostor, tj. nekiskorišćen prostor na mestu kuplovanja.
Dakle, trodelni nikako.
Petodelni za najopterećenije linija (7, 9 i u nekoj budućnosti 12 i 13).
Dupli dvodelni za 3, 5, 6, 10, 14 uz mogućnost da se vikendom i praznicima prebaci na jedan dvodelni
Jedan dvodelni za 2 i 11 i vikendima neke druge linije