Šta je novo?

Tramvaji

1000056574.jpg
 
Да ли то трамвај има само троја колица? Тј други и четврти модул висе?
Кљун трамваја је јако далеко од првих колица, то значи да ће заношење бити више од 1м уколико постоља нису обртна.
Огромне стаклене површине, са кипованим прозорима, за београдске врућине трамвај неће моћи да се користи ако клима не ради...
 
Pa tražili su obrtna postolja. Videlo se do sad da fiksna nisu za nas. A inače takva vozila podrazumevaju klimu. Mora biti ispravna. Isto je i sa CAF-om, a realno i Solarisi su pakleni ako im klima ne radi.
 
Pa iskreno, na prvi pogled mi ništa posebno loše ne izgleda enterijer. Ako dobro vidim, ima dosta onih 1.5 stolica, što mi je glupost. Ovako izgleda prostrano na slici, dosta bolje od CAF-a, barem što se toga tiče.
 
јел ће опет морати да реконструишу све путеве да би овај трамвај могао да вози?
 
Добар је ентеријер (за сада) не знам чему хејт толики, није то за спавање то је само превоз од тачке А до тачке Б.
Плус ми се свиђа што су ставили по два седишта у једном делу а други за стајање.
Видећемо какав је у пракси кад се будемо возили колко је простран унутра, квалитетан и остало.

Е да очекујем да ће унутра све да шкрипи и лупа ко у бусевима.
 
Koliko mene nervira što u 2025. godini oni i dalje od opreme za informisanje putnika postavljaju isključivo pišljivi jednoredni LED displej.

Pa dokle bre, kad već bacate silnu lovu na Tursko smeće, pa kupite i neke Turske displeje u boji, koji mogu više informacija da prikažu.
 
Koliko mene nervira što u 2025. godini oni i dalje od opreme za informisanje putnika postavljaju isključivo pišljivi jednoredni LED displej.

Pa dokle bre, kad već bacate silnu lovu na Tursko smeće, pa kupite i neke Turske displeje u boji, koji mogu više informacija da prikažu.
Pa Kentkart je sve to imao u ponudi, Busplus je mogao lepo da se unapredi, nego se mi pravimo pametni. Džaba nam ekrani (koje ima gomila vozila) kad nemamo za šta da ih zakačimo.

Primer sa sajta: https://www.kentkart.com/passenger-information-system/
 
Fino izgleda unutra, prostrano. Spolja manje ružno nego što sam mislio. Šteta jedino što je tramvajski podsistem urnisan i ima da landara prazan na kojoj god liniji.
 
Samo da se dobro pokažu. Tramvaj će svakako manje pokazivati eventualne nedostatke u završnoj obradi, sem kad prelazi preko ukrštenih koloseka. Nema rupa, nema tolikog uvijanja, pa će sigurno trebati i dosta više vremena dok se ne rastresu, ako se to uopšte i desi. Žao mi je što ih nisam isprobao u Temišvaru, a bio sam prošlog leta nekoliko dana. Mali grad, pa sam pre tabanao nego koristio javni prevoz. Spolja realno i ne deluju loše, niti su pravili neku veću buku u prolazu. No, samo vreme i eksploatacija mogu pokazati vrede li čemu. Obrtna postolja su veliki plus u odnosu na CAF. Valjda ih imaju, još ako je i pogon na sva tri, karakteristike su opet na strani Bozankaya-e.
 
Samo da se dobro pokažu. Tramvaj će svakako manje pokazivati eventualne nedostatke u završnoj obradi, sem kad prelazi preko ukrštenih koloseka. Nema rupa, nema tolikog uvijanja, pa će sigurno trebati i dosta više vremena dok se ne rastresu, ako se to uopšte i desi. Žao mi je što ih nisam isprobao u Temišvaru, a bio sam prošlog leta nekoliko dana. Mali grad, pa sam pre tabanao nego koristio javni prevoz. Spolja realno i ne deluju loše, niti su pravili neku veću buku u prolazu. No, samo vreme i eksploatacija mogu pokazati vrede li čemu. Obrtna postolja su veliki plus u odnosu na CAF. Valjda ih imaju, još ako je i pogon na sva tri, karakteristike su opet na strani Bozankaya-e.
Spolja izgledaju vrhunski, a ova plava im stoji odlično, dok unutra izgledaju jadno i jeftino. Rekao sam još odavno, spolja gladac, iznutra jadac.
 

Kod CAF-a postoji veći stajaći prostor isto, samo kada se uđe pravo, ovde je stavljen sa strane, doduše fali više slika da vidimo kako je rešen ceo tramvaj, ovako možemo samo nagađati.


Opet postoji nedostatak šipki, tako da se ponavljaju greške.

Na prvu loptu deluje da ima dosta one jeftine kineske plastike, barem tako deluje sa slika.
CAF ima lošu konfiguraciju sedišta i šipki, ali realno unutra materijalno izgleda bolje od ovoga.

Ovo dok ne uđeš unutra, ne možeš da daš neku ocenu.
 
Izgleda da su se ipak odlučili na verziju bez retrovizora, nadam se da ne grešim. 👍🏼
 
Vrh