Šinski program Goše je kupio Želvoz koji drži Coka, vlasnik Politike i Večernjih Novosti. I rade srednje žalosno.
Šinvoz radi OK, samo ne znam koliko bi bili zainteresovani za KT4..
Imaš obrtna postolja, koja su pokretljiva i prate sanduk u krivinama.
Čak ni KT4 nemaju obrtna postolja, ali imaju opet neki sistem umirivanja za zglob.
Ne znamo da li Bozankaya ima neki takav dodatni sistem koji može biti zasnovan npr. kompjuterski na hidraulici i to verovatno nećemo saznati dok ne krene eksploatacija, ono što je jasno jeste da će imati kruta postolja.
Na deonicama sa puno krivina i bez sistema za ublažavanje može imati dosta negativnih posledica, manja brzina, lomljenje šasije, brže trošenje vitalnih delova itd..
Jedini pravi tramvaj sa obrtnim postoljima u BG-u je Švajcarac, zato on na skretnicama i kada vozi 30 km/h (desilo mi se jednom na Savskom Trgu

) neće ispasti. Uopšteno u krivinama i u vožnji je dosta prijatniji iz istih razloga.
Postolja CAF-a su kruta samo iz razloga, jer je Beogradski Urbos bio predviđen kao LRT vozilo i samim tim se podrazumevalo da nije za krivine, to što je Mali Perica zamišljao nešto pri toj nabavci (tada je bila aktuelna LRT priča umesto Metroa) druga je stvar..
Izgleda da nismo odustali od LRT-a po ovoj nabavci.
Prle je primetio jednu odličnu stvar, a to je da su u prvoj sekciji postolja prilično povučena iza, kljun vozila će strčati napred. Caf je ka kljunu uži, dok je Boza prilično gabaritna, ali valjda su uzeli gabaritni profil u obzir.