Najbolji komentar o stanju na ulicama je da Šapić ukida red vožnje autobuskih linija gradskog saobraćaja. Jer je, po njemu, zbog gužvi nemoguće poštovati raspored polazaka, pa zašto da raspored postoji?
Eto kako je lako srediti gradski saobraćaj. Savetuju nam da u javnom prevozu više ništa određeno i ne treba da očekujemo, pa kad stigneš, stigao si.
Krajnje elegantno i minimalističko rešenje dostojno Elona Maska
"Best part is no part"
Napisao sam da je "urbanizacija i saobračaj" razlog preselenja, a mostovi su uvek usko grlo u saobraćaju. Novi savski most će nešto poboljšati protočnost, ali za 3-4 godine će biti još nekoliko desetina hiljada novih vozila na ulicama.Dragan je pre 10 godina shvatio da ce se on baviti mostovima u Beogradu pa je odlucio da se odseli iz Beograda.
Nije samo problem onoga sto nemamo. Veliki problem je u onome sto imamo , ali je nesinhronizovano zbog nemara i neradaa, i bolikura gradske vlasti za gradjane. Npr. Stigne najpuniji voz u spicu kod vuka u 16:30, i nema tramvaja u bul3varu koji ceka 300 ljudi izaslih iz voza. Onda naidje jedan solo za 7 8 min, pa onda jos jedan za 10 min i na lion signes kuci u 17 20, znaci da si isao kolima kroz spuc brze bi stigao. I kome se onda isplati vremenski da ide prevozom?
A samo treba pojacati tramvaj 6 sinhron u spicu i eto resenja . Ali nema tramvaja. Jer niko nije odrzavao 12 god. Jer niko nije kupio nove 12 god. Sve se to raspada , tako da se tavori i budjavi sve vise.
A ovaj most i sutra da zavrse nista nece promwniti osim a5o je nov, a drugih projekata ni na vidiku nema. Niti zelje za promenom ovog stanja jer gad demit sad je najbolje nego ikad. Pa eto, laku noc do 22. Veka.
Pa zar covek iznad nije objasnio zasto ce i dalje biti mnogo automobila? Voz doveze, ali tramvaja nema 30 minuta, pa dodje solo.Samo neka svaka porodica nastavi da ima u proseku po dva automobila, neka se nastavi sa negovanjem automobilske kulture nece nam ni deset mostova i deset metro linija pomoci.
Odgovorno tvrdim da danas da se puste tri metro linije u funkciju broj automobila u saobracaju ce ostati isti ili ce se mozda smanjiti u nekom zanemarljivom procentu.
Не само то, него трамвај ту има исту улогу као полицајац - регулише саобраћај. Тек када се трамвај испречи онима који долазе из правца Славије и аутопута, колона из Љутице Богдана/М. Ивковића може несметано да се укључи.Onda na Autokomandi saobraćajac tramvaj tretira kao i ostale učesnike u saobraćaju pa se čeka jedno 5 minuta da se smiluje. (Iako bi tramvaj u prolazu blokirao trake čitavih 5 sekundi).
Još jedna "loša pozicija" je stalno povećanje vozila na ulicama. Prošle godine je uvezeno 130.000 polovnih automobila od kojih je dobar deo stigao u BG, pa kada se doda i broj novih vozila u gradu onda je jasno da su neminovne gužve narednih godina.Polazimo sa previše loše pozicije, . .
Ja lično mislim da je njegov posao da glumi dvorsku ludu (i da puni džepove ne baš čistim poslovima kako bi kasnije bio laka meta za ucenjivanje), a ne da o bilo čemu odlučuje. Eto, možda je fora za plave buseve zaista njegova inicijativa. Sve ostalo je neko drugi smislio, a mi treba da mislimo da je on kriv/odgovoran za sve jer privlači (odnosno odvlači) pažnju svojim nebuloznim izjavama i retardiranim medijskim nastupima.@ink Ti imaš empatiju, a Šapke nema.
Povecanje guzvi zbog rusenja mosta je sve vidljivije po Starom Gradu.
Recimo pored Kalemegdana, Francuska, Cetinska, Despota Stefana.U kom delu tacno, svakako cemo jos par nedelja imati ono ludilo sa novogodisnjim kupovinama po TC.
Vrhcina, ako svi kupimo Mini Morise i sklopimo retrovizore, nije loseImam i ideju, evo mislim da su ulice u Beogradu na vodi odrađene sjajno, znam da su ih planirale danske firme, pa ako Šapić i ekipa slučajno čitaju eto im jedna idejica, a to je da zovnu Dance malo da nas posavetuju.