Najbolji komentar o stanju na ulicama je da Šapić ukida red vožnje autobuskih linija gradskog saobraćaja. Jer je, po njemu, zbog gužvi nemoguće poštovati raspored polazaka, pa zašto da raspored postoji?
Eto kako je lako srediti gradski saobraćaj. Savetuju nam da u javnom prevozu više ništa određeno i ne treba da očekujemo, pa kad stigneš, stigao si.
Krajnje elegantno i minimalističko rešenje dostojno Elona Maska
"Best part is no part"
Napisao sam da je "urbanizacija i saobračaj" razlog preselenja, a mostovi su uvek usko grlo u saobraćaju. Novi savski most će nešto poboljšati protočnost, ali za 3-4 godine će biti još nekoliko desetina hiljada novih vozila na ulicama.Dragan je pre 10 godina shvatio da ce se on baviti mostovima u Beogradu pa je odlucio da se odseli iz Beograda.
Nije samo problem onoga sto nemamo. Veliki problem je u onome sto imamo , ali je nesinhronizovano zbog nemara i neradaa, i bolikura gradske vlasti za gradjane. Npr. Stigne najpuniji voz u spicu kod vuka u 16:30, i nema tramvaja u bul3varu koji ceka 300 ljudi izaslih iz voza. Onda naidje jedan solo za 7 8 min, pa onda jos jedan za 10 min i na lion signes kuci u 17 20, znaci da si isao kolima kroz spuc brze bi stigao. I kome se onda isplati vremenski da ide prevozom?
A samo treba pojacati tramvaj 6 sinhron u spicu i eto resenja . Ali nema tramvaja. Jer niko nije odrzavao 12 god. Jer niko nije kupio nove 12 god. Sve se to raspada , tako da se tavori i budjavi sve vise.
A ovaj most i sutra da zavrse nista nece promwniti osim a5o je nov, a drugih projekata ni na vidiku nema. Niti zelje za promenom ovog stanja jer gad demit sad je najbolje nego ikad. Pa eto, laku noc do 22. Veka.