Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
. . ovog potpuno funkcionalnog mosta.
"Funkcionalan most"?! . . sa dve trake i prugom na njima. Istekao mu je rok.
1000003991.jpg
 
Ova slika samo pokazuje da most nije ni najmanje održvan.

I dosta već sa ovim pričama. Skoro svi smo za zamenu ovog mosta, ali glavni problem je BnV koji je sprečio razvoj grada, pa samim tim i pravljenje mostova na planiranim pravcima i mogućnost pravljenja novog mosta pre uklanjanja ovog.
 
Trebalo je da imamo vec nekoliko izgradjenih jeftinih mostova preko Save i Dunava.

Grad je u kolapsu. Automoboli mile.
Koliko ce ljudi dodatno umreti od raka zbog toga?
Žao mi je, ali sa ovim se ne mogu složiti.

Grad je dovoljno razvijen i u porastu je, te možemo da gradimo reprezentativne javne objekte i infrastrukturu, a ne da se fokusiramo na jeftinu i funkcionalnu gradnju kao da živimo u posleratnoj Jugoslaviji.
 
Ova slika samo pokazuje da most nije ni najmanje održvan.

I dosta već sa ovim pričama. Skoro svi smo za zamenu ovog mosta, ali glavni problem je BnV koji je sprečio razvoj grada, pa samim tim i pravljenje mostova na planiranim pravcima i mogućnost pravljenja novog mosta pre uklanjanja ovog.
Ov aslika pokazuje da treba da se rusi taj Hitelrov most i konacno naparavi novi!
 
Žao mi je, ali sa ovim se ne mogu složiti.

Grad je dovoljno razvijen i u porastu je, te možemo da gradimo reprezentativne javne objekte i infrastrukturu, a ne da se fokusiramo na jeftinu i funkcionalnu gradnju kao da živimo u posleratnoj Jugoslaviji.
Ali mi smo siromasni.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Ali mi smo siromasni.
Pitam se, da li smo danas siromašniji nego što smo bili kada je podignut Most na Adi*?

U svakom slučaju, slažem se da smo siromašni. Ali, ne baš toliko da treba da spuštamo gole betonske grede preko reke gde god nam to zatreba.


* Kome još uvek fali vrh pilona... a ako se ja pitam, fali mu i sloj kreča da bude beo, a ne siv.
 
Pitam se, da li smo danas siromašniji nego što smo bili kada je podignut Most na Adi*?

U svakom slučaju, slažem se da smo siromašni. Ali, ne baš toliko da treba da spuštamo gole betonske grede preko reke gde god nam to zatreba.


* Kome još uvek fali vrh pilona... a ako se ja pitam, fali mu i sloj kreča da bude beo, a ne siv.
Most na Adi je takodje bioo preskup za nas.

Za nas je vazna samo funkcionalnost. U cabru smo.
 
Most na Adi je takodje bioo preskup za nas.

Za nas je vazna samo funkcionalnost. U cabru smo.

Ajde, zaista ovo što pišeš nema nikakve zdrave logike... Država koja ima GDP od 80 milijardi $, može lako da priušti most od 500 ili 100 miliona eura. Najskuplje je da se napravi sranje kao ovaj mali zeleni most, pa da se posle to sve ruši i gradi novo... Zapravo, taj most je napravljen za drugu namenu, a ne da ga beograđani koriste narednih 100 godina.

Takvih besmislica sam se naslušao i kada su napadali Đilasa oko Mosta na Adi... Ništa novo i dobro je da to tada nije prošlo, kao što će biti dobro i da se ovaj most ovde sagradi umesto ovog malog zelenog nefunkcionalnog mosta.
 
Ajde, zaista ovo što pišeš nema nikakve zdrave logike... Država koja ima GDP od 80 milijardi $, može lako da priušti most od 500 ili 100 miliona eura. Najskuplje je da se napravi sranje kao ovaj mali zeleni most, pa da se posle to sve ruši i gradi novo... Zapravo, taj most je napravljen za drugu namenu, a ne da ga beograđani koriste narednih 100 godina.

Takvih besmislica sam se naslušao i kada su napadali Đilasa oko Mosta na Adi... Ništa novo i dobro je da to tada nije prošlo, kao što će biti dobro i da se ovaj most ovde sagradi umesto ovog malog zelenog nefunkcionalnog mosta.

Mislim da je nase zdravlje vaznije od estetike.
Taj navodni silni novac neka uloze u obrazovanje i zdravstvo, a reka se jednako prelazi preko grednog i viseceg mosta.

Most kao sto je Pancevacki (gredni most) je za nas sasvim dobar.
 
Mislim da je nase zdravlje vaznije od estetike.
Taj navodni silni novac neka uloze u obrazovanje i zdravstvo, a reka se jednako prelazi preko grednog i viseceg mosta.

Most kao sto je Pancevacki (gredni most) je za nas sasvim dobar.

Novac je od kredita.
Ako je za tebe dobar, to ne znaci da Bg treba da izgleda kao da je 1945.
 
"Lepota", kada je u pitanju naš grad, nije samo pitanje estetike. Jedan deo finansijskog uspeha grada dolazi od njegovog ugleda van svojih granica - u državi u kojoj se nalazi, u regionu, a i šire. Kako bi Beograd bio što uspešniji, treba da bude i što lepši*. Ili, ako vam to para uši, treba da se na njemu vidi da je uspešan, kako bi privukao k sebi još više "uspeha".

Ala sam se izrazio 🤦‍♂️




* Ne moramo ovde da upadnemo u neku diskusiju o ukusima.
 
Mene fascinira sa koliko upornosti freelance SNS komesari furaju pricu : "Uvek je bilo ovako".
Ја нисам спсолутно мерило, али специфична ситуација у којој се налазим, даје ми одговоарајуће реперне тачке тако да могу да тврдим ако узмемо одређене зукьшышоу:

Ја у Србију ш Београд од почетка срања у Украјини долазим само један пут годишње, боравим око две недеље, користим се 80% агтомобилом 20% градским превозом. Тачка гравитације, ЈУБЦ на НБГ.


И шта могу да приметим за све ове године:
1. Београд а потом и Србија у целом се значајно аутомобилише, количина возила на путевима је значјано већа сваке године.
Дакле, ја реално имам паузе, након које сумирам утиске, тј. у стању сам да видим промене уколико их има.
2. Градски саобраћај традиционално лош, такав је још од деведестих, али, као што су многи корисници ГСП приметили, за исту дестинацију сада је потребно много више времена него раније. Учестаност полазака нећу да коментаришем, он је увек био недовољан.
3. Кружни токови су, колеге из саобраћајне струке нека ме исправе, пре свега @Karlo del Ponte, намењени да успоре саобраћај, тј користе се да мало регулишу пуњење саобрађајница иза њега, у овом случају, Бранкоковог моста, тј они не служеда распетљају и убрзају, већ обрунто да возачи са мањом брзином улазе у њега.
4. Недостатак ССМ, се свакако прелива на Бранков и Газелу, и нема шансе да ти аутомобили негде ишчезну, већ се поток дели на два преостала моста
5. Гужве су већ дуго пристуне, али су сада још горе.
6. Разлог томе су:
А) стални прираст аутомобила.
Б) затварање ССМ.
7. Власт има мањак интелектуалних способности да предвиди проблеме, бескичмена "струка" нема "јаја" да објасни политици да није добро у саобраћајно преотперећеном Београду затварати мост на 3-4-5-упиши-колико-хоћеш-година

Рекапитулација:
срушити мост у Београду пре него ли се изгради нови је равно геноциду! Убија се време за одмор, за извршење задатака, за учење. Који је мозак могао да осмисли затварање моста без да се направи алтернатива, мрзитељ је и Београда и Србије у целом. И нека ће будући мост бити већег капацитета, смањивање капацитета за прелазак преко река је неодговорно и и недомаћинско понашање.
 
срушити мост у Београду пре него ли се изгради нови је равно геноциду!

Brate mili!

Čisto poređenja radi, ako je rušenje jednog mosta u Beogradu (i to onog sa najmanjim kapacitetom) ravno genocidu, da li bi rušenje drugog bilo ravno holokaustu?

A ako je tako, koji rečnik onda možemo da koristimo za neka gora dela?

I šta onda da kažemo za Đilasa koji je izgradio dva mosta? Sveti Dragan Mostograditelj?

Ili su to sve realno manje više normalne radnje u istoriji jednog grada?*


* Dobro, slažem se da nije optimalno kako su odradili ovo sa SSM-om, ali genocid?
 
Ja ovde vidim da automobili i pesaci prelaze preko mosta -> funkcionalan most.


Hahahaha jaoj komedije, funkcionalan most, nastavi sa biserima molim te barem se slatko ismejah. Da li si ti ikada u zivotu presao preko tog mosta?

Nema biciklisticke staze, nema pesačke staze u smeru ka Novom Beogradu, ima svega dve trake koje se dele sa tramvajskim šinama.

Ako je tebi ovo funkcionalan most onda ok.
 
Poslednja izmena:
Hahahaha jaoj komedije, funkcionalan most, nastavi sa biserima molim te barem se slatko ismejah. Da li si ti ikada u zivotu presao preko tog mosta?

Nema biciklisticke staze, nema pesačke staze u smeru ka Novom Beogradu, ima svega dve trake koje se dele sa tramvajskim šinama.

Ako je tebi ovo funkcionalan most onda ok.
Aj mozes ti to i bolje... Fali da spomenes N1, Mariniku i ostale kljucne reci...
 
Aj mozes ti to i bolje... Fali da spomenes N1, Mariniku i ostale kljucne reci...

Ohh ne, upravo si me ovim potpuno pobedio svojim argumentima.

Objasnio si mi kako gresim sa brojem traka i staza. Bravo!

I dokazao si svoju tvrdnju kako je ovo izuzetno funkcionalan most. Bravo jos jednom!

Rekao bih da i ti mozes bolje od ovoga ali nazalost lagao bih tada. Ovaj tvoj odgovor na moje pitanje je upravo vrhunac tvog rezona ovde.
 
Ohh ne, upravo si me ovim potpuno pobedio svojim argumentima.

Objasnio si mi kako gresim sa brojem traka i staza. Bravo!

I dokazao si svoju tvrdnju kako je ovo izuzetno funkcionalan most. Bravo jos jednom!

Rekao bih da i ti mozes bolje od ovoga ali nazalost lagao bih tada. Ovaj tvoj odgovor na moje pitanje je upravo vrhunac tvog rezona ovde.
Sta da ti odgovorim kad pratis agendu a ne temu. Nista i (bar) nesto ti je potpuno isto.
 
Hahahaha jaoj komedije, funkcionalan most, nastavi sa biserima molim te barem se slatko ismejah. Da li si ti ikada u zivotu presao preko tog mosta?

Nema biciklisticke staze, nema pesačke staze u smeru ka Novom Beogradu, ima svega dve trake koje se dele sa tramvajskim šinama.

Ako je tebi ovo funkcionalan most onda ok.
Ja sam nekada davno, kad sam tek nabudžio bicikl prešao biciklom, ispomerali mi se bubrezi, i nikad više nisam pokušao.
 
Vrh