Ne, ali razmaženo je misliti da svi možemo kolima svuda u 21. veku.
Ali ja ni nemam kola. XD Već oduvek svuda idem prevozom. Pa i mene pogađa sve ovo što je urađeno Beogradu u zadnjih 10 godina. Što od automobilista (njih 650.000) što od vlasti.
Zato ne razumem čemu ti komentari "ljudi ne kapiraju da je sve ovo normalno". Šta je normalno? Pre deset godina sam svuda unutar kontinuiranog gradskog tkiva (recimo sve između Zemuna, Vikovca i MML) stizao prevozom za manje od 45 minuta. Fazon putovao bih tih 45 min kada bih išao od centra do Zemuna, ili od Dorćola do Vidikovca. Sada imamo situaciju da još pre gašenja SSM od Opštine NBG do Slavije treba sat vremena. Autobusom. Šta je tu normalno? Pa nije ništa. Pogotovu ne kad ceo širi grad ima 2 miliona ljudi, a ne 6 kao Frankfurt.
Zato ne razumem te relativizacije i ta poređenja baba i žaba. Mislim izvini ali ne zanima me što u Frankfurtu prelaze 500 m 2 sata, kad je moj grad 3 puta manji i kad znam da ne bi, apsolutno ne bi bilo potrebe za ovolikim zastojima u Beogradu da nije slepački razvijan i vođen zadnjih 100 godina. A pogotovu u zadnjih 11, otkako su rešili da polovinu Srbije presele u njega.
Kao što ne razumem pisanija nekih drugih članova, ovde prisutnih, kako se u Beogradu mnogo kuka na gužve i kako su zastoji stvar prestiža grada. A to pisao lik koji je sam pominjao da ne vadi guzicu iz automobila i da zarađuje bar 3 prosečne plate. Mislim se tebra, da te posadim ja mrtvog umornog posle posla u prepunu i pretoplu 83ku da stojiš sat vremena od SO NBG do Slavije, pa da vidim što bi onda pisao da ljudi preteruju i da je prestižno putovati 5 km sat vremena.
Elem... ti si možda mislio na to da automobilisti ovde mnogo kukaju i da traže mnogo. Šta ga znam, možda si u pravu, možda i nisi, teško je reći, morao bih da razmislim. Kompleksna je i široka tema, jer istina jeste da ima i puno ljudi koji pale auto za najmanju stvar. Ali isto tako je istina da tu ima i službenih, radnih vozila. Kažem, široka je to tema. Ali da mnogi Srbi pale kola za sve i svašta, to se slažem.
Ali da ovi zastoji i gužve urnišu sve redom, pa i nas koji koristimo javni prevoz, pa naravno da urnišu. I meni to smeta. I u tom kontekstu sam govorio kad sam ti odgovarao na post. Dakle, na stranu automobilisti i ta debata oko njih, ali brate kad stane sve od faking Konjarnika do Zemuna, to ne pogađa samo stereotipskog lika u Audiju koji se vozi sam. To pogađa sve nas. I ne sme se pisati da je to normalno i prestižno jer se time samo gradi apologija prema svim mongoloidima koji su upravljali ovim gradom od 1920ih do danas, a najviše - apologija prema trenutnim SNS mongoloidima koji u vreme 1500 strašnih i urgentnih problema , se bave uvođenjem kružnog toka na tri potpuno protočne i funkcionalne raskrsnice (Terazije, Terazije i Pašić), menjanjem naziva ulica i farbanjem novih autobusa u "Nemanjićku boju" zbog kompleksa jednog podivljalog priglupog uličara.
Nismo mi ni Nemačka ni Indonezija pa da nas ima na desetine i stotine miliona u državi i po 5-20 miliona po gradovima. Ovo je Srbija. 6 miliona u zemlji, 2 miliona u glavnom gradu. Sve to može da funkcioniše i protiče a da ne bude branik-uz-branik od Zemuna do Konjarnika. Nego imamo tu nesreću da nas već 100 godina vode i upravljaju magarci, a ovi trenutni su definitivno najgori od svih. A ko po zlu, grad baš sada kipi više nego ikad od početka ovog veka. Mada i za to su oni delom odgovorni.