99% za Novi most i 1% nije još odlučilo.
Greška za nove mostove je 100%, uključujući i one koji protestuju.
Samo je pitanje koliko je za:
1) dok se čekaju nove malo bolje cipele 3 godine, baciti stare i upotrebljive i 3 godine ići bos.
2) dok se čekaju nove malo bolje cipele 3 godine, koristiti stare cipele, pa tek onda baciti
3) dok se čekaju nove malo bolje cipele 3 godine, koristiti stare cipele, a čak i kada stignu nove, stare ne baciti
Prvo je naređeno iz Centralnog komiteta Komunističke partije, 1968. sa prelaskom na "Tržišni socijalizam" i ukidanje lokalnih pruga. To je bilo vreme kada je bilo približno jedna kola na 80 stanovnika, i kada većina naselja u kojima je ukidan voz nisu imala ni jedan asvaltni put. Ta vrsta politike je dovela SFRJ do bankrota. Ne zaboravite da je taj "Novi srpski most", po ceni i performansama (kolko para tolko muzike) znato skromniji od onog preko Ade, a čak i to pokriva ne grad nego republika. Imajući tek cirka trećinu infrastrukture recimo Minska, odlučuje se da je dva postojeća mosta viška. Rekao bi da
@dragan smatra da 99% podržava opciju 1). Da Srbija je dosta iznad proseka ludosti i iracionalnosti u Evropi, ali da je to baš 99%, mislim da dosta podcenjuje srpski narod.
Uostalom, na istom mestu bez prekida saobraćaja na starom, mogao je da se gradi rasponski poput Brankovog (temelji stubova na obali), i sa tri lamele (brankov ima 2). Čak može i dve lamele, tako da se prvo radi nizvodno za 1+1 šinski prevoz, pusti šinski prevoz, tek tada ukloni stari, i gradi čisto drumska lamela.