Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 196 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,5%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 50 9,1%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,5%

  • Ukupno glasača
    550
Protest je kontraproduktivan.

Plus što je "vođa" Miketić retko ljigav lik (barem po onome što sam video u medijima, a i čuo iz nekih izvora).

Energija se rasplinjava. Stvar je u ovom slučaju prosta -
  • most je prevaziđen
  • mora novi
  • prvo je morao novi, pa tek onda da se ukloni ovaj
  • BnV je uništio razvoj grada jer je projektovan kao projekat potpuno nezavistan od ostatka grada


Potpisujem sve. Ali od svih ljudi da se nadje Miketic da vodi. Vidim da DB radi odlican posao. :D
 
Da konstatujemo neke stvari
Most je davno planiran za uklanjanje uzbog situacije seci uši krpi dupe doceko je danas u ovom obliku.
Prva greska vlasti
Sto je most htela da stavi na usce kao spomenik na suvom
Druga greška vlasti
Sto nisu rekli most ide izmedju nbg i ade
Posto za tu lokaciju postoji konsenzus da treba da se premosti plus ušteda se ostvaruje
Pa onda tamo napravili stubove odgovarajuće pa onda preneli luk mosta i ostale segmente
Vlast konstantno iz greške u grešku opozicija nula bodova
 
Protest je kontraproduktivan.

Plus što je "vođa" Miketić retko ljigav lik (barem po onome što sam video u medijima, a i čuo iz nekih izvora).

Energija se rasplinjava. Stvar je u ovom slučaju prosta -
  • most je prevaziđen
  • mora novi
  • prvo je morao novi, pa tek onda da se ukloni ovaj
  • BnV je uništio razvoj grada jer je projektovan kao projekat potpuno nezavistan od ostatka grada

Miketić je samo opozicioni Šapić.
 
Umesto da se stari železnički pretvara u pešački, on treba da se sruši ili premesti, a na tom mestu da se napravi drumski most od Milutina Milankovića/Jurija Gagarina do Vudroa Vilsona. Umesto Zarićevog, trebalo je prvo da se napravi most od Zorana Đinđića do Vudroa Vilsona/Savske/Višegradske. Ali to je zapečatila ona odvratna kula. I tek tad je trebalo da se ovaj demontira i gradi novi. Naravno, sve se radi naopako i zato je ovako kako jeste.
 
Protest je kontraproduktivan.

Plus što je "vođa" Miketić retko ljigav lik (barem po onome što sam video u medijima, a i čuo iz nekih izvora).
Ако је више од 0% превеликом броју људи важно што је тамо поред свега, Микетић, Спајдермен, Баба Ванга или Хари Потер, онда сам подценио ниво до кога је прсао народ у Србији. Требају нам стручњаци из увоза, што каже Шапић, али не саобраћајни инжњери него психијатри.
Energija se rasplinjava. Stvar je u ovom slučaju prosta -
  • most je prevaziđen
  • mora novi
  • prvo je morao novi, pa tek onda da se ukloni ovaj
  • BnV je uništio razvoj grada jer je projektovan kao projekat potpuno nezavistan od ostatka grada
Подвучено сасвим довољан разлог да се учествује у отпору, ма ко га предводио.

А везано за нове мостове, решење је сада не где је оптимално по токовима, него тамо где већ имамо уско грло у најбржем и најкапацитивнијем систему, а уз то обала и даље није узурпирана за мост за остале видове саобраћаја. А то је позиција Старог железничког моста.

Конкретно, Железничко-друмски мост Милутина Миланковића. Важан детаљ је да се са Милутина Миланковића везује естакадом, односно везом без семафора и раскрсница. На десној обали такође нема семафора ни пешачких прелаза минимум до првог рачвања/петље.
Most 1.jpg
Most 2.jpg
 
Испаде ми данас проејекат железничког моста преко реке Москве- Задатак је био да се додају још два колосека- Прво су изградили додатни, нови,
1730463345002.png

Па су онда стари реконструисали да буду исти
1730463550333.png


И шта је сметало нама да радимо исто тако? Дакле радиш један, не прекида се саобраћај. Пребациш саобраћај, радиш други...
 
😂😂😂

Još jedan spreman za suočavanje stavova.

E Miketicu, Miketicu, supalj si sa svih strana. Ali posto si se vratio, to je pohvalno sa tvoje strane, hajde ako ti nije tesko argumentuj trenutni znacaj ovog mosta.

Pocni lepo sa istorijskim i kulturnim znacajem, pa kreni i do saobracajnog. Ocekujem od tebe stvarno strucne i argumentovane stavove. Barem se potrudi da sastavis prosto prosirenu recenicu.

Evo recimo Delija, Astrodule, Karlo i dobar deo ljudi lepo je objasnio sta je bilo bolje ciniti u slucaju mosta. Od tebe ne samo na ovoj vec na svim temama nista konkretno ne dobijamo. Evo tvoje prilike da zasijas.
 
Sta ako i to zasmeta stanovnicima Bgd na Vodi?

Most pripada teritoriji projekta "Beograd na vodi" a tom teritorijom upravlja strana firma koja se tako zove. To je sve na slici u okviru tačkaste linije. Dakle sada već najveći deo Beograda sa obe strane Save. A ako je ugovor o proširenju BNV-a u osnovi isti kao originalni, a verovatno jeste jer je sigurnost stranih interesa osnova investiranja stranog novca, onda se pipci efektivne eksteritorijalnosti pružaju duboko u Novi Beograd, Beograd na Vodi je i prilaz Brankovom mostu, bulevar Vladimira Popovica, deo Milentija Popovića, BNV se čak penje i na Terazije ... Jer je BNV "specijalnim zakonom" matene izuzet iz pravnog sistema Srbije. Oni su vlasnici zemljišta. Urbanističke odluke donosi strano preduzeće "Beograd na vodi" u kome nepoznati strani kapital ima 68% vlasništva, a mi 32%. Sve moramo da pitamo njih. Strani sud je nadležan za arbitražu. Pod to sada potpada dobar deo Beograda, kao što na slici vidite. O tome je pre desetak godina ovde puno pričano, pa te tekstove možete lako naći pretraživanjem.

1723017030-beograd-ba-vodi-2.jpg.webp



 
Poslednja izmena:
Испаде ми данас проејекат железничког моста преко реке Москве- Задатак је био да се додају још два колосека- Прво су изградили додатни, нови,
Pogledajte prilog 218020
Па су онда стари реконструисали да буду исти
Pogledajte prilog 218021

И шта је сметало нама да радимо исто тако? Дакле радиш један, не прекида се саобраћај. Пребациш саобраћај, радиш други...
to je tesko pitanje. po meni jedini moguci odgovor je da nece graditi zamenski most re da je razlog rusenja davanje vise prostora za stanogradnju u bgd na vodi
 
Ако је више од 0% превеликом броју људи важно што је тамо поред свега, Микетић, Спајдермен, Баба Ванга или Хари Потер, онда сам подценио ниво до кога је прсао народ у Србији. Требају нам стручњаци из увоза, што каже Шапић, али не саобраћајни инжњери него психијатри.

Подвучено сасвим довољан разлог да се учествује у отпору, ма ко га предводио.

А везано за нове мостове, решење је сада не где је оптимално по токовима, него тамо где већ имамо уско грло у најбржем и најкапацитивнијем систему, а уз то обала и даље није узурпирана за мост за остале видове саобраћаја. А то је позиција Старог железничког моста.

Конкретно, Железничко-друмски мост Милутина Миланковића. Важан детаљ је да се са Милутина Миланковића везује естакадом, односно везом без семафора и раскрсница. На десној обали такође нема семафора ни пешачких прелаза минимум до првог рачвања/петље.
Pogledajte prilog 218014Pogledajte prilog 218015
sta su ove crne linije? pruga?
 
Most pripada teritoriji projekta "Beograd na vodi" a tom teritorijom upravlja strana firma koja se tako zove. To je sve na slici u okviru tačkaste linije. Dakle sada već najveći deo Beograda sa obe strane Save. A ako je ugovor o proširenju BNV-a u osnovi isti kao originalni, a verovatno jeste jer je sigurnost stranih interesa osnova investiranja stranog novca, onda se pipci efektivne eksteritorijalnosti pružaju duboko u Novi Beograd, Beograd na Vodi je i prilaz Brankovom mostu, bulevar Vladimira Popovica, deo Milentija Popovića, BNV se čak penje i na Terazije ... Jer je BNV "specijalnim zakonom" izuzet iz pravnog sistema Srbije. Oni su vlasnici zemljišta. Urbanističke odluke donosi strano preduzeće "Beograd na vodi" u kome nepoznati strani kapital ima 51% vlasništva, a mi 49%. Sve moramo da pitamo njih. Strani sud je nadležan za arbitražu. Pod to sada potpada dobar deo Beograda, kao što na slici vidite. O tome je pre desetak godina ovde puno pričano, pa te tekstove možete lako naći pretraživanjem.

1723017030-beograd-ba-vodi-2.jpg.webp


VESELI SE SRPSKI RODE DRAZIN SPOMENIK NECE BITI U SRBIJI VEC NA TERITORIJI PRIVATNE KOMPANIJE, TJ U DRUGOJ DRZAVI!
 
Uporno se forsira varijanta rušenja starog mosta i izgradnja novog mosta na mestu starog, a kad se malo razmisli vidi se da postoji i još jedna varijanta, koja je i jeftinija i ne zahteva rušenje starog mosta niti njegovo zatvaranje tokom izgradnje novog. Jeftinija je, jer umesto rušenja starog mosta zahteva rušenje samo jedne zgrade u BnV koja je na trasi tog novog mosta, što je mnogo jeftinije i lakše izvesti nego rušenje starog mosta. I još važnije, ne dovodi do zatvaranja starog mosta i pogoršanja ionako već loše situacije što se tiče saobraćaja u Beogradu.

Eksproprijacija i rušenje te jedne zgrade, čini mi se da je u pitanju View Simfonija, bi moglo da se izvede o trošku grada, tj. na račun dela profita BnV na koju grad ima pravo kao suvlasnik, tako da privatni suvlasnik BnV ne bi imao nikakve troškove ili smanjenje profita.

Taj novi most bi mogao biti izgrađen oko 50 metara uzvodno od postojećeg mosta, na NBG strani bi eksproprijacija zahvatila par kuća na Starom Sajmištu i veliki deo trase tog mosta bi išao preko placa JKP Parking Servisa koje je već u vlasništvu grada. Na desnoj obali Save bi se taj most provukao između Magnolije i Metropoliten zgrada (taj deo je usko grlo, prema google mapsu širina tog dela je oko 57 metara, što mislim da je dovoljno) i ulivao se u Karađorđevu.

novi_savski_most.PNG
 
Jedan deo ugovora između Države Srbije, akcionarskog preduzeća "Beograd na vodi doo" (gde imamo manjinski udeo) i firme "Al Maabar International Investment LLC" sa sedištem u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, pri čemu je i most i sve ostalo označeno na slici plana na teritoriji koja je deo tog projekta. Obratite pažnju ko donosi odluke.


Deo ugovora Beograda na vodi, Zoniranje i izdavanje dozvola.png


 
Vrh