Пројекат тунела је лош из више разлога.
Улаз у тунел остаје у центру. Требало је радити УМП.
Цео приступ мосту и даље ка тунелу је требало осмислити денивелисано, од Дејтонке до тунела. Калемљење Вилсоновог булевара је највећа глупост у планирању саобраћаја, ремети и пут за мост и Војводе Мишића.Da, trebalo je da gađaju Dunavsku, a ne Despota.
Ali opet ostaje grozomoran ulaz u tunel u Picinom parku, u nivou ulice, u centru. I more kola u centru. I koja je veza sa južnim Beogradom? Vilsonov bulevar, do kojeg se ide levo na raskrsnici pred mostom? Ne može gore.
Rešenje za 'čišćenje' grada od viška automobila je UMP, plus, ako se baš mnogo želi i bolja veza dunavske obale sa NB i Zemunom, eventualno tunel ispod Save kod Ušća, opet na Dunavsku, što je i bilo u jednom od dva pobednička rada na međunarodnom konkursu za Beograd iz 1985.
Nemam to, treba da postoji po onim časopisima 'Arhitektura/urbanizam', ima ih onlajn. To je bio veliki međunarodni konkurs na temu kako popraviti Beograd, jedan pobednički rad je bio iz Poljske, za drugi se ne sećam, sa zapada odnekud, davno sam čitao.A taj konkurs iz 1985 mozel da se vidi da se još malo ubedacimo.
Jel ovo udruzenje biciklista daje dnevnice ljudima koji protestuju na njihovom skupu? Jesam dobro razumeo? Ovo je svima normalno?