Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
Требало је, али није.

Елем, Кинези раде тунел, 235 милиона.
 
То је то онда. Штета само што у прекомпоновању свог тог преласка са НБГ нису направили боље решење са НБГ стране, да на Бранков мост иде булевар Н. Тесле, а на нови Савски мост ка тунелу иде булевар М. Пупина.
 
Пројекат тунела је лош из више разлога.

Улаз у тунел остаје у центру. Требало је радити УМП.

Da li se konacno zna gde ce to cudo izaci s druge strane? Ja ne vidim tu mnogo mogucnosti, zapravo nijednu osim na mestu pumpe na cosku Cvijiceve, Takovske i bulevara. A ako tu bude, to ce tek da bude picvajz i usko grlo za saobracaj, a nocna mora za pesake.

Ili da ruse Jevremovac, al toliko ludi valjda nisu? A mogu i profesorsku koloniju da sravne sa zemljom kako su krenuli?!
 
Код мурије је предвиђено, право из булевара - у четири траке, плус уметање по једне траке са обе стране портала за стари правац ка центру.

И то је лоше решење.
 
Poslednja izmena:
Боље да су направили излаз код бивше Дунав станице, па онда лепо може да се бира ка Дорћолу, ка Цвијићевој и Звездари, и ка Карабурми, без оптерећења БДС.
 
Da, trebalo je da gađaju Dunavsku, a ne Despota.

Ali opet ostaje grozomoran ulaz u tunel u Picinom parku, u nivou ulice, u centru. I more kola u centru. I koja je veza sa južnim Beogradom? Vilsonov bulevar, do kojeg se ide levo na raskrsnici pred mostom? Ne može gore.

Rešenje za 'čišćenje' grada od viška automobila je UMP, plus, ako se baš mnogo želi i bolja veza dunavske obale sa NB i Zemunom, eventualno tunel ispod Save kod Ušća, opet na Dunavsku, što je i bilo u jednom od dva pobednička rada na međunarodnom konkursu za Beograd iz 1985.
 
Da, trebalo je da gađaju Dunavsku, a ne Despota.

Ali opet ostaje grozomoran ulaz u tunel u Picinom parku, u nivou ulice, u centru. I more kola u centru. I koja je veza sa južnim Beogradom? Vilsonov bulevar, do kojeg se ide levo na raskrsnici pred mostom? Ne može gore.

Rešenje za 'čišćenje' grada od viška automobila je UMP, plus, ako se baš mnogo želi i bolja veza dunavske obale sa NB i Zemunom, eventualno tunel ispod Save kod Ušća, opet na Dunavsku, što je i bilo u jednom od dva pobednička rada na međunarodnom konkursu za Beograd iz 1985.
Цео приступ мосту и даље ка тунелу је требало осмислити денивелисано, од Дејтонке до тунела. Калемљење Вилсоновог булевара је највећа глупост у планирању саобраћаја, ремети и пут за мост и Војводе Мишића.
 
A taj konkurs iz 1985 mozel da se vidi da se još malo ubedacimo.
Nemam to, treba da postoji po onim časopisima 'Arhitektura/urbanizam', ima ih onlajn. To je bio veliki međunarodni konkurs na temu kako popraviti Beograd, jedan pobednički rad je bio iz Poljske, za drugi se ne sećam, sa zapada odnekud, davno sam čitao.
 
Jel ovo udruzenje biciklista daje dnevnice ljudima koji protestuju na njihovom skupu? Jesam dobro razumeo? Ovo je svima normalno? :D
 
Центар града је већ у великој мери очишћен од аутомобила недостатком паркинг места. У Београду су сада гужве скоро искључиво на ободу града, на приступним чвориштима центру.

Како је тунел доспео на листу приоритета мени заиста није јасно. Ми се тренутно бавимо градњом онога што развијени градови укидају, затварају, пренамењују...
 
Nisu očišćene Kneza Miloša - Takovska i pravac ka Terazijskom tunelu, jer se koriste kao tranzit između perifernih delova grada. Centar zaista malo automobila ima kao odredište, što je dobro. Tunel će smanjiti opterećenje na Terazijskom grebenu, ali začepiće ulice oko Karađorđeve, koje su takođe - centar. A trebalo je to što tranzitira poslati oko centra.
 
Оптерећење тј повремено закрчење на теразијском гребену је можда пето-шесто по интезитету у граду а овим пројектом то се третира као приоритет свих приоритета.

Ми својом заосталошћу заправо имамо одличну прилику да не поновимо грешке европских градова од пре 50 и 60 година али не! Јуримо у славну 1968. годину свим средствима!
 
Jel ovo udruzenje biciklista daje dnevnice ljudima koji protestuju na njihovom skupu? Jesam dobro razumeo? Ovo je svima normalno? :D

U stvari, evo razloga zašto su plaćali statiste.
Screenshot_20231128_195840_Instagram.jpg


Kakav fiasco sa autobusom, pa valjda bi trebalo da je tramvaj tu kao ekološkije prevozno sredstvo.
 
A u stvari nije isečen, već je usledilo poptuni remont.
 
Stari savski most je direktno povezan sa metroom koji nemamo. Most se sme jedino pomerati ukoliko se zamenjuje metro mostom na liniji M1.
 
Vrh