Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
434428457_10219785242460218_9162910376382329212_n.jpg
 
Сад по оној логици који неки умеју да злоупотребе, ни тад није требало градити нове мостове ("додавати нове траке"), "јер ће то само да стимулише аутомобилски саобраћај".
 
Сад по оној логици који неки умеју да злоупотребе, ни тад није требало градити нове мостове ("додавати нове траке"), "јер ће то само да стимулише аутомобилски саобраћај".
Постоји огромна разлика између додавања нових мостова и додавања нових трака на постојећим мостовима.

Прво је спајање две, реком раздвојене уличне мреже и ту нема ништа спорно. Друго је у суштини обично додавање трака као и у било ком булевару, што ће, осим у изузетним случајевима моста који је са мање трака од уличне мреже на коју се веже сигурно проузоковати проблеме.
 
A jel to oni planiraju i novi most da ima isto dva koloseka za tramvaje i po jednu traku u smeru na istom kao što je sad?
Ne vidim bas kako bi moglo to da se napravi šire zbog uskog grla između one dve krmače sto su napravili...
 
Dobra stvar kod razglednica kolorizovanih odmah po fotografisanju je što se neki detalji jasnije uočavaju...

A ovde možemo da vidimo položaj okupatroskog pontonskog mosta iz I svetskog rata

s-l1600 (88).jpg


I da ga uporedimo sa položajem mosta kojeg su okupatori podigli u II svetkom ratu.

s-l1600 (89).jpg


U oba slučaja, glavni faktori su bili - kompleks železničke stanice i koloseka, što zbog veze među različitim vrstama prevoza, što zbog položaja objekata i ulične mreže...
Imali smo na forumu diskusiju i o tome zašto je prvi "domaći" drumski most izgrađen u osi Brankove a ne ovde. Postoje i argumenti za i protiv (prvenstva gradnje, ne položaja, jer na obe pozicije su neophodni).
Ovo nije osvrt u prošlost zbog nekakve nostalgije (nema je, ovo su tragovi okupacija) već da se ukaže da su i ranije, neki drugi znali da prepoznaju ovu lokaciju.

Samim time je još poraznije što su tik uz rampu postojećeg mosta podignuti objekti, umesto da se prostor sačuva za lakše i praktičnije povezivanje sa mostom, postojećim ili budućim - svejedno.
 
Obzirom da je gangula najavio za sledeci mesec demontazu mosta (ako ostane krsdonacelnik naravno a sudeci po raspolozenju beogradjana verovatno hoce),
ja i dalje ne vidim kako ce tu da se uguraju dva koloseka (kao i sad) plus jos po dve trake sa obe strane plus biciklostocka i pesacka?
dakle jedino ako ce da prave na stubovima kolovoze sa.obe strane (tik ispod terasa onih krmača sto su nabili tamo sa obe strane)...

Na stranu sto ce taj novi most graditi najmanje 3-4 godine što znači da ce sedmica i devetka (ako ih ne ukinu) najverovatnije da teraju na most preko ade (ako je to uopste moguce.iz tog pravca)
 
Obzirom da je gangula najavio za sledeci mesec demontazu mosta (ako ostane krsdonacelnik naravno a sudeci po raspolozenju beogradjana verovatno hoce),
ja i dalje ne vidim kako ce tu da se uguraju dva koloseka (kao i sad) plus jos po dve trake sa obe strane plus biciklostocka i pesacka?
dakle jedino ako ce da prave na stubovima kolovoze sa.obe strane (tik ispod terasa onih krmača sto su nabili tamo sa obe strane)...

Na stranu sto ce taj novi most graditi najmanje 3-4 godine što znači da ce sedmica i devetka (ako ih ne ukinu) najverovatnije da teraju na most preko ade (ako je to uopste moguce.iz tog pravca)
Vec smo rekli da ce biti ljudima pored prozora, niko ih nije terao da kupuju stanove tu. Svakako fizicki ima mesta za 2+2+pesacka/bici staza sa jedne strane i tramvaj na sredini
 
Vec smo rekli da ce biti ljudima pored prozora, niko ih nije terao da kupuju stanove tu. Svakako fizicki ima mesta za 2+2+pesacka/bici staza sa jedne strane i tramvaj na sredini
Ako i treba,
nego pricam sa aspekta duzine gradnje tih pristupnih saobracajnica (uz gradnju samog mosta) i koliko ce dugo beograd biti bez jednog mosta preko save
 
Ma uvešće šatl.

Ali će se stvarati katastrofalni čepovi na tramvajskoj Šarganskoj osmici, a pritom da ne pišemo koliko je neefikasno samo kruženje. 😶
 
Brankov most je iovako sad vec žasu u smeru ka gradu vecim delom dana, šta će tek biti kad demontoraju tramvajski pa jos ukinu tramvaje i uvedu dodatne buseve i svi krenu na brankov leleee
Al dobro, kapiram da je vecina radosna najbitniie je da aca srbin ostaje, pardon gangula...
 
Vrh