Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    561
Шта је био проблем одмах да се уради раскрсница са В. Поповића и пусти овај нови део булевара? Чекају да се заврши и Шапићијада на постојећем делу да прође мали метро?
 
20231108_200801.jpg

Koridor novog mosta
Zaricev most
Branov most
Saobracajnica 13-13
 
Direktore, jel možeš da nam daš godinu iz koje je ovaj plan?
 
Evo ova lokacija plače za mostom. Ne bi bilo estetski najsjajnije da stoji paralelno sa postojećim, ali su sa rasponom tu negde i bio bi rešen ozbiljan problem. Kad prolazi voz, drumski saobraćaj stoji. Kad prolaze automobili, mogu samo u jednom smeru. Kad posada spušta rampu, to radi ručno, kad spusti jednu, mora preko mosta da spusti drugu, za to vreme kolona krene i "poljubi" spuštenu rampu sa druge strane. A neko bi ovaj most u otpad.
 
Pored svega što si naveo dodatno usporenje je što tu voz ide "brzinom koraka" pa dok isti prođe most i rampu i dok se sve to obavi možeš bez problema da ugasiš auto i izađeš da odmoriš.
Inače AV je obečao novi most u prošloj kampanji pre samo godinu dana.
 
stari savski most za ljude.jpg


Akcija: Savski most za ljude
Kad i gde: Nedelja, 26.11.2023. u 10:40 ujutro se okupljamo u KC Magacin u Kraljevića Marka 4-8 Akcija će trajati idealno 1, a najduže 2 sata.
Koncept: Hoćemo da izadjemo na Savski most i prikažemo ko koliko mesta zauzima u saobraćaju ako je merna jedinica 60 ljudi. Automobili VS Autobus VS Biciklisti VS Pešaci.
Kako: Ovo ćemo prikazati kroz 3 fotografije, i jedan kratak bonus video/kadar, koje ćemo zabeležiti dronom, i gde će se videti koliko prostora zauzima koji vid prevoza za 60 ljudi.
Zašto: Ovo radimo na Savskom mostu zato što hoćemo da ga sačuvamo i sprečimo njegovo rušenje. Novi most i tunel planiran u njegovom produžetku napraviće još veći saobraćajni kolaps u Beogradu, samo zbog ustupka stanarima Beograda na vodi. Smatramo ovaj plan Aleksandra Šapića i gradske uprave pogrešnim, i mislimo da bi novac planiran za taj projekat trebalo usmeriti na unapređenje BG voza, izgradnju unutrašnjeg i spoljnjeg magistralnog prstena, kao i na unapređenje javnog prevoza i mreže biciklističkih staza. Svako ulaganje koje dovodi više automobila na obod centralne gradske zone je strateški pogrešno, automobile treba usmeravati naokolo, ako nemaju za cilj putovanja centar grada. Ukoliko hoćete da se prijavite kao volonter za ovu akciju, pišite nam u inbox, potreban nam je Vaš kontakt i da dođete biciklom ili automobilom. Za ovu akciju su obezbeđene i volonterske dnevnice od 2000 rsd po čoveku koji dođe na biciklu ili svojim automobilom. Prijavite nam se u inbox na FB, IG ili X platformi
https://www.instagram.com/uzbbgd/
https://www.facebook.com/uguzb
https://twitter.com/uzbbgd
 
Ко нормалан може да буде за очување ове рушевине која нема нити историјску нити употребну вредност? Ово је једна од ствари која мора да буде решена без обзира ко је на власти.

Овакве акције ми личе на оне либтард-екстремисте на Западу што се у знак протеста зелепе за асфалт, па морају да им гуле кожу са руку и ногу да би их одлепили. Виче се само да би се викало, без неке поенте.
 
Volonterske dnevnice od 2000 din.? Pa to je bas ozbiljna kinta. Kad se nesto radi volonterski, podrazumeva se da je pro bono.
Verujem da ce biti dobar odziv, mogu da preporucim kolegu forumasa @Noki koji ima dobru energiju, harizmu i elokvenciju :)
 
Ко нормалан може да буде за очување ове рушевине која нема нити историјску нити употребну вредност? Ово је једна од ствари која мора да буде решена без обзира ко је на власти.

Како нема употребну? кланица је у граду, огромне су гужве. Мост треба да остане, или да се реновира. Ако је један мост мање, већа је мука.
 
Pogledajte prilog 181445

Akcija: Savski most za ljude
Kad i gde: Nedelja, 26.11.2023. u 10:40 ujutro se okupljamo u KC Magacin u Kraljevića Marka 4-8 Akcija će trajati idealno 1, a najduže 2 sata.
Koncept: Hoćemo da izadjemo na Savski most i prikažemo ko koliko mesta zauzima u saobraćaju ako je merna jedinica 60 ljudi. Automobili VS Autobus VS Biciklisti VS Pešaci.
Kako: Ovo ćemo prikazati kroz 3 fotografije, i jedan kratak bonus video/kadar, koje ćemo zabeležiti dronom, i gde će se videti koliko prostora zauzima koji vid prevoza za 60 ljudi.
Zašto: Ovo radimo na Savskom mostu zato što hoćemo da ga sačuvamo i sprečimo njegovo rušenje. Novi most i tunel planiran u njegovom produžetku napraviće još veći saobraćajni kolaps u Beogradu, samo zbog ustupka stanarima Beograda na vodi. Smatramo ovaj plan Aleksandra Šapića i gradske uprave pogrešnim, i mislimo da bi novac planiran za taj projekat trebalo usmeriti na unapređenje BG voza, izgradnju unutrašnjeg i spoljnjeg magistralnog prstena, kao i na unapređenje javnog prevoza i mreže biciklističkih staza. Svako ulaganje koje dovodi više automobila na obod centralne gradske zone je strateški pogrešno, automobile treba usmeravati naokolo, ako nemaju za cilj putovanja centar grada. Ukoliko hoćete da se prijavite kao volonter za ovu akciju, pišite nam u inbox, potreban nam je Vaš kontakt i da dođete biciklom ili automobilom. Za ovu akciju su obezbeđene i volonterske dnevnice od 2000 rsd po čoveku koji dođe na biciklu ili svojim automobilom. Prijavite nam se u inbox na FB, IG ili X platformi
https://www.instagram.com/uzbbgd/
https://www.facebook.com/uguzb
https://twitter.com/uzbbgd
Значи ово организују "Улице за бициклисте".

Па да ли постојећи мост погодује бициклистичком саобраћају, сто му точкова и котача?
 
Ja ovu akciju smatram krikom očajnika u situaciji u kojoj nije postojala valjana javna rasprava o zameni mosta. Ali to nije ništa u odnosu šta se planira sa tunelom u produžetku mosta. O tome će nas predsednik privremenog gradskog veća građanin AŠ uskoro obavestiti.
 
Како нема употребну? кланица је у граду, огромне су гужве. Мост треба да остане, или да се реновира. Ако је један мост мање, већа је мука.
Нема употребну јер је после сваког преласка преко овог моста већа штета на ауту, има само две траке... Мост треба да се усклони и да се направи нов и већи, то је једино решење.
 
Једини пад са бицикла који сам доживео, доживео сам на том мосту и могло је да буде врло опасно, но на моју срећу, мост је у таквом распаду да се не може ићи брже од 10ак км на сат.

Конструкција моста је таква да он у оваквом облику може бити само трамвајски (упитно је и то због буке) или само пешачкo-бициклистички а никако и једно и друго. И то из разлога међусобних утицаја коловоза и челичне конструкције моста.

За колски саобраћај је неупотребљив и да се поштују закони и људски животи колски соабраћај би преко тог моста одавно био укинут. Такође, доградња овог моста са узводне и низводне стране би била скупља од новог моста и опет бисмо имали полу-решење.
 
Trebalo je da ostave most kao pomoćni, dok se nov ne napravi,pa posle neka ga ruse ako treba.
Beograd se neplanski širi,pa su samim tim, i sva prosirenja saobraćajnica neplanska.
 
Trebalo je da ostave most kao pomoćni, dok se nov ne napravi,pa posle neka ga ruse ako treba.
Beograd se neplanski širi,pa su samim tim, i sva prosirenja saobraćajnica neplanska.
Ovo je jedino resenje koje podrzavam. I dalje ostajem pri onome sto sam rekao da ce narednih 5 godina (mozda i 10) savski most ostati tu gde jeste jer je potreban za kamione koji idu na BNV. Ukloniti ga i cekati 3 godine na nov da nikne je ravno samoubistvu jer ce Brankov non stop biti u krkljancu a i onda nema tramvaja
 
Градња новог док је ту и даље постојећи после градње објеката наводног београда у непосредној близини више није могућа
 
Могућа је у продужетку Булевара Зорана Ђинђића до Николаја Кравцова ( мост би онда пролазио поред Куле Београд).
 
Није могуће спустити мост због Београда на води...
 
Сећам се дискусије на овој теми где се причало да су на мосту велике вибрације од саобраћаја и да зато пуца коловоз, те да је константна крпачина једнино решење..
Сећамо се и да је приликом велике реконструкције негде пре 10-15 година асфалт јако брзо попуцао..
 
Јесте и пребрзо, пошто је на њега преусмерен теретни транзит током обнове Газеле, а затим ту и остао.
Нема овај мост перспективу, да се не заваравамо. Не волим, али озбиљно не волим када се политичари овако понашају.
 
Мост је од самог старта на лошем месту и требало је давно направити нови мост који би био дуж друмских праваца а не попреко њих.
 
Vrh