Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 37,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 61 12,8%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,3%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 162 34,0%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 28 5,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 19 4,0%

  • Ukupno glasača
    477
Nenad":3ci0k7zm je napisao(la):
Kada bi se svaki put obustavljali svi radovi zbog kise, verovatno bi sada bili na nivou srednjeg veka.
Evo, preterivanja .. kao i obično. Šta li to radite po kiši i snegu, pa ste stigli u 21vek. ... kao i Mi.

Samo radite i dalje po takvom vremenu, Mi nismo baš toliko ludi i ne žurimo u 22 vek ..... preko reda.
 
"Mi" i "Vi"? Hm...

Preterivanje je poslo sa tvoje strane, i naravno, kao i uvek sa obaveznom komparacijom sa EU (ne znam sta ti ona toliko smeta), i naravno, kao i uvek, iz sale :)
 
Nenade, sa tobom nikad nije dosadno. :)
Jel si ti napisao onu citiranu rečenicu o 'severnim zemljama' u EU?

Pazi ovamo : nije problem što se ne radi po lošem vremenu, već
zato što se ne radi dovoljno po lepom vremenu ...... i noću !
Kad Nas skoro da nema noćnog rada, kao kod Vas.

Druga stvar : rokovi se daju olako i na'pamet, nap. za Toranj.
Rečeno je da će spojiti 3 noge do N.God. ... i naravno nisu.
A, mogao sam da se kladim i da neće, jer na Avali je magla danima.
Nije bilo ni potrebe, jer je betoniranje takve pozicije po takvom vremenu opasno.
Ali, to je druga tema ....
 
Dragane, drago mi je da se uzajamno ne dosadjujemo :)

Sve to sto si rekao stoji, i ja se potpuno slazem da se mnogi rokovi kod nas daju na pamet, tj.onako kako bi eventualno bilo u najboljem mogucem slucaju, a svi dobro znamo da taj "slucaj" kod nas ni ne postoji.

I ponavljam, onaj post se odnosio ekskluzivno na interesantan komentar Ambassadora.

I jos jedna molba: bilo bi lepo kada bi mogao da se ostavis deobe frontova na "nas" i "vas". Mogao bi eventualno da upotrebljavas komparacije tipa, kako se radi u Srbiji, a kako u EU. Hvala :)
 
Nenad":1pm4y5r0 je napisao(la):
I jos jedna molba: bilo bi lepo kada bi mogao da se ostavis deobe frontova na "nas" i "vas".
Mogao bi eventualno da upotrebljavas komparacije tipa, kako se radi u Srbiji, a kako u EU. Hvala :)
Pa, nema tu nikakvih 'frontova' ! ... da nisi gledo neki ratni film?

Pogledaj još jednom, jer piše KOD nas i KOD vas... u smislu geografije.
Inače svi smo mi Jedno ... nema tu neke razlike ..... za 100god. :)
 
Da, da, pise kod Vas i kod Nas, ali zato pise i Mi i Vi :) A filmova sam gledao puno, ali da sada ne idemo u off :p
 
Dragane vidim da si sa Zemuna presao na celu Srbiju. Sada je i ona cela tvoja... Cestitam! :)
Nije problem u tome sto izvodjaci daju smesne i nerealne prognoze vec u tome sto se po ugovoru nista ne radi da se kaznjavaju kasnjenja i fusarenja izvodjaca. Toranj na Avali jeste izuzetak sto se tice kvaliteta i izvodjenja radova barem tako izgleda na slikama ali npr. izvodjaci radova na ulicama itd. Sta je bilo sa onim, kako se vec zove, sto je renovirao Autokomandu? Pojela maca? To je glavni problem sto ne postoje sankcije za takvo ponasanje!
 
Ono sto je realno, a sto se tek retko ili izmedju redova kaze, jeste da nam je gradjevinarstvo kao privredna grana opalo u kvalitetu. Sto zbog nedostatka ljudstva (zapalilo ih mnogo preko), sto zbog nedostatka novca, sto zbog nedostatka iskustva (ex-YU fimre nema sta nisu pravile, a danas ima gomila gradjevinskih firmica koje nikada nisu sazidali nista vece i kompleksinije od sestospratne zgrade).

Ipak, bolje je da radovi kasne jedan mesec nego da budu fush odradjeni. Mis'im Autokomanda je uz svo kasnjenje jedna od najpristojnije izvedenih investicija u dgra, tako je vecina nas posle godinu dana zaboravila na neprijatna kasnjenja, za razliku od nekih ulica koje su ekspesno presminkana, a sad lice na svajcarski sir.
 
Преко Старог моста до краја месеца

N_kho8mWkxYdUheJ5qMkUwSTiwTAbjFZAJmFd.jpg

Ни снег није прекинуо радове (Фото Д. Јевремовић)

Снег који је претходних дана захватио престоницу није омео радове на Старом савском мосту који улазе у завршну фазу. И у време празника, по изузетно хладном времену, радници предузећа „Интермост” радили су на постављању шина на левом колосеку, док је Служба за светлосну сигнализацију „Београд пута” још средином децембра започела постављање система за детекцију трамваја на прилазима мосту.
Како је нагласила Снежана Воштинаров, директорка „Беоком сервиса”, на мосту су постављени шатори у којима се налазе грејалице, како би извођачи могли лакше да заваре шине и спусте их на коловоз.

- За данас је предвиђено спуштање 200 метара шина, а након тога ћемо пустити струју како бисмо их испробали. Очекујемо да до краја јануара трамваји почну да возе преко моста - рекла је Воштинаров.

Према њеним речима, најављена ледена киша могла би да успори поправку Старог савског моста, али у Скупштини Града верују да рок за завршетак радова, ипак, неће бити пробијен.

За време обнове, која траје око четири месеца, многи грађани покушавали су да, ризикујући живот, пешице пређу преко моста. Поред бројних упозорења и видљиво постављених знакова, неки суграђани нису се устручавали да се аутомобилом упуте преко Старог савског моста. Забележени су и случајеви паркирања на раскопаном мосту, као и каменовања багера. Било је ту и физичких обрачуна са радницима обезбеђења, као и покушаја мајки са децом да пређу мост. Међутим, изгледа да су бројни апели уродили плодом, па су тако, према речима надлежних из Скупштине града, у последње време знатно смањени преласци преко.

Преуређење Старог савског моста, иначе, кошта 900 милиона динара, а инвеститор је Скупштина града.

Н. М.
izvor Politika
link http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=52960
 
Citam ovaj poslednji deo vesti i ne mogu da verujem da ljudima cak ni pretnja smrcu nista ne znaci!! Secam se, pre par godina je covek kod Sava centra pretrcavao autoput (inace, izmedju traka je postavljena ona visoka ograda), i to na, verovatno najprometnijem mestu u citavoj zemlji i na zalost poginuo! Nije mu znacilo nista sto dovodi zivot u opasnost, i ta eventualna dva minuta manje ze prelazenje ulice su mu bila toga vredna...
 
Evo jedne slike Starog Savskog mosta iz vremena kada nije još bio toliko star

1954

savskimost1954wl3.jpg
 
Неизвесно је да ли ће обнова Старог савског моста бити завршена у предвиђеном року, као што је извесно да послови у Јужном булевару неће бити окончани, како је најављено. Надлежни, међутим, тврде да ће за око месец дана обе саобраћајнице бити проходне, али је могуће да ће због лошег времена и техничких недостатака радови бити додатно продужени.
...
Радови на Старом савском мосту почели су 13. октобра и требало би да буду завршени 13. фебруара. Снежана Воштинаров, директорка Беоком сервиса, каже да је лоше време утицало на брзину обнове моста, јер је око месец дана температура била у минусу.

– Не би требало да буде кашњења. Досад смо поставили шине на левом колосеку, а у току је постављање на десној страни моста. Од сутра увече трамваји ће прелазити мост, али без путника, односно само за потребе ГСП-а. Због тога ће бити постављена сигнализација која ће на то упозоравати возаче и пешаке – истиче Снежана Воштинаров.

Према првим прорачунима, преуређење Старог савског моста коштаће 900 милиона динара, а инвеститор је Скупштина града.
izvor Politika
link http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/decembar-zaledio-obnovu-glavnih-saobracajnica.sr.html
 
Проба реконструисаног левог колосека трамвајске пруге
Петак, 18. jануар 2008.
Проба реконструисаног левог колосека трамвајске пруге у правцу према Новом Београду, од Карађорђеве преко Старог савског моста који се реконструише, до прикључног места Старо сајмиште, биће обављена сутра од 13 до 15 часова. После пробе, пролаз трамваја за депо „Сава” биће дозвољен за потребе ГСП „Београд” од сутра у времену од 22 до 6 часа.

Скреће се пажња возачима и пешацима да када прелазе трамвајске шине на раскрсници са Старим сајмиштем обрате посебну пажњу јер ће трамваји ићи левим колосеком у супротном смеру од 22 до 2 часа, а од 2 до 6 часова кретаће се у правом смеру ка граду. Овај режим саобраћаја за трамваје биће на снази до пуштања десног колосека у саобраћај.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1303878
 
Бешумно преко Савског моста
Кратка пробна вожња преко Старог савског моста прошла је успешно и обрадовала раднике који поправљају мост, јер су се уверили да ће вожња трамвајима од сада бити безбеднија
tramvaj%20probna%20vozznja.jpg

Прва вожња поправљеном левом страном Старог савског моста (Фото Д. Ћирков) После више од три месеца, Старим савским мостом, који је због радова затворен за саобраћај, јуче је поново прошао трамвај, додуше пробни. Радови на левој колосечној траци су завршени, а нове шине опробане су у вожњи којој су присуствовали представници градске управе и надлежни из предузећа „Интермост”, „Биодекор” и ЗГОП, који су извођачи радова.

Кратка вожња преко Старог савског моста прошла је успешно и обрадовала је раднике који поправљају мост, јер су се уверили да трамвај сада бешумно клизи по новим шинама. Захваљујући звучној изолацији, која је уграђена у шине и представља новину у односу на старе, некадашње клопарање и тутњање трамваја неће се више чути када возило буде прелазило преко моста.

Нови колосек користиће се, за сада, само у вечерњим сатима, за потребе „Градског саобраћајног предузећа”, и још неће бити коришћен за превоз путника. Леви колосек служиће возачима да трамваје превезу до депоа на новобеоградској страни или на поправку.

Поводом пуштања у рад леве колосечне траке, Снежана Воштинаров, директорка „Беоком сервиса”, изјавила је за наш лист да је у току постављање шина и на десном колосеку и да ће на мосту бити уграђена одговарајућа сигнализација која ће упозоравати пешаке и возила на наилазак трамваја из правца Савског моста.

Радови на поправци требало би да буду завршени 13. фебруара, а надлежни из градске управе кажу да је лоше време утицало на брзину обнове, јер је око месец дана температура била испод нуле. Процењује се да ће ове велике поправке коштати око 900 милиона динара, а инвеститор је Скупштина града.

Обновљеном Савском мосту неће се радовати само радници, већ и возачи и пешаци који користе ову саобраћајницу, будући да је радовима обухваћена санација комплетне мостовске конструкције и стубова, проширење коловоза, као и реконструкција прилаза мосту, односно Улица Владимира Поповића и Земунски пут. Такође, биће обновљена јавна расвета, постављено декоративно осветљење, а овај прелаз на реци биће офарбан и добиће нову антикорозивну заштиту.

Савски мост најмањи је мост у функцији друмског саобраћаја и дугачак је нешто више од 400 метара. Саградили су га Немци 1942. године, јер је Мост краља Александра, тада једини преко Саве, био срушен. Почетком осамдесетих година мост је преуређен да би њиме могао да прође трамвај и тада је бетонска конструкција замењена челичном. Од тог времена више није обнављан, осим што је једном асфалтиран коловоз. Према проценама стручњака, преко Старог савског моста је, пре ових радова, свакодневно прелазило око 50.000 возила.
Ј. Беоковић
[објављено: 20/01/2008]
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/Besumno-preko-Savskog-mosta.sr.html
 
Од сутра привремена трамвајска линија 11л
Градско саобраћајно предузеће „Београд” ће од сутра увести нову, привремену трамвајску линију од Железничке станице до Блока 45. Трамваји на овој деоници носиће ознаку 11л. Ова трамвајска линија функционисаће све до завршетка радова на реконструкцији Старог савског моста.

Радним данима и викендом на овој линији ће саобраћати четири трамваја, који ће наилазити на сваких десет минута.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1304320
 
gde bre od zeleznicke stanici? gde ce da se obrce? oko savskog trga?
 
Tramvaji voze Novim Beogradom
...
Tako će do završetka rekonstrukcije Starog savskog mosta i početka normalnog saobraćanja tramvaja, na deonici od "Buvljaka" do Bloka 45 na svakih 10 minuta saobraćati četiri tramvaja sa oznakom 11l. Na ovoj deonici koristiće se okretnica u ulici Dr Ivana Ribara, dok će na drugom kraju trase tramvaji okretati u depou "Sava".
Zbog ovoga će tramvaji na delu od depoa do železničke stanice Novi Beograd, gde je prvo stajalište, saobraćati bez putnika. Na ovoj trasi tramvaji će koristiti stajališta kod železničke stanice Novi Beograd, Bloka 42, Elektrana, ulica Agostina Neta i Omladinskih brigada, Bloka 70, kao i stajališta kod Gandijeve i Nehruove ulice, zatim kod OŠ "Branko Radičević", u ulici DR Ivana Ribara i na samoj okretnici u Bloku 45
izvor Danas
link http://www.danas.co.yu/
 
Аха то је трамвајски локал за савске блокове - сава експрес.

А зашто мора прелазити стари савски мост, само због окретања?
Зар неможе после ж. станице на НБгд у Пролетерске солидарности скренути у Трећи булевар па у Ђорђа Станојевића и одатле у Агостина Нета и Јурија Гагарина?
 
А схватио сам туда ће и ићи... У првој вести је писало железничка станица, без нбгд...
Заправо сво време реконструкције је ова линија могла да функционише...
 
mozda je to vise proba sina, posle da ne moraju ponovo da ih glacaju i slicno, cisto da se "razradi":)
 
Vrh