Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 196 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,5%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 50 9,1%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,5%

  • Ukupno glasača
    550
Novi režim oko Starog mosta
Bez „S“ krivine
Autor: G. Svilar | 25.01.2008 - 09:38

Lepo vreme ubrzalo je radove na Starom savskom mostu, pa se očekuje da saobraćaj preko njega bude pušten početkom marta. Nadležni tvrde da je plan u nekim segmentima čak i premašen, ali je manje poznato da je sa novobeogradske strane pripremljen potpuno novi režim saobraćaja.

Da bi se nakon završetka radova olakšao protok vozila preko mosta kolovoz na raskrsnici Ulice Vladimira Popovića i Zemunskog puta već sada je proširen. Vozačima veoma dobro poznata krivina u obliku slova „S“ u potpunosti je ukinuta, tako da će sada vozila iz pravca Vladimira Popovića prema Savskom mostu imati skretanje udesno i biće im dozvoljeno kretanje po šinama prema mostu, kao što je to slučaj u Beogradskoj ulici. Vozila koja se kreću iz pravca mosta ulicom Zemunski put dobijaju skretanje ulevo u Ulicu Vladimira Popovića tako da više neće biti mimoilaženja vozila u takozvanoj „S“ krivini u kojoj je do sada bilo mnogo zastoja.

- Novim režimom saobraćaja praktično od jedne raskrsnice će se dobiti dve. Radovi su već završeni, kolovoz je u dve nove raskrsnice proširen tako da će protočnost na mestu gde je nekada bila takozvana krivina „S“ sada biti duplo veća. Cilj je da se osim rekonstrukcije mosta i ulivi na njega učine efikasnijim - kaže za „Blic“ gradski sekretar za saobraćaj Zoran Pešović.

Ovim će praktično vozači dobiti dva odvojena skretanja, a tramvajska stanica će se nalaziti između. Trenutno su u toku su radovi na uređenju zelenih površina. Travnjaci će biti postavljeni po sredini Zemunskog puta, i to na proleće. Na mestu gde su nekad vozila prelazila preko šina nalaziće se tramvajsko stajalište u pravcu ka Novom Beogradu, dok je drugo postavljeno tačno između dve nove raskrsnice.

Radovi na mostu teku po planu i postoji mogućnost da saobraćaj krene za oko mesec dana.
- Promenom saobraćajnih profila na prilazu mostu sa novobeogradske strane u velikoj meri će biti povećana protočnost vozila preko mosta. Planirano je da ona iznosi od 35 do 40 hiljada vozila dnevno, što će sigurno smanjiti gužve na „Gazeli“ - kaže za „Blic“ Bojan Stanojević, gradski menadžer.

Duže zeleno u Karađorđevoj
Da bi se protok vozila povećao planirano je i usklađivanje rada semafora. - Prvi semafor na izlasku sa Savskog mosta, sa starobeogradske strane imaće poseban režim rada. Biće produženo trajanje zelenog svetla za vreme saobraćajnog špica. Takođe, vozilima koja se kreću iz pravca mosta biće dozvoljeno levo skretanje u Karađorđevu - kaže Stanojević.
izvor Blic
link http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=28075
 
Čekanje će se isplatiti
...
I mostadžije, koje ovih dana udarnički rade na starom Savskom mostu kako bi tramvaji što pre krenuli preko reke, ohrabruju vozače.
- Kada završimo rekonstrukciju prestonica će se ponositi izgledom mosta - uveravaju putari, koji postavljaju šine na desnom koloseku. - Sve sadašnje muke i gužve u saobraćaju biće zaboravljene kad završimo radove na mostu i pristupnim ulicama.
Kako tvrde stručnjaci, protočnost vozila biće povećana za oko 40.000 vozila dnevno što će uticati i na smanjenje gužve na Brankovom mostu i Gazeli.

PROTOČNOST

IZMENA režima saobraćaja na novobeogradskoj strani povećaće kapacitet mosta i okolnih saobraćajnica. Kolovoz u zoni raskrsnice Vladimira Popovića i Zemunskog puta već je proširen. Vozila koja dolaze iz pravca Vladimira Popovića skretaće udesno prema Savkom mostu, a biće im dozvoljeno i kretanje po šinama, kao i automobilima iz suprotnog smera.

APEL
RADNICI na starom Savskom mostu osim problema sa hladnoćom imaju poteškoće i sa pojedinim nesavesnim sugrađanima. Kako kažu i pored brojnih apela koje su uputili iz Gradske uprave, da zbog bezbednosti ne prelaze most, neki Beograđani se oglušuju o molbe. Putari ističu da je rizično ići preko mosta jer je na jednom delu skinuta ograda. Takođe, dodaju da ovakvo ponašanje pešaka usporava radove, jer velike mašine često moraju da se zaustavljaju.
izvor Novosti
link http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=115432&datum=2008-02-01
 
^^ evo fotke:

2rcre55.jpg


1zbtdf5.jpg


oi68mp.jpg


2vio2lw.jpg
 
^^Ovo polako dobija neki normalniji izgled. Lepo da su se pozabavili odmah i poplocavanjem trotoara! Super slike. Hvala PIGLET!! Na trecoj slici se lepo vidi kako je ostavljen prostor izmedju sina i asfalta da se popuni gumom kako se taj asfalt kasnije ne bi mnogo unistavao vibracijama. Cool. :vops:
 
PIGLET":2lewo1no je napisao(la):
Vole bih da mi neko ko je bolje upoznat rastumači proširenje na levom koloseku.
:shok: Da bi autobus, dupli, lakše skretao?!
Btw Meni skroz nije jasno kako će to na kraju da izgleda, te kuda će ići saobraćaj... Da li bi možda neko, ko konta to, mogao da nacrta? :D Hvala...
 
Pa dobro, kontam otprilike, ali mi skrozz nije jasna treća slika, odnosno čemu služi to što na jednom delu nema ostrva između šina, ako ovi koji idu iz pravca grada, i hoće da skrenu levo, ne idu po šinama, već ka pumpi, i onda tik pre Radove zgrade levo, preseku šine.

Ovi koji idu ka gradu će ići preko jedne šine u pravcu grada... :/
 
Osim, ako nećeš moći da ideš i iz grada preko šina, pa da onda skreneš ranije, što mi je besmisleno.. Arghhhhh.. Nema veze, sačekuaću da bude gotovo, pa ću se provozati, a sad se vraćam moderni i tradiciji u Srbiji, Nikeziću, Skerliću i kompaniji... :)
 
Sinoc oko 4 sam bio nesavestan gradjanin i presao sam most od hajata do grada... tramvaji idu preko mosta i mogu reci da sve ono sada izgleda mnogo mnogo bolje . Na mostu jos nisu postavljene leve sine , a o asfaltu da i ne govorim. Novi rezim saobracaja je skroz dobro odradjen (sa novobeogradske strane), i sve je to sad glomaznije i uredjenije , osvetljenije i sija onako kao u Nemackoj :)

Ovaj most ce biti pravo osvezenje i mislim da ce biti vise koriscen, a ono sto sam jos primetio jeste da su leve sine (iz pravca nbg ka gradu) na mostu pomerene za jedno pola metra u levo, pa je valjda to predstavljalo prosirenje o kojem se govorilo...

ukratko to je to... ako nekoga nesto zanima nek pita.
 
Ovo je jedna od onih raskrsnica u gradu koja kako god da se uradi, bice bolje nego sto je bilo pre. Elegantno su resili razliku u visini...
Samo jos da se probije ulica prema raskrsnici Bulevara Nikole Tesle i Mihajla Pupina...za jedno 10 godina :)
 
Da a za jedno 50 godina ce valjda sravniti i onu nadogradnju iza panoa sa 3. slike..iza bilborda sa kog nam se Toma zlokobno smeshi...i raseliti parking servis i onu njivu(pola fudbalskog terena) uz kej.
Ma ja mislim da je to"krpljenje"bachena para.Tramvaji bi(ako je to mogutje) trebalo da idu sve do iza buvljaka celom duzinom Jurija Gagarina pa da kroz Vladimira Popovica(gde su sada deltini parkinzi iza Sava Sitija) izlaze na Stari Savski most.Video sam da je u Milentija Popovica vec napuko beton oko shina na par mesta.Ta ulica je preuska za tramvaje.Treba shto vishe izolovati tramvaje da nema preklapanja sa ostalim vidovima transporta a bar na NBG je to mogutje(ograditi po sred puta reshetkama ko u Jurija Gagarina)...jer osedecemo dok dozivimo metro..ako ga uopshte i dozivimo.Bulevar Nikole Tesle treba spojiti sa Vladimira Popovica a to nesretjno skretanje kod pumpe Dejton i Hajata jednostavno eliminisati.
 
Uf koliko komentar.
Ovo što su sad uradili je nekakva improvizacija jer postoje planovi o denvelisnom ukrštaju ulice V. Popovića i Zemunske (tramvajske baštice).

Tada bi ulica Vladimira Popovića izašla tačno na bulevar Nikole Tesle. i imali bi smo jednu savremenu saobraćajnicu koja povezuje sve mostove sa NBGD strane.

No šta je tu je, svi znamo u kakvoj zemlji živimo i da bi to uradili trebalo bi par svetlosnih godina da reše imovinsko-pravne na onom ruglu od starog sajmišta.

Ipak je ovo što je uradjeno polovično rešenje i kolko promećujem sadašnja vlast (beogradska) je sklona takvim rešenjima)
Ipak će biti bolje nego što je bilo što je ovom napaćenom i skromnom narodu dovoljno.

E sad da se vratim na treću sliku:

Prvo nijedan javni prevoz ne ide ulicom V. Popovića.
Drugo: iz smera Mosta ka Hayatu postoji zasebna saobraćajnica (Zemunski put) i tu nemam prigovora .
Nije mi jasno ono proširenje jer to može da znači samo jedno: da će saobraćaj mot. vozila biti dozvoljen po oba koloseka ka mostu iz Vlad. Popovića. Jedva čekam da vidim kako će ovo da funkcioniše kad naidje tramvaj
Po znaku na raskrsnici pre samog mosta vide se mogući smerovi pravo i desno, odnosno ne sme levo ja Brankovom mostu (ovim sam se baš razočarao jer sam uvek iz Jur. Gag. na Brankov išao baš tuda. :D :D :
 
relja":1bpz5yl4 je napisao(la):
Ovo je jedna od onih raskrsnica u gradu koja kako god da se uradi, bice bolje nego sto je bilo pre. Elegantno su resili razliku u visini...
Samo jos da se probije ulica prema raskrsnici Bulevara Nikole Tesle i Mihajla Pupina...za jedno 10 godina :)
Da, kada se gradila ulica V.Popovica sve je tako i zamisljeno. Tu bi trebala da ide denivelisana petlja koja bi se direktno ukljucivala u bulevar Nikole Tesle a imala bi i izlaze za Bulevar Mihajla Pupina/Brankov most. Nazalost koliko ja znam taj nedostajuci komad je tek prosle krajem godine uveden u planove, a gradnju mozemo da ocekujemo nikad. Ako znamo kako se odnose prema prioritetima onda ti je sve jasno kad bi ovo moglo da bude i razmatrano.
 
^^ Ali sta to vredi kad prilazne saobracajnice nisu dovoljno siroke? Desice se isto kao u Njujorku, gde je guzva na ulasku i izlasku iz prilaznih saobracajnica.... Cak i ako prosire prilaze direktno, to opet ne rasterecuje saobracaj iz relativno centralne gradske zone. Mislim da je predlozeni most na Adi trajnije resenje...
 
Procitaj text, valjda se podrazumeva da su potrebne pristupne saobracajnice. Ali mene vise brine estetska komponenta toga, ne zelim frankenstajne na rekama. Samo jos da pocnemo da nadogradjujemo mostove...:) Most na adi se valjda podrazumeva...samo dok se naguze izgradice ga za 10god.
 
@kingdom
Pa procitao sam tekst, upravo zbog toga i pisem - ako prosire prilaze mostu, bice blokirani prilazi tim prilazima, itd itd... potrebna je citava transformacija prilaznog sistema, sto je skupo. To je ukratko zasto mislim da resenje nije bas najbolje. Potrebno je sistematski rasteretiti centar i forsirate denivelaciju glavnih saobracajnica kao i njihovo prosirenje, uz paralelni razvoj gradskog prevoza. Takodje, fali tunel, tu nema sta, morace da se sagradi u roku od sledecih 15-20 godina ukoliko se nastavi ovakva stopa rasta u gradu.
 
Radovi opet probili rok
N. V. B., 09.03.2008

Da su rokovi, dati od nadležnih iz Grada, ispoštovani - danas bi drumski i šinski saobraćaj krenuo preko starog Savskog mosta. Međutim, to se na žalost mnogobrojnih vozača i putnika, ipak neće dogoditi. Sugrađani će, ako je verovati novim najavama, morati da sačekaju 25. mart.

Odugovlačenje radova, koji su počeli sredinom oktobra, u Sekretarijatu za saobraćaj pravdaju lošim vremenkim uslovima i kažu da je produžetak minimalan. Na kašnjenje je uticao i visok vodostaj koji je onemogućio popravku stubova u predviđenom roku.
- Ove nedelje most će biti potpuno zatvoren, jer će se raditi na kolosecima, i njime neće moći da prolaze ni tramvaji koji uveče odlaze u "depo", odnosno u ranim jutarnjim časovima kreću ka centru - kaže Branko Smiljanić iz Sekretarijata za saobraćaj. - Iako je prvobitno planirano da most najpre "isprobaju" tramvajdžije, ohrabrujuće je za vozače što će i drumski saobraćaj, 25. marta, istovremeno moći da krene preko reke.

Smiljanić dodaje, da se neophodne kontrole mosta već sprovode, tako da građani neće morati da čekaju na "ocenu" nadležnih službi posle završetka posla, zbog koje saobraćaj po pravilu biva obustavljen desetak dana duže.

Posle kompletne rekonstrukcije mosta, koja obuhvata prilazni put sa obe strane reke, regulaciju dodatnih traka za prestrojavanje i rekonstrukciju ulica Zemunski put i Vladimira Popovića, "propusna moć" mosta biće oko 30.000 automobila dnevno, što je dvostruko veći broj od dosadašnjeg.

SANACIJA

FINANSIJSKA sredstva za preuređenje Starog savskog mosta, u iznosu od 900.000.000 dinara obezbedila je Skupština grada. Radovi na mostu obuhvataju sanaciju mostovske konstrukcije, stubova, proveru temelja u reci, sanaciju srednjih stubova iznad postamenta, rekonstrukciju kolovozne konstrukcije i tramvajskih koloseka, kontaktne mreže na pristupnim saobraćajnicama i mostu,atnikorozivnu zaštitu, i novu rasvetu.
izvor Novosti
link http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=117609&datum=2008-03-09
 
Ljudi, se seca neko mozda kada su neki od velikih gradskih radova zavrseni na vreme?
Evo cisto radi podsecanja, radova koji su kasnili:
- Obnova ulice Srpskih vladara (ili kako se vec sad zove)
- Obnova Autokomande
- Stari Savski most
- Juzni Bulevar

sad samo cekam koji ce to veliki projekat opet da im probije rokove.....eh sudbo, sudbo :rolleyes:
 
Vrh