To tesko da ce proci. Ali oni sto je verovatno jeste da se nista nece uraditi ,jer radikalska vlast ne radi nikada na velikim infrastrukturnim i kapitalnim projektima za gradjane. Cak ni na onim na kojima je ugradnja dovoljno mala. Svi projekti u gradu koji su uradjeni za radikalsku vlast su oni koji donose milione i milijarde, a svako rebiviranje neke ulice je jeftin populizam, uz visok stepen diletantizma i ugradnje, kao npr 4 bulevara, ili nor nikad vidjena tehnologija popravke ulice Knjeginje Zorke kad je vesic palamudio okolo, eno vec se asfalt uleze i stvaraju rupe.
Nema sekta ni interesa, ni kapaciteta danuradi nesto u gradu iz budzeta, ili za grad, jer je budzet toliko nafilovan porezima, a toliko se iz njega krade, da su ulice ubraspadu, samo se provozaj recimo ulicom Vijislava Ilica. A o mostu, prevozu , izgledu grada , funkcionalnosti da ne govorimo. Ono sto je sigurno npr da nikad nece napraviti interceptor za govna i preciscavanje istih koji kosta milijardu evra, nikad nece napraviti metro, ali ce pokrasti zemlju od grada da prave zgrade i zgrcu milijarde, a prostom plebsu govoriti kako je grad hiljadu puta bolji, zato sto ce telad da gleda u soliter. Stepen razvoja teska zaostalost u ekspanziji na svim poljima.
Projekat mosta i tubela je nesto sto ne moze da se radi 10 godina, treba organizacija, da se to sve brzo i u roku zavrsi, a to je za nas od prosle vlasti od danas nepoznanica., jer treba para, strucnosti i dobre organizacije bez zabusavanja. Zato ovaj most nece moci i ne mogu da pocnu da rade, jer ce zaglaviti Bwograd na 5 godina umesto na jednu. To ce biti zesci problem. A ne donosi profit. A jedino zasto ga rade jer in smeta zbog njihove investicije, ne zbog gradjana.