relja":zypd1avz je napisao(la):
"毋不敬,儼若思,安定辭"
ja sam pokušao da prevedem tekstst koji si izabrao za nick, videh da je neki citat koji se ne da prevesti ako se ne zna jezik, pa samim tim ni razumeti.
Ako ti nije teško, daj objasni šta si hteo sa tim nickom, jer glupo je da te oslovljavamo sa "Kinez".
Dr. Koljanin je detaljno proučio istoriju logora Sajmište. Ni pre ni posle njega niko se nije tako detaljno i studiozno bavio ovom temom na čisto naučnom nivou. Pri tome mislim na činjenice proverene naučnim metodama.
Link koji sam postavio sadrži tekstove koji su napisani na osnovu njegove kapitalne knjige o logoru, a koja može da se kupi u knjižari u zgradi Novosti na trgu Nikole Pašića, a može se naći i u Gradskoj i u Nardonoj biblioteci.
Ja zaista ne razumem otpor. Ni otpor ovoj plemenitoj ideji niti otpor informisanju.
PS - epitete ne lepim, a ako se neko prepozna u šablonima - nisam mu ja kriv što mu mozak tako funkcionše.
Немам разлога да вам објашњавам име које сам изабрао, посебно не после изречених увреда. Не морате ме ни ословљавати, ако је проблем, баш као што ни ја вас тренутно не ословљавам. А, ако има потребе, сигуран сам да сте упознати са основним компјутерским функцијама копирања и 'лепљења' текста.
Мој проблем са овим лежи у чињеници да нису само Јевреји убијани. Не схватам разлог привилегованог статуса - ма како одвратно то звучало - оних који су погубљени на један начин, у односу на оне који су погубљени на други. То је основ мог става - не то да ли су сви били убијани на исти начин. Тачно је да сам рекао да нису само Јевреји убијани у гасним коморама, и то базиран на свом пређашњем знању. Можда је то знање базирано на грешкама, не знам, али то не мења чињеницу да мој проблем није са Јеврејима - како то неки изнад покушавају да предсаве - већ са самим приступу свему овоме. Ово доживљавам као кад би неко поменуо само Србе у Јасеновцу, зато што их је било највише - зар би то било у реду? Није ни ово.
И, опет морам поменути да у овој земљи нема адекватног споменика, музеја или сличног, свим невиним жртвама логорских и других покоља. Мислим да је то приоритет у односу на сва друга обележја - била она Србима, Јеврејима, Ромима или честотим људима из редова других народности и вероисповести.
У корист међусобних односа свих умешаних, и одавања поште свима, потребно је избећи овакав селективизам. Да се овде ради о споменику
свим српским и југословенским Јеврејима, не бих имамо
никаквог проблема. Чак ме и не занима што би то значило да споменик добијају пре Срба, јер то сматрам великодушним гестом - њима нема ко подићи споменик. Других Јевреја има, али тај свет наших Јевреја је, у суштини, апсолутно уништен. Остало их је свега шачица.
Али, кад се ради о споменику везаним за један логор, а у том логору нису страдали само једни, онда то није у реду - по мени, можда грешим, али то је моје мишљење и оно није повод за увреде које су ми неки изнад упутили.