Nije inovacija ako si imao 5 kasira i nisi imao redove, pa si uveo da imaš dva kasira i 4 samouslužne kase. Da si ostavio 5 kasira i stavio dodatne samouslužne kase onda bi bilo uvodjenje inovacija. I da, telefon uglavnom samo za pozivenećemo se složiti oko ovoga. biznis uvek mora da uvodi inovacije, inače će propadati. Lidl je uvek dva koraka ispred ostalih što se svega tiče. Načujem tu i tamo kako rade kontrolu kvaliteta, kako menadžuju radnije, koji nisu samo kasiri nego rade gde trenutno ima potrebe, tako da ako zatvore kasu, radnik je na drugom mestu trenutno, a ne da ne postoji.
Samouslužna kasa je nešto što je trend ne u prodaji, nego uopšte trend automatizacije svega i svačega.
Rekao bi čovek da i dalje kupujete papirnate novine a da telefon koristite samo za pozive, zbog prava radnika u štamparijama.
E, u tome je fora. Plati pa ćeš imati radnike. Ne mogu svi da se zaposle u struci, a s obzirom da je ta devojka zadovoljna znači da bi bio zadovoljan i neko drugi u velikom marketu ali oni žele još nekog takvog ali naravno za manju platu. Podržavali ste štrajk poštara ali ne i kasire jer jbg "artikle mogu i sam da otkucam ali me mrzi da idem do pošte".Sem toga, po priči ove devojke koju baš dobro poznajem, njoj plata nije minimalna, ali da, radi sve to što si naveo.
Bilo bi zanimljivo da vidimo HR statistiku ljudi koji se prijave na oglas za takav posao i šta im se zapravo nudi kao obaveza i plata. Da li se stvarno niko ne prijavljuje ili jednostavno veliki lanci traže previše za premalo.