Pa sela baš i nisu neki primer. Tamo skoro svaki drugi ne priča sa komšijom. Mada se po gradovima komšije generalno i ne znaju.
Kako dobiti pažnju učenika? Tako što ćeš prilagoditi svoju nastavu, a ne da profesor od 60 godina generički čita stare beleške i očekuje da će da drugi slušati. Nastava danas mora biti inteaktivna.
Zna manje je relativan pojam. U čemu zna manje? Da li ćeš napraviti bure slušajući filozofa ili pintora? Da li ćeš sabrati brojeve slušajući matematičara ili pesnika? Da li ćeš napisati pesmu slušajući pesnike ili majstore. Eto Ja ne znam da se izražavam lepo, sprski i istorija mi bili omraženi časovi (šta mene briga šta je pisac hteo da kaže), a žena mi zanimljivo profesor Srpskog pa ratujemo stalno. O vrednovanju ne vredi trošiti reči, čovek se dokazuje svojim delima, a ne kako ko misli o njemu.
Kako dobiti pažnju učenika? Tako što ćeš prilagoditi svoju nastavu, a ne da profesor od 60 godina generički čita stare beleške i očekuje da će da drugi slušati. Nastava danas mora biti inteaktivna.
Zna manje je relativan pojam. U čemu zna manje? Da li ćeš napraviti bure slušajući filozofa ili pintora? Da li ćeš sabrati brojeve slušajući matematičara ili pesnika? Da li ćeš napisati pesmu slušajući pesnike ili majstore. Eto Ja ne znam da se izražavam lepo, sprski i istorija mi bili omraženi časovi (šta mene briga šta je pisac hteo da kaže), a žena mi zanimljivo profesor Srpskog pa ratujemo stalno. O vrednovanju ne vredi trošiti reči, čovek se dokazuje svojim delima, a ne kako ko misli o njemu.