Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

Он ту прави степенице али то је јавно земљиште. Кад се ту буде радило степенице можда иду под мач а лепо ће станари да добију ђоку тј највероватније бедемчину
 
Никаква улица никоме није поклоњена и ни један метар парка није отет, шта више парк је још и повећан за целу површину паркинга. Дринска је 70 година била импровизовани паркинг и приступ СФРЈ штазију. Сад је проблем што је део исте постао пешачка каскада а део приступ новом стамбено пословном кмплексу?! Дакле ти си измислио неку причу о трансформисању одавно слепе улице у некакву везу околних огромних комплекса иако је то просто немогуће да би даље наставио да тролујеш са причом о отимању улице. Да закључим - Та улица је "отета" градњом СУП-а а потом и мостарске петље и сада је њен део враћен пешацима о трошку приватника. Ја задовољан. Поздрав :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522740#p522740:3464nbgg je napisao(la):
Delija » 07 Mar 2018 01:42 am[/url]":3464nbgg]Никаква улица никоме није поклоњена и ни један метар парка није отет, шта више парк је још и повећан за целу површину паркинга.
Park je povećan od našeg zemljišta, tako što nam je tobože "dato" naše sopstveno zemljište po smešnu cenu skidanja sloja asvalta.

Дринска је 70 година била импровизовани паркинг и приступ СФРЈ штазију.
Ako je "štazi" ranije oteo ulicu, ne moramo da nastavljamo da se ponašamo kao on. Sad bi valjda ulicu trebalo vratiti gradu, a ne dati nekom sledećem da mu bude ulaz u garažu.

Сад је проблем што је део исте постао пешачка каскада а део приступ новом стамбено пословном кмплексу?!
Problem nije što ćemo dobiti pešačku kaskadu nego što je tobože "dobijamo" od našeg sopstvenog zemljišta da bi NJEGOVE mušterije i odavde mogli ući na NJEGOV plato koji je ON SAM podigao iznad nivoa tla. Znači opet nije dao svoju zemlju nego našu, i još joj je promenio namenu u slučaju parka, a u slučaju ulice sprečio da se ona posle "štazi" uzurpiranja vrati svojoj javnoj nameni u saobraćajno kritičnoj zoni ogromne nove gradnje.

Дакле ти си измислио неку причу о трансформисању одавно слепе улице у некакву везу околних огромних комплекса иако је то просто немогуће да би даље наставио да тролујеш са причом о отимању улице.
Četri ogromna objekta se produžavanjem Drinske ispod Kneza Miloša mogu veoma lako i jeftino povezati bez opterećivanja autoputa, i u tome nema ništa nemoguće.

Да закључим - Та улица је "отета" градњом СУП-а а потом и мостарске петље и сада је њен део враћен пешацима о трошку приватника. Ја задовољан. Поздрав
Njen deo nije vraćen "pešacima" nego njegovim mušterijama. To nije isto. Oni koji žele samo da prođu pored njegove zgrade nemaju razloga da koriste stepenice, ići će trotoarom uz Kneza Miloša i mimo zgrade kao i do sada. I sve je to sebi uradio za smešno malu naknadu, i u situaciji kada čak i pravednu "trampu" sebi ne bi smeli dozvoliti jer će nam svaka ulica očajnički trebati. Zar si zaboravio koliko smo pričali o saobraćajnom kolapsu u ovakvim ulicama zbog Beograda na vodi, a sada i Skyline-a? Plus buduće velike gradnje uz autoput.
 
Izmislis polazne pretpostavke u startu lose ih postavis i onda tu negdje trazis opravdanja i logiku gdje je nema i tako iz teme u temu
 
Koja je to loša polazna pretpostavka?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522749#p522749:2sjrinaj je napisao(la):
Zuma » 07 Mar 2018 03:07 am[/url]":2sjrinaj]
Park je povećan od našeg zemljišta, tako što nam je tobože "dato" naše sopstveno zemljište po smešnu cenu skidanja sloja asvalta.
:shock: ?! Још једном доказујеш да ниси способан за аргументовану расправу. Просто убациш неку бесмислицу и на њој градиш своју демагогију. Конкретно у овом случају убацујеш депласирану причу о власнику парка и паркинга усред истог иако нико овде није тврдио да је инвеститор дао било какво земљиште већ да о свом трошку реконструипше и проширује јавни парк за површину тог паркинга.
Ako je "štazi" ranije oteo ulicu, ne moramo da nastavljamo da se ponašamo kao on. Sad bi valjda ulicu trebalo vratiti gradu, a ne dati nekom sledećem da mu bude ulaz u garažu.
Опет бесмислен одговор јер игноришеш чињеницу да је изградњом мостарске петље дринска за вјек и вјекова остала практично непостојећа улица, физички одсечена а саобраћајно потпуно сувишна и једина њена намена шта год да се градило на тој парцели је могла бити приступ том блоку/комплексу.
Problem nije što ćemo dobiti pešačku kaskadu nego što je tobože "dobijamo" od našeg sopstvenog zemljišta da bi NJEGOVE mušterije i odavde mogli ući na NJEGOV plato koji je ON SAM podigao iznad nivoa tla. Znači opet nije dao svoju zemlju nego našu, i još joj je promenio namenu u slučaju parka, a u slučaju ulice sprečio da se ona posle "štazi" uzurpiranja vrati svojoj javnoj nameni u saobraćajno kritičnoj zoni ogromne nove gradnje
Е ту смо! Ваљда вам је сада јасно да је она прича о односу посткомуњарског просечног Србина према било каквој приватној иницијативи заправо кључна. Овај пасус је један диван микс просторне и социо-економске затуцаности, одсуства друштвене свести, мржње према приватној својини са примесама класичног тоталитаризма и још нечег горег јер се види и та тежња ка сеграгацији у друштву. Ово се садило у нашем друштву 70 година и без тога не би било могуће да нам народ данас трпају у хангаре да у пеленама мота каблове. Дакле реконструисани парк је неопростив грех јер и приватни инвеститор има користи од тога тиме што је јавни простор који је формирао на својој приватној парцели повезао са тим реконструисаним парком. И да, плато није издигнут изнад земље, плато је у равни са тротоаром у Кнеза Милоша.
Četri ogromna objekta se produžavanjem Drinske ispod Kneza Miloša mogu veoma lako i jeftino povezati bez opterećivanja autoputa, i u tome nema ništa nemoguće.
Не могу, просто не могу. Измишљаш.

Njen deo nije vraćen "pešacima" nego njegovim mušterijama. To nije isto. Oni koji žele samo da prođu pored njegove zgrade nemaju razloga da koriste stepenice, ići će trotoarom uz Kneza Miloša i mimo zgrade kao i do sada. I sve je to sebi uradio za smešno malu naknadu, i u situaciji kada čak i pravednu "trampu" sebi ne bi smeli dozvoliti jer će nam svaka ulica očajnički trebati. Zar si zaboravio koliko smo pričali o saobraćajnom kolapsu u ovakvim ulicama zbog Beograda na vodi, a sada i Skyline-a? Plus buduće velike gradnje uz autoput.
То је то, фашизам и сегрегација на бази мржње према приватној својини. Дубоко је то укорењено у нашем друштву. Ипак је пљачка миленијума у овој држави 1945. године спроведена на тим основама а онда је том имовином грађена та држава и то друштво из којег имамо овај обор данас.

Да знате, сутра када купите негде стан од приватног инвеститора или власника по Зуми ви нисте пешак, грађанин, човек већ муштерија.
 
Zasto BREEE konstantno ponavljate neistinu kako je ulica bila zatvorena 70 godina?
Ima nas ovde koji nismo sisali maminu sisu do juce, pa pamtimo i kada je ulica ogradjena u jednom delu kao i kad je prosiren ogradjen deo!
Dokle ce laz biti jedan od argumenata?

Lepe zgrade na renderu, konacno pokretanje nakon 18 godina cekanja, parking garaza.,,
Ima tu argumenata ZA projekat.
Al na OCIGLEDNO pojedini ovde odgovaraju konstrukcijama i izmisljotinama. I to pojedinci koji su do ovog projekta imali sasvim drugaciju percepciju kako javnog interesa, tako i odnosa prema svojini grada i gradjana???

I bilo bi lepo da ne vredjate zdrav razum upornim izvrtanjem teza svojih neistomisljenika.
Vise od 6 meseci nisam pisao na ovoj temi (nije bitan razlog, objasnio sam ga tada).
No tolika bahatost u komunikaciji sa svakim neistomisljenikom, toliko etiketiranja, i recnik ulicara i politicara...
Mi koji smo protiv smo "postkomunjarski"...???
Pa ok, ;) al sta je kontra od 'postkomunjarskog'?
Ja bih rekao da je 'komunjarski'
Da ne pricam da osoba koja podrzava krupan kapital upravo okrivljuje narod sto ga krupni kapitalisti eksplatisu (te motaju kablove u pelenama)
Pa to je pocetak fasizma. Zrtva je kriva sto je zrtva.
Samo je investitor u pravu jer ce eto kupiti 100 ruza stabljasica i "napraviti" (park) nesto sto postoji decenijama!!!!
Aman, nismo juce pali sa Marsa, zivimo decenijama u ovom gradu (ko od rodjenja, ko malo krace).



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ja bi volio da vidim render kako bi zuma bio zadovoljan bez mastanja o probijanju ulice ispod km
Znaci gdje bi bio ulaz u garazu novog kompleksa
i kako bi on povezao park i plato da to bude funkcjonalno i estetki prihvatljivo
 
Ili studiju slučaja tipa ,,kako rešavanjem pitanja Drinske ulice rešiti sve probleme saobraćaja u gradu'' :D
 
Zbog čega je tako veliki problem prihvatiti da se običnim poštovanjem postojeće matrice pravougaonih ulica može povezati nekoliko ogromnih urbanih klastera bez opterećivanja autoputa koji je najvažniji stateški saobraćajni resurs u gradu? Iako znamo da je baš saobraćaj glavna smetnja razvoju starog dela grada, i iako znamo da su mu baš zbog toga ovakvi kompleksi ionako bili neprimereni? Međutim ipak se grade ili će se tek graditi, i vi sada dopuštate da usko grlo postne još gore bacanjem kroz prozor čitave jedne ulice. Stalno kupuju vas lepom izgledom ili zvučnim imenima, pa razmišljate ili kao arhitekti pojedinačnih zgrada ili kao naivni laici gladni "novog i modernog" umesto kao urbanisti kojima je PRE SVEGA bitno funkcionisanje i interesi celine. Urbanizam je prvi prioritet, sve osalo ide posle njega.

 
Zuma opet nisu objasnio ono sto sam pitao skrece sa teme .Mogo bi da zavrsis prostorno planiranje ili pak arhitekturu pa master urbanizma pa da uradis par planova odbranis i onda dobijes licencu.
Ti jedini vidis potrebu koju niko drugi nije vidio
Ps. jesi kad bio na javnom uvidi napiso primjedbu
 
Ovalni prostor se nikada nije pokazao kao efikasan za uređenje. Kako misle da organizuju kancelarije a kamo stanove sa takvim oblicim???
Nije mi sasvim jasno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523129#p523129:eq38i4xt je napisao(la):
direktor » 08 Mar 2018 05:36 pm[/url]":eq38i4xt]Zuma opet nisu objasnio ono sto sam pitao skrece sa teme .Mogo bi da zavrsis prostorno planiranje ili pak arhitekturu pa master urbanizma pa da uradis par planova odbranis i onda dobijes licencu.
Ti jedini vidis potrebu koju niko drugi nije vidio
Ps. jesi kad bio na javnom uvidi napiso primjedbu
Pa ne znam šta da ti kažem. Zašto drugi ne vide da bi bilo VEOMA korisno direktno povezivanje gigantskog tržnog centra, ogromnih kula Skylina, još većih budućih kula preko puta i kruga bolnica? To je za mene misterija. Takođe zašto ne vide koliko su opasni presedani, pogovotovo u ovakvoj opštoj klimi "izlaženja u susret" investitoru i tajnih dogovora, dok se javnosti rutinski plasiraju budalaštine i generalno vuče za nos. Ili da je čemu i kome služe javni prostori isto toliko bitno kao njihov formalni i vlasnički status.

Naravno da sam bio na javnom uvidu. Nisam pisao primedbe pošto ne volim da radim besmislene i očigledno nekorisne stvari. Kao i ulice, ni vreme ne raste na drveću, pa ni jedno ne treba bacati.
 
Mojne trpas kule preko puta jednaka je sansa da se tamo obnovi mup .Pa ovjde se zna sta je u javnom a sta u privatnom vlasnistvu A znaci nisi ni pokusao da ucestvujes u procesu javnog uvida i napises primjedbu

Dakle nisi odgovorio kako bi ti rijesio ulaz u garazu i spoj parka i platoa a da bude kako ti zamisljas pravedno

Da vidimo sta nudis
 
Za novi MUP na tako skupom mestu, uzdignutom i vidljivom, na brdu i na raskršću dve najvažnije gradske ulice, za koje grad može da uzme gomilu para nema APSOLUTNO NIKAKVE šanse pod bilo kojom vlašću, a pogotovo ovom. Pa morate već SADA planirati kako da se tome pristupi.

Što se predloga tiče, evo jednog kompromisa. Da se što manje menja duboki privatni plato i široka veza sa njim koja vam se očigledno dopada, iako i ovako ostaje nekoliko stvari na našu štetu koje se ubuduće ne smeju raditi.

Sve ostaje isto sem što su "stepenice" ustvari pasarela iznad javne i za sve automobile prohodne Drinske ulice koja prolazi ispod Kneza Miloša. Za investitora se menja jedino to što Drinska nije samo njegova, i što prostor ispod pasarele nije efektivni deo njegove garaže koja se magično i bez kupovine zemljišta proširila na Drinsku. Ulaz u garažu bi mu onda bio na granici njegovog placa, ili eventualno malo uvučen ako je to neophodno, ispod pasarelom pokrivenog mini raskršća na kome je bočno ulaz u garažu, a pravo ulaz u tunel ispod Kneza Miloša.

file.php
 
A prolaz tj tumel ispod kneza milisa ce da plati ko
Da ubudzimo izlaz iz vesiceve garaze tu kad se vec budzi
 
Sa obe strane Kneza Miloša teren je već iskopan i daleko niži. Ostaje da se iskopa samo širina ulice. Što se ionako spremamo da radimo zbog podzemne garaže ispod Kneza Miloša, ali ćemo tamo kopati uzdužno, a ne popreko. Pa ako se isplati kopanje DUŽ Kneza Miloša zbog jedne garaže, onda se valjda na jednom mestu isplati i kopanje POPREKO zbog čitave nove ulice koja će spajati ogroman broj ljudi i automobila. Logično, zar ne?

20180209_121239.jpg

file.php
 
Kako da predložim Vesiću da troši pare kad ni vas ne mogu da ubedim? Jedna strana je fascinirana novcem, a druga frustrirana nedostatkom "modernog" i "zapadnog", pa koju god udicu da vam bace, gutate je zajedno sa najlonom.
 
Vesic ce da zagrize iz prve samo ako mu nekvari garazu i panove u vezi iste
 
Само још једна ствар па се повлачим из ове расправе.

Ово је тренутни изглед краја/почетка најважнијег градског булевара, краја/почетка централног урбаног ткива, пешачке везе главног градског булевара и главне градске петље и првог парка пред једном од свега пар "капија града":

https://www.google.rs/maps/@44.7994082, ... l=sr&hl=sr

Е сад се лепо вратите на горњи рендер Скајлајна и моћићете само да констатујете да смо онакву, пространу, лепо обликовану пешачку везу какву ће нам инвеститор изградити о свом трошку требали/морали да добијемо пре 50 година.
 
Isto to može Vučić da kaže za Beograd na vodi. Imali ste pacove i zmije, a sad imate moderno naselje. I to je sasvim tačno, ali nije cela istina. Niko ne spori da je BNV lepši nego ono što je zamenio, niti da je ovo što nudi Skyline bolje od onoga što je bilo. Ali to nije dovoljan kriterijum za kompletnu ocenu. Gleda se šta je investitor dao i šta je dobio, a šta smo mi dali i šta smo dobili. Pa zatim šta smo MOGLI dati i dobiti. Da li je zaista to bila jedina mogućnost za BNV? Ili ovaj projekat za plac bivšeg MUPa? I na kraju kakav će u budućnosti biti odnos koristi ili šteta od pojedinih mogućnosti. Tek se onda procenjuje vrednost raznih rešenja.

Ne slažemo se u proceni vrednosti onoga što je ovde prihvaćeno. Ja mislim da su narušavanje nekoliko važnih principa, pravljenje presedana u vezi korišćenja javnih prostora i gubitak potencijalno važne ulice duž ose veoma intenzivne gradnje BITNO veća šteta od smešne cene doterivanja jednog već postojećeg parka. Vi mislite da nov i lep izgled jednog zanemarenog parka sve to nadoknađuje? Ne slažem se, ali šta da se radi. Sačekajmo da ovakvi mutni dilovi sa javnim prostorom postanu redovna praksa, da se izgradi Skyline i kompleks kula preko puta, i da prva faza BNVa sa ogromnim tržno zabavnim centrom počne da radi, pa onda možemo nastaviti razgovor. Mada oko očiglednog verovatno neće imati šta da se priča.


Na ovoj slici obratite pažnju na odnos površine koju je investitor odvojio za plato na SVOM zemljištu i površine koju tom platou (funkcionalno) dodaju "stepenice". Razlika nije velika. Očigledno je najveći deo svog placa odvojio za osnovu objekata, a onda (za toliku izgrađenu površinu) relativno mali komercijalni plato dopunjuje tobože "javnim" prostorom na zemljištu koje nije njegovo. Zar ne bi bilo bilo bolje da se zna šta je čije, i šta je ko kupio i koristi, ili nije kupio i ne koristi. Umesto da se sve više "trampimo" u mutnim dilovima kao u ugovoru za BMV: Oni nama "džabe" rade infrastrukturu u okviru granica plana, ali zato .... To je skoro uvek osnova za muvanje zato što je realnu buduću vrednost pojedinih elemenata takve trampe jako teško proceniti, bar u široj javnosti. Naravno, ovo je u odnosu na BNV daleko jasnije, ali je slična ideja, pa to svejedno ne treba raditi, što jasno pokazuje neravnoteža koristi i štete o kojoj pričam.
 
Ja se slažem da je urbano planiranje osnov za funkcionalan grad. Znamo da kod nas skoro da i ne postoji. Bilo da je Drinska ili neka druga bitnija ulica koja je za razliku od Drinske na radaru zato što se koristi uvek treba nešto da se desi da bi se mozgovi pokrenuli. Niko Drinsku nije šljivio do Skajlajna...za sve ove godine mogla se volonterskim radom povezati...niko ne bi primetio da neki građani kopaju tunel :D
Eno na Trošarini kolaps svaki dan, izgradilo se i gradi se ali grad nikako da proširi ulicu...
 
Vrh