Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

Prebacio sam temu u deo foruma projekti u izgradnji ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519828#p519828:3ji2b4qf je napisao(la):
Delija » 25 Feb 2018 05:41 pm[/url]":3ji2b4qf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519610#p519610:3ji2b4qf je napisao(la):
Zuma » 25 Feb 2018 02:57 am[/url]":3ji2b4qf]ovde je predviđeno da sa obe strane Kneza Miloša bude sledeća - Drinska.
Не није предвиђено. То си ти сада предвидео. А Дринска је затворена по изградњи мостарске петље пре пола века по свим тада валидним урбанистичким пројектима.
To što je kasnije zatvorena ne znači da pre toga nije bilo zamišljeno da ovde bude ulica. I ne samo zamišljeno, nego je i ulica i fizički POSTOJALA i bila povezana sa sadašnjom Kneza Miloša još 1905. Doduše samo sa jedne strane. Iz pravilnog rasporeda pravougaonih blokova se sasvim jasno vidi ideja trasiranja ulica, pa nije naročito teško zaključiti gde bi joj po usvojenom principu bilo mesto i sa druge strane, samo da tu već nije postojala ludnica. Zbog toga, pošto je došao trenutak da više ne postoje smetnje da se originalna urbanistička zamisao mreže ulica dovrši po principu koji se sa mape očigledan, zašto to i ne uraditi?

Ili makar samo da bude spojena sa Kneza Miloša, kao što je bila, ako već iz nepoznatog razloga ne želimo vezu sa Kliničkim centrom. Po izgradnji Mostarske petlje ni to nije bilo moguće zbog zgrade udbe sa druge strane ulice i SUPa sa ove prve. Mešutim sad udbe više nema, pa se pojavilo mesto i za dodatno ulivanje u Kneza Miloša posle prolaza ispod njega, i za nastavak ka Kliničkom centru.

Ukratko, nije samo bila predviđena nego je i postojala sa jedne strane, a sa druge joj je bio implicitno definisan položaj za neko buduće vreme kad se otklone smetnje da se pravilna ulična matrica realizuje do kraja.

file.php
 
Е ајде ме не увлачи у те твоје колотичине бесмисла. Прилагођаваш причу из поста пост без икакве везе са претходним. Дакле написао си у глаголском времену садашњем: "ovde je predviđeno da sa obe strane Kneza Miloša bude sledeća - Drinska" и на то си добио адекватан одговор.

А сада причаш како је некада, пре 50-70 или 100 година било планирано или је била повезана. Е па више није и то није 50 година, нити се то било којим планом предвиђа, нити има потребе за тим, нити је физички могуће. Јужно од Дринске мостарска петља на перфектан начин покрива све правце а северно управо та целовита ортоганална мрежа улица одрађује посао. Дринска је ту апсолутно непотребна.
 
Ako i posle silnog pisanja i crtanja nije jasno šta u ovom kontekstu znači reč "predviđeno je", i zašto bi za budućnost čitavog nenormalno opterećenog poteza od BNV-a, preko Skyline-a, bolničkog kruga i sigurno još jedne buduće kule na padinama uz auto put, bilo VEOMA korisno da se u pravilnu mrežu bočnih ulica uključi i Drinska koja sve to povezuje, onda neka ostane na tome da je poruka bila upućena onima kojima je to jasno. Uštedećemo vreme svima redom.
 
Аман човече Дринску ни физички није могуће пробити нити има било какве потребе за тим. Та улица де факто не постоји 50+ година и сад би да је пробијеш у тренутку када је донешен план по ком она постје делом интегрални део парка а делом колски прилаз новом комплексу. Просто тролујеш.
 
Kako fizički nije moguće kad zbog pada terena ka Savi Drinska već leži prilično ispod nivoa Kneza Miloša, pa bi bez bitnih promena mogla da se nastavi i prođe ISPOD Kneza Miloša?

A to se potreba tiče, auto put je već i sada preko granica svojih kapaciteta, a tek će se duž ČITAVE njegove dužine graditi niz visokih kula i drugih velikih kompleksa. Uz Skyline sigurno jedna ili više kula na oslobođenom zemljištu preko puta Kneza Miloša, pa onda i još njih na mestu BIP-a. Pa dogradnja Kliničkog centra ili još kula na njegovom mestu. A sem auto puta, BNV i njegov gigantski tržno-zabavni centar kao bočne izlaze imaju samo smešne ulice tipa Višegradska. Zbog svega ovoga, ako se autoput ikako može malo osloboditi paralelnom lokalnom saobraćajnicom koja povezuje bar četri gigantska buduća centra, uz brz pristup Kliničkom centru, onda se to jednostavno MORA uraditi. Neverovatno je koliko se vas ovde ponaša kao da je autoput rupa bez dna, pa mu se stalno može dodavati još saobraćaja, tako da nam jedna stara ulica na logičnoj lokaciji rastera ulica ustvari "ne treba", budući da je, eto, "lepše imati stepenice" (koje bi čak i ovako mogle postojati kao pasarela iznad Drinske ulice). Meni to više liči na šalu nego na ozbiljnu analizu budućih potreba.

20180209_121239.jpg


U čemu je dakle problem da Drinska prođe ispod Kneza Miloša?
 
To očigledno nije odgovaralo investitoru, a ovde je on svetinja. Sve ćemo prilagoditi ne bi li on izvukao maksimalan profit.

Stepenište za prilaz tom kompleksu je trebalo da bude u okviru parcele, a ne u parku. Sad kad je ovo prošlo, šta sprečava buduće investitore da zauzmu deo javne površine, trotoara, parka i sl. da bi olakšali prilaz do svojih objekata? Znači da svako ko se naslanja na bilo koji park može ovako nešto da napravi, samo ako obeća da će ga urediti.
 
Не видим ништа спорно. Степениште је у јавној функцији комуникације са парком. Хтели бисте ту можда неку зидину од 4-5 метара и ограду? Овим је парк лепо повезан са урбаним ткивом што до сада није био случај. А инвеститор не само да није отео ни један метар јавне зелене површине него је исту чак и повећао с обзиром да ће у оквиру уређена парка уклонити онај паркинг усред истог. До сада овако друштвено одговоран приступ инвеститора јавном интересу нисмо имали. :vops:
 
Stepenište bi bilo u komunikaciji sa javnim zemljištem i kad bi izgledalo onako kako inače svuda mora da izgleda veza privatnog platoa i javnog zemljišta na različitim visinama. Ako investitor već sam sebi bira svoje interne nivoe i arhitekturu svog objekta, onda mora i sam sebi da obezbeđuje izlaz na nivo javnog trotoara i puta na SVOM placu:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520055#p520055:30tx4u8d je napisao(la):
Delija » Pon Feb 26, 2018 1:37 pm[/url]":30tx4u8d]Не видим ништа спорно. Степениште је у јавној функцији комуникације са парком. Хтели бисте ту можда неку зидину од 4-5 метара и ограду? Овим је парк лепо повезан са урбаним ткивом што до сада није био случај. А инвеститор не само да није отео ни један метар јавне зелене површине него је исту чак и повећао с обзиром да ће у оквиру уређена парка уклонити онај паркинг усред истог. До сада овако друштвено одговоран приступ инвеститора јавном интересу нисмо имали. :vops:

Je l to isti onaj investitor koji je izgradio zgradu u Airport City-u na trasi bulevara Đorđa Stanojevića? :notok: Potpuno legitimno naravno ( čitaj: masno podmazano ).
 
Ovde nije sporan ovaj plato, jer koliko sam shvatio to zemljište ostaje vlasništvo grada, pa jednog dana, ukoliko bude potrebe, grad će moći da obnovi Drinsku ulicu, probije tunelčić ispod Kneza Miloša i da napravi jednu od brzih veza sa KCS-om, ali otom, potom. :kk:

Ono što je sporno je visina objekta. Ljutimo se na domaće investitore koji dograde dva, tri sprata više od regulacijske linije, a ovde će biti prešišano 20 spratova. O neobnavljanju zgrade čija je arhitektura bila pod zaštitom, možemo da diskutujemo. I sve to legitimno ( opet čitaj: masno podmazano ).

No dobro, preživeo je Beograd i mnogo gore stvari, ovo još i neće biti strašno. :pob:
 
Ovde je po svim planovima ispostovana visina objekata kao i namena lokacije. Visina objekata u ovom slucaju uopste nije sporna i nema nikakve veze sa domacim bahatim i divljim nadogradnjama koje se desavaju sirom grada.

Sto se tice slucaja u airportu tu nije kriv investitor vec onaj ko mu je dao dozvolu za to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520144#p520144:3pkr3t90 je napisao(la):
Nebojsa » Pon Feb 26, 2018 7:06 pm[/url]":3pkr3t90]Ovde je po svim planovima ispostovana visina objekata kao i namena lokacije. Visina objekata u ovom slucaju uopste nije sporna i nema nikakve veze sa domacim bahatim i divljim nadogradnjama koje se desavaju sirom grada.

Sto se tice slucaja u airportu tu nije kriv investitor vec onaj ko mu je dao dozvolu za to.

Ovde je planirana obnova zgrade MUP-a koja je bila pod zaštitom. Nikakvi neboderi nisu planirani. Čak ni žuti nisu hteli da izdaju dozvolu za takvo nešto. Itekako ima veze sa domaćom izgradnjom objekata koji su viši sprat ili dva, nego što bi trebalo, samo što je ovde 30 spratova više.

Ne budi naivan da Izraelci nisu znali za planiranu trasu bulevara MS, već su ciljano zatvorili bulevar i iskoristili trasu za svoj poslovni park, sprečili dodatni saobraćaj i faktički okupirali javno dobro. :kafa:
 
Propeler a da malo izlostas temu
A to vazi i za vazdusni grad tamo sve objasnjeno nego da sad prosipas misli djeluje smjesno
 
Po stoti put. Izraelci su u slučaju erport sitija kupili gradjevinsku parcelu a onda su uvidevsi i sami da bi tuda mogao da prodje normalan bulevar kontaktirali grad i urb zavod sa ciljem da se to reši u korist svih. I njima je u interesu bio kršten bulevar koji bi njihov kompleks povezao u svim pravcima. Grad ih je glatko odbio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520193#p520193:2do9lmin je napisao(la):
direktor » Pon Feb 26, 2018 8:57 pm[/url]":2do9lmin]Propeler a da malo izlostas temu
A to vazi i za vazdusni grad tamo sve objasnjeno nego da sad prosipas misli djeluje smjesno

Hajde opet da ispravim tekst: Propeler, kako bi bilo da malo izlistaš temu? To važi i za temu Vazdušni grad. Tamo je sve objašnjeno, nego sad prosipaš svoje misli. Deluje smešno.
Dakle 8 gramatičkih grešaka u jednoj rečenici. Ja stvarno ne znam šta je ovde smešno. :roll:

Delija, uz svo poštovanje, mislim da ovde ne sagledavaš stvari potpuno precizno. Doživljavaš Izraelce kao sirote, naivne, dobronamerne i poštene. Niko ovde nije naivan, a ponajmanje Izraelci. Mnogi njihovi projekti u Bg-u su puni kontroverzi, počevši od zgrade u Airport city-u na trasi bulevara MS. Daleko je to od slučajnog kiksa i dezorganizacije za koji je navodno kriva samo tadašnja gradska vlast. Problemi sa TC Rajićeva su dosta komentarisani. U ovom projektu je takođe mnogo kršenja pravila, premda je sve ozakonjeno, počevši od visine objekta, broja stambenih i poslovnih kvadrata, koeficijenta izgrađenosti, neobnavljanja zgrade pod zaštitom i mnogo čega drugog o čemu smo pisali.... No dobro, svako ima svoje mišljenje i to nije razlog da se raspravljamo i diskutujemo o tome na forumu u nedogled. :kk:

Verujem da će ovaj projekat, ako ništa drugo, biti kvalitetno građen i to će sigurno biti dobro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519103#p519103:1k636l83 je napisao(la):
vucko35 » 23 Феб 2018 08:20 am[/url]":1k636l83]
@stf
Klasična ja u klin ti u ploču.Za to sam u potpunosti ja kriv,jer sam neprimereno i bezobrazno rekao da si izjavio glupost. Najiskrenije ti se izvinjavam.
Све ок. Лепо је чути извињење на Беобилду, то је постао раритет. Извињавам се и ја теби.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519103#p519103:1k636l83 je napisao(la):
vucko35 » 23 Феб 2018 08:20 am[/url]":1k636l83]
Pogledaj sliku i reci mi šta raditi sa ova četiri ili pet nivoa i da li imamo zgradu sa 18 ili više spratova,bez obzira kako interno obeleženi?
Hvala
file.php

Кула има своју спратност, анекс има своју. Кула ће вероватно да се води на Кнеза Милоша, а улаз у анекс вероватно на сарајевску.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519467#p519467:1k636l83 je napisao(la):
Zuma » 24 Феб 2018 03:26 pm[/url]":1k636l83]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519406#p519406:1k636l83 je napisao(la):
direktor » 24 Feb 2018 12:34 pm[/url]":1k636l83]Zumine mastajuce ulice sta bi bilo kad bi bilo sta je babi milo to joj snilo .Ne postoji teoretska sansa da se kroz kompleks republickog mupa proturi ulica
Drinska je zatvorena kad je pustena mostarska petlja to je sasvim racjonalno i logicno rijesenje
Umesto ovako uopštenih meditacija probaj da smisliš BILO KOJI razuman razlog protiv provlačenja Drinske ispod Kneza Miloša.
Подземна гаража Жандармерије са друге стране Кнеза Милоша. Ето.
 
To sasvim sigurno neće ostati. Prostor preko puta Skyline-a je isuviše kvalitetan i skup da bi bilo koja državna služba tu ostala. Pogotovo ovi Hobiti koji su već u ruševinama. Treba misliti i na interse budućeg investitora na tom mestu, da ne spominjemo interese grada. Ovo je prostor koji će neko sigurno kupiti.

file.php
 
Garaža na tom prostoru ne postoji već 19 godina. Postoje samo ruševine koje MUPu služe kao improvizovani otvoreni parking u dva nivoa, a gradu kao sramota koja dočekuje svakog ko u njega ulazi.
Vozila parkirana tamo su uglavnom vozila zaposlenih u kancelarijama MUPa. Eventualno neka ''službena'' nemarkirana koja se koriste za prismotre i tajne istrage. Mada i takva mogu na prste da se nabroje. Ako je i ostalo nešto od bivšeg RDBa a današnje BIAe (bilo opreme bilo vozila) to je već odavno preseljeno na Banjicu i druge lokacije. A sam MUP svoja ''vanredna'' vozila drži na Makišu, u 29. novembra, na Senjaku, pa čak i u garažama s druge strane ovog kompleksa, u Durmitorskoj. Ali ne u ovoj rupčagi.

Uglavnom, sve od predratne zgrade MUPa pa do Mostarske petlje ima vrednost taman koliko i one udžerice u Bulevaru Oslobođenja iznad Slavije. Najobičniji otpad koji treba što pre ukloniti. Taman da se napokon olakša i ubrza pristup KBC, a ne da se kruži okolo naokolo samo zato što MUP ne da 100 metara prolaza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520727#p520727:2otexpcl je napisao(la):
Zuma » 28 Феб 2018 04:56 pm[/url]":2otexpcl]To sasvim sigurno neće ostati. Prostor preko puta Skyline-a je isuviše kvalitetan i skup da bi bilo koja državna služba tu ostala. Pogotovo ovi Hobiti koji su već u ruševinama. Treba misliti i na interse budućeg investitora na tom mestu, da ne spominjemo interese grada. Ovo je prostor koji će neko sigurno kupiti.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520743#p520743:2otexpcl je napisao(la):
Bender Rodriguez » 28 Феб 2018 06:18 pm[/url]":2otexpcl]Garaža na tom prostoru ne postoji već 19 godina. Postoje samo ruševine koje MUPu služe kao improvizovani otvoreni parking u dva nivoa, a gradu kao sramota koja dočekuje svakog ko u njega ulazi.

Причате на памет и сад натежете аргументе.

Срушени део МУП-а у агресији НАТО је можда 10% комплекса који се већим делом налази испод земље и најнормалније користи и дан данас. Лично сам видео конвој хамера Жандармерије како излази пре неколико година из те гараже због неких најављених протеста. Ова локација је безбедоносно стратешко место за полицију и неће бити продано никаквом инвеститору.
 
Klik

Toliko o strateškoj važnosti i čuvanosti tog objekta.
Toliko o tvrdnji da je samo 10% srušeno.
Toliko o Žandarmeriji.

Inače mene zabole uvo za taj kompleks, mislim ako MUP hoće da čuva tu rupčagu, nek je čuva. Neće biti ni prvi ni poslednji državni organ koji je sebe gurnuo u nekretninski, a i finansijski limbo čekajući da se poklope zvezde i da prođe pola veka pa da onda nešto uradi sa svojom imovinom.

Ali nek oslobode tih 100 metara prolaza do KBC. Jer ovo više nije Jugoslavija a oni više nisu UDBA i RDB. Uostalom nikog više ni ne zanima šta oni rade i imaju. Ko treba da zna, on već zna. A i da hoće da sazna, taj oštećeni kompleks je poslednje mesto na kome bi gledao. Nekima ovde je dovoljno samo da okrenu kamere sa svojih ambasada na drugu stranu zida i da saznaju sve što ih zanima o našim snagama bezbednosti. Ko je iole upućen, znaće o čemu pričam.

A tvoja izjava o Hamerima samo dokazuje da pojma nemaš. Ali po običaju, rado ulećeš da drugima soliš pamet i omalovažavaš ih. Elem, ti Hameri koje pominješ pripadaju bivšem PTJ-u, koji je danas u sklopu SAJ-a. Oni su bazirani u Lipovičkoj šumi, između Sremčice i Barajeva. Nekadašnji PTJ je jedini koji koristi te Hamere, kao naslednik JSO za čije potrebe su i kupljeni. Oni se ne drže u stanicama u gradu, nego samo u Lipovici i u kompleksu 13. maj. To su vozila koja se voze samo po potrebi. Čak se ni Žandarmerijski Defenderi ne drže u stanicama u gradu, nego u posebnim garažama.

A razlog što si ih ti video kako izlaze iz tog kompleksa je to što taj kompleks pripada MUPu. Te kad su protesti, MUP ga iskoristi da tu smesti vozila i ljudstvo ako treba da reaguju. Ali to ne znači da je kompleks pun koječega i od ''strateške važnosti'' nego da MUP koristi veliki prostor koji tu ima. Taj kompleks nije ništa važniji od izvesne MUPove zgrade u Kralja Milana pored zgrade (bivšeg) Putnika, gde je u toku gej parade takođe bilo jedinica policije. Dakle to je najobičniji prazan prostor. U normalnim okolnostima parking za radnike MUPa, u vanrednim kao stajanka za ljudstvo i mašine. I to je sve čemu taj kompleks danas služi.
 
P.S.

Na kraju krajeva MUP može da smešta svoja vozila na tom parkingu čak i ako se oslobodi i otvori prolaz koji ide pored kompleksa, odnosno ''iza'' ove duge zgrade. U to može da se uveri svako ko je pogledao moje slike, ili Bing. Ali avaj, treba odvojiti par sekundi za to...
 
Guglove slike su iz Septembra 2014. pa je pitanje kako sad izgleda i šta je od svega ostalo. U svakom slučaju lepo se vidi ono što sam pričao. Ova rupa je idealna da ovde na nižem nivou izađe Drinska ulica i produži prvo paralelno sa Kneza Miloša, a zatim da se deo odvoji ka Kliničkom centru, a deo se može uliti u Kneza Miloša u smeru ka centru grada. Nikakav naročiti posao ni posebni troškovi. Sve je već iskopano i spremno da prođe ispod Kneza MIloša pošto je Drinska sa druge strane takođe niža od nje (suprotna strana Kneza Miloša je malo nasipana zbog Mostarske petlje, originalni nivo terena je nivo Drinske).

Sem ako im velikodušno ne damo čitavu gradsku ulicu na trajno i ekskluzivno korišćenje bez plaćanja bilo čega, samo zato što će da nam ošišaju travu u parku i asvaltiraju staze da bi NJIHOVI stanari mogli da ga udobno koriste za svoje potrebe budući da su oni jedina zgrada pored tog parka. Apsolutno genijalan dil na visokom nivou dila za "Beograd na vodi" :(

Pogledajte prilog 1
 
Taj deo naspram Skylina savrsen za projekat kao sto su ovi. Cudi me da jos uvek neki investitor nije bacio oko na tu lokaciju.

130211moritzgruppeplot1no3.jpg


metropolis.0.jpeg


lakeside-residences-7-1024x583.jpg
 
Pa naravno da će da baci oko. A Hobiti iz rupe će da lete kao kofer kroz prozor. I onda će novi investitor daleko većeg objekta pitati:

"Kako će naši ljudi da dođu do tržnog centra, da izađu na Savu, odu na auto put ili u bulevar Vojvode Putnika?"

"Pa znate, Drinsku smo džabe poklonili Izraelcima da imaju neometan ulaz u svoju privatnu garažu, pošto nam nije trebala". Par stručnjaka je na našem poznatom portalu reklo da je ionako bila odavno zatvorena, pa zašto bi je ponovo otvarali kad već dobijamo tako lepe stepenice :?:
 
Vrh