Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524716#p524716:pyfpc5ax je napisao(la):
GOJE » 14 Mar 2018 10:24 am[/url]":pyfpc5ax]
Javni interes je pogažen u projektu Skyline, ali ne saobraćajno ili urbanistički zbog ove priče sa parkom i Drinskom ulicom, već pre svega zbog netransparentnog načina prodaje i menjanja planskih dokumenata naknadno.
Naravno, netransparentnost je samo početak. Kasnije to nužno vodi ka "javno privatnom parnerstvu", što je (bar kod nas, i zbog nemogućnosti kontrole) samo fensi izraz za "privatno - privatne" dilove koji se dogovaraju nekoj kafani "ti meni dođeš ovo, a tebi ono". Priču koju kasnije puštaju u javnost uobličavaju PR odeljenja po kriterijumu: "fokus na ono što će u javnosti najlakše proći, a ostalo prećutati" i ona uglavnom blage veze nemaju sa suštinom posla. Čak i ako se desi da se tu niko nije privatno ovajdio, nego u svom neznanju misli da zaista radi u javnom interesu, takva rešenja su redovno krajnje nekvalitetna i problematična jer ih biraju VRLO uski krugovi. Trasparetnost je važna i zbog kvaliteta, a ne samo kao kontrola ilegalnih aktivnosti.

A što se tiče saobraćaja, ako se taj problem svede na suštinu, u pitanju je prosto ovo na slici, a ja sam ubeđen da će on vrlo brzo pojaviti. Gradi se, ili će se tek graditi, nekoliko izuzetno velikih centara u kraju sa uskim ulicama, pri čemu je auto put već preopterećen, a i da nije ne bi ga trebalo koristiti za lokalni saobraćaj. Zbog toga ove centre treba povezati jednom ulicom pošto se već pruža mogućnost za to.

file.php
 
Nije mi jasno zasto su vratili zemlju? Ranije je bila mnogo veca rupa.

vladimir79 like za sliku. :kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524690#p524690:l2a4sahl je napisao(la):
vladimir79 » Wed Mar 14, 2018 8:23 am[/url]":l2a4sahl]
20180314_081403.jpg
 
Prethodna slika je poučan primer za poređenje odnosa prema arhitektonskom nasleđu Beograda nekad i sad. Nekada nova "administrativna zgrada" kako su je u onom članku nazvali, na jednom ovakvom ugaonom mestu i za naručioca tako velike važnosti da ni ime ne sme da mu se spomene, ima samo 4 sprata. U skladu sa svim ostalim zgradama oko nje. A danas, pošto je ograničenje visina bez analize a pogotovo rasprave ukinuto, niko se i ne osvrće na takve "detalje". Iako je ograničenje u ovom kraju grada bilo objektivne prirode, jer se odnosilo na to koliku gustinu stanovanja ili poslovanja mogu da podnesu stare ulice i infrastruktura. Pa iako je ta gustina sada drastično povećana, nikome ni na pamet ne pada bar pokušaj da se proporcionalno povećaju i javne površine. Recimo da se umesto neke ruševine napravi novi park. Ili probije ulica. Upravo suprotno, deo postojećeg javnog parka je uklopljen u pristupnu platformu privatnom komercijalnom objektu koji je svo svoje zemljište potrošio da još malo poveća osnove svojih kula, a nekada sa razlogom zatvorena ulica je ostala zatvorena, ali sada već potpuno bez razloga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524914#p524914:3fo1euc1 je napisao(la):
Zuma » 15 Мар 2018 01:22 am[/url]":3fo1euc1]nekada sa razlogom zatvorena ulica je ostala zatvorena, ali sada već potpuno bez razloga.
Разлог затварања улице је и даље исти и није се променио и никад неће. Улица је затворена након изградње петље "Мостар" јер је изгубила своју саобраћајну сврху.
 
Neshvatljivo mi je ovo pljuvanje po investitoru ? Ajmo malo realnosti. Koja smo mi to zemlja na karti evrope koja je po broju stanovnika, ekonomskoj moci, prirodnim resursima nafte, gasa, dijamanata, sigurnosti, geopolitičko-strateški značajna i BITNA, pa da možemo sebi da dozvolimo da guramo prst u oko investitoru i njegovim interesima ? Evo, ne mora dalje od regiona, u bilo kojoj drugoj zemlji u okruzenju će dobiti i više nego što poželi, a mi ćemo i dalje gledati ruševine, gordi i ponositi. Daleko od toga da svako ko ima pare može da radi šta hoće (mada je to upravo ono sto nam se desava, nazalost) ali ako već neko želi da investira i ostvari profit, onda sa tim nekim treba razgovarati i TGROVATI ! E tu mi je neshvatljiva ona naša druga strana, i nesinhronizovanost javnih i drzavnih institucija, i njihova toliko velika autonomija, (su svim vladama, kako pre tako i danas) te daleko bilo da vide dalje od svog atara a kamoli napredak i boljitak za sve.

Konkretno, Grad pored svih ostalih prioriteta, da prokopava tunel i produzi Drinsku para nema, OK. Medjutim, javlja se investitor koji bi u neposrednoj blizni da ulaže. Zašto je toliko teško da se promptno sve relevantne institucije sastanu, pa da se najpre ispita protok, opterećenje, troskovi, opravdanost da se ulica produzi ? Pa ako evenualno DA, onda da se razmotri preseljenje MUPa u neke od mnogobrojnih drzavnih objekata koji zvrlje prazni a za koje drzava uredno placa odrzavanje, a sa investitorom da se sedne pa da se pregovara. Ok, ako smo Vam trazili za tu lokaciju tipa XY para, evo vama npr -20% od tog iznosa, al kad vec gradite, Gradu da uradite tunel, prosirite ulicu, zauzvrat drustveno-odgovoran investitor, reklama na sav glas, mozda eventualno smanjenje nekih komunalnih taksi i sl. Ako pak ulica NIJE toliko neophodna, onda ne smanjivati cifru za lokaciju ili kao u ovom slucaju, revitalizacija parka, deo garaze dostupan svima ili sl. Upravo u tome i jeste problem, sto bi svako da uzme sve, a da ne da nista, sto bas i ne ide tako.

Lično pak ne mislim da bi Drinska nesto mnogo doprinela vezi sa KCS. Malo komfora da, ali ipak nije to jedna od dve moguce ulice koja vodi ka istom. Velik je to reon sa mnogo isprepletanih ulica, a frekvencija saobraćaja u prepodnevnim časovima radnim danima i vikendom u vreme poseta. Realno, jako malo da bi sada skrkali ogromne pare u to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524935#p524935:1s94hdx6 je napisao(la):
stf » 15 Mar 2018 08:10 am[/url]":1s94hdx6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524914#p524914:1s94hdx6 je napisao(la):
Zuma » 15 Мар 2018 01:22 am[/url]":1s94hdx6]nekada sa razlogom zatvorena ulica je ostala zatvorena, ali sada već potpuno bez razloga.
Разлог затварања улице је и даље исти и није се променио и никад неће. Улица је затворена након изградње петље "Мостар" јер је изгубила своју саобраћајну сврху.
U to vreme, da. Tek je bio napravljen auto put. Za ondašnji intenzitet saobraćaja u gradu izuzetno široka ulica, i još bez ijednog semafora ili skretanja. Takođe sa ove strane autoputa i tik pored njega jedva da je i bilo ozbiljnijih objekata koji bi bili izvori velikog saobraćaja. TADA nije bilo razloga poskupljivati petlju zbog ulice koja nije bila neophodna, a još je i Saveznom SUP-u i službama bezbednosti odgovaralo da imaju kontrolu ko im se parkira tik ispod prozora (prislušni uređaji u kolima, eksploziv, itd).

Međutim SADA je sve redom drugačije (velika koncentracija ogromnih objekta, izuzetno opterećenje autoputa i iseljenje bezbednosnih službi), pa će Drinska ulica kao njihova veza BITI potrebna. A tehnički je to lako i jeftino izvesti prolazom ispod Kneza Miloša. Pa zaista ne vidim kako je ondašnja situacija argument za trenutnu i sasvim različitu.

Što se tiče ranije spomenutog velikog nagiba terena, Višegradska i sve ostale ulice na ovoj strani imaju isti nagib pa im to nije problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523747#p523747:2fmi10sg je napisao(la):
milos.tro » 10 Мар 2018 10:24 pm[/url]":2fmi10sg]
KALENIC;146150461 je napisao(la):
Jedva sam nekako uspeo da slikam juri obezbedjenje prosto je zabranjeno.
Kalenić sa SSC
Ха, ово ми је баш нешто пуно познато кад су ови из М..... :D у питању !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525024#p525024:3depsrqm je napisao(la):
Zuma » 15 Мар 2018 03:48 pm[/url]":3depsrqm]

Međutim SADA je sve redom drugačije (velika koncentracija ogromnih objekta, izuzetno opterećenje autoputa i iseljenje bezbednosnih službi), pa će Drinska ulica kao njihova veza BITI potrebna. A tehnički je to lako i jeftino izvesti prolazom ispod Kneza Miloša. Pa zaista ne vidim kako je ondašnja situacija argument za trenutnu i sasvim različitu.

Принципи организације саобраћаја нису ни мало другачији. Чак су и тенденције у свету супротне и теже затварањима што више улица капацитета Дринске. Што више споредних улица излази на главне, саобраћај је спорији и гужве несносније.

А технички не да није лако и јефтино, већ скоро немогуће и прескупо. Као што већ написах, није потребно само избушити тунел испод саме улице Кнеза Милоша, већ рушити подземне бункере МУП-а, затим целу ламелу пбјекта који није срушен већ се користи, а запослени који раде у њему морају да се селе на другу локацију, тј. да се изгради нова зграда за њих ... мислим, идеја ван памети и разума.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525024#p525024:3depsrqm je napisao(la):
Zuma » 15 Мар 2018 03:48 pm[/url]":3depsrqm]Što se tiče ranije spomenutog velikog nagiba terena, Višegradska i sve ostale ulice na ovoj strani imaju isti nagib pa im to nije problem.
У нивоу са Кнеза Милоша не би био проблем. Међутим, из тунела испод Кнеза Милоша провући улицу је технички немогуће. Нагиб се повећава можда и за 10% у односу на нагиб у нивоу. Е сад на нагиб Вишеградске додај још 10% нагиба па види јел то уопште изводљиво и безбедно. Сан Франциско би нам завидео на улици.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526605#p526605:pz8m0st3 je napisao(la):
stf » 21 Mar 2018 09:00 am[/url]":pz8m0st3]
Принципи организације саобраћаја нису ни мало другачији. Чак су и тенденције у свету супротне и теже затварањима што више улица капацитета Дринске. Што више споредних улица излази на главне, саобраћај је спорији и гужве несносније.
To je generički razlog koji važi u velikim gradovima sa razvijenom saobraćajnom infrastrukturom gde nema drugih ograničenja. U Beogradu nismo ni stigli dotle i ne možemo da biramo. Ovde će zbog ogromne gradnje (i to privlačnih sadržaja) duž već zauzetog autouputa nastati zagušenje ako se ništa ne preduzme, a mi imamo Drinsku koja bi mogla da pomogne.

А технички не да није лако и јефтино, већ скоро немогуће и прескупо. Као што већ написах, није потребно само избушити тунел испод саме улице Кнеза Милоша, већ рушити подземне бункере МУП-а, затим целу ламелу пбјекта који није срушен већ се користи, а запослени који раде у њему морају да се селе на другу локацију, тј. да се изгради нова зграда за њих ... мислим, идеја ван памети и разума.
Van pameti i razuma je da će zgrada od koje su ostali samo temelji trajno ostati u vidu rupe u zemlji samo zato što se sada tamo neko parkira. To se u svakom slučaju ruši da bi se ovde gradilo nešto novo. MUP tu niti može niti hoće da ostane jer su ti bedni ostaci bombardovanja potpuno neuslovni i nemogući za normalan rad, dok je zemljište na uglu i na uzvišenju apsolutno ekskluzivne prirode i izrazito skupo. To je prevelika cena za bilo koju državnu službu, a pogotovo policiju.

У нивоу са Кнеза Милоша не би био проблем. Међутим, из тунела испод Кнеза Милоша провући улицу је технички немогуће. Нагиб се повећава можда и за 10% у односу на нагиб у нивоу. Е сад на нагиб Вишеградске додај још 10% нагиба па види јел то уопште изводљиво и безбедно. Сан Франциско би нам завидео на улици.
Osa Durmitorske i osa ulice koja prolazi pored Laze Lazarevića (a ona bi se nastavila) su smaknute za nekih 75 metara, pa bi veza bila u obliku slova S. To je dovoljno da se nivo puta popne iz prolaza ispod Kneza Miloša do njegovog nivoa, pa bi nastavak do Laze Lazarevića imao sličan nagib kao i ostale ulice u tom kraju.

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526672#p526672:2hqsb2fz je napisao(la):
Zuma » 21 Мар 2018 02:30 pm[/url]":2hqsb2fz]
Osa Durmitorske i osa ulice koja prolazi pored Laze Lazarevića (a ona bi se nastavila) su smaknute za nekih 75 metara, pa bi veza bila u obliku slova S. To je dovoljno da se nivo puta popne iz prolaza ispod Kneza Miloša do njegovog nivoa, pa bi nastavak do Laze Lazarevića imao sličan nagib kao i ostale ulice u tom kraju.

file.php
Излаз из тунела под 90 степени, па онда опет 90 степени уз рушење целог комплекса МУП-а који се и даље користи?

Мислим, то што си ти у фотошопу преко њега нацртао шуму, не значи да он не постоји као препрека.

Да ли си свестан до које мере је однос уложено - добијено абнормалан у овом случају. Чак морбидан. А све то да би се доказала нека теза да инвеститор краде јавни простор и да ето, због његовог платоа улица не може да се тунлски провуче испод Кнеза Милоша. Па ако ћемо да је тунелски провачимо, тунел може да почне пре платоа и иде испод њега. :wink:
 
Problem ove ideje je sto u potpunosti negira postojece stanje a pogotovo ono planirano koje se uveliko izvodi izgradnjom kompleksa Skyline.
 
Smeta samo stepenište koje je na našoj, javnoj površini. Ovde me sve vreme ionako ubeđuju da je pitanju samo uređenje parka. Skyline se tobože gradi samo na privatnom placu. Dakle, ne smeta ništa što se ne može lako promeniti. Ako je baš potrebna veza sa parkom, dovoljna je i pasarela preko javne i za sve otvorene Drinske ulice.
 
Zuma daj nacrtaj tvoju tu zamisao i jedan zid izmedju parcela ispod pasarele :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527853#p527853:2cevci0y je napisao(la):
stf » 26 Mar 2018 10:08 am[/url]":2cevci0y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526672#p526672:2cevci0y je napisao(la):
Zuma » 21 Мар 2018 02:30 pm[/url]":2cevci0y]
Osa Durmitorske i osa ulice koja prolazi pored Laze Lazarevića (a ona bi se nastavila) su smaknute za nekih 75 metara, pa bi veza bila u obliku slova S. To je dovoljno da se nivo puta popne iz prolaza ispod Kneza Miloša do njegovog nivoa, pa bi nastavak do Laze Lazarevića imao sličan nagib kao i ostale ulice u tom kraju.

file.php
Излаз из тунела под 90 степени, па онда опет 90 степени уз рушење целог комплекса МУП-а који се и даље користи?

Мислим, то што си ти у фотошопу преко њега нацртао шуму, не значи да он не постоји као препрека.

Да ли си свестан до које мере је однос уложено - добијено абнормалан у овом случају. Чак морбидан. А све то да би се доказала нека теза да инвеститор краде јавни простор и да ето, због његовог платоа улица не може да се тунлски провуче испод Кнеза Милоша. Па ако ћемо да је тунелски провачимо, тунел може да почне пре платоа и иде испод њега. :wink:
Meni je abnormalno da to možeš da napišeš ovako totalno apsurdnu tvrdnju o jednoj ruševini, odnosno o tome šta gubimo a šta dobijamo.

Zgrada MUPa, ili bezbednosti, ili šta god da je tu bilo, je izgledala ovako.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
To je bio veliki kompleks povezenih objekata koji je projektovan tako da čini jednu nerazdvojnu celinu. Naprimer, u jednom delu je bila kotlarnica za grejanje, u drugom učionice, u trećem radio služba, negde dalje su bile i laboratorija, fiskulturna sala, menze, kancelarije, ćelije za zatvorenike, prostorije za rad islednika, itd.

Posle bombardovanja ostao je upotrebljiv samo ovaj jedan jedini deo koji predstavlja možda samo 20% čitavog objekta. On sada izgleda poseban i samodovoljan, ali nije. U njemu mora da je ostala samo neka slučajno-suluda kombinacija prostorija tipa ostava za higijeničarke, mrtvačnica i kancelarije velikih šefova. Oni su ga posle bombardovanja iz nužde adaptirali na isti način kao što sada u ostacima temelja ostavljaju automobile, ali tu neće i ne mogu da ostanu. Ovo im je samo privremeni smeštaj u kome čekaju da dobiju pare za svoju novu zgradu. NIJE MOGUĆE raditi u 20% ostataka bombardovane zgrade. Ovde nemaju praktično ništa od onoga što im je potrebno.

Dakle, kada sam na slici obrisao tu jednu preostalu zgradu nisam napravio nikakvu štetu jer to nije ništa što se ionako neće desiti sasvim nezavisno od ovog mog ili bilo kog drugog plana. Oni odavde idu, i to je 100% sigurno. A još je posebna priča što je zemljište koje su zauzimali fantastične vrednosti, na raskrsnici i uzvišenju, pa bi ih trenutna very-investitor-frendly vlada izbacila kao kofer čak i da im je ovde sve potaman. Međutim VRLO je daleko od toga da im ovde odgovara pošto sem tog jednog sačuvanog parčeta originalnog objekta sve ostalo sada izgleda ovako:

file.php


I još nešto. Čak sam proverio šta u slučaju da rušenje tog ostaka koji Policija i dalje koristi zbog nekog razloga kasni. Ni to nije problem, pošto se Drinska ulica može proći pored te zgrade, pa u stvari i ne bi morala da se ruši (iako će se to desiti kad se policija iseli).

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528013#p528013:18coge80 je napisao(la):
direktor » 26 Mar 2018 10:23 pm[/url]":18coge80]Zuma daj nacrtaj tvoju tu zamisao i jedan zid izmedju parcela ispod pasarele :)
Evo, recimo ovako, mada ima više mogućnosti. Plavo je pasarela koja sa platoa vodi u park iznad Drinske ulice. A ona prateći prirodni teren prolazi ispod nivoa Kneza Miloša i izbija u već iskopani podrum bivše zgrade policije, skreće levo i penje se do ulivanja u Kneza Miloša sa desne strane, i nove raskrsnice desno i naviše, ka bolnicama. Moguć je i ulaz iz pravca Mostarske petlje sa skretanjem desno ka bolnicama.

 
Zamisli platoko danasnji si nacrto koliko pogresnih pretpostavki plus sva prica koja je presipanje iz supljeg u prazno samo modifikujes tu tvoju ulicu cas ovako cas onako nevjerovatno a znas da se nece od toga nista desiti kako si zamislio
 
Ako već nemaš neki konstruktivniji komentar sa argumentom u njemu, onda nije potreban ni ovakav.

Moje je da predstavim ideju, da je dobro obrazložim, da budem siguran da su otklonjene sve nejasnoće u prezentaciji i razumevanju, i na kraju, da budem siguran da je dovoljan broj ljudi postao svestan da postoji i takva mogućnost. Toliko traži savest od svakoga ko voli Beograd. A šta će stvarno biti ne zavisi od mene.
 
Trazi mupu da sklomi rampe i odblokira ulice koje si zacrvenio
 
Ovo mora da se preimenuje u Zumino sokače :D

Nego, sticajem okolnosti, imam dosta blize rodbine, prijatelja koji su zavrsili Medicinski fakultet (i koji jos studiraju), njihovi roditelji rade ili radili u Klinickom ili institutima, pa sam jednom prilikom kada ih se vecina okupila (povodom necijeg odlaska u penziju) sproveo mini istrazivanje, kao eto, ja Bog zna kako fasciniran koliki je to kompleks, kako se oni snalaze tuda, kako stizu na posao, kako im je blize i sl.

Bilo kako bilo, saznao sam ono sto me je interesovalo, pa eto koristim priliku da podelim i sa Vama misljenja ljudi cija je to okruzenje svakodnevno. Prvo, daleko veca frekvencija ljudi i saobraćaja se nalazi dijametralno suprotno od onoga gde Zuma vidi Drinsku. Drugo (a to nije zbog nepostojanja Drinske) mreza ulica nije dovoljno siroka pa se postavlja pitanje zasto bi iko ulazio u krug klinickog (na mala vrata) pa se gužvao i gubio vreme dok ne dodje gde treba. Treće, ne znam da li je bitno, al to su me prvo pitali, zašto tražim prečicu do "Laze" ? Nastavak Zumine Drinske izlazi direknto na Kliniku za dusevne bolesti. Mozda iz nekog razloga to i treba da ostane mirno okruzenje, makar tih ljudi radi. Kao i jos ponekih komentara... nebitno.

Tako da, iz svega ovoga, ja ne videh apsolutno nikakvu svrhu Drinske ulice kao takve, sem da sama sebi bude dovoljna. A kada smo vec kod tunela mostova i pasarela, pravo resenje za Klinicki bi ustvari bila petlja kod Steco-a i spajanje Deligradske sa autoputem, na mestu gde se sada nalazi pesacka pasarela, sa jednom povecom garazom na mestu izmedju Medicinskog i klinike za gastro. E tu je mozda propustena prilika da se to isto uradi pre jedno 40ak godina, a ne ovo sad.
 
A kada smo vec kod tunela mostova i pasarela, pravo resenje za Klinicki bi ustvari bila petlja kod Steco-a i spajanje Deligradske sa autoputem, na mestu gde se sada nalazi pesacka pasarela, sa jednom povecom garazom na mestu izmedju Medicinskog i klinike za gastro.
Ili to ili otvaranje prolaza koji ide od Hitne pomoći, pored MUPovog kompleksa pa sve do ''čoška'' Kliničkog centra. Ako već postoji utabana a brza putanja od tog dela autoputa do bolnica, zašto je ne iskoristiti. Jedini veći posao tu bi bilo proširenje onih poslednjih 10ak metara prilaza tačno između MUPa i Laze, da bi dva vozila mogla da se mimoiđu ako zatreba. Ili prosto znak prvenstva za onog koji ide odozdo na gore, prema bolnici. I to bi bilo to.
 
Izvini, Baston, ali zašto si od svih objekata u okolini rešio da spomeneš SAMO Lazu Lazarevića? Šta je sa Kliničkim centrom preko puta ulice? Koji, usput, tek treba da se dograđuje i da postane ZAISTA ogroman. Kakve ulice vode do njega? Da li su dovoljne po kapacitetu i značaju za krug bolnica? I još, da li se do njega može BRZO doći iz sva četri smera na kompasu? VEOMA je korisno za razmišljanje pomisliti da će jednog dana možda i životi svakog od onih koji ovo čitaju zavisiti od 3 ili 4 minura razlike u stizanju do hitne službe. Ovo što sam predložio daje najbržu vezu za sve sa juga i zapada: recimo Bulevarom Vojvode Mišića, Vojvode Putnika ili autoputem iz oba smera (preko petlje i desnog izdvajanja na skici).

Zatim, šta je sa budućim, sasvim sigurno ogromnim, skupim i reprezentativnim objektom na uglu Autoputa i Kneza Miloša (umesto trenutnih ruševina mupa i pored njega)? ON će ionako MORATI imati svoj izlaz na Kneza Miloša, sasvim nezavisno od svega ostalog. Pa će već i zbog njega ionako MORATI da se pravi nedostajući deo Drinske sa te strane Kneza Miloša. To uopšte nije pod znakom pitanja, to je sigurno.

Onda, šta je sa izlazom Skyline-a na Kneza Miloša? Mislite li da je Durmitorska dovoljna za ovako ogroman kompleks (sa svojim tržnim i zabavnim centrom u prizemlju)? Zna li neko koliko bednih SEKUNDI traje zeleno svetlo za ulivanje u Kneza Miloša? Mislite da još jedno paralelno ulivanje "nije potrebno"?

I na kraju, čitav BNV, sa posebnim akcentom na "najveći tržni centar na Balkanu", koji je upravo ispod Skyline-a. Šta mislite, kuda će proći svi koji iz njega žele da idu u pravcu normalnom na reku? Višegradskom ulicom?? Ozbiljno? Ili treba da nadaleko zaobilaze i uključuju se u apsolutni haos koji će vladati u Nemanjinoj ili na Autoputu, samo da bi ih malo dalje ponovo napuštali?

Pri svemu tome IMAMO mogućnost da vratimo u funkciju Drinsku, i to lako i jefino, da bar malo pomogne, a mi to NEĆEMO zato što smo "besplatno dobili stepenice". Meni je prosto neverovatno da tako malo ljudi vidi apsolutnu ludost jedne takve trampe nejednakih vrednosti. O svemu tome sam već govorio, pa i crtao, ali se prosto ignoriše, a sad smo stigli čak i do Laze Lazarevića i ludaka koje je bolje zaobilaziti!?

file.php
 
Vrh