Nije toliki problem ni u udaljenosti jakih saobraćajnica ni u povezivanju, nego više u malim ukupnim kapacitetima svih saobraćajnica uzetih zajedno (u starom delu grada). I Autoput i Kneza Miloša i Savska u dobrom delu dana VEĆ funkcionišu na nivou svojih maksimalnih kapaciteta. Tuda se sada ne može provući JOŠ saobraćaja, a da jezive gužve ne počnu da guše biznis, cenu i potražnju za prostorom. Pa je pogrešan urbanistički koncept povećavanja naseljenosti ovog dela grada gradnjom izrazito visokih zgrada, koje drastično odudaraju od starih visina. Sve ovo, i BNV i Skyline, se zasniva na nesigurnoj "pozajmici dodatnih saobraćajnih kapaciteta" iz neke zamišljene budućnosti.
Drugim rečima, taj koncept centra grada se oslanja na nadu da će gradnja metroa, zaobilaznice i tunela trajno smanjiti trenutni nivo saobraćaja u toliko velikoj meri da visoka gradnja neće praviti saobraćajne probleme. Tj da će povećanje saobraćaja zbog promene strukture i namene zgrada, kao i visoke gradnje, biti MANJE od smanjenja zbog ovih saobraćajnih mera. Međutim meni se čini da se to smanjenje precenjuje, a drastično podcenjuju buduće tendencije ka povećanju saobraćaja. Povećanje će biti posledica nove gradnje na ogromnim blokovima sada praznog ili loše iskorišćenog zemljišta (obe obale Dunava i Save, visoka gradnja uz novu saobraćajnicu do Pančevca i mosta na Adi Huji, itd), zbog opšteg povećanja privredne aktivnosti, većeg standarda građana, i naročito postepene promene namene zgrada u centru grada, koje će se sa stanovanja malih i starih porodica daleko više usmeriti na komercijalne delatnosti, što će značiti daleko više mušterija i veći saobraćaj.
Dakle, kakav će biti stvarni budući trend promene intenziteta saobraćaja u centru je izrazito složeno i nesigurno pitanje, a ja jedino vidim da je koncept razvoja centra grada jedostavno promenjen, da se krenulo u visoku gradnju, a uopšte nisam siguran da se time iko ZAISTA ozbiljno pozabavio, pošto je računanje budućih saobraćajnih trendova veoma daleko od jednostavnog, kratkog i jeftinog zadatka.
A zatim, sem saobraćaja, postoje i druge zamerke ovakvoj kombinaciji novih i starih, visokih i niskih zgrada, vizurama, itd.