Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

Za hostel nije potrebna saglasnost. Tj. za hostel kao hostel jeste, ali ima ona čuvena rupa u zakonu, da se samo preregistruju kao da izdaju sobe što je de jure različito a de facto isto.
Drugo, ovi kod nas imaju neke veze u inspekcijama, pošto kad god bi se aktuelizovalo njihovo iseljenje oni bi se posle sami hvalili kako znaju ko ih ganja i prijavljuj i da ne idu nikuda. Mislim to nije presudno ovde, presudan je zakon koji im omogućava da se samo izjasne kao da izdaju sobe i niko im ništa ne može.
Bilo je o tome reči i u novinama. http://www.blic.rs/vesti/beograd/hostel ... -i/8n0x7kw

Jel imaš možda neki kontakt od tog stolara na Dorćolu?
A što se tiče izolacije, i meni su na pamet pale te metlice (odma se setih vrata iz autobusa, na isto mislimo :D ) i to ću da vidim da se stavi, ako sve druge stvari omanu.

@tragac
Za metalnu kapiju ne mogu ništa da pričam jer ih nikad nismo imali. Elem, bilo je reči o njima kao alternativi na poslednjem sastanku ali se opet javlja pitanje da li bi Zavod uopšte dozvolio da se zamene ova stara drvena. To ću da vidim kad prođe ova frka sa biranjem upravnika.


I da, izvinjavam se na off-u, ako se slažete otvorio bih temu u podforumu ''rekonstrukcije'' gde bi moglo da se priča o tim pravnim pitanjima i zaštitama i ostalom vezanom za Zavod za zaštitu spomenika.
 
Kontakt od stolara na zalost vise nemam on je u djelu oko kralja petra ulice ugao dvije ulice neugledna radnja spola a ima i jedan u karadjordjevoj poslije mikser hausa ima mastora samo treba ubosti pravog
Metlice slicne kao na starijim busevima samo gusce to bi trebalo biti u radnjama sa okovima
Qko je zgrada pod zastitom zaboravite da ce vam dati inace zavod ispred zgrade kontaktira upravnik .
To sto saznaju ko ih je prijavio inspekciji je protivzakonito pa mozes inspekciju da ganjas zbog curenja licnih podataka sabicu a ako ne postupaju upravnoj inspekciji
Ako neko ima iznad stana u kojem je hostel onda im lupajte prastjerujte im goste ima tu dosta suptinih metoda
 
20171225_102447.jpg
 
Gle stvarno počeli pre Nove godine. da se prekrsti čovek i levom i desnom.
 
Tek sada skapirah da Kneza Miloša šire zapravo zbog Skylinea.
 
Pretjerujes vucko to oni zbog nas rade kao i bulevar oslobodjenja povezujes logicki pogresno
 
Eto pocese pre nove godine a bas sam se pribojao, ako budu pratili isti tempo kao dole na residensima ima ovo brzo da nikne. Nakon onog nazadnog retrogradnog razocarenja u central gardenu konacno nesto pravo i progresivno u gradu!
 
Konačno jedan iskorak u bg projektima. Da nije bilo socio-ekonomskog sunovrata 2008/9. godine do sada bismo imali 10-ak ovakvih projekata.
 
A kad bi se recimo izmestio ceo BIP sa druge strane autoputa eto sjajne lokacije za jos jedan slican projekat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504554#p504554:360y4jyt je napisao(la):
Delija » Sub Dec 30, 2017 8:58 pm[/url]":360y4jyt]Konačno jedan iskorak u bg projektima. Da nije bilo socio-ekonomskog sunovrata 2008/9. godine do sada bismo imali 10-ak ovakvih projekata.
Projekat je potpuni urbanistički, arhitektonski, kulturološki i infrastrukturni promašaj na ovoj lokaciji. Krađu dela parka opet zaboravljamo. Ne, ovo nije nikakav iskorak unapred. Da se eventualno gradi negde na NBg-u, bilo bi dobro.
 
Nisu ukrali nista ne podmeci to smo raspravili vec
O arhitekturi moze da se diskutuje
Kakv kulturoloski promasaj zaboga miloga
Sta je problem sa infrastrukturom pojasni
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504583#p504583:s7fbsczh je napisao(la):
Propeler » 30 Dec 2017 11:47 pm[/url]":s7fbsczh]
Projekat je potpuni urbanistički, arhitektonski, kulturološki i infrastrukturni promašaj na ovoj lokaciji.
Ko te to lagao?

I ko kaze da ovakvi projekti treba da se grade samo i iskljucivo na Novom Beogradu a da ceo stari deo grada treba vecito da bude P+6? Sta mi to toliko vredno i znacajno stitimo u ovom delu grada pa ce ovakvi projekti to nipodastaviti? Imamo li mi istorijsko jezgro grada poput onog u Rimu, Pragu, Minhenu, Parizu, Helsinkiju, St. Peterburgu itd. pa da se otvoreno postavi pitanje smestanja ovakvih projekata tu? Nemamo naravno, imamo npr. jednu Slaviju sa svojom egzoticnom okolinom i onaj lom oko Zelenjaka, egzoticne divlje nadogradnje, fenomenalan a neiskoriscen prostor u potezu luke ... drugo ako pogledamo trendove u svetu videcemo da i jedan Bec gradi upravo ovakve projekte i to ni manje ni vise nego odmah do Belvederea u samom jezgru grada! Naravno u Becu je to uklopljeno u jednu fenomenalnu harmoniju a kako bi inace moglo i biti. Pa sta mi ovde nesto pametujemo stvarno mi nije jasno umesto da sto vise ovakvih projekata forsiramo. U Evropski San Francisko mozemo da pretvorimo Beograd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504601#p504601:1ezt8duq je napisao(la):
direktor » 31 Dec 2017 02:24 am[/url]":1ezt8duq]Nisu ukrali nista ne podmeci to smo raspravili vec
O arhitekturi moze da se diskutuje
Kakv kulturoloski promasaj zaboga miloga
Sta je problem sa infrastrukturom pojasni
"Raspravili" smo samo u smislu da je svako ostao pri stavu koji je imao i ranije. Čovek je sve rekao kako treba.

- Krađa se sastoji u tome da je javna površina koja bi inače bila pokrivena zelenilom i uređena kao park završila kao betonske stepenice koje vode u privatni objekat. Takođe što samo zbog privatnika nije ponovo otvorena zagrađena ulica i time vraćena pravilnost i originalna urbanistička ideja u njihovom trasiranju. A sve samo da bi neki privatnik imao veći prostor ispred ulaza u svoju kulu i da bi se savladala visinska razlika koja uopšte postoji samo zato što taj privatnik nije hteo da mu prizemni nivo objekta prati prirodni pad terena. Pa sad sve to mi nadoknađujemo od javnog zemljišta u vlasništvu grada.

- Kulturološki promašaj je čitava ideja da se u starom delu grada, sa potpuno formiranim tipom urbanog okruženja, ukine visinsko ograničenje i dozvoli neometani prodor ogromnih kula ovog tipa. To su divlje i ničim ograničene neoliberalističke urbane politike na delu. Zato "kulturološki", jer je ničim ograničeni neoliberalizam u krajnjoj konsekvenci toliko ekstreman da nije samo "politika", već kultura.

- Arhitektonski promašaj nije sam po sebi, u tom smislu projekat uopšte nije loš, ali jeste promašaj u relaciji sa okolnim arhitektonskim i urbanim kontekstom koji nimalo ne poštuje.

- Problem sa infrastrukturom je saobraćaj koji će generisati tri ovako ogromna objekta u okolnim ulicama koje su ili uske ili već preopterećene do granice kapaciteta. I to izrazito komercijalno orjentisana u prizemlju, što znači i veliki promet i brzu izmenu mušterija, a ne samo saobraćaj kao posledica stanovanja ili zaposlenih u poslovnom delu. Pri čemu na sve to treba dodati komponentu saobraćaja koja će biti posledica ogromnog Beograda na vodi, ali i dodatni saobraćaj koji će privući ogromna javna garaža ispod Kneza Miloša. Čak je zbog privatnika i njegovog saobraćaja srušena stara i vredna zgrada. Čovek ima preveliki objekat pa "da mu se nađe" još jedan izlaz u okolne ulice. Ako mu već služi deo parka i jedna ulica, može i ulica i zgrada sa druge strane. Zbog simetrije.

170125-Skyline%20Belgrade-04.jpg
 
Nebojša, sprezi kapitala i politike je teško odupreti se svuda u svetu. Ako se negde u razvijenom svetu nešto gradi, ne znači automatski da je to primer za ugled. Treba više gledati šta govori teorija i piše struka u tom razvijenom svetu. A oni baš nemaju uvek slobodu da rade ono što misle da treba. Može se biti moderan i uspešan i sa manjim zgradama, donekle modernizujući, ali u osnovi ipak pre svega poštujući nasleđena urbanistička ograničenja i estetike. To znači poštovati svoj grad, njegovu istoriju i tradiciju. Ono što je ružno se postepeno, sa ukusom i merom popravlja, ne uništava se odjednom kako se kome u kom vremenu ćefne. Da bi posle ljudi u očajanju, kad ne mogu da nađu ništa bolje, utehu nalazili u "lepoti različitosti". I to je neka vrednost, naravno, ali hajde da to ipak ostavimo za situacije kad nema drugog izbora, za vrednovanje posledica ratova i drugih najezda skakavaca.
 
Arhitektonski i urbanistički promašaj je zbog toga što se objekat ni po jednom mogućem aspektu ne uklapa u okolni ambijent i ne čini nikakav sklad, ni harmoniju, ni po formi ( valjkasta forma naspram kubusnih ), ni po fasadi, koja je izrazito moderna i predominanto staklena, ni po visini, koja potpuno odskače od kakve, takve regulacijske linije, koje sada nema više nigde u gradu, a ovaj objekat će biti reper svima onima koji budu poželeli da grade bilo šta, na bilo kojoj lokaciji. Šta mislite kakav će objekat graditi Izraelci na mestu srušene američke ambasade? Infrastrukturni promašaj je zbog toga, što je ulica Kneza Miloša, već sada slabo prohodna i preopterećena, a to je glavna veza kojom vozila hitne pomoći saobraćaju do KCS-e. Pre desetak godina je postojala ideja da se izgradi lift, odnodno gondola koja bi prenosila vozila HP od tzv. auto-puta do KCS-e. Znam, maštovit smo narod, ali ne i najbolji praktičari. O izgradnji metroa koji bi povezao ceo grad i podzemnih, višespratnih tunela za automobile, sa ovim budžetom, možemo da maštamo narednih 500 godina. Kulturni promašaj je zato što se ruši ideja starih gradskih otaca. Time gubimo kontinuitet i doslednost, koji su u velikoj meri pokazatelj civilizovanosti i snage jedne nacije, a ujedno otežavamo delatnost hitne pomoći u zbrinjavanju hitnih stanja, zbog čega se šanse za preživljavanje životno ugroženih značajno smanjuju, zarad profita nekog investitora. To je potpuni kulturni i moralni sunovrat. U većini evropskih gradova se zadržava urbanistička ideja i poštuje se regulacijska linija visine objekata stara više stotina godina, a tek u pojedinim delovima gradova, se dozvoljava izgradnja nebodera. Time drugi zadržavaju kontinuitet kroz vreme. Navešću jedan primer: Austrija je pre par godina poslala pismo Srbiji u kojem je navela da je stogodišnja garancija za mostove na Drini, koji su izgrađeni kao deo ratne odštete Srbiji, istekla. Time oni jasno pokazuju kontinuitet kroz generacije i negiraju odricanje od ideja njihovih otaca, od kojih su mnoge bile i loše, poput genocida nad Srbijom. Mi smo, u poslednjih 100 godina, više puta pogazili ideje,svih naših prethodnih otaca, a svaka nova ideja je bila lošija u odnosu na prethodne.
 
Park ce biti super kao i plato nista se nece izgubiti vec samo dobiti
 
Park se nevezano za projekat može proširiti ako se ukine parking koji je deo zone a ta mesta će se nadoknaditi budućim obližnjim garažama...
 
План је да се што више направе такве баханалије, пре одговарајуће инфраструктуре, намерно да би та инфраструктура онда била неизводљива, да би се град упропастио што више и кад се те ситнице скупе, да потпуно сахране економију ове државе.

За овакву зградурину оне узане улице морају да буду као аутопутеви као минималан услов, све мање од тога се никад не сме прознати као легитимно и треба бојкотовати
 
da je autoput potreban kao minimalni uslov, centri vecih gradova kao sto London, Njujork bi bili prazni. Nije potreban nikakav autoput, dovoljan bi bio i metro ( ne laki, nego pravi, podzemni), ali mi smo pare za metro spiskali na fabriku za obradu otpada u Vinchi
 
Ma da da, treba da se ugledamo na banglades, Tiranu i na brazilske favele a ne na Njujork, London, Tel Aviv ma extra evo skacem od srece mi smo najpametniji na svetu.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504662#p504662:edqxty9i je napisao(la):
Propeler » 31 Dec 2017 01:25 pm[/url]":edqxty9i]Arhitektonski i urbanistički promašaj je zbog toga što se objekat ni po jednom mogućem aspektu ne uklapa u okolni ambijent i ne čini nikakav sklad, ni harmoniju, ni po formi ( valjkasta forma naspram kubusnih ), ni po fasadi, koja je izrazito moderna i predominanto staklena, ni po visini, koja potpuno odskače od kakve, takve regulacijske linije, koje sada nema više nigde u gradu, a ovaj objekat će biti reper svima onima koji budu poželeli da grade bilo šta, na bilo kojoj lokaciji. Kulturni promašaj je zato što se ruši ideja starih gradskih otaca. Time gubimo kontinuitet i doslednost, koji su u velikoj meri pokazatelj civilizovanosti i snage jedne nacije, a ujedno otežavamo delatnost hitne pomoći u zbrinjavanju hitnih stanja, zbog čega se šanse za preživljavanje životno ugroženih značajno smanjuju, zarad profita nekog investitora. To je potpuni kulturni i moralni sunovrat. U većini evropskih gradova se zadržava urbanistička ideja i poštuje se regulacijska linija visine objekata stara više stotina godina, a tek u pojedinim delovima gradova, se dozvoljava izgradnja nebodera.
E brate umreh od smeha sta pricas keve mi jer to pripada razmisljanju iz kamenog doba a ne u 21. veku gde svi idu napred.
E pa evo, kad moram da postavljam slike jer ne vredi pricati a ti samo dalje teraj o kulturi i gradskim ocima i hitnoj pomoci. Ovo je par gradova koji su sinonim za istoriju, kulturu i uredjenost pa i pored toga ljudi zive u 21. veku i gledaju napred jer je kameno doba odavno proslo:

BEC, ovu sliku sam uzeo sa skyscrapercitya:


PRAG:



BARSELONA:


NAPULJ:


FRANKFURT:



Ovih 5 gradova su mesta u kojima po tebi ni u snu ovako nesto nebi trebalo graditi jer to vredja gradske oce, kulturu, neke linije, ugrozava hitnu pomoc itd.
Pa kako to da su oni to sve lepo resili i uklopili? Pa upravo ovako nesto vise ide nama u prilog da od ovog krsa i loma, divlje nadogradnje i horor fasada napravimo grad kojim mozemo koliko toliko da se ponosimo i da lici na neku metropolu. Ne mislim da ovakvim projektima treba da zamaskiramo sav haos koji postoji, a ima ga na svakom koraku, vec treba da idemo ukorak sa svetom a ne da stojimo u mestu i da se opiremo modernizaciji i napretku dok se ceo svet menja.
 
Vrh