Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

Nije vezano za Skyline, ali super sto u totalnom kolapsu u Jurija Gagarina planiraju povecanje saobracaja...
 
@ Zuma. Sve ce to buduce linije metroa upiti u svoju mrezu. Nama pod hitno treba mreza metro linija. Pogledajte najvece i najurbanizovanije svetske metropole, svuda se reke automobila vuku raznim ulicama i UMPovima i svuda je ista slika kao i kod nas. Ono sto njih razlikuje i odvaja je upravo metro. Takodje jos jedan ili dva UMPa slicna ovome ce biti u skroroj buducnosti neophodna. To je ono sto nas ceka jer ce se doseljavanje u grad, narocito Beograd nastaviti jos u vecem obimu nego do sad a razlog tome je neravnomeran regionalni razvoj. Mi smo infrastrukturno na dnu, malo je reci zaostali.

Izgradnja, reizgradnja i napredak ovog grada NE SME stati vec mora pratiti aktuelne svetske trendove kako nebi ostali jedna od najvecih rupa u Evropi, zaostalia u svojoj retrogradnosti, konzervativizmu i mikro svetu odvojena od modernih desavanja i standarda. Samo tako mozemo biti konkurentni, popravljati svoj inidz i samo tako neko moze cuti za nas u pozitivnom svetlu.

Ovaj projekat nece uticati negativno na to malo kvalitetnog nasledja u centru. Ne razumem na koji nacin bi uopste mogao da utice na to, na sta se on direktno i neposredno nadovezuje u svojoj najblizoj osi da bi mogao na to okruzenje da utice? Pa i da se nadovezuje upravo ce taj kontrast izmedju jednog i drugog doprineti da se obe te matrice ili kako se vec kaze isticu jedna u odnosu na drugu! Ovaj projekat svojom arhitekturom predstavlja odlican sklad sa okolinom i arhitektonski i urbanisticki iako po mom misljenju ima tu jos toga za rusenje ali da sad ne odlazim u drugu temu. Urbanisticki on je na samom izlazu iz najgusceg gradskog jezgra, a to je odlicno bas zbog trenutne problematicne infrastrukture i nedostatka metro linija. Izgradnjom prve metro linije stvorice se uslovi za gradnju ovakvih projekata i u najguscem jezgru grada.

Sto se tice parkiranja bice tu podzemnih garaza, sto se tice protocnosti saobracaja kroz Kneza Milosa ni na koji nacin nece uticati na njega cak eto imamo i najavu prosirenja ulice. Takodje imamo i skoru izgradnju velike garaze duz Kneza Milosa sto ce posebno biti pogodno za zaposlene u poslovnoj kuli. Projekat je u svakom slucaju na mozda najidealnijem mestu za ovakve projekte trenutno u gradu na desnoj obali Save uzimajuci u obzir trenutno stanje sa infrastrukturom. Idealnije i bolje mesto bi bilo sa druge strane auto puta ali tamo je trenutno BIP itd.
 
Na slici sa rezultatima simulacije mera za smanjenje gužvi, a to je ona sa "razlikama u intenzitetu saobraćaja", piše 2033DMax+ što znači da je uticaj metroa na smanjenje saobraćaja već uračunat. Oni taj scenario zovu "Do Max Plus" i njegova oznaka je DMax+

Inače su razmatrali tri scenarija: "Do Minimum" (ili "Reference"), "Do Max" i "Do Max Plus". Poslednja dva se razlikuju po tome da li je uračunat metro (treći) ili nije (drugi).

Zaboravio sam na link. Evo ga:
Master plan saobraćajne infrastrukture Beograda – smart plan 2021/2027/2033
http://www.beograd.rs/lat/gradske-aktue ... 2027-2033/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507837#p507837:1svv2799 je napisao(la):
Max15 » 12 Jan 2018 01:19 pm[/url]":1svv2799]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507713#p507713:1svv2799 je napisao(la):
Delija » Fri Jan 12, 2018 1:52 am[/url]":1svv2799]Анимација расвете

https://www.youtube.com/watch?v=_81f4b7bmE0

Ппоследњи рендер из Кнеза Милоша ми је јако добар. Коначно неке пристојне пропорције зграда и целог комплекса а богами и добра интерполација стамбене куле у првом плану. И понављам, колико год да сам љубитљ геометријски правилнијих форми када су у питању "симболи" неког града за ову локацију која је окружена у арх. смислу "ничим и свачим" (крај једне урбане матрице, узвишење, солидна удаљенбост од свих најближих великих објеката) - Кружна форма и те како има смисла.

Koja si ti komedija :laugh: Ovo je tvoj komentar od prosle godine kada se pojavio projekat za Skyline Belgrade.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429926#p429926:1svv2799 je napisao(la):
Delija » Wed Jan 25, 2017 1:56 pm[/url]":1svv2799]Лоше. Ваљкасте куле на овој локацији никако нису смеле да се десе. Потпуно игноришу околна доминантна здања искључиво квадарске форме. Није ово пословни центар Тел Авива где би овакве куле требало очекивати. Но, макар су пропорције три куле пристојне а сами блок је солидно решен.

Secam se i kada su se pojavili projekti za Kulu Belgrade... tebi se jedino svideo rad od SOM-a (koji je posle pobedio na mini konkursu) i tada si rekao da ,,slepci nece izabrati taj super rad...'' a kada su ga izabrali poceo si da ga napadas na sve strane. :violina:

Savetujem ti da prvo sam sa sobom odlucis sta je dobro pa tek onda da izneses stav, ovako kako vetar duva tako i menjas misljenje. :wink:

А ја теби саветујем да на фабрикујеш лажи. Одмах затим сам написао:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429995#p429995:1svv2799 je napisao(la):
Delija » 25 Jan 2017 04:28 pm[/url]":1svv2799]Са друге стране, пројектант ова "три прста" се комотно може позвати на три ваљка која имамо у склопу генекса, 2-3 километра низ аутопут, може се позвати и на елипсу на врху старог млина па чак и на мањи лучни кубус на врху бигза, затим на мпц-ову незавршену несрећу код парламента, опет у истој улици и на највишој тачки...Остаје нам само да кукамо што ево још мало па пола века немамо било какав значајнији архитектоснки искорак у граду (стари млин је напредак само у ентеријеру, сквер најн је сувише мали и умерен објекат за некакав значајнији арх. искорак).
Надам се да ће ово убрзати и уклањање бип-а и фомирање јако лепе пословно-транспортне целине са све готовим прокопом и метро линијом.
У међувремену сам био на предавањима проф. Дејана Ецета из Новог Сада који је говорио о свом предлогу зграде РТВ која се налазила у окружењу без било каквих објеката и да су предвидели једну сферну, кружну форму као логичан однос нечега и "ничега". Уважио сам такав резон.

Што се тиче куле наводног београда тада нам је био доступан само један рендер:

belgrade-waterfront-overview-kula-belgrade-location-160257527.jpg


Са којег се није могло ни слутити да се ради о потпуно симетричној микрофонки, баналног изгледа и сулуде претежно стамбене намене
 
stiglo na mail:

Poštovani,

Veliko nam je zadovoljstvo što smo u prilici da Vas obavestimo da smo počeli sa izgradnjom našeg novog projekta - Skyline Beograd.

Naša prodajna kancelarija je otvorena i sa zadovoljstvom ćemo vam predstaviti Skyline Beograd, jedinstveni stambeno-poslovni kompleks koji će se graditi na prestižnoj lokaciji u centru u ulici  Kneza Miloša. Projekat se sastoji od tri kule, dve stambene i jedne poslovne, uključujući Skyline piazza-u, trgovačku i poslovnu zonu, obližnji park, zelenu oazu koja će obogatiti ovu lokaciju u centru grada i učiniti je savršenim mestom za odmor i opuštanje. Skyline Beograd će takođe imati teretanu i spa centar sa najvećim privatnim zatvorenim bazenom u Beogradu. Za kompletan komfor  obezbedićemo recepciju, stručno održavanje, obezbeđenje i brojne druge usluge.

Stanovi su u rasponu veličine  od  dvosobnih do petosobnih i pružaju svojim stanarima prekrasne poglede na zalaske sunca, reke i panorama grada.

Biće nam zadovoljstvo da se vidimo u prodajnoj kancelariji koja se nalazi na uglu ulica Durmitorske i Kneza Miloša, a koja je otvorena od 10 do 18 časova i subotom od 10 do 16 časova.

U međuvremenu možete posetiit naš websitewww.belgradeskyline.rs.

Stojim Vam stojimo na raspolaganju za sva dodatna pitanja i komentare.

Srdačan pozdrav,
Prodajni tim 



Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
 
Renderi stvarno izgledaju svetski. Po meni mnogo bolje od onog što se gradi u BNV.

Da li se zna cena? Sumnjam da će biti ispod 3000.
 
Mislim na Skyline. Keln klasično smor grad. Stalno mračno i oblačno.
 
Pored zgrada MUPa, pitam se da li će ovaj projekat uticati i da se napokon razreši sudbina (ili bar izgled) BIPove pivare s druge strane Mostarske petlje. Meni celokupan taj kraj, uprkos postojanju petlje koja nekima (opravdano) vizuelno smeta, je i dalje jako lep i interesantan i mislim da ima puno potencijala. Ako bi se sredili i BIP i MUPovi objekti, moglo bi da izgleda baš... aj da kažemo svetski, što da ne.
 
Jedno pitanje pošto me odgovor zaista interesuje. Vidim da nema nikakvih reakcija na rezultate simulacije intenziteta budućeg saobraćaja u Beogradu predstavljene u Smartplanu. Ukratko, na Beobuildu se visoka gradnja opravdava blizinom auto puta kao najveće saobraćajnice, iako simulacija kaže da će biti potrebno uložiti bitno više od jedne miljarde Evra samo da bi gužva na njemu ostala na približno istom nivou nepodnošljivosti kao i danas. Pri čemu još ni u ludilu nema šanse da ćemo završiti sve tunele, most, zaobilaznice, UMP i SMT, što se tamo ZA TAJ NIVO SAOBRAĆAJA podrazumeva, dok sam smart plan skoro sigurno zbog politčkih potreba njegovih naručioca podcenjuje visine zgrada i fizički obim buduće gradnje, pa time i nivo budućeg saobraćaja. Naprimer, BNV ima 40.000 parking mesta, od čega samo njegov tržni centar 3.700, a Skyline 900. Što podrazumeva proporcionalno veliki saobraćaj ka okolnim ulicama, itd, itd.

Šta je dakle u pitanju? Ne verujete da će saobraćaj biti problem? Centar grada po svaku cenu mora veliki broj kula? Ili je nešto treće?
 
moje misljenje je da su ova tri solitera samo logican korak ka krajnoj ubranizaciji ove lokacije i prizeljkujem slicne projekte ne sva tri preostala ugla te "raskrsnice". da smo iole normalni do sada bi slavija licina na nesto a mostar bi vec uveliko krenuo sa razvojem. posto nismo mi na najfrekventnijim gradskim cvorovima imamo te privremene parkinge i parkove, udzerice, rusevine, fabrike...

sto se tice brige za buducnost, u neuredjenom drustvu poput ovog u kome zivimo nikakvi smartplanovi nemaju smisla, ovde se rade samo privremena ili iznudjena resenja a moguci saobracajni kolaps samo ce ubrzati izgradnju metroa. on sam po sebi nece resiti sve probleme ali ce barem postaviti jasnija pravila igre i definisati potencijal svih lokacija u gradu za sledecih hiljadu godina
 
Osim svega pomenutog do sad, mene živo interesuje kako i koliko dobro će se održavati fasade na stambenim neboderima za nekih 20, 30 godina, kad investitori odu, uzimajući u obzir da vlasnici stanova ne mogu da se organizuju i dogovore da obnove fasade na petospratnim zgradama, i to fasade koje su po nekoliko desetina puta jeftinije od modernih fasada od stakla po jedinici površine. Većina visokih objekata u BnV-u će biti stambeni, kao i ovde dva od tri.
 
investitor ne odlazi nigde, barem ne dok ne pronadje novog vlasnika koji ce dalje da eksploatise projekat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508243#p508243:1ysyy2nu je napisao(la):
razgradjevinar » Sub Jan 13, 2018 9:46 pm[/url]":1ysyy2nu]investitor ne odlazi nigde, barem ne dok ne pronadje novog vlasnika koji ce dalje da eksploatise projekat
Naći će on već, kad proračuna da mu se obnova i osavremenjivanje poslovnog nebodera ne isplati, domaćeg investitora Đoku Đokića, koji se obogatio otkupom i preprodajom maline u Selu Donje Brijanje da mu to proda za neke pare, a ovaj da potplati gde treba i da sve proda kao stanove i tako u krug. Šta sa stambenim neboderima? Održavanje zgrada u Belvilu, koje imaju najjeftiniju fasadu je obavezno i plaća se, a već sad su skoro sve fasade sive od smoga i firmama koje su plaćene za to ne pada na pamet da montiraju skele i da farbaju, a biće još gore i ništa se neće uraditi. Šta će tek biti sa staklenim fasadama na stambenim neboderima...
 
Bez brige Propeler. Tek će današnji mladi poslovni ljudi skapirati u punom kapacitetu šta je privatna svojina. Mi smo nebrigu o fasadama stekli u mračno doba ničijeg i svačijeg što je svoj vrhunac dostiglo u vreme ove opšte otimačine. Znala je crvena elita da su u svim tim zgradama samo privremeno. A kad nešto otmeš i nemaš neki brižan odnos prema istom. Morate da shvatite da smo svi mi proistekli iz sistema, države i generacije za jednokratnu upotrebu. Pijani mornari su nam olupali brod i sad mi bosi, gladni i nasukani stvaramo od nule.

Pogledajte rendere stanova. Ono je stilski namenjeno mladim, visokoobrazovanim ljudima. Održavaće se to.
 
Dobar post.

Naravno da će se održavati jer održavanjem fasade čuvaš/uvećavaš vrednost i svog stana.
 
Šta se dešava sa kulom B? Negde ima 17, a negde 27 spratova. Sada kad se uđe na sajt stoji render na kom ima 27 spratova.
Koliko nivoa garaže će biti ispod kompleksa?
 
Takođe, ne znam da li ste primetili da je prostor za veš mašinu predviđen u okviru degažmana kod svih tipova stanova sem jednog tipa dvosobnog stana gde za to postoji posebna prostorija. Prvi put vidim ovakvo rešenje i mislim da nije baš najsrećnije s obzirom na isparenja koja se stvaraju tokom pranja i koja će se tako širiti po dnevnoj sobi.
Kuhinja u sred dnevnog boravka i kod najvećih stanova je nažalost postala neminovnost...
 
Onaj blok dole u Sarajevskoj na pocetku desno sa onim udzericama sto se naslanja na buduci kompleks trebalo je srusiti i tu bi se dobio veliki prostor koji bi se uredio u cilju boljeg i lakseg pristupa garazama. Takodje nigde ne vidim hoce li se ulaziti kolima u kompleks iz Kneza Milosa ili ce morati da se udje u Durmitorsku pa onda levo kroz taj prolaz koji je sad stvoren rusenjem one zgrade sto je virila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508207#p508207:2b710rii je napisao(la):
Zuma » 13 Jan 2018, 20:02[/url]":2b710rii]Jedno pitanje pošto me odgovor zaista interesuje. Vidim da nema nikakvih reakcija na rezultate simulacije intenziteta budućeg saobraćaja u Beogradu predstavljene u Smartplanu. Ukratko, na Beobuildu se visoka gradnja opravdava blizinom auto puta kao najveće saobraćajnice, iako simulacija kaže da će biti potrebno uložiti bitno više od jedne miljarde Evra samo da bi gužva na njemu ostala na približno istom nivou nepodnošljivosti kao i danas. Pri čemu još ni u ludilu nema šanse da ćemo završiti sve tunele, most, zaobilaznice, UMP i SMT, što se tamo ZA TAJ NIVO SAOBRAĆAJA podrazumeva, dok sam smart plan skoro sigurno zbog politčkih potreba njegovih naručioca podcenjuje visine zgrada i fizički obim buduće gradnje, pa time i nivo budućeg saobraćaja. Naprimer, BNV ima 40.000 parking mesta, od čega samo njegov tržni centar 3.700, a Skyline 900. Što podrazumeva proporcionalno veliki saobraćaj ka okolnim ulicama, itd, itd.

Šta je dakle u pitanju? Ne verujete da će saobraćaj biti problem? Centar grada po svaku cenu mora veliki broj kula? Ili je nešto treće?

Urbanisticki gledano u odnosu na lokaciju, znacenje iste, odnos prema urbanom tkivu grada, ovakva volumetrijska kompozicija je relativno u redu. Moje misljenje je da bi urbanisticki gledano, svakako bilo bolje da na mestu bip-a, jer taj deo nije "opterecen" nasledjem kao sto je ovaj deo, a nadovezivao bi se na novu zel. stanicu i mozda sa sadrzajem na samoj ploci prokopa, cinio neku vrstu povezivanja srodnih funkcionalnih celina.

Saobracajno gledano stvorice problem. Ali to nije prvi put da se grad unazadjuje - Usce je takodje primer. Prema ukinutoj studiji visokih objekata, akcenat na izgradnju visokoh objekata je bio pored zeleznickih i metro koridora. Dakle pored visokokapacitetnih vidova transporta. Naravno to je samo jedan od parametara, ali veoma bitan.

Ako se vratimo na ovaj projekat, mislim da ce grad trebati sto pre da krene u dalju izgradnju UMP-a, tunela ispod Dedinja i i povezivanje autokomande pa i dalje nastavak ka Pancevackom mostu ili elentuelno preko planiranog mosta na adi huji. I tu dolazimo do vaznosti UMP-a i polozaja mosta koji su mnogi osporavali. Na taj nacin ce jedino tako moci da se napravi alternativu autoputu i ulici kneza milosa, povezivujuci ngd-atokomanda - bulevar KA ili vojvode stepe u drugom smeru, kao i juzni potez grada Banovo brdo i iza naselja - autokomanda- bulevar-centar. Mislim da gradu, kompletan zavrsetak UMP-a i to one prve nesakacene verzije, treba da bude prioritet u narednim godinama, pored naravno metroa. Ja ne vidim drugo resenje a da saobracaj kako tako funcionise u buducnoti.
 
S'obzirom da na sajtu nude stanove za kulu A (levu na slici) ocito je da nju prvo grade.

foto-15-velika.jpg


Zanimljiva je ova video animacija na pocetnoj strani sajta. Ona prikazuje kulu B za 10 spratova visu nego ranije. Mozda su odali svoje buduce planove? Ako se pogleda istorija investitora u svakom svom projektu u Bg su povecavali spratnost pa zasto ne bi i sad?

bbb.png


Evo kako je izgledao njihov prvi projekat za AC.
acb1.jpg


I najnoviji.
Airport-City-Belgrade-peta-faza-1.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508239#p508239:28dvuim6 je napisao(la):
Propeler » Sat Jan 13, 2018 9:35 pm[/url]":28dvuim6]Osim svega pomenutog do sad, mene živo interesuje kako i koliko dobro će se održavati fasade na stambenim neboderima za nekih 20, 30 godina, kad investitori odu, uzimajući u obzir da vlasnici stanova ne mogu da se organizuju i dogovore da obnove fasade na petospratnim zgradama, i to fasade koje su po nekoliko desetina puta jeftinije od modernih fasada od stakla po jedinici površine. Većina visokih objekata u BnV-u će biti stambeni, kao i ovde dva od tri.

Skyline Belgrade ce biti ,,community'' projekat gde ce se mesecno placati odredjena suma novca. Sto vise kvadrata imas to ces vise placati i svi vlasnici stanova su ugovorom obavezni da daju novac.
Novac odlazi na odrzavanje bazena, teretane, garaze, fasade, zelenilo, obezbedjenje...

Belville, West 65, BW Residences...posluju po tom zapadnom modelu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508368#p508368:fkkk02nk je napisao(la):
Max15 » 14 Jan 2018 02:36 pm[/url]":fkkk02nk]

Zanimljiva je ova video animacija na pocetnoj strani sajta. Ona prikazuje kulu B za 10 spratova visu nego ranije. Mozda su odali svoje buduce planove? Ako se pogleda istorija investitora u svakom svom projektu u Bg su povecavali spratnost pa zasto ne bi i sad?

bbb.png
Ja bi voleo da je ovaj render sa videa insajder u planove i ono sto ce se graditi. Mnogo bolje i kreativnije izgleda u odnosu na onaj prvi sa dve jednoobrazne stambene kule.
 
Vrh