[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433044#p433044:1ueuu05f je napisao(la):RioBL » 12 Феб 2017, 08:54[/url]":1ueuu05f]Nesto u vezi "saobracajnog problema" koji se javlja po pitanju ovog projekta...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433004#p433004:1aba5cla je napisao(la):Bukira » 11 Feb 2017 08:31 pm[/url]":1aba5cla]I meni je ta nadogradnja jedna od najružnijih u gradu, a pritom se vidi sa svih strana:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432997#p432997:1aba5cla je napisao(la):kkorisnikk » Sub Feb 11, 2017 7:26 pm[/url]":1aba5cla]Uvek mi bode oči kada prolazim autoputem preko gazele ona nadograđena stambena zgrada odmah do budućeg kompleksa, a tako kako je odvratno nadograđena sa sve crepovima ostavljena je ona rupa na poslednjem spratu gde je verovatno bila dizalica smeštena.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433045#p433045:19a82xtu je napisao(la):Bukira » Sun Feb 12, 2017 9:19 am[/url]":19a82xtu]Ta zgrada je isključivo poslovna, tu niko ne stanuje. Kod nas je to mešano, a stanari žele da imaju svoj automobil, zato su garaže neophodne. Kad jednog dana Beograd bude imao sličnu mrežu podzemne železnice, u poslovnom delu grada neće biti potrebe za ličnim prevozom. Dok to ne budemo imali, ovolike zgrade u ovakvom okruženju će stvarati saobraćajni kolaps.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433044#p433044:19a82xtu je napisao(la):RioBL » Ned Feb 12, 2017 8:54 am[/url]":19a82xtu]
I da, jos jedna sitnica. Odmah uz Shard nalazi se London Bridge zeljeznicka stanica sa prometom od 50 miliona putnika godisnje i nekoliko stanica podezmne zeljeznice.
JohnnyLee":19a82xtu je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433044#p433044:19a82xtu je napisao(la):RioBL » 12 Феб 2017, 08:54[/url]":19a82xtu]Nesto u vezi "saobracajnog problema" koji se javlja po pitanju ovog projekta...
Рио, сам си рекао. станица Лондон Бриџ се налази одмах испод Шарда. и то железничка и метро станица. а у Лондону се наплаћује улазак у центар града, тако да је број кола који ту долазе поприлично ограничен
Свака порука у којој си написао да зграде не стају на парцелу и да ће приватник грађевински да гради на јавним површинама. А то ти је 90% порука на теми. Нема смисла цитирати све то.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433017#p433017:u68wf4oa je napisao(la):Zuma » 11 Феб 2017 10:03 pm[/url]":u68wf4oa]Sad još samo da citiraš moju poruku ili tvrdnju koja je "lažna" ...
Pa valjda je to dobro. Dobice se plato koji je deo parka, zar gradnja ne treba da prati sredinu u kojoj se nalazi?[url=http://.rs//viewtopic.php?p=433200#p433200:3q12m7ws je napisao(la):Zuma » Pon Feb 13, 2017 12:17 am[/url]":3q12m7ws]Tačno sam znao da ih u stvari i ne čitaš. Nigde to nisam rekao ništa od toga. Rekao sam da privatnik KORISTI susednu javnu površinu za svoje potrebe, a ne da gradi na njoj. I rekao sam da su objekti preveliki za plac zato što na njemu nema mesta i za dovoljno veliki plato koji MORA da postoji oko TAKO ogromnih kula, pa su se zato ponudili da "besplatno srede" deo parka kao nastavak svog pristupnog platoa. Dakle NISAM rekao da kule ne mogu da stanu, nego da PLATO potrebne veličine ne može da stane. Zato će korisnici kula KORISTITI deo parka za svoje potrebe, sada uređenog kao pristup kulama, iako susedni plac nije njihov, i iako će tako istisnuti uobičajene korisnike parka. Pa nema veze što je to i dalje javni prostor zato što je njegovim opremanjem osigurano da ga neće koristiti oni koji bi ga koristili da je ostao park. Dakle nije deo kompleksa po vlasničkoj strukturi zemljišta, ali jeste po upotrebi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433247#p433247:2ylawjz7 je napisao(la):stf » 13 Feb 2017 10:07 am[/url]":2ylawjz7]
...
проблем урбанистико - друштвене деградације града и оптерећења саобраћаја нису велики пројекти, већ мали, они пилићарски који ничу у режији инвеститора са ових простора по целој територији града. То су мале зградице које добију дозволу за одређени број спратова па им инвеститор изгради обавезно од 1 до 4 дивља спрата па украде од тротоара по метар, два (од јавног простора), плус надградње старих зграда за 1 до 4 спрата, претварања гаража, вешерница у станове и тако даље...
Promenio temu? Verovatno sam zato odmah tražio da mi citiraš pogrešnu tvrdnju? Ne bi li svi odmah videli da menjam temu i imali dokaz za to?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433247#p433247:3epsprn4 je napisao(la):stf » 13 Feb 2017 10:07 am[/url]":3epsprn4]
Опет си променио тему критике кад ти доказ обори предходну. Који је ово пут само на овој теми? Мислим да је пети.
Predivan primer za tebe uobičajenog skretanja pažnje. I sad, zbog toga, ovako gigantski projekti valjda nisu problem za saobraćaj? Naravno da je on problematičan zbog čitavog niza razloga. Ali sada je trenutak kada su aktuelne odluke baš o tim velikim projektima, zar ne? Ne pričamo o nadogradnjama, nego govorimo o istorijskom trenutku za Beograd, kada se gigantskom i gustom gradnjom potpuno menja karakter starog dela grada. Za intervencije takvih razmera i posledica uticaj na saobraćaj je ključan.@Earthmoving
Као што Делија рече, прича о саобраћају је депласирана јер БГ нема метро и фактички не би смео да се изгради ни један метар квадратни. Међутим ... проблем саобраћаја у Београду уопште нису овако велики пројекти иако се већина налепи на њих као муве на говна. Највећи проблем урбанистико - друштвене деградације града и оптерећења саобраћаја нису велики пројекти, већ мали, они пилићарски који ничу у режији инвеститора са ових простора по целој територији града. То су мале зградице које добију дозволу за одређени број спратова па им инвеститор изгради обавезно од 1 до 4 дивља спрата па украде од тротоара по метар, два (од јавног простора), плус надградње старих зграда за 1 до 4 спрата, претварања гаража, вешерница у станове и тако даље. На тај начин је за предходних десетак година изграђено је више станова него што ће имати Скајлајн, Виста, Југославија и БнВ Резиденције заједно.
А те квадрате нико изгледа не види као проблем. Јер немају рендер на који ће муве да се залепе.