Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

ovo postaje vec...
ne da ce ta stabla biti posecena, vec ce i nize od toga biti posecena.
Takodje, za toliku garazu, drinska ulica ce sigurno pretpeti izmene u vidu prosirenja, a verujem u da ce njen visinski nivo biti nizi radi efikasnijeg i boljeg iskoriscenja garaze. Takodje, ulica ce biti duplo kraca jer u toj polovini ona postaje privatna parcela.
Tako treba?
Ok, dogovoreno, ako je konsenzus ili vecinsko misljenje da to javni interes.

p.S.
kada komentarisete koriscenje parka, probajte malo da budete realni.
nalazimo se u sred zime i sasvim je normalno da par nije prepun, kao sto to po hladnim februarskim danima i jeste uobicajeno.
A ja vam tvrdim da ovaj park nikako nije prazan. pa sad, mozete mi verovati, a i ne morate.
 
Ako je ulaz u ovaj objekat iz Kneza Miloša, a izlaz iz njega samo u Sarajevsku, kojim putem će ići vozila na autoput, Banovo Brdo, Novi Beograd? I Durmitorska i Višegradska ulica su preuske da prime toliki broj automobila iz ovog ogromnog stambeno-poslovnog objekta, naročito u špicu:


Stvaraće se ogromne gužve na semaforima, koje će blokirati ceo kvart. Da li je urađena ozbiljna saobraćajna analiza za ovaj objekat?
 
Zar su bitni čepovi i kapaciteti infrastrukture? Bitno je da gradska vlast uzme pare od "investitora" i da investitor sazida ako može milion kvadrata i uzme što više para od rentiranja i prodaje stanova. Ostale ko j....
 
... plus drastično povećanje saobraćaja koje će u svim okolnim, ionako uskim ulicama, da proizvede 2.000.000 kvadrata BNV-a. Ovih 100.000 je samo novi dodatak na to. Plus sve ostalo, izvan BNV-a, što će se unaokolo tek graditi, a što će SIGURNO imati mnogo veću iskorišćenost prostora od starih udžerica koje će nova gradnja zameniti.
 
Ukupni saobraćajni kapacitet ulica starog dela Beograda to ne može da podrži. Ako se ne shvati baš bukvalno, i dalje važi stara izreka da se ne mogu graditi "kule na pesku", ma šta čovek inače želeo. Pa da ne bih ponovo pisao ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432476#p432476:pkcx6ugt je napisao(la):
Zuma » 08 Feb 2017 01:52 pm[/url]":pkcx6ugt]Još širi kontekst su opšta urbanistička ograničenja za ovaj deo grada. Ako već iz meni nepoznatih razloga toliko veliki broj ljudi nedovoljno ceni vizure, očuvanje ambijenta, identitet grada i niz drugih vrednosti istorijskih četvrti, bar bi morali da imaju na umu očigledno i već sasvim dovoljno ograničenje: Saobraćaj. Osnovni i polazni urbanistički postulat u Beogradu bi morao biti ovaj:

Mreža ulica u starom delu grada između Save i Dunava je tako loša da se postojeći indeks izgrađenosti nikako NE SME povećavati.

Ako se ne polazi od ovoga, kompletan saobraćaj u gradu će u najgorem (i nažalost vrlo mogućem) slučaju prosto kolapsirati, a u najboljem će potpuno zaustaviti razvoj, uz početak stagnacije, a vremenom i nazadovanja. Čak i površnom analizom se može naslutiti da će planirane mere za rasterećenje saobraćaja u centru ubrzo biti poništene izlaskom iz ekonomske krize i razvojnim trendovima. Tako da je već i samo zbog toga BNV potpuno ludilo, a ovako gigantski "reperi" kao Skyline jednostavno preveliki čak i kad bi ih bilo malo, što u post BNV Beogradu više nikako ne možemo očekivati.
 
Људи, зашто сте деструктивни до те мере? Јел то ин? Сад је то фазон? Ко је деструктивац он је борац за боље сутра или шта? Херој посрнулог друштва?

Е па није тако људи. Деструктувац је само то - деструктуивац. Ова форум је некада био преплављен конструктувниум предлозима који су се кретали у распону од СФ-а до бруталног реализма. Када се та конструктивна уложена енерегија може врло лако друштвено материјализовати тек тада треба најјаче њу форсирати. Као у овом случају.

Када би Зума барем трећину своје уложене енергије и времена употребио за анализу могућности уместо негативне анализе, где би нам свима крај био ...

Ево примера како је форумска популација некада размишљала ...

Овај парк, који ће инвеститор да уреди у свом трошку (барем је тако најављено), треба искористити како би се површина коју би плато одузео од самог зеленила надокнади тако што ће се онај патрљак Сарајевске улице који цепа физички парк на два дела и који не служи ни за шта сем за паркирање - конверује у зелену површину или пешачку са цветном лејом у средини, као на Ташу.

Тиме се губи око 465 квадрата зеленила до куле, а заузврат добија 1835 квадрата у средини парка. Математика каже да бисмо као град у том случају добили 1370 метара квадратих зеленила више у овом парку.

Да ли је тешко размишљати на овај начин? Некима очигледно јесте.
20170211148681354190523.jpg
 
Obrnuto, moj pristup je konstruktivan, a tvoj je destruktivan. I pod time ne mislim samo na običaj skretanja fokusa automatskim prebacivanjem na lični plan kad god nemaš dobrih argumenata. Vremenom je postalo očigledno da su glavni problemi u Beogradu principijelne prirode, delom političke a delom urbanističke, a ne arhitektonske. Pa su stari običaji ljudi kojima je fokus arhitektura, a ne urbanizam, da se analiza svodi samo na to da li je objekat "lep" ili "ružan", moderan ili nazadan, izuzetno loša usluga Beogradu. Naravno da bih mogao da pričam o malim poboljšanjima na onome što nam ničim ograničena sprega politike i investitora ponudi, da uvek pasivno reagujem na predloge čija je osnovna destruktivna priroda već zadata i nepromenljiva, ali to ne vodi ničemu. Opšti tranzicioni napad na Beogradske obale i centar grada više ne ostavlja mesta za nijanse, uništiće nam sve preostale razvojne potencijale. Zbog toga nema drugog izbora ako ne želite jalovo gubiti vreme.

Što se tiče predloga, bilo je zamišljeno da automobili budu tu samo privremeno i isključivo zbog nedostaka parkinga. Čim se napravi više parking mesta, na bilo koji način, očigledno je ovaj prostor trebao da se vrati parku od koga je pozajmljen. Nije jasno zašto mi sada baš moramo da izgubimo deo parka zbog Skyline-a. Čemu trampa prostora? Kako to da Skyline uopšte polaže pravo na susedni plac? To je vrsta principijelnog razmišljanja o kome pričam, a parcijalno razmišljanje o malim poboljšanjima inherentno lošeg je štetno.

PS. Negde je nestala STF-ova poruka pre ove poslednje, pa čisto da imate na umu da je moja prošla poruka reakcija na nju.
 
Zuma,a šta ćemo ako ti u ovom slučaju ne budeš u pravu? Lepo je direktor napisao,ne zaleći se.
 
Stf dragi druze, kako da ne budemo pesimisti kada gledamo kako gradska vlast ,narocito zadnjih 10 godina, uzima masu para od raznoraznih investitora, samo trpa zgrade, a ni dinara koje uzme od toga ne ulaze u prosirenje i gradnju novih ulica, parkova, nigde ne ulazu pare ko zna gde ih trose? Pored toliko ozbiljnih novih gradnji u gradu (poput ovde) gradi se samo jedna ozbiljn ulica - od mosta na Adi to Tosinog bunara i to je sve! Sramota za grad od 2 miliona stanovnika. Ovo najdobronamernije kazem. Ja bi prvi hvalio da vidim da se deo tih para usmerava ka gradnji novih ulica i prosirenju starih. I kada se desi takav slucaj uvek pohvalim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432949#p432949:o0qy1r27 je napisao(la):
Zuma » 11 Феб 2017 01:20 pm[/url]":o0qy1r27]Obrnuto, moj pristup je konstruktivan, a tvoj je destruktivan. I pod time ne mislim samo na običaj skretanja fokusa automatskim prebacivanjem na lični plan kad god nemaš dobrih argumenata.

Види Зума ... не разумем зашто упорно представљаш себе као не знам какву жртву дисусије и неситомишљеника и то само зато што не прихватам да повремено свесно манипулишеш неистинама и на то укажем. Као што је то, ПОНОВО случај са коментаром на патрљак Сарајевске улице:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432949#p432949:o0qy1r27 je napisao(la):
Zuma » 11 Феб 2017 01:20 pm[/url]":o0qy1r27]
Što se tiče predloga, bilo je zamišljeno da automobili budu tu samo privremeno i isključivo zbog nedostaka parkinga. Čim se napravi više parking mesta, na bilo koji način, očigledno je ovaj prostor trebao da se vrati parku od koga je pozajmljen. Nije jasno zašto mi sada baš moramo da izgubimo deo parka zbog Skyline-a. Čemu trampa prostora? Kako to da Skyline uopšte polaže pravo na susedni plac? To je vrsta principijelnog razmišljanja o kome pričam, a parcijalno razmišljanje o malim poboljšanjima inherentno lošeg je štetno.

Већ пар пута сам указао на то да заправо не познајеш овај град и да као последицу тог непознавања извлачиш поптуно погрешне закључке на основу којих формираш нека обавезно "принципијелна" становишта. Када је темељ погрешан, и тај "принципијелни" став је погрешан, јер се темељи на погрешно интерпретираном "доказу". Овај коментар на патрљак Сарајевске је доказ тога како самоуверено и набеђено интерпретирање података о којима очито немаш исправна сазнања даље користиш за "принципијелну" борбу против неистомишљеника.

То парче Сарајевске није "очито позајмљено" од парка, нити је "било замишљено" да служи "привремено" као паркинг и да треба да се "врати парку" већ је то улица била и пре него што је тај парк постаојао. Тај патрљак се спајао са, на катастру још постојећим завршетком улице Милоша Великог на скверу (такође уцртан у катастру) од кога су даље водили путеви за Топчидер и Чукарицу. То је био сквер којег је заменила Мостарска петља због које је улица Милоша Великог мало померена због денивелације источно.

Дакле, мој предлог је да инвеститор приведе земљиште намени и финансира уклањање овог дела улице и озељењавање о свом трошку као апанажа за део зеленила који се претвара у плато.
 
Ja nekad stvarno ne znam da li si ti ozbiljan. Šta misliš da MI platimo "privođenje nameni" (mora biti da zamena asvalta travom jezivo puno košta) a da za uzvrat trajno ne otuđimo (vlasnički ili samo upotrebno) deo zemljišta parka na drugom mestu? Nije li to bitno bolja biznis ponuda?

Sve ostalo je ad hominem napad i promena fokusa budući da istorijat prostora nema baš nikakve veze sa izborom optimalne strategije za budućnost ("pozajmljeno", "zamišljeno" i "privremeno" su objašnjenja zašto je u sred parka OSTALA ulica koja nigde ne vodi i vremenski okvir u kome je takvo stanje trebalo da traje).

Da potsetim da je uklonjen fokus sa pitanja kako će saobraćaj da izlazi odavde, tj kako će u budućnosti izgledati Sarajevska i okolne ulice? Ja sam to pitanje postavio u foto reportaži, a kasnije i Bukira. Još niko nije pokušao sa odgovorom.
 
Ja zaista ne zelim da verujem da se radi o skrivenim losim namerama (da ne koristim grublje reci), ili lobiranju...
Plato ispod kojeg ce biti jedna ili 2 nivoa ce biti vlasnistvo investitora. Pored toga, ispod platoa (koji je na poziciji Drinske ulice i dela parka) investitor pravi objekat komercijalne namene?
Garazna mesta nece biti 'gratis' zar ne?
I sad je kompenzacija za to da ce on deo nekadasnje Sarajevske ulice 'vratiti' gradu?
Aman, ljudi.
Taj slepi deo koji se danas koristi kao parking i jeste vlasnistvo grada.
Prostor, koji sa jednom kombinirkom i jednim kamionom mozete ocistiti i preurediti za 10 dana i za smesne novce!!!
A da ne pricam da takva 'sjajna kompenzacija' dodatno odgovara investitoru, jer eto njemu jos nekoliko desetina automobila u NJEGOVOJ privatnoj garazi.
Sjajna matematika.
Dakle, grad ce imati manji parkovski zeleni prostor, skracenu Drinsku ulicu, i manje parking mesta od kojih inkasira u budzet.
Zauzvrat ce dobiti 50m behaton plocnika, 20 sadnica ruza i nekoliko platana ili drugih stabala???

Ja ponavljam svima koji govore da je to OK i da je grad i gradjani na dobitku.

Evo i ja cu da gradim objekat u delu Hajd parka, a vi izaberite i projektat objekta i platoa, samo mi dajte zemljiste za dz, a ja cu ga 'oplemeniti' i mocicete da prodjete izmedju zgrada (da bi ziveli, radili, ili kupovali) po "javnom" prostoru... :(


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Aman ljudi covjek je parcelu kupio sve je ispostovao i sad grad treba da mu onemoguci i oteza koriscenje parcele jer eto povezace plato izmedju svojih zgrada i parka pored strahota jeste li vi citali moje postove gdje sam objasnjavao sta i kako se radi moglo je bez plato veze sa zidom i ogradom sa svetri strane umjesto ovog elegantnog rijesenja ulica drinska ce se koristiti vise nego zadnjih 20 godina niko pristup istoj nije imso .
Park da li je to parce sa 20 parking mjesta trebalo ostati tu i nakon izgradnje gazele
Sram bilo investitora bas je bahat bahatiji od svih sto grade nelegalno zgrade dodaju spratove viska bez papira otimaju trotar ispred zgrada zelene povrsine otimaju ulice i tako dalje
 
Uvek mi bode oči kada prolazim autoputem preko gazele ona nadograđena stambena zgrada odmah do budućeg
kompleksa, a tako kako je odvratno nadograđena sa sve crepovima ostavljena je ona rupa na poslednjem
spratu gde je verovatno bila dizalica smeštena.

Kako bih takvima zabiberio neku kaznu, užas.
 
Zamena teza moj diso.
Kazes "ulica Drinska ce se koristiti vise nego u zadnjih 20 godina, niko pristup njoj nije imao"!
Nemoj se ljutiti, ali ta izjava ti zvuci kao kada vodja na kritike nacina urbanizacije Savskog amfiteatra ( BnV ) kaze:
"Lepsi vam je korov i otpad"...

Ajde da budemo realni.
Parcela je bila oivicena Drinskom ulicom sa te strane.
Nikakav problem nije bio da ulaz u garazu bude unutar granica parcele, a da se u nju ulazi skrecuci iz ulice na desno, zar ne?
Uostalom, u garazu u pionirskom parku se tako ulazi.

Najvisa Kula je takodje mogla biti povucenija od ugla Drinske i K. Milosa, pa bi (famozni) plato identicno bio smesten, samo unutar onoga sto je investitor platio, tj. njegove parcele.

No ipak, po postavljenom renderu, objekat znacajno izlazi van parcele (jer ulaz u garazu je sastavni deo objekta!).

Pa po cemu je onda @direktor -e ovaj investitor bolji od onih 'drugih' koji su zauzeli zelene povrsine i trotoare?

Izvini, ja ne vidim razliku izmedju trotoara u drinskoj i trotoara na nekoj drugoj lokaciji.
Takodje i parka.

Ako je 'opravdanje' to da je po renderu planiran arhitektonski pristojan objekat, meni to ne pije vodu. To bi bilo jednako kao opravdavati nekome nepropisno parkiranje na platou ispred skupstine, jer mu je lep automobil.

Hvala tebi na pojasnjenju procedura.
Samo ja ne vidim razlog da se zbog zelja investitora ne postuje PDR, radi prenamena zemljista, i jos odradi promena vlasnistva nad zemljistem bez ikakve (pravedne) materijalne nadoknade.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Aman kako se ne postuje PDR pojasni molim te gdje bi ta ulica drinska izlazila na k milosa nikad nije izlazila ili ja mozda grijesim trotar u drinskoj ces i dalje moci da koristis lakse nego sad koje zemljiste je promjenilo vlasnistvo bez nadoknade ako nije tajna
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432997#p432997:3htdnn2z je napisao(la):
kkorisnikk » Sub Feb 11, 2017 7:26 pm[/url]":3htdnn2z]Uvek mi bode oči kada prolazim autoputem preko gazele ona nadograđena stambena zgrada odmah do budućeg kompleksa, a tako kako je odvratno nadograđena sa sve crepovima ostavljena je ona rupa na poslednjem spratu gde je verovatno bila dizalica smeštena.
I meni je ta nadogradnja jedna od najružnijih u gradu, a pritom se vidi sa svih strana:

 
Ta nadogradnja nije ni zavrsena zato stoji otvor za dizalicu unutra je tek kriminalno :bash:
 
direktor":f5u80vyr je napisao(la):
Aman kako se ne postuje PDR pojasni molim te gdje bi ta ulica drinska izlazila na k milosa nikad nije izlazila ili ja mozda grijesim trotar u drinskoj ces i dalje moci da koristis lakse nego sad koje zemljiste je promjenilo vlasnistvo bez nadoknade ako nije tajna

Jel u PDR-u planirano skracenje Drinske ulice?
Ako jeste, ja se izvinjavam.
Ako nije, onda se ne postuje, jer ce se Drinska zavrsavati na pola postojece duzine i to ulaskom u garazu.
Danas se ta ulica zavrsava sa nekoliko stepenika .
To sto ne postoji mogucnost drumskog saobracaja ne znaci da nije ulica i da nije izlazila.

Trotoar cu svakako moci da koristim i ja i drugi, sve do ulaza u Garazu. Dakle, do granice javnog.

Dal je zemljiste dela ove dve gradjevinske parcele prodato investitoru?
Ako jeste, kada, jer o tome nigde nije bilo vesti, pa ni na ovom forumu gde bi cisto sumnjam to proslo nezapazeno.

Ako je osnova dobijanja zemljista kompenzacija za uredjivanje ostatka parka koji na gradskom zemljistu, ona je neadekvatna, jer je u rangu "prodam deo kuce u kompenzaciju za krecenje ostatka"

Pravno to mozda ima pokrice, ali prakticno i moralno nije.
I nema nikakve potrebe za time.
Lokacija je dovoljno dobra i atraktivna, da se investitor nema potrebe privlaciti posebnim privilegijama rezervisanim samo za njega.

Takodje, nakon ovoga, postavlja se logicno pitanje:
Gde je granica ustupaka?
Jer, ako se na ovakvoj lokaciji ide u ustupke, sta ocekivati na periferiji?
Oce li se tamo pribegnuti i subvencijama, pa da drzava pored gratis zemljista, oslobodi poreza i dodatno plati recimo 200€ po kvadratu, jer ce neki investitor u Zarkovu napraviti lep objekat sa finom arhitekturom i pristojnim platoom, koji u tom delu grada ne postoji i svakako ce da otskace od okoline unistene idiotskim kreacijama i 100%-tnim iskoriscenjem prostora?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Да ли су појединци овде електронски неписмени или се намерно праве луди питање је сад ....

Да је тачна тврдња како ће инвеститор да се прошири на јавну парцелу Дринске и парка Газела, то би било видљиво у јавним документима Географског информационог система (ГИС) који смо већ користили на овој теми (илустровани прилог мог предходног уписа).

Сваки обејекат који се гради, гради се на подпарцели. Ни Дринска улица (кат пар. 1429) ни парк Газела (кат. пар. 1431/1) немају уцртане подпарцеле, што значи да подземног објекта Скајлајна испод јавне површине НЕЋЕ БИТИ.

Даље, укључивањем нивоа "планови у изради" на мапи ГИС-а плавом бојом се сенче све катастарске парцеле на којима су у току измене ПДР-ова. Ове површине не светле плаво што значи да измене планова нису у току.

Дакле, Зума ЛАЖЕ а Лаки је у заблуди.
 
Sad još samo da citiraš moju poruku ili tvrdnju koja je "lažna" ...
 
Nesto u vezi "saobracajnog problema" koji se javlja po pitanju ovog projekta...

Londonski Shard...



Najveca zgrada u zapadnoj Evropi.
- 310 metara visine
- 95 spratova
- 110 000 m2 povrsine
i....
48 parking mijesta!

http://www.parking-net.com/parking-...gmbh-car-parking-systems/shard-london-parking

Kako je to moguce? Tolika zgrada, u centru Londona a tako malo parking mijesta?
Sto bi rekli na gore okacenom linku:
"Local London politicians had also limited the total number of parking spaces available. "The ongoing goal is to keep the city center of London as free from automobiles as possible, something that those responsible for this project took to heart in this case as well."

I da, jos jedna sitnica. Odmah uz Shard nalazi se London Bridge zeljeznicka stanica sa prometom od 50 miliona putnika godisnje i nekoliko stanica podezmne zeljeznice. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433044#p433044:3dpo17ld je napisao(la):
RioBL » Ned Feb 12, 2017 8:54 am[/url]":3dpo17ld]
I da, jos jedna sitnica. Odmah uz Shard nalazi se London Bridge zeljeznicka stanica sa prometom od 50 miliona putnika godisnje i nekoliko stanica podezmne zeljeznice.
Ta zgrada je isključivo poslovna, tu niko ne stanuje. Kod nas je to mešano, a stanari žele da imaju svoj automobil, zato su garaže neophodne. Kad jednog dana Beograd bude imao sličnu mrežu podzemne železnice, u poslovnom delu grada neće biti potrebe za ličnim prevozom. Dok to ne budemo imali, ovolike zgrade u ovakvom okruženju će stvarati saobraćajni kolaps.
 
Evo jedna zgrada u Tirani koja mi je zapala za oko. Mislim da bi se dobro uklopila na mestu Skyline-a. Zgrada je inače zelene boje ali se meni ovako više svidja pa evo jedna fotka. :)

05_Tirana-4evergreen3.jpg
 
Vrh