Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

Ако је ово тачно:
Вечерас Ђики на студију Ђ рече да се не дозвољава изградња Плаза центра у Кнеза Милоша јер они траже кулу од 28 спратова, а где ће сви ти аутомобили одатле!
Такође је рекао да стоји Југославија јер они траже 2 куле, а какав је то начин да се приобаље тако уништава!
...Ми смо најбогатија земља на свету којој не требају приватне инвестиције. :roll:

Ми смо једина држава која је узела најгоре из социјализма и капитализма. Нема јавних инвестиција из првог нити приватних из другог система.
 
Тачно ми припаде мука од овога, јбг. Дође ми да под старе дане спакујем кофер и да побегујем негде...и платим неког хипнотизера да ми среди да заборвим овај град и сав јавашлук и пропаст! :bash:
 
Stvarno treba da ih bude sramota sto tako unistavaju priobalje. Pogledajte kako su osakatili priobalja, njujorka, londona, pariza, sidneja, melburn,... pa zar i beogradu da uniste priobalje tim necuvenim gradjevinama. ( sarkazam ).

Cek cek, a da 100 metara uzvodno su igradjene sojenice za stanovanje koje samo malo vire iz zemlje nekih 80tak metara. A da inizvodno ona staklena sojenica jedva da viri iz zemlje.

Kao sto rece delija, nema bogatije zemlje od srbije, ma mi smo bozanski narod, nama niko ne treba.
 
Delija":3h3qrcjc je napisao(la):
Вечерас Ђики на студију Ђ рече да се не дозвољава изградња Плаза центра у Кнеза Милоша јер они траже кулу од 28 спратова, а где ће сви ти аутомобили одатле!
Такође је рекао да стоји Југославија јер они траже 2 куле, а какав је то начин да се приобаље тако уништава!
Ахахахахаха, овај човек је хит наше пропасти.
 
Kakva izjava!dok je prekoputa pešačkog šuma solitera.. :kafa:
 
Не, ал' мене највише баца у бедак могућност да иза свега не стоји глупост и незнање, него интереси.
 
stf":az4sounw je napisao(la):
Delija":az4sounw je napisao(la):
Вечерас Ђики на студију Ђ рече да се не дозвољава изградња Плаза центра у Кнеза Милоша јер они траже кулу од 28 спратова, а где ће сви ти аутомобили одатле!
Такође је рекао да стоји Југославија јер они траже 2 куле, а какав је то начин да се приобаље тако уништава!
Ахахахахаха, овај човек је хит наше пропасти.

Drugim recima Djiki trazi svoj kajmak. Kad ga dovoljno podmazu stize dozvola u roku od 2 minuta...
 
Mašinac, inženjer, 2+2=4 :D

Đilas lupa i pere svoju nesposobnu birokratiju.

Vojvodić je još pre nekoliko godina uradio novo rešenje za Jugoslaviju gde se umesto dve spojene kule, nalazi jedna i to niža od onoga što je on želeo.

Idejni projekat za Plaza centar u Kneza Miliša je umanjen za čak 30.000 kvadrata (sa 100.000 na 70.000). Uostaom, i famozna Studija predviđa izgradnju objekata do 100m visine uz autoput (što lokacija u Kneza Miloša suštinski i jeste).

I još jedna mega-giga glupost - ništa više automobila ne bi dolazilo iz Plaze nego što dolazi iz obližnjeg Kliničkog centra ili iz buduće glavne železničke stanice Prokop, ili Deltinog mola na autokomandi! Sve su to daleko veći kompleksi od Plaze.
 
Е, па, добро сад: градске власти су зликовачке када форсирају аутомобилски град, али су такође луде када не допуштају подизање облакодера уз (преоптерећене) друмске саобраћајнице. Ко је за шта, нека се определи. Ја нисам за аутомобилски град.

Да се, дакле, питам, свакако да ниједна студија не би дефинисала Аутопут као зону за изградњу високих објеката - већ би то била зона од 500 метара удаљености ("catchment area") од будућих метро станица. Тако ћемо три пута лакше направити метро и имаће знатно боље ефекте. Па, ако од Плазе до будуће станице Клинички центар има мање од 500 метара - може, ако не - не може (станица Прокоп се не рачуна, јер су пешачке везе катастрофа). И тачка. Број паркинг места, такође, мора бити веома рестриктиван у том делу града, а не да се као у Рајићевој прави гаража за 500 кола.
 
Пантографе видиш да нико,ни у заводу,ни у дирекцији на на челу града у плановима ни не помиње метро.Он једноставно по овима није никакава основа за планирање града.

Поред тога,мораш имати у виду да би Плаза додала само неких 20-30.000 квадрата на постојећу квадратуру савезног мупа. Ту лежи доказ злонамерности одговорних људи који стопирају инвестицију од преко 200 милиона евра. А тек ова лаж за Југославију,то је посебна прича.
 
Delija zaboravljas da se te prostorije ne koriste trenutno te nema ni opterecenja saobracaja niti parkinga.Dakle gledate saobracajno kao da tamo nema nicega.A videli smo do cega je to dovelo izgradnjom Usca.Kako delija pljujes usce a ovde si za izgradnju ovog cuda?



Direkcija je rekao bih u pravu u ovom slucaju,pogotovo sto bi se ugusila savska i kneza Milosa.
 
Vidim kako oni planiraju - naopako. Ja bih drugačije.

Ovde nije stvar samo u dodatnoj kvadraturi - problem će se sigurno pojaviti sa dimenzionisanjem parkinga, jer već deceniju u gradu preovladava stav (koji u centralnoj zoni treba da važi samo za stambene zgrade!) da svaka zgrada mora da ima nemalu podzemnu garažu. Uostalom, La Defans je na periferiji Pariza; jedan moj poznanik je tamo četiri godine radio u banci, za platu od 6-7.000 evra i - nije imao obezbeđeno parking mesto.

Dakle: visoke zgrade isključivo u zonama budućih metro stanica, uz eventualnu obavezu grada prema investitorima da će metro zaista biti izgrađen u određenom roku (ako ne - penali). Beograd će tako napredovati: biće jeftiniji i održiviji grad; ako bude gradio ko gde šta hoće, slede nam produbljeni nered i siromaštvo.
 
U ovom slucaju se potpuno slazem sa Djilasom. Narano ni izgradnju Usca nije trebalo dozvoliti.
 
A u medjuvremenu blokovi 20, 26 i 42 zvrje prazni, to su vec godine u pitanju. Kakve su igranke u ovom gradu i ovoj drzavi to ni CIA i FBI zajednickim snagama ne bi mogli da odgonetnu.
 
vucko":3tyaz1mj je napisao(la):
Delija zaboravljas da se te prostorije ne koriste trenutno te nema ni opterecenja saobracaja niti parkinga.Dakle gledate saobracajno kao da tamo nema nicega.A videli smo do cega je to dovelo izgradnjom Usca.Kako delija pljujes usce a ovde si za izgradnju ovog cuda?

Ма пусти то што се сад то не користи.Користило се раније па није било гужви.На то од раније се додаје нових 20-30000 квадрата.Ушће и раскрсница две најпроточније улице у граду и околина најефикасније петље у држави нису упоредиви из низа урбанистичких и архитектонских параметара.

Овде се ради о двоструким аршинима.Степа,Блок 72,Цела Звездара,цео Врачар,Вождовац,цело Миријево...Све то су вишеструко драстичнији примери додатног оптерећења старе инфраструктуре па се нико није бунио.Овде се ради о заштити монопола и терању инвестиције од преко 200 милиона евра на локацији која је инфраструктурно одлично опремљена. Ако овде не може да се гради,не може нигде.Инвеститор је упркос томе изашао у сусрет овим рекеташима и смањио квадратуру за 30,000 па сада рекеташи спинују са спратношћу иако чак и студија ту дозвољава кулу.

Дирекција је милион пута до сада доказала да код њих урбанизам није никакав параметар па ми је несхватљиво да се неко тако упућен позива на њихову правичност и вредновање овог пројекта кроз струку.
 
Ове изјаве Градоначелника су до те мере неозбиљне да бих чак рекао да су дебилне. Шта је по среди уопште није битно.

Па Плаза је у сваком случају на мање од 500 метара од будуће метро трасе (Кроз СА) и логичне метро станице Мостар. Наравно, ова изјава је у потпуности могућа за град који не рачуна на метро већ се планира по аутомобилу, и потпуно очекивано од градоначелника који не излази из свог џипа ни у ве це.

А за Југославију .... смешно. Ушће му није сметало.
 
Kako se Gradonacelnik toga nije setio kad je dozvolio izgradnju naselja Stepe Stepanovic? Drugo, savska ulica ce biti rasterecena kada se izbaci tranzitni saobracaj iz iste a Plaza sigurno nece biti gotova pre mosta Zemun-Borca. Kada se koristila zgrada MUP-a tranzit je isao preko Gazele i kroz Savsku a kada bude nova zgrada sa 30.000 kvadrata vise tranzitnog saobracaja nece biti, a i Gazela je rasterecena mostom preko ade... Djilasova izjava je ocigledno laz koja se koristi da se pokrije neki veci interes koji nije za javnost.
 
Ја бих успоставио веома јасне урбанистичке принципе за градњу високих зграда, односно зграда које габаритима одударају од предвиђеног у свом и у околним блоковима. Без икакве "Студије високих објеката", морале би да испуне један од два услова:

1) Да на њиховој локацији постоји адекватна резерва у капацитету система јавног превоза, или
2) Да је удаљена најмање 500 метара од (будуће) станице метроа.

У оба случаја, међутим, неопходно је лимитирање броја паркинг места - што је зграда ближа центру, или на саобраћајно критичнијој локацији, број паркинг места у односу на квадратуру морао би бити мањи; на конкретној локацији, не бих дао више од 50-ак места у гаражи.

Ако буде метро линије кроз СА и станице Мостар, онда овде сигурно може да се гради; али, то за сада не постоји у планским документима града.
 
Ок,онда ајмо да се спремимо за банкрот града 2015е и у међувремену што ефикасније сузбијемо сваку инвестицију тј привредну активност зато што немамо метро, нити ћемо га имати у догледно и време.
 
Baš suprotno: hajde da izbegnemo ovu i buduće opasnosti od bankrotstva - promišljenom transformacijom Beograda u ekonomski održiv grad. I to odmah.
 
Тако што ћемо елеминисати сваку озбиљну привредну активност?

Људи превиђају да нас власт оваквим потезима убацује у зачарани круг недостатка оваквих инвестиција што повлачи мањак средстава за улагање у јавну инфраструктуру и ЈГП што нас враћа на почетак и чињеницу да ће нас недостатак инфраструктуре довести до тога да лудих инвеститора који би да се бакћу са београдском бирократијом више неће ни бити.

Овде да заиста не постоји потребна инфраструктура Плаза не би ни хтела да инвестира али ето,има оних који би да се уздају у стручност и добронамерност наших политичара.

Е сад ти Пантографе погледај Вуканову студију и прву линију и реци ми где она омогућује нову градњу и "одржив економски развој" ? У Кнез Михаиловој,Косанчићевом Венцу? На Ушћу? Тешко. Џаба нам такав метро таман и да се сутра гради а занмо да га нећемо видети у наредних барем 10 година. У међувремену ћемо да терамо сваку озбиљну инвестицију али ћемо зато дозвољавати силовање Вождовца(ТЦ Стадион,Степа) или затирање свега што је НБГ представљао у урбанистичком смислу.
 
"У међувремену ћемо да терамо сваку озбиљну инвестицију али ћемо зато дозвољавати силовање Вождовца(ТЦ Стадион,Степа) или затирање свега што је НБГ представљао у урбанистичком смислу."

+++
 
Licno bi voleo da se i kule kod jugoslavije, obe, i ova od plaze izgrade u bloku 42 i to po 150m koliko su dozvolili, znaci 40spratova. Takodje i onu Grujinu bi smestio tu. Jednim udarcem 3 misa i eto ti jednog lepog downtowna.
 
Делија,

Наравно, тако је; али, ево шта нам на срећу неће бити омогућено било да изградимо, било да не изградимо Вуканову или било коју другу линију метроа у центру града: неће нам бити омогућено да масовно долазимо у центар града аутомобилом - само зато што зграда "Борбе", "Политике", "Дунав осигурања", "Београђанка", ЕПС, Главна пошта, министарства у Немањиној... као ни било која друга зграда у центру Београда немају огромну гаражу, попут оних које се појављују у свим актуелним пројектима. Да имају, Београд би био потпуно паралисан, ужасан град.

Дакле, да нам је центар пун зграда какве су она планирана у Рајићевој, ТЦ Ушће и сл. - ни најбољи метро систем на свету нас не би спасао бруталне аутомобилизације. Ја само о томе причам и немам ни најмању намеру да спречим градњу, већ само да је "упристојим". Шта смо добили у последњих десетак година? Бизнис паркове на НБ мимо фреквентних линија јавног превоза. А Блок 26, поред којег пролази 20 аутобуских линија, празан. Којом логиком? Логиком "све може". Да Ушће има пет пута мању гаражу, смањио би се промет, али не драстично; људи би долазили аутобусом и трамвајем - као што долазе на Теразије и у Кнез Михаилову, као што их већина долази и на Ушће.

Значи: ја сам ЗА градњу високих објеката без гигантских гаража тамо где може да их опслужи постојећи јавни превоз; а могу и облакодери са гаражама - али у зони будућих метро станица, јер метро може да буде конкурентан аутомобилу. Не знам има ли логичнијих и минималнијих урбанистичких захтева за Београд?
 
Vrh