Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

Delija":3smyuldo je napisao(la):
ПС: Имајући у виду овај мини грађевински бум који нас је задесио у последњих годину дана ако и ово крене у реализацију могло би се закључити да ће здрави део тржишта некретнина отрести наводни београд као слину. :vops:

Ja nekako imam suprotan utisak, a to je da je ovo pomeranje fokusa "Plaza centara" sa Višnjičke na Kneza Miloša (o čemu se već uveliko šuška po gradu) iskorišćavanje momenta i celokupne medijske euforije oko "Navodnog Beograda".

Kompleks na mestu MUP-a mu dođe kao nekakva ekstenzija tog projekata, i samim tim ima dobar marketinški potencijal (razume se, ako do bilo kakvih ozbiljnijih građevinskih aktivnosti u Savskom amfiteatru uopšte i dođe).

Uostalom, i u susednom "Radissonu" ne kriju zadovoljstvo zbog mogućnosti da im se komšiluk u narednom periodu izmeni i dodatno komercijalizuje.
 
dsc05307.jpg
 
Mali:

Naveo je da očekuje pokretanje investicija kao što su izgradnja hotela na mestu zgrade Ministarstva unutrašnjih poslova u Ulici Kneza Miloša, za koju je, kako je rekao, projekat prošao javni uvid, i dogradnja Hotela "Jugoslavija" u Novom Beogradu.

blic
 
Evo tog dela iz priloga, gde Mali priča o Plazi:

Оно што је извесно – уместо рушевина некадашњег савезног МУП-а нићи ће хотел и тржни центар. Израелски инвеститор је купио разрушену зграду 2008. и од тада чека дозволу за изградњу.

"Очекујем да ће та локација кренути да се гради до првог квартала следеће године. Људи из институција Града Београда који су релевантни за тај пројекат нашли су саобраћајно решење, нашли су решење о питању урбанизма. Након седам или осам година коначно имамо инвеститора који добија све папире и који креће у градњу и то је та промена приступа инвеститорима", каже градоначелник Беоргада Синиша Мали.

Inače, priča je o ulici Kneza Miloša i najviše se tiče Generalštaba. Na linku ima i video: RTS
 
Ако некога занима како изгледа након шеснаест година. Џунгла. Спасилачке службе имају редовне вежбе са псима.

CRfFKq.jpg


Xjn9AK.jpg
 
Rumunski NEPI.
http://www.nepinvest.com/
Quote:
"We recently acquired our first mall in Serbia, Kragujevac Plaza, for €38.6m."

Plaza ili skuplja pare za investiciju u bg ili se odlazi i srb i prodaje biznis kako nam dobro ide
 
изгледа да скупљају за БГ, јер им је ипак СМУП главна инвестиција
 
Pismo%20Plaza%20centar_zpsjapcxxoj.png


ДОПИС ГРАДОНАЧЕЛНИКУ ПОВОДОМ НАЈАВЕ ИЗГРАДЊЕ ТРЖНОГ ЦЕНТРА У УЛИЦИ КНЕЗА МИЛОША (БИВШИ САВЕЗНИ МУП)

Република Србија
Град Београд
Кабинет градоначелника

Поштовани господине Мали,

с обзиром да сте најавили почетак градње комплекса који би требало да заузме блок између улица Кнеза Милоша, Дринске, Сарајевске и Дурмиторске, такозваног „Плаза центра“, указујем Вам на следеће:

према нацрту плана који је инвеститор ПД Orchid Group ДОО доставио и Градској општини Савски венац на парцели на којој се налази срушена зграда некадашњег савезног МУП-а, површине један хектар планира се нових 75.000м2 бруто развијене грађевинске површине, што у пракси значи тржни центар и две куле од 30 спратова у најпрометнијој улици у Београду.

Ово је трећи тржни центар на потезу од Бранковог моста до Аутокоманде чија је изградња најављена у последњих месец дана. Сматрамо да тржни центри неће подићи квалитет живота Београђана и становника Савског венца, а да ће такозвани „Плаза центар“ чак и угрозити ефикасност њиховог кретања, као и десетина хиљада запослених и свакодневних корисника бројних установа у овом делу Београда.

Евентуалном изградњом доћи ће до драстичног повећања броја аутомобила у улицама Кнеза Милоша и Сарајевској што ће значајно отежати свакодневно функционисање Клиничког центра, пре свега Ургентног центра. Приликом хитних интервенција, којих је у Ургентном центру на стотине сваког дана, сваки минут је важан, а хиљаде нових аутомобила који би - према прорачуну самих инвеститора - континуирано улазили у тржни центар или излазили из њега, неминовно значе трајно саобраћајно загушење у најважнијој улици за приступ Ургентном центру.

Такође, очито је да ће то довести и до општег отежања функционисања саобраћаја у целом ширем центру Београда због прворазредног значаја који има ова градска саобраћајна артерија, са свим последицама које таква ситуација доноси. Изгубљено време Београђана у саобраћајном загушењу, у оба смера, на јутарњем путу ка послу и поподневном путу ка кући - биће немерљиво.

То је разлог зашто су две пређашње Саобраћајне студије – прву је радило Јавно урбанистичко предузеће Урбанистички завод Београда, а другу немачка консултантска кућа PTV – показале да постојећа саобраћајна мрежа не може да поднесе тако увећане капацитете.

Због ових важних примедби које имам као председник општине Савски венац, позивам Вас да уложите максималан напор како би смо сви избегли могуће нерешиве проблеме због такозваног „Плаза центра“. Уверен сам да ће темељна и непристрасна процена оваквог планског решења, лишена било каквог политичког контекста, бити неопходна у јавној расправи овим поводом, као што ће такав неминовно морати да буде и нови предлог потенцијалног решења.

Срдачно,
Душан Динчић
председник Градске општине Савски венац

https://www.facebook.com/gosavskivenac
 
Плаза центар неће бити примарно тржи центар већ комбиновани хотелско-пословни комлекс са тржним центром у приземним етажама а такав комплекс је уобичајен у европским градовима

Ако је саобраћај могао да истрпи савезни муп са својих 30-40 000 квадрата (?) моћи ће и овај комплекс са 75 000 квадрата. И ту је текст тендециозан. Овде се де факто не ради о 75 000 нових квадрата већ упола мање. У осталом, ради се о простору на укрштању две највеће саобраћајнице у граду. Идући логиком овог текста онда би требало забранити и проширење клиничког центра као и оспособљавање Прокопа као главне железничке станице.

И мало је депласирано кукати на овај пројекат кад су цела Звездара, Врачар, Палилула... саобраћајно и урбанистички разорени градњом стотина хиљада квадрата на једносмерној или 1+1 саобраћајној мрежи и када се нико није бунио. Још је депласираније кукати на ову, у економском смислу, потпуно здраву инвестицију у тренутку кад нам се дешава пљачка века и највећи урб. злочин мало низ брдо у СА.
 
Неко би пре свега требао у затвор због одличног повезивања клиничког центар. Једном сам морао тако, и хтео сам још више да умрем када сам видео хитну како покушава да се прогура кроз катастрофалну гужву у околини. :blah:
 
Дринска, која је слепа од Сарајевске до Кнеза Милоша, је намењена само за приступ некадашњој гаражи СУП-а тако да тај прилаз, затим прилаз из Дурмиторске и на крају из Кнеза Милоша је довољан. Боље нека закрпају тротоаре, омогуће пролаз пешацима и забране паркирање у жутој траци у Сарајевској и омогућиће проточност саобраћаја.
 
ako ste ovo okacili trazeci podrsku za svoj plan i viziju vase opstine pre nego sto je dobijete od mene mozete li nam svima ovde ukazati na neka od vasih dostignuca i doprinosa boljem kvalitetu zivota stanovnika vase opstine ali i drugih sugradjana. posto ovde iznosite brigu po topm pitanju navedite nam sta je to u toku vaseg mandata ucinjeno kako bi zivot obicnog coveka koji zivi, radi ili prolazi kroz vasu opstini postao kvalitetniji..

pokusao sam da sam na sajtu vase opstine nadjem takve podatke ali vec prva recenica na vasoj pocetnoj strani mi je dirkektno dala do znanja da vi sa osobama kao sto sam ja ne zelite da imate posla te da vas moji zivotni problemi ne zanimaju. ja naime radim svakog radnog dana, od 8 do 16 casova i kao takav apsolutno nisam u mogucnosti da bez dodatnih troskova u vidu slobodnog dana ucinim sebi to zadovojstvo i licno vas posetim na vasem radnom mestu, gde bi mogli da me upoznate sa vasim idejama i planovima za opstinu koju vodite... pa eto predloga.. kao dokaz da ste u stanju da percipirate buduce probleme i ponudite resenje istog smislite neki genijalni nacin da ja kao zaposlen covek dodjem do potrebne dokumentacije iz nadleznosti vase opstinske sluzbe. eto dodatne pomoci.. kad bi to moglo da se uradi van radnog vremena verujem da bi i guzva u ulici k. milosa bila manja, tj drugacije rasporedjena a samim tim bi vi ucinili mnogo za kvalitet nas nesretnika koji eto, sutra nece moci da prodju sarajevskom.. sta cemo sa danas?

dotle, uz duzno postovanje, ja vam ne bih 2 nacrtane ovce poverio
 
Општина Савски Венац би се уместо овога требала свим силама борити да се од пореза прикупљеног градњом овог комлекса унапреди трамвајски саобраћај и помери са тих срамотних 15% искоришћености, покрене пројекат метроа са мртве тачке, да се инсистира на изградњи приступница за прокоп које су уједно и приступнице за КЦ.

Тиме би апсолутно сви били на добитку а то су све питања која би директно побољшала саобраћај у Савском Венцу и живот грађана.
 
Ургентни центар треба изместити из клиничког. Са приступом из Ресавске и Вишеградске нема елементарних услова за хитан пријем. Осим ако није викенд или после 20 часова. С обзиром да МУП и војска чине препреку за саобраћајницу са ауто-пута нема алтернативе за нови прилаз истом. Али некада су мислили да је Газела превише за саобраћај у Београду тако је и локација клиничког и ургентног такође сматрана за идеалном.
 
Биће нови прилаз клиничком са будуће петље код Прокопа.

Кад је реч о писму председника Савског венца, иако размишљамо на сличан начин, морам да приметим да је Кнеза Милоша у смеру ка Мостару када су отворене три траке (после 11) најпроточнија улица коју сам ја било где видео, и зато не мислим да ће ту бити саобраћајног чепа. Ни Сарајевска није проблем.
 
Да постоји и најмања могућност да се то уради Кнеза Милоша проширити за још једну траку и средити тротоаре.
 
Мислим да може. Морао би да се сече дрворед уз коловоз, који је ионако закржљао.
 
@razgrađevinar: zbog svih osoba koje imaju sličnu situaciju kao Vi, opština Savski venac već pet godina ima mogućnost telefonskog naručivanja svih neophodnih dokumenata na kućnu adresu. Niste dovoljno pažljivo proverili sajt.

@delija: opština nema nikakve nadležnosti po pitanju uređenja tramvajskog saobraćaja, a tek ih nema po pitanju metroa. Porez takođe ubira republička uprava. Nadležnost opštine je upućivanje predloga gradskim sekretarijatima i direkcijama koje se tim bave, ili davanje primedbi na planove.

@vladimir79 / pantograf: u projektu koji je predstavljen opštini stoji da je očekivani protok vozila u vršnom satu skoro 1.300 automobila. Oni u kompleks ulaze preko "tobogana" koji će biti umesto Drinske, a izlivaju se kroz Sarajevsku i Durmitorsku. Da li možete da zamislite šta će se desiti kada u "najprotočnijoj" ulici u gradu, u pravcu Sajma i Mostara krenu da se prema toboganu odvajaju hiljade automobila, posebno u vreme špica ili novogodišnjih praznika, naprimer? Ili kada krenu da izlaze, pa se kroz Sarajevsku upute u Višegradsku da bi se opet kroz Kneza Miloša vratili, recimo, na Banovo brdo odakle su došli nekim poslom u takozvanu "Plazu"?
 
Проширење за једну траку има смисла само ако се уведу жуте траке.

Мада је то потенционално већи проблем него било какво решење, јер остаје чеп код раскрснице са Краља Милана где се саобраћај насилно сабија са 3+3 на 2+2 и то тамо где је најпотребнији. Дакле, тешко да би се ишта добило.

Саобраћај кроз Кнеза Милоша је трансверзални транзит према Панчевцу а њега треба да одвуче УМП а Кнеза Милоша да се сузи на разумну саобраћајну ширину у центру града а то је 2+2 и да се ураде обострани дрвореди, травнате баштице са цвећем, као пре рата и двосмерне бици стазе. И забрани паркирање. Да то буде права авенија, као што је и замишљено.

Ако Краља Милана може да функционише са 2+2, може и Кнеза Милоша. Али само након што се заврши УМП.
 
B.Gajić":2ndb44xo je napisao(la):
@delija: opština nema nikakve nadležnosti po pitanju uređenja tramvajskog saobraćaja, a tek ih nema po pitanju metroa. Porez takođe ubira republička uprava. Nadležnost opštine je upućivanje predloga gradskim sekretarijatima i direkcijama koje se tim bave, ili davanje primedbi na planove.
Па да. Исто тако немате никаву надлежност по питању Плазе па сте опет упутили предлог. Моје питање је зашто не упутите предлог о стварима које сам поменуо у посту горе? Зар то не би било продуктивније? Уместо заустављања инвестиције ставите је у службу јавног инетерса. Тако се поступа у развијеним друштвима. И понављам, следећи логику из овог предлога морали бисте да се побуните и против двршетка Прокопа као и проширења КЦ-а. И да, нисте смели ни да дозволите да вам испред носа изграде Стари Млин. Како је ток оно штетан пројекат. :roll:
 
Auuuu...
Al raspaliste po Gajicu i opstini Savski Venac?!
Strasno
Sta je to u pismu koje je podeljeno na gorumu izazvalo toliko negativnu reakciju?
Zar nismo svi svesni da svaki T.C. generise prilican saobracaj, prilicno veci nego li zgrada ministarstva bivse nam drzave.
Naime u toj zgradi radilo se od 07 do 15, a u medjuvremenu je mali broj ljudi tu ulazio i izlazio.
TC je ipak nesto drugo.

Da se razumemo, apsolutno nisam protiv izgradnje, ali treba biti stalozen i realan prilikom analiziranja.

Time bi se doslo do optimalnog resenja sa kojim bi grad i svi sugradjani bili na dobitku.
 
Ја нисам никог напао. Општина Савски Венац се неким иницијативама показала као општина у којој има појединаца који су друштвено и "просторно" одговорни. Отуда моје сугестије и критике.

И још једном. Плаза Центар није ТЦ. У питању је примарно пословно-хотелски комплекс.
 
У реду је иницијатива општине, то је одговорно понашање; ипак, и зграда савезног СУП-а је, као што Делија примети, раније свакако генерисала поприличан број кретања у шпицу. Такође, објекат који ће се градити не делује ми толико страшно као, рецимо, ТЦ + кула на Ушћу.

@Стф
Не бих се овде сложио. Сви који често возе знају да је Кнеза Милоша у оба смера проходна - када су отворене три траке. Посебно ка Мостару, што између осталог знатно убрзава "пражњење" градске зоне од аутомобила. Не бих се сложио ни да је 2+2 некакав најшири пожељан профил улица у градском језгру (у Буенос Ајресу постоји и авенија са 14 трака, а не знам ни да се још неко одважио да отпише Јелисејска поља као урбани простор због ширине коловоза - има тамо десетак трака), поготову зато што су на новобеоградској страни главне саобраћајнице 3+3.
Кнеза Милоша је најважнија улица у Београду и не може да се пореди са Краља Милана. А учинићемо је бољом пре свега ако укинемо паркирање у њој и преуредимо тротоаре.
 
Vrh