Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Nisam mislio na ruzenje pola centra grada sa mojim predhodnim postom vec na crtanje ta tri prstena.

Istina je da nemamo puno para za infrastrukturne projekte ali kosa mi se dize kad vidim na kakve lose projekte oni bacaju pare
Na primer meni je zao sto ce se izgraditi 21 km puta severne tangente a da te pare budu bacene na projekat koji je lose zamisljen jer po meni ta severna tangenta ima pogresnu putanju (luk previse sirok i totalno nelogicno skretanje ka mostu sto su japanci hteli da grade)
 
vucko":20m2hxad je napisao(la):
Zaboravimo naziv japanski most.Ne slazem se sa idejom willeta(po prvi put u historiji beobuilda),previse blizu ide jezera u krnjaci put.mora to malo drugacije ici..

Slazem se oko mosta kod bataje.
U pravu si za jezero. Nacrtao sam otprilike, a svakako ga treba sačuvati.

To je posledica lošeg položaja mosta.
 
Wile E. Coyote":elllywkd je napisao(la):
Проблем је што би заједно са мостом у Винчи требало да се ради и тунел код Бубањ потока.

Али је о томе требало размишљати на време. То би било трајно решење, а ово је, по обичају, крпеж који неће много тога решити.

Ако им је већ стало да мост буде на овом месту, онда га на банатској страни повезати на друго место, а не тамо куда би по свој логици требало да прође нека северна заобилазница. Мада стварно не знам где би га одавде везали.

Да је било памети, то је могло да изгледа некако овако (ако баш хоће мост на том месту):

http://i51.tinypic.com/2q385m0.jpg
Kad već nema para, da su pametni sa tim novcem moglo bi se napraviti ovako.

69830041.jpg
 
Ово је добра варијанта (и мост Земун-Борча је низводније), само што би био хорор направити петљу у Крњачи (и још при томе кроз њу провући пругу).

А пут од моста код Аде Хује би свакако требало да иде скроз на север до обилазнице.

Проблем са мостом Земун-Борча је како мост на месту на ком су га предвидели повезати тако да буде или градски мост, или мост ван града. Овако је са стране Земуна градски, а са стране Борче ван града. Или га треба повезати иза Земуна (Батајница је једино логично решење) и иза Борче, или га треба из Земуна повезати на Борчу или између Борче и Котежа. Овако, нит' смрди, нит' мирише. Поново се прави иста грешка као 1970-их: транзит се довлачи у град, уместо да се измести.
 
Ja sam mislio nešto ovako. Tako bi se Pančevo "prigrlilo" i zatvorio bi se krug za tranzit oko Beograda, izmestio teretni saobraćaj iz Pančeva i ubrzao put prema svim delovima Južnog Banata i Rumunije.

 
То и јесте предвиђено. Тиме се не затвара круг, него спирала која ће довући транзит у Земун. Како ћеш из правца Панчева ићи ка Шиду? СМТ-ом који се наставља на обилазницу, па на Т-6, поново тамо остаје транзит!
 
Ovako se resava problem saobracaja:

Moskva.

2iad4e8.jpg


Lepo se prepoznaju UMP, SMT i obilaznica.
 
Проблем је у томе, што је Москва увек била тако и планирана. Буљварноје кољцо, Садовоје кољцо, МКАД, увек су били ту где су. Кад је било грађено 3-е транспортноје кољцо, разрушено је пола града. Тренутно је још један прстен у изградњи, а и кренуло се са денивелисањем Садовога кољца. Чак ни МКАД није крај. Око Москве постоји још неколико прстенова.

Иначе, слажем се да је то врхунац организације.

Ко зна руски, сви прстенови у Москви су овде:

http://ru.wikipedia.org/wiki/Кольца_Москвы
 
Jelo ih ono bjese 7 kom prvi oko kremlja :kafa:
 
direktor":alp6rgb6 je napisao(la):
Jelo ih ono bjese 7 kom prvi oko kremlja :kafa:
Koliko ja znam postoje 4 prstena a peti je u planu.

Prvi je 9 km dužine.
drugi 15,6 km dužine,
treci 36 km dužine od čega 19 km čine nadvožnjaci a 5 km tuneli. To je najnoviji prsten.
A poslednji 108,9 km dužine.On u sustini predstavja granicu grada.

Zanimljivo je da postoji i metro prsten tj linija metroa koja povezuje vecinu ostalih.Bas na toj liniji se nalaze one cuvene moskovske metro stanice.

800px-PaveletskayaKL-mm.jpg


800px-Kievskaya_KL_2010.jpg
 
Moskva treba da bude primer kako ne planirati grad jer saobraćaj u moskvi je užaš i ne samo saobraćaj nego i život zbog saobraćaja. Sve ulice imaju po 4, 5, 6 traka u jednom smeru, i najmanje ulice koje sam video su bile 2x2, automobili svugde i u svako doba, gore nego u američkim gradovima. Smog ume da bude da moraš maglenke upaliti jer se ništa ne vidi, voze bahato, parkiraju bahato, niko ne šeta što je i logično jer automobili imaju svuda prednost. Ceo grad je planiran za automobile a ne pešake, užaš, viđao sam prazne tramvaje u rush hour-u dok su u 4 trake nagurali 6 kolona automobila. Nigde ne možeš da makneš bez sat i po minimalno. Užaš a automobile vozi tek 2 i nešto miliona ljudi a taj broj se povećuje svake godine.

Uzrok saobraćajnog kolapsa u gradovima nije toliko loša infrastrukturna mreža koliko je centralizacija. Kada svi u gradu svakoga dana trče na jedno mesto pitanje je vremena kada će doći do kolapsa saobraćaja. Umesto jednog centra, grad treba da ima 10 centara da se radno stanovništvo porazdeli jednakomerno na sve delove grada ne kao u Moskvi (ili bilo kom američkom gradu) gde 14mil ljudi putuje u centar da radi pa nije ni čudo što na MKAD-u voziš 30km/h.
 
Wile E. Coyote":1jtecn3r je napisao(la):
То и јесте предвиђено. Тиме се не затвара круг, него спирала која ће довући транзит у Земун. Како ћеш из правца Панчева ићи ка Шиду? СМТ-ом који се наставља на обилазницу, па на Т-6, поново тамо остаје транзит!
u svakom slucaju je bolje nego kao sada kad sve ide preko pancevackog mosta,

kad bude zavrsena obilaznica i most kod vince, kamione poteras tamo pa nek dalje idu volja im ka nishu, volja im ka shidu, volja im ka ns.

nema beograd bas toliki saobracaj pa da mu je potrebno pet prstenova i mostova na dunavu.
 
Naravno da nema,i manji je bas od moskve 5 puta sto mu dodje da nam treba jedan prste i pet muta manje metroa hehe
 
LJUDI, SHVATITE VEC JEDNOM, UMP, SMT I OBILAZNICA TREBA DA BUDU 3 POSEBNA PRSTENA I KO GOD HOCE DA VAS NAGOVORI DA TO NIJE TACNO VAM MAZE OCI!!!!!
 
hahaha...Slazem se.samo sam hteo da vidim reakciju.Vec smo pricali x puta o tome sto dele trasu smt i obilaznica
 
@direktor

7 automobilskih, Buljvarnoje koljco ide negde oko Kremlja, s tim što ono jedino nije pun krug, a 4e transportnoje koljco je u izgradnji i njega puštaju kako koju deonicu izgrade. U planu je još jedan autoput van MKAD (CKAD), jer je grad odavno izašao van granica MKAD.

@stranac

To za Moskvu je tačno, ali njih niko ne prisiljava na kola, jer postoji metro. Sem toga, tranzit ne ide ni blizu grada, jer postoje još dva prstena van Moskve.

@eliot

Naravno da je bolje, ali i dalje nije dobro rešenje, jer i dalje se tranzit usmerava kroz grad, samo drugom trasom.
 
Poenta moje fotke je da prikaze sta je saobracajni prsten oko grada. Da li je saobracaj u Moskvi dobar, ili ne, to je drugo pitanje.
 
Vozih se letos spoljnim prstenom u Moskvi. Ono što bi mi nazvali poluprofilom, s dosta prelaza pruge u nivou. Doduše, bar se vozovi mimoilaze na putu kad je spuštena rampa i koliko toliko skrate čekanje, ali opet..

Da kod nas onako nešto predlože kao rešenje, puko bi forum..
 
Predlozi resenje,cik ako smes :)

To je sigurno neki sinski sistem koji nije prioritetni kao kod nas.Primer je onaj pruzni prelaz u bataji.Medjunarodni vozovi da idu preko pruznog prelaza u 2010. godini bas ne videh...
 
To je u suštini moskovski regionalni metro, sa putničkim kompozicijama od 11 vagona koje se mimoilaze.. i prilično je jak takt..
 
Ovih dana primeceni su radnici u zelenim prslucima sa mernim letvama i onim čoroskopima kako premeravaju oko raskrsnice
Nova Galenika - Goveđi Brod - redovna aktivnost ili nam se smeši početak pripremnih radova...:)
 
Wile E. Coyote":3sxxjcn6 je napisao(la):
То и јесте предвиђено. Тиме се не затвара круг, него спирала која ће довући транзит у Земун. Како ћеш из правца Панчева ићи ка Шиду? СМТ-ом који се наставља на обилазницу, па на Т-6, поново тамо остаје транзит!
Što kaže Eliot teretnom saobraćaju može se ostaviti samo pravac preko mosta u Vinči a odatle može i za Šid i za Niš, problem je samo što je most u Vinči svetlosnu godinu daleko a do tada je neminovno da SMT preuzme funkciju obilaznice bar za pravac prema Šidu.
 
За Панчево ОК, али као да ће неко из Кикинде или Зрењанина од Борче ићи преко Панчева, Винче, Бубањ потока, Добановаца, па на Шид. А да не говорим о томе што си рекао да ће мост у Винчи ко зна кад бити готов. Дефинитивно овако не ваља.
 
Većina teretnog saobraćaja sada ide ka Pančevu što će se još povećati kad se izgradi budući auto-put Pančevo - Vršac - Rumunija. Zato je potrebno forsirati izgradnju obilaznice i mosta kod Vinče. Problem je što je to nadležnost države a njoj obilaznica nije prioritet.
 
^^
To ja i govorim vjek vjekova...Ne verujem da ce most kod vince poceti da se gradi pre 2014te ili 2016te...
 
Vrh