Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Баш тако. Мост код Винче је далеко потребнији од овог, али џабе кад се с тим мостом треба и спојити од Бубањ потока, што подразумева тунел...

Да је било памети (као што је нема у планирању саобраћаја у Београду већ пар деценија), обилазница је требало да се ради почевши од Батајнице, па да се иде супротно од казаљке на сату (укључујући и део око Панчева, који је тек у назнакама). Мост Земун-Борча би тек дошао на крају.
 
Ali druze Njile,glasaci ne zive kod bubanj potoka i panceva vec u zemunu i borci :grand:
 
Vili, to što u sektoru C treba da bude jedan tunel nije opravdanje da se ništa ne radi. Ako im je verovati kažu da sada rade glavni projekat tog sektora pa ćemo videti koliko je skupa trasa, sreća da nije dugačka. Mene više brine sam most koji će sigurno biti skup jer treba da bude drumsko-železnički. Ono što iritira je da se ne zna ni kad će završiti deonicu do Bubanj potoka a kamoli dalje.
 
Наравно да није, мада може добро да им послужи. Ипак, чињеница је да мост код Винче ништа не вреди без тунела. Још да има памети као што нема, па да одмах ураде и пројекат укрштања са Смедеревским путем, а не да биде додато накнадно, као код Сурчина.

Него, приметисте ли да смо скренули на тему о обилазници?
 
O kojoj god infrastrukturnoj temi čovek da priča na kraju uvek se dodje do obilaznice, metroa ili Prokopa.
 
Па на основу се тога и види који су највећи приоритети. На жалост, два се раде на кашичицу деценијама а трећи није ни почет (ако га уопште и буде).
 
bgd---most-borca-yemun.jpg


Most Borča – Zemun niče od proleća
N. PANTIĆ | 18. novembar 2010. 21:30 | Komentara: 1
"Novosti" saznaju: Radovi na saobraćajnici između Borče i Zemuna počeće u aprilu. Kinezi dostavili dopunjeni idejni projekat. Izgradnja će biti završena 2014. godine



SRODNE VESTI

Mostovi tope gužve
Gradi se most "Prijateljstvo"
Most nema prepreke
Pred mostom Kineski zid
Partnerski i na mostu
IZGRADNJA još jednog beogradskog mosta, koji će spojiti Zemun i Borču, počeće na vreme! Kompanija "Čajna roud end bridž korporejšn" dostavila je u ponedeljak dopunjeni idejni projekat sa predmerom i predračunom radova, čime su nesuglasice na relaciji Beograd - Peking prevaziđene. Izrada glavnog projekta biće gotova do kraja januara sledeće godine, a radovi će, kao što je i prvobitno planirano, početi u aprilu.

Nakon probijanja rokova u izradi idejnog projekta i upozorenja gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa da čitav posao može biti doveden u pitanje, u Beograd je pre mesec dana došao zamenik ministra saobraćaja i transporta Narodne Republike Kine Feng Zanglin sa kojim je dogovoreno da se intenzivira rad na ovom projektu. Tada je između njega, Đilasa i ministarke za NIP Verice Kalanović usaglašeno da idejni projekat bude dostavljen do kraja novembra, a da izgradnja počne na proleće 2011. Postignut je dogovor da nadzorni organ bude nezavisna kompanija sa iskustvom.
KOLOS NA DUNAVU
NOVI most preko Dunava biće dugačak 1.507 metara, a širok 29. Imaće ukupno šest saobraćajnih traka i pešačko-biciklističke staze sa obe strane. U okviru projekta biće izgrađene i pristupne saobraćajnice u ukupnoj dužini od 21,5 kilometara čime će se, nakon završetka radova, Novosadski drum spojiti sa Pančevačkim putem.

Prema rečima gradskog arhitekte Dejana Vasovića, predstavnici CRBC su dostavili u predviđenom roku dopunu idejnog projekta sa predmerom i preračunom radova, koji su prvobitno nedostajali.

- Republička reviziona komisija će u naredne od tri do četiri nedelje da pregleda dokumentaciju, a kineska kompanija CRBC i saobraćajni institut CIP nastavili su sa izradom glavnog projekta koji će, kako su obećali, završiti do kraja januara - kaže Vasović. - Plan će potom morati da prođe Komisiju za tehničku kontrolu, koju čine predstavnici Građevinskog fakulteta, nakon čega će biti ispunjeni svi neophodni uslovi da se izda građevinska dozvola. Centralno gradilište koje će biti na levoj obali Dunava pre početka radova mora dobro da se pripremi. Neophodno je obezbediti pristupne puteve i snabdevanje električnom energijom, što predstavlja ozbiljan posao. Glavni raspon će se raditi i sa jedne i sa druge strane, da bi se most potom "susreo" iznad Dunava.
SPORAZUM
UGOVOR o izgradnji "Mosta prijateljstva" potpisan je aprila ove godine, da bi u julu predsednik Srbije Boris Tadić i predsednik Svekineskog narodnog kongresa Vu Banguo postavili kamen temeljac. Predviđeno je da se, za izgradnju nove saobraćajnice preko Dunava, 85 odsto novca obezbedi iz kredita kineske Eksim banke, dok će 15 procenata obezbediti Republika Srbija. Troškove eksproprijacije snosiće Ministarstvo za NIP i grad Beograd.

Vasović dodaje da će ugovoreni rok za izgradnju mosta Zemun -Borča trajati tri godine, što znači da će on biti pušten u saobraćaj 2014. godine.

- Istovremeno će biti rađene i pristupne saobraćajnice, koje su takođe, obuhvaćene ugovorom sa Kinezima, vrednim 255 miliona dolara - ističe Vasović. - Radovi na pristupnim putevima sa zemunske strane trajaće 10 meseci, dok će se na suprotnoj obali raditi dve godine. Trenutno sa kineskom stranom utvrđujemo plan dinamike radova, kako bismo mogli da Eksim banci dostavimo neophodnu dokumentaciju za kredit. Jer, kao što je poznato, ukoliko se pozajmljena sredstava ne povuku pravovremeno, plaćaju se penali. Ugovorom je predviđeno da će njih morati da izmire oni koji budu krivi za kašnjenje.

Kada je reč o rešavanju imovinskog-pravnih odnosa, Beograd uveliko rado na tome. Međutim, eksproprijacija će malo duže trajati, a prema rečima Vasovića, kineska kompanija CRBC ima potpuno razumevanje. Ovaj posao će, najverovatnije, biti završen do kraja sledeće godine.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:308250-Most-Borca--Zemun-nice-od-proleca
 
Ali ogranicice kretanje naseg nosaca aviona od ostruznice,pa ispod igle,od usca ce moci samo do pancevca na istoku a na zapadu samo do kineza :(
 
Jel ovo sa slike izabrano rešenje ili se poput žirafe provlači po novinama?
 
vucko":11ui4yfe je napisao(la):
Ali ogranicice kretanje naseg nosaca aviona od ostruznice,pa ispod igle,od usca ce moci samo do pancevca na istoku a na zapadu samo do kineza :(
ma samo da našu laku krstaricu proteramo...
44354914.jpg
 
Ovo je jedno od predlozenih resenja, ali koliko se secam, ocbaceno.
 
Ako je odbačeno ovo rešenje mosta nadam se da je odbačen i glavni raspon mosta od 172m i stavljen preporučeni optimalni od 180m
 
Zar neko ovde ne reče da su promenili profil iz 3x3 u 1+2x2+1?
 
mekbejn":29xm2554 je napisao(la):
Aha, pa koliko kapiram, sa stanovišta izgradnje mosta je svejedno, to je samo stvar obeležavanja oklovoza?
Osim ako je zaustavna traka uza.
 
Upravo.zato su bese uze trake na gazeli jer je bilo 2+1 a ne 3+3 originalno
 
Super što su stavili prekookeanski kontejnerski brod ispod, i kobajagi ga smanjili.
 
Vrh