Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

zbog ovakvih glupih politicara i josh glupljih izjava i imamo sledeci vikend gej paradu. Nemojte da me pogreshno razumete, samo hocu da kazem da parada postoji samo da bi narod penio o "pederima i lezbejkama" umesto da se pita da li je ovaj lik gore zavrshio neku skolu osim osnovne.

i ovi kinezi mi nisu jasni, pet meseci kasne, po djilasovim rechima (koji je izgleda ukapirao da ni kod kineza nema za dzabe), sa predavanjem projekta onoliko prostog mosta. Dajte vikend i 10 studenata gradjevine ce vam dati ono isto :)

ali ajde, samo da se napravi i da ne bude raskrsnica posle Saobracajne
 
Pa i opstina Zemun je za petlju bila pa dzabe,a kamoli gradjani da se bune koji imaju prava nesto veca od miseva...
 
vucko":1yuiz5we je napisao(la):
Kineski ambasador o kineskom mostu
2. oktobar 2010. | 00:48 | Izvor: B92
Beograd -- Izgradnja mosta Zemun-Borča i sudski epilog oko zemljišta za izgradnju kineskog tržnog centra pokazaće kakve uslove Srbija nudi stranim investitorima.

Ambasador Kine Vei Đinhua ne smatra da u izgradnji mosta preko Dunava ima bilo kakvih problema.

Izgradnja mosta Zemun-Borča mora biti uspešna, kaže za B92 kineski ambasador u Beogradu Vei Đinhua.

Iako je probijen dogovoreni rok za izradu idejnog projekta, kineski ambasador ne vidi da u realizaciji projekta postoje bilo kakvi problemi.

“Ako ima i to očekujem, pošto to je veliki posao, ako se javljaju neki tehnički problemi, to je normalno. Ali je na nama da rešimo to, ali ne preko medija nego preko direktnih kontakata. Ovaj most će biti slika i pokazaće kakvi su uslovi, da li su povoljni za strana ulaganja”, rekao je Đinhua.

Upravo jedno potencijalno kinesko ulaganje nedavno je prošlo neslavno.

Kineski investitori koji su za 13 hektara zemljišta za izgradnju najvećeg tržnog centra na Balkanu platili 7 miliona evra privatnoj firmi "Žito Dunav" ostali su, za sada, i bez zemljišta i bez novca jer nije jasno da li zemljište pripada Žito Dunavu ili državi.

Ambasador Vei Đinhua kaže da je kineska ambasada veoma zainteresovana za slučaj jer se radi o velikoj sumi novca i vitalnom interesu velikog broja sitnih trgovaca.

“Duboko smo uvereni da će Srbija u pravnom postupku da kineski državljani dobiju pravedno rešenje. Na kraju krajeva i ovo je jedan od primera koji ima značaj pokazatelja za potencijalne ulagače”, zaključio je Đinhua.

On kaže da su mnogi investitori iz njegove zemlje zainteresovani za ulaganje u Srbiju i da on želi da podrži niz novih projekata.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=10&dd=02&nav_category=9&nav_id=462435
Mozes li narctati putaju ta dva otprilike?
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=10&dd=09&nav_id=464134
Kome sruše kuću dobiće stan
9. oktobar 2010. | 00:07 | Izvor: Blic
Beograd -- Vlasnicima objekata koji se nalaze na trasi prilaznih puteva novog mosta Zemun-Borča, Direkcija za građevinsko zemljište ponudiće stanove iste tržišne vrednosti



Oni koji tu ponudu ne prihvate, imaće mogućnost novčane nadoknade.

Dragan Đilas, gradonačelnik Beograda, najavio je da će svi vlasnici legalnih objekata koji se nalaze na trasi mosta biti raseljeni prema programu Direkcije za građevinsko zemljište, koja je već pripremila stanove za ovu namenu.

"Direkcija će vlasnicima legalnih objekata koji se nalaze na trasi ponuditi stanove Fonda za raseljavanje. Krenuli smo sa postupkom rešavanja imovine i svakom vlasniku ćemo, nakon procene veštaka, ponuditi nekretninu identične tržišne vrednosti. Oni koji ne budu želeli da prihvate nekretninu, po Zakonu mogu biti isplaćeni i novčano i za to su predviđena sredstva u Fondu", kažu u Direkciji.

Za sada se ne zna koliko se tačno objekata nalazi na trasi buduće saobraćajnice, jer se čeka idejni projekat. Za sada je poznato da je to u okolini Ulice Pregrevica u Zemunu. Prema procenama, pošto je ovo vrlo gusto naseljeno područje, oko 200 objekata ulazi u zonu saobraćajnice.

"Čekamo zahteve Direkcije, nakon čega ćemo pokrenuti kompletan postupak. To znači da ćemo pozvati na javnu raspravu vlasnike objekata i nadležne iz Direkcije, koji dostavljaju ponudu. Mi donosimo rešenje, ukoliko se dve strane dogovore o visini nadoknade. Ukoliko dogovora nema, onda se postupak rešava sudskim putem", priča Zorica Đurić, načelnik odeljenja za imovinsko pravne poslove Opštine Zemun.

Đurićeva objašnjava da su iskustva sa eksproprijacijom objekata već imali sa Koridorom 10. "Tada je Republika vodila čitav postupak, ali su se veštačili i objekti koji nisu legalni. Ne znamo kako će biti sada", dodaje ona.



Legalan objekat znači da vlasnik ima građevinsku i upotrebnu dozvolu i zemljište uknjiženo na svoje ime. Status svih ovih objekata, rešavaće se nezavisno od postupka legalizacije. To znači, da će opštinske vlasti utvrditi da li je neki objekat legalan ili ne i u zavisnosti od toga njihovim vlasnicima će dati ponudu.

Vlasnici za koje se utvrdi da se objekti legalni, pripada nadoknada u visini tržišne vrednosti. Nju određuje Poreska uprava Ministarstva finansija. Vlasnici objekta koji nisu zadovoljni procenom sudskih veštaka, imaju pravo žalbe. Oni koji ne prihvate neki od ponuđenih stanova Direkcije, biće ponuđena novčana nadoknada. Oni koji ni na to ne budu pristali, Direkcija će pokrenuti sudski spor, koji će biti prioritetno rešen.

Zahtevi za legalizaciju bespravno izgrađenih objekata, koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice, biće prioritetno rešeni. Oni za koje se utvrdi da su nelegalni, dobijaju rešenje o uklanjanju.

"Nelegalni objekti ne smeju biti prepreka infrastrukturnom razvoju grada. Svestan sam da je situacija teška, ali oni koji su gradili na trasi buduće saobraćajnice, a nemaju dozvolu, biće srušeni. Sekretarijat za legalizaciju rešavaće ove zahteve prioritetno", objašnjava Predrag Vučić, gradski sekretar za poslove legalizacije.

Sa druge strane Dunava, neće biti ovakvih situacija. Zemljište koje se nalazi na trasi prilaznih saobraćajnica je društveno (gradsko, državno).
 
Realno, legalne kuće na Pregrevici (još ako su sređene) mogu da vrede stotinama hiljada evara. Ne vidim koji stan to može da nadoknadi, a i na osnovu čega će veštavi da odrede tržišnu vredost. Ja prosto ne znam za koje pare bih se odrekao kuće na takvoj lokaciji.
Na žalost, istu nemam :)
 
@mekbejn
Hajde pojasni , kakve veze to ima sa Goveđim brodom
II
Usput, zna li iko neku taze vest , imam utisak da nazovi Batajnički projekti ito, most i spajanje sa Zagrebačkim kao da čekaju jedno drugo ...
(možda dovlačenje građevinske operative skoro o istom trošku)
III
U poslednje vreme puno je ogromnih kamiona tj šlepera na delu Batajničkog puta ajd što prave gužvu nego ta njihova velika nosivost tj težina uništi asvalt bojim se da je to samo zbog ne plaćanja putarine, Nisam video nigde znak za ograničavanje kretanja vozila po nekoj nosivosti po osovini, kad vec postoji (novi) predviđen put za nj. Pitam se kako će biti kad se otvori most. Ako su ovako planirali nece biti dobro
 
Понедељак, 18. октобар 2010.

Градоначелник Ђилас и министарка Калановић разговарали са замеником министра саобраћаја и транспорта НР Кине

Министарка за национални инвестициони план Верица Калановић и градоначелник Београда Драган Ђилас примили су данас на одвојени разговор заменика министра саобраћаја и транспорта Народне Републике Кине Фенгa Женглинa (Feng Zhenglin), заједно са представницима кинеске амбасаде и кинеске компаније која ће градити мост између Земуна и Борче.

На састанцима је закључено да код свих страна постоји озбиљност и решеност да мост Земун–Борча буде изграђен по највишим стандардима и у утврђеним роковима. Министарка Калановић и заменик министра Женглин сложили су се да комуникацијa у наредном периоду мора бити подигнутa на виши ниво, како успостављено поверење не би било нарушено.

Договорено је да идејни пројекат, са предрачуном и предмером радова, буде завршен до краја новембра, а све стране изразиле су очекивање да ће радови почети на пролеће 2011. године. Такође је постигнут договор и да надзорни орган, који ће контролисати динамику и квалитет радова, буде нека независна инострана компанија са искуством.

На састанцима је закључено да је циљ обе земље да се продуби сарадња у области реализације инфраструктурних пројеката у Србији, размене знања и искуства и да изградња моста Земун–Борча представља почетак те сарадње. У наредном периоду два министарства ће потписати меморандум о сарадњи на инфраструктурним пројектима.

Jel se to valja most kod vince? :)
 
Još samo da dodam sliku iz Novosti.rs

eko-most.jpg
 
Nemam sada neku mapu kojom bih to mogao da dokazem, ali ako se ne varam ova FAZA 3 se zavrsava tacno na mestu odakle bi trebalo da se nastavi put ka mostu kod Ade Huje (u narodu svojevremeno poznatom kao japanski).
 
Nije mi bas jasna ova skica iz novosti a mislim da sam je video i na nekoj televiziji onako usput. Naime kod lakat krivine bi trebalo da ide blaga leva krivina prema batajnickom putu a ne ostro skretanje kod lakat krivine pa onda desno.
 
stranac":3155k0r6 je napisao(la):
Prosto ne mogu da verujem da ovi nasi saobracajni mozgovi ne znaju da naprave obilaznicu sa normalnom putanjom!!!!!

Sve mi je normalno sa ovim kruzenjem (dodao bi da mi je sirok luk)
Ali zasto se naglo skrece pod 90 stepeni ka japanskom mostu kad je moglo sve ovo lepo da kruzi i da se tako uradi lep polukrug kao prava obilaznica.

Pa dete od 5 godina bi znalo da zabode sestar i da uradi bolje resenje koje bi lepo kruzilo oko grada!!!!

I za SMT i za UMP su mi malo debine trase
 
Homer Jay":f0u511ee je napisao(la):
Nemam sada neku mapu kojom bih to mogao da dokazem, ali ako se ne varam ova FAZA 3 se zavrsava tacno na mestu odakle bi trebalo da se nastavi put ka mostu kod Ade Huje (u narodu svojevremeno poznatom kao japanski).
Mislim da se ne varaš... Tu negde (kako pokazuje ova skica) se nalazi i "početak" nekakve petlje ili čega već koji stoji tako već godinama na Pančevačkom putu (čini mi se negde oko one Roadstar pumpe).
 
Tako je,time sto se nadovezuje na trasu tog mosta je jasno da kineski most nije obilaznica vec Spoljni Magistralni Prsten...
 
Sa ovim putem označenim kao Faza 3 su mu j. kevu! Kruži, kruži, pa onda OP skretanje, prolaziš kroz Ovču, pa na semaforizovani Pančevački put. E ala su ga napravili...
 
A možda to ide tako jer kredit itsl uzima grad Beograd, pa samim tim sve to treba da bude na teritoriji Grada, koja na tom delu izgleda ovako:
Palilula_mun.png

(Mislim da bi tek apsolutno suludo bilo da put ide do Ovče i tu staje - zašto, pa u Pančevu/Republici su smatrali da im nije prioritet da ga povežu dalje - znajući kakav tretman u ostatku Srbije imaju infrastrukturni projekti u Beogradu takav ishod izgleda sasvim logično.)

Dakle, sasvim logično spuštanje pored Ovče - i očigledno je da se vidi logični nastavak obilaska ka Pančevu - ali kako taj logičan nastavak izlazi van teritorije Grada, ovo rešenje je više nego logično, jer se relativno efikasno spaja Ovča sa putem za Pančevo, kao i ostale naseobine uz taj put. A takođe na Pančevačkom putu se nalazi dosta industrije/skladišta itsl. kojima ovo sigurno odgovara.
 
Ni meni nije jasno zasto nisu napravili ceo luk do pancevackog puta. Kao i cinjenica da nisu nastavili pravo kod lakat krivine, nego neku kiflu. Viddi se da je projekat radjen na brzinu.
 
Ambassador":1v2wsmgm je napisao(la):
A možda to ide tako jer kredit itsl uzima grad Beograd, pa samim tim sve to treba da bude na teritoriji Grada, koja na tom delu izgleda ovako:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f8/Palilula_mun.png
(Mislim da bi tek apsolutno suludo bilo da put ide do Ovče i tu staje - zašto, pa u Pančevu/Republici su smatrali da im nije prioritet da ga povežu dalje - znajući kakav tretman u ostatku Srbije imaju infrastrukturni projekti u Beogradu takav ishod izgleda sasvim logično.)

Dakle, sasvim logično spuštanje pored Ovče - i očigledno je da se vidi logični nastavak obilaska ka Pančevu - ali kako taj logičan nastavak izlazi van teritorije Grada, ovo rešenje je više nego logično, jer se relativno efikasno spaja Ovča sa putem za Pančevo, kao i ostale naseobine uz taj put. A takođe na Pančevačkom putu se nalazi dosta industrije/skladišta itsl. kojima ovo sigurno odgovara.
Pa sad. Put na Kudeljarcu u Pancevu ce da finansira Beograd 20 milona. Zbog onog nadvoznjaka kada se renovirao, pa su onda uvideli da kada se tako nesto desi da je bolje spreciti nego leciti. Ne vidim sto to ovde isto ne bi uradili. Mozda kojih 10-20 milona dinara vise ali bibi bilo isplatljivije.
 
Ja čisto sumnjam da Pančevo ne bi dalo bar neki deo para da se taj polukrug uradi ljudski.
Hiljade ljudi ide svakog dana na relaciji Pančevo - Novi BG / Zemun a ovaj i ovakav Pančevački put je za izbegavanje...

edit: Nikola, ako je stvarno tako onda +1
 
mekbejn":2tb5nomz je napisao(la):
Ja čisto sumnjam da Pančevo ne bi dalo bar neki deo para da se taj polukrug uradi ljudski.
Hiljade ljudi ide svakog dana na relaciji Pančevo - Novi BG / Zemun a ovaj i ovakav Pančevački put je za izbegavanje...

edit: Nikola, ako je stvarno tako onda +1
Dali bi jer bi i oni od toga imali benmifit. Ali problm, je sto Pancevo nema novca. Mogli bi da kompezuju da Pancevo nekako nabavi odredjenu sumu novca za normalni polukrug, a da za uzvrat Bg za npr godinu dana da novac da npr dve ulice u Pancevu dobiju kanalizaciju ili sl.

edit; Sad i ja videh NIkolin post.
 
mekbejn":68o2sbz7 je napisao(la):
Ja čisto sumnjam da Pančevo ne bi dalo bar neki deo para da se taj polukrug uradi ljudski.
Hiljade ljudi ide svakog dana na relaciji Pančevo - Novi BG / Zemun a ovaj i ovakav Pančevački put je za izbegavanje...

edit: Nikola, ako je stvarno tako onda +1
Na žalost, nije tako. Samo delimično. Za transport robe i razvoj Beograda i Pančeva katastrofalno rešenje. Šta je u pitanju? Inat, ne znanje ili ono " trazili ste autonomiju pa nek vam Vojvodina finansira ostatak"???
 
Vrh