Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

nikola32":1fuckykq je napisao(la):
mekbejn":1fuckykq je napisao(la):
Ja čisto sumnjam da Pančevo ne bi dalo bar neki deo para da se taj polukrug uradi ljudski.
Hiljade ljudi ide svakog dana na relaciji Pančevo - Novi BG / Zemun a ovaj i ovakav Pančevački put je za izbegavanje...

edit: Nikola, ako je stvarno tako onda +1
Na žalost, nije tako. Samo delimično. Za transport robe i razvoj Beograda i Pančeva katastrofalno rešenje. Šta je u pitanju? Inat, ne znanje ili ono " trazili ste autonomiju pa nek vam Vojvodina finansira ostatak"???
To za Vojvodinu pa generalno gledano i ne bi bilo lose i Vojvodina fnsansira ostatak. Iako sam u Vojvodini, podrzavam tu zamisao.
 
malo bolja slika

image.jpg
 
Taj krak koji se nastavlja prema Pančevu bi bio pravi pogodak... Mislim da je u ovom momentu mnogo svrsishodniji nego onaj krak koji izbija na "možda jednom bude" - Most preko Ade Huje... Još kad bi izbio negde posle Utve (na put Pančevo-Zrenjanin) i Pančevo bi se rasteretilo teških kamiona i dobrog dela saobraćaja prema zrenjaninskom regionu.

Idealno bi bilo da izbije na onu nenormalnu raskrsnicu Pančevo-Opovo-Kovačica.
 
Zaboravljas jednu stvar,a to je da je i trasa izabrana ovako jer je u prostoru grada Beograda.Boli njih cose za nesto van BG-a,mozda i bude nesto od te tvoje ideje kada zavrse obilaznicu sa mostom preko vince,a to verujem da ce biti otprilike 2020te godine.
 
Na sve ovo sam upozoravao. Od lakat krivine put ne može da nastavi pravo, nego mora ona kifla, jer bi isao posred naselja u Banatskoj i Saobraćajne škole. Što se dela od Ovče do iza Pančeva tiče, pominjano je da je u planu jednog lepog dana da bi trebalo da se nastavi na obilaznicu koja izlazi iza Pančeva. Tako bi se dobila spirala koju će premostiti deo puta od Bataje do lakta, sa sve semaforima.
 
Wile E. Coyote":p4ww1f1v je napisao(la):
Na sve ovo sam upozoravao. Od lakat krivine put ne može da nastavi pravo, nego mora ona kifla, jer bi isao posred naselja u Banatskoj i Saobraćajne škole. Što se dela od Ovče do iza Pančeva tiče, pominjano je da je u planu jednog lepog dana da bi trebalo da se nastavi na obilaznicu koja izlazi iza Pančeva. Tako bi se dobila spirala koju će premostiti deo puta od Bataje do lakta, sa sve semaforima.
Stvarno ce ispasti spirala sa ovim resenjima, UMP se preko saobracajnice T6 nadovezuje na SMT koji ce se kod panceva povezati sa obilaznicom!

ZNACI STRASNO!!!!

Umesto da lepo dobijemo 3 prstena UMP, SMT i Obilaznicu, dobicemo jedinstveni saobracajni sistem u Evropi, zvani SPIRALA!!!!!!
 
Spirala uzasa+Belam tobogani na NBG,eto turisticke atrakcije,a ko sisa nas sto tu zivimo :laugh:
 
Причајте ви шта хоћете, али мене више нико не може да убеди да се овакви идиотлуци у планирању развоја Београда не праве намерно. Најпре ми пада на памет да се то ради у циљу тога да се Београду одузме примат у региону и да неки други град постане регионални центар. Размислите о томе који би то град могао да буде.
 
I meni najviše vuče na to, nisu ti idiotluci od juče, mada se i Sofija pokušava nametnuti u poslednje vreme kao regionalni centar.

Nego, ko pogodi rutu od Kikinde do Užica preko spirale, kao nagradu će dobiti čast da se prvi provoza BELAUR-om (beogradski laki ulični rolerkoster)!
 
I dalje ih Beograd nadmasuje svojim polozajem, ali ni on nije svetinja.
 
Mislim da ne rade oni to namerno jer da je tako onda ne bi se nista ni radilo.

Nego najverovatnije je da nasi saobracajni strucnjaci su losi i da ne znaju da urade dobra resenja i da vode dugotrajnu saobracajnu politiku.

Poznato je da saobracaj ne trpi nagle promene u njegovom razvoju a ova putanja za SMT preko treceg beograda postoji vec od 2001 godine jer je tada bio ucrtan taj koridor. Imam GUP 2021 od kad se pojavio pa znam da je ova trasa utvrdjena vec 10 godina.

Moguce je takodje da je sve ovo delo samo jednog coveka i koji je to nazvrljao na brzinu jer on ima ovlascenje da kaze gde i kuda treba da prolaze koridori.
 
spatiotecte":2tfavoxy je napisao(la):
Mislim da ne rade oni to namerno jer da je tako onda ne bi se nista ni radilo.
Много је веће зло урадити нешто погрешно (троше се паре) него не урадити ништа (може да дође неко с мозгом и да уради од нуле како треба). Не верујем да је неко такав болид да не види очигледне ствари, а да му је то струка.

По мени је било много боље урадити мост код Батајнице, за почетак 1+1 (ионако сви они много воле полуаутопут), па би се у будућности додао још један поред (вероватно сад на делу Борча-Батајница не би било толико транзита) и градски мост Земун-Борча 2+2 (низводније). А најбоље од свега је било прво урадити мост код Винче и скренути цео саобраћај из јужног Баната и Румуније на аутопут. Скретање северног Баната на Батајницу је могло да дође на ред касније (јер ту има много мање возила).

Ево како сам ја замишљао решење ситуације у Батајници (наравно, без ординарне небулозе зване нова батајничка магистрала, која ће поново да иде кроз Батајницу, само овог пута ближе прузи, уместо да је скроз заобиђе):

dw7zx1.jpg
 
Nego jel ste primetili da kazu da ce most imati 2 saobracajne trake+zaustavnu.Nece da uvedu sve 3 odjednom jer bi ih kostalo skuplje izgradnja pristupnih saobracajnica ili sto deo kroz zemun ne bi mogao to da istrpi?Inace koliko vidih u sluzbenim listovima,zaista ovaj smt racunaju kao obilaznicu,ali cas pominju kao smt,cas kao severni deo obilaznice...
 
Pa budalastine, obilaznica nije isto sto i SMT koji nije isto sto i UMP ali posto su zapoceli sva tri projekta i uradili ih do pola onda im je bilo najlakse da spoje sve to i da dobiju spirala obilaznicu!

Imacemo dakle obilaznicu komplet a to sto je spiralna koga je*******...
 
СМТ још нису започели. Да је било памети да се са Кинезима договоре за мост код Винче, који је много потребнији у овом тренутку. :rolleyes:
 
@Wile E. Coyote ,, ... Да је било памети ...,,
ja ih ne bi začikavao ... kaki su ... okrenuće se i na tu stranu, pa đa tamo, đa ovamo, i na kraju opet nigde
nek se vec jednom krene sa radom pa bilo gde
Googlajuci po arhivskim foto nikako da pronađem kada je Bgd imao (istovremeno) drugi most na Dunavu . Ispade vekovima uvek samo jedan ...
 
Wile E. Coyote":3ar2bmdl je napisao(la):
СМТ још нису започели. Да је било памети да се са Кинезима договоре за мост код Винче, који је много потребнији у овом тренутку. :rolleyes:
Pa jovin i maletin su za to,a cim su oni za nesto znaci da ovi to nece napraviti,bar za naseg zivota...
 
Most u Vinči je trebao da bude prioritet jer rešava većinu stvari. Trajno rešava problem drumskog tranzita, a ne treba zaboraviti da je uslov za izmeštanje teretnog železničkog saobraćaja isto most u Vinči. Umesto toga mi pravimo most koji nije ni levo ni desno ni gradski ni obilaznica a sve je po malo. Naravno i takav će da nam pomogne u saobraćaju ali većina problema i dalje ostaje.
 
Проблем је што би заједно са мостом у Винчи требало да се ради и тунел код Бубањ потока.

Али је о томе требало размишљати на време. То би било трајно решење, а ово је, по обичају, крпеж који неће много тога решити.

Ако им је већ стало да мост буде на овом месту, онда га на банатској страни повезати на друго место, а не тамо куда би по свој логици требало да прође нека северна заобилазница. Мада стварно не знам где би га одавде везали.

Да је било памети, то је могло да изгледа некако овако (ако баш хоће мост на том месту):

2q385m0.jpg
 
Meni je spiralo organizovanje automobilskog saobraćaj vrlo zanimljiv koncept! Njegova velika prednost je da, u suštini, uz manja ulaganja se dobija efekat punih prstenova (Beograd nije toliko veliki - pa su razlike u svega par kilometara) a ako je potrebno - lako mogu nivoi da se povežu, i da se dobije pun prsten - a ono što ja najvažnije jeftinije je izgraditi jedan nego dva mosta.
 
Wile E. Coyote":1tglboqn je napisao(la):
СМТ још нису започели. Да је било памети да се са Кинезима договоре за мост код Винче, који је много потребнији у овом тренутку. :rolleyes:
SMT je zapocet jos odavno, negde 80ih se najvise radilo na njemu, to je putanja kroz koju ide bus 50, a na mapama beograda je obicno pod nazivom "kruzni put", ali ne onaj sto ide od zeleznika do bubanj potoka.
Takodje deo SMT je i saobracajnica koja prolazi ispod zeleznickog mosta u zemunu i ispod gazele.

Inace slazem se sa tobom sto se tice tvoje skice da je trebao SMT da kruzi vise i da odradi polu luk do mesta gde treba japanski most da se izgradi, (onako kako si ga nacrtao) i takodje da obilaznica ide paralelno sa tom putanjom samo severnije.

To bi bilo pravo resenje, ovaj luk sto su nacrtali i zavrsava se pod uglom od 90 stepeni je potpuno nelogican.
 
Zaboravimo naziv japanski most.Ne slazem se sa idejom willeta(po prvi put u historiji beobuilda),previse blizu ide jezera u krnjaci put.mora to malo drugacije ici..

Slazem se oko mosta kod bataje.
 
Pa malo je zgnjecio prstenove, pozicija premoscavanja dunava je ok inace.

Ma bre ljudi, znate kako je najlogicnije projektovati putanju SMT-a, UMP-a i Obilaznice?
Ubodete sestar na Trg republike i nacrtate tri kruga!
Ali bukvalno tako!!!! I to bi bilo najbolje resenje
 
Lepo je to sto ja logicno,ali moramo ziveti u realnosti.A ona je da nemamo para ni tunel na ump-u da skrpimo a kamoli da rusimo pola centra grada...
 
Vrh