Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Vlasto baci ovu sliku "bolida" na mail N1 televizije. Oni treba da daju primer a ne ovako da se ponašaju.
 
Gorstak89":3eko4a34 je napisao(la):
Sviđaju mi se stepenice na ulasku u garažu :D Garant vozi Ladu :D

Ta nekadašnja garaža a sada magacin je u vlasništvu crnog investitora koji je sagradio one zgrade.
Neka barem on oseti mrvicu posledica svog zloprojekta.
Šta vozi neznamo ali mogao bi da zasvira klavir :mrgreen:
 
nebojsar":3ff2iic9 je napisao(la):
Vlasto baci ovu sliku "bolida" na mail N1 televizije. Oni treba da daju primer a ne ovako da se ponašaju.

Ko hoće da se bavi time evo podataka:

25-12-2014, 15h16m
BG-837-LŽ
 
boca-ica":2o41eyya je napisao(la):
tzoran1":2o41eyya je napisao(la):
A taj smederevski u stvari i nije most, ima samo 1+1 profil, i nema biciklisticku stazu
pa se ne ubraja u mostove preko Dunava. :D

Izostavio si još jedan važan faktor a to je da nema prugu
te kao i taj nakon početne euforije značaj i samog Kineskog mosta bice marginizovan ...

most.jpg


Mozda bi valjala ova kombinacija ? :lol:
 
Jankauskas":x7rz4gpf je napisao(la):
Auu imamo isti broj tablice, ja sam srećom birao slova bez kvačica. :D

Hoće Vlasta da te namesti :D Krenuo ostro na konkurenciju!
 
Ово је један од оних благословених случајева у нашој јавности када се не зна ко више, благо речено... лупета.

Као прво, да максимална дозвољена брзина због ширине разделног дела не може да буде већа од 50 км/сат, тешко да би на Ибарској била 80 км/сат, јер тамо је разделни појас - бела трака на асфалту, зар не Игњатовићу, директоре и инжењеру?

Браво и за наше врле таблоидне писце, јер не знају да су "Пупинов мост" уствари - два моста, између којих је разделни бездан над Дунавом... А, да, они пишу о мосту, а мисле на пут од 20 километара, то је, дабоме, исто.

Уз све то, господа надлежни не знају шта је пут кроз насељено место. Па, цареви, на оном знаку постоје кућице, а где су вам куће око Саверне тангенте?!

Срам вас било, све заједно.


И - склањајте то идиотско ограничење.
 
Ja bi rekao da ce noc pojesti ogrnicenje kad krene krpljenje krovova
 
Problem sa ograničenjem može da se lako reši postavljanjem bankina ili Jersey barijera. Eto na proleće kad budu radili rekonstrukciju NS autoputa od PIMa u Batajnici do nadvožnjaka u pravcu ka gradu sve one barijere mogu da prebace na put i još neka dodaju.

Bile su dobre za autoput a neće ovde. Drugo rešenje je da grad sad finasira bankine od Čačana npr.

Gradska saobraćajnica kroz banatski atar. Pa i Pančevački autoput ima bankine i 2+2 je pa nema takvo ograničenje.
Realno bi bilo da to malo segmentišu sa ograničenjima. Kad se izlazi iz Zemuna na samom ulazu na most 80Km/h a pri ulazu na pola mosta 60 km/h pa pri samom silasku na 50km/h.
 
... A pored znakova ograničenja i znaci "Biciklisti na putu", pošto funkcionalnu biciklističku stazu nemaju i moraju da koriste jezivi put za koji ovi majmuni lobiraju da bude 100 na sat.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Ne zaboravite da će Tangenta za par(Desetina) godina biti kao novobeogradski bulevari sa još više saobraćaja i tu je apsolutno nebezbedno stavljati veću brzinu od 50km/h. Jedino u Srbiji treba dozvoljavati bahatim vozačima da traže veće brzine, razlika pri sudaru od 5 ili 80km-h je nebo i zemlja.
 
Оно чега се плашим да ће овај пут добити тужни изглед ког има Т6 где је свако насађивао улазе како му се хтело
 
Biciklistkinja":12ukavn0 je napisao(la):
Ne zaboravite da će Tangenta za par(Desetina) godina biti kao novobeogradski bulevari sa još više saobraćaja i tu je apsolutno nebezbedno stavljati veću brzinu od 50km/h. Jedino u Srbiji treba dozvoljavati bahatim vozačima da traže veće brzine, razlika pri sudaru od 5 ili 80km-h je nebo i zemlja.

Pa brzinu, znakove treba prilagodjavati uporedo sa razvojem saobracajnice.
Suludo je da se ponasamo kad da vec postoji "Beograd na vodi" ?
Meni ovo sve nekako "napredno" za moj mozak :bash:
Ipak, cini mi se, laicki, da je najmanji trosak i problem izmeniti broj na znaku ?
50 km/h na putu sa 3 trake u sred oranica je za mene cist idijotluk, makar ga potpisali
svi doktori nauka, saobracajne struke!
 
Da se nadovezem na prethodni post:

Ko povezuje brzinu saobracajnice sa saobracajnim nesrecama, mesa babe i zabe.
Po toj logici saobracjane nesrece se dogadjaju samo na auto putevima ?

Saobracajne nesrece se dogadaju zbog nepostovanja pravila saobracaja!

Moje iskustvo govori da putevi koji dozvoljavaju vecu brzinu (konstrukcijom i namenom)
kod vozaca bude povecanu paznju sto rezultira i vecu bezbednost.
 
Biciklistkinja":2hjta8og je napisao(la):
Ne zaboravite da će Tangenta za par(Desetina) godina biti kao novobeogradski bulevari sa još više saobraćaja i tu je apsolutno nebezbedno stavljati veću brzinu od 50km/h. Jedino u Srbiji treba dozvoljavati bahatim vozačima da traže veće brzine, razlika pri sudaru od 5 ili 80km-h je nebo i zemlja.

Znas li ti sta je 50 km na sat na 3 trake? ko moze da drzi tu brzinu?
 
nmilic":2h7bhghu je napisao(la):

сага са стазом се наставља. Изгледа да је постављање табли један јако добар бизнис, лепо су се неки уградили тако што су поставили табле и бициклисте провукли кроз најгоре саобраћајнице у Србији а све кријући се под једном племенитом идејом. А ако нешто мрзим то је злоупотреба племенитих идеја.
 
@spatiotecte
Svako ko nece da plati za prekoracenje brzine u naseljenom mestu a izgleda da se nisu menjale u poslednjih par godina ?

Za prekoracenja od 10 do 20km se placa mandadna novcana kazna od 5000din koja sa sobom ne povlaci bodove i zabranu. Za prekoracenje do 10k je kazna 3000din
Prekoracenje brzine za 21 do 50km/h – 4 boda, 6000-20000din i najmanje 30 dana zabrane upravljanja
Prekoracenje brzine za 51 do 70 km/h – 7 bodova, 15000-30000din i najmanje 4 meseca zabrane upravljanja
Prekoracenje brzine za vise od 70km/h – minimum 15 dana zatvora, alternativno novcana kazna od oko 120000din, 14 bodova i najmanje 8 meseci zabrane

Ovo su kazne kod nas a recimo Svajcarci to ovako regulisu...

Kazna od milion dolara za prekoračenje brzine :dil:

Ukoliko posedujete Mercedes SLS AMG i ignorišete ograničenja brzine u Švajcarskoj možete dobiti kaznu za prekoračenje brzine od čak milion dolara.

37-godišnji gospodin zaustavljen je na deonici autoputa između Berna i Lausanne jer je ne obraćajući pažnju na ograničenje od 120 km/h, svog ljubimca vozio 290 km/h. Ubrzo nakon toga pojavila se policija, koja je bez puno rasprave zaplenila automobil i oduzela dozvolu vozaču.

Osim što je ostao bez vozila i dozvole ovaj gospodin je dobio i kaznu za prekoračenje brzine od milion dolara. Prema švajcarskim zakonima, visina kazne određuje se na osnovu mesečnih primanja, a može da naraste i do 3,5 puta od vrednosti samog automobila. :)
 
Na znaku su pogrešno napisali "vizeljska ruta",a bici staza vodi do drugog kanala.Kanal "vizelj" je sledeći kanal,nekoliko kilometara dalje.
Što se tiče ograničenja od 50 na sat,moram da kažem da gluplju stvar nisam video u životu.Smatram sebe za jednog od sporijih vozača,a kad je i meni presporo,možete da zamislite.
Radovao sam se da ću moći malo i petu brzinu da koristim,da malo prištedim na gorivu,kad ono jedva da mogu i četvrtu brzinu da koristim.
Tako nam je to kada retardima daju da upravljaju saobraćajem.
 
tzoran1":3g64tz48 je napisao(la):
@spatiotecte
Svako ko nece da plati za prekoracenje brzine u naseljenom mestu a izgleda da se nisu menjale u poslednjih par godina ?

Za prekoracenja od 10 do 20km se placa mandadna novcana kazna od 5000din koja sa sobom ne povlaci bodove i zabranu. Za prekoracenje do 10k je kazna 3000din
Prekoracenje brzine za 21 do 50km/h – 4 boda, 6000-20000din i najmanje 30 dana zabrane upravljanja
Prekoracenje brzine za 51 do 70 km/h – 7 bodova, 15000-30000din i najmanje 4 meseca zabrane upravljanja
Prekoracenje brzine za vise od 70km/h – minimum 15 dana zatvora, alternativno novcana kazna od oko 120000din, 14 bodova i najmanje 8 meseci zabrane

Ovo su kazne kod nas a recimo Svajcarci to ovako regulisu...

Kazna od milion dolara za prekoračenje brzine :dil:

Ukoliko posedujete Mercedes SLS AMG i ignorišete ograničenja brzine u Švajcarskoj možete dobiti kaznu za prekoračenje brzine od čak milion dolara.

37-godišnji gospodin zaustavljen je na deonici autoputa između Berna i Lausanne jer je ne obraćajući pažnju na ograničenje od 120 km/h, svog ljubimca vozio 290 km/h. Ubrzo nakon toga pojavila se policija, koja je bez puno rasprave zaplenila automobil i oduzela dozvolu vozaču.

Osim što je ostao bez vozila i dozvole ovaj gospodin je dobio i kaznu za prekoračenje brzine od milion dolara. Prema švajcarskim zakonima, visina kazne određuje se na osnovu mesečnih primanja, a može da naraste i do 3,5 puta od vrednosti samog automobila. :)

Razumem sve sto kazes, ali ovde se ne radi uopste o tome Tzoran.

Prvo tuda gde prolazi severna magistralna tangenta NIJE naseljeno mesto te ne vidim razlog da ogranicenje bude 50km na sat.

Drugo ponovicu kao i biciklist(kinj)i, kako moze da bude ogranicenje 50km na sat na deonici koja ima 2puta po 3 trake? To jednostavno nije razumno jer kad vozis tom brzinom na takvoj pisti imas osecaj da si brz kao drogirana kornjaca.
 
spatiotecte":im29nxb0 je napisao(la):
.........
Prvo tuda gde prolazi severna magistralna tangenta NIJE naseljeno mesto te ne vidim razlog da ogranicenje bude 50km na sat.

Drugo ponovicu kao i biciklist(kinj)i, kako moze da bude ogranicenje 50km na sat na deonici koja ima 2puta po 3 trake? To jednostavno nije razumno jer kad vozis tom brzinom na takvoj pisti imas osecaj da si brz kao drogirana kornjaca.

Ili, poređenja radi: autoput prolazi kroz Beograd, na samo par desetina metara od stambenih zgrada, ali ima bankine, petlje, nema semafora, profil 2x2+1, a ograničenje je 80km/h(60 po vlažnom kolovozu).
I zašto bi onda put koji prolazi kroz njive i livade bio ograničen na 50km/h?
Zato što se nalazi na široj teritoriji naseljenog mesta Grad Beograd? Pa i auto put se nalazi u Beogradu, pa je ograničenje 80km/h.
Pančevački put ima raskrsnice sa semaforima na svakih nekoliko kilometara i ograničenje 60km/h, nedavno podignuto sa 50km/h, a toleriše se 70.

Stvarno su slepci.
 
Vrh