Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Danas namerno skrenuo kroz Karađorđevu, nisam video ni jedan šleper sa robom, već samo jedan sa utovarenom nekom građevinskom mašinom, najverovatnije na putu za, ili u povratku sa nekog gradilišta.
 
Centar grada (29-ti, Cvijiceva, prilazi Pancevcu) su bukvalno odahnuli. Kako je u Zemunu?
 
Kokili":11dgthdz je napisao(la):
Centar grada (29-ti, Cvijiceva, prilazi Pancevcu) su bukvalno odahnuli. Kako je u Zemunu?

Ovo je neoboriv argument za protivnike mosta Zemun Borca ili za one koji su tvrdili da je taj novi most trebao da se gradi negde drugde.
 
spatiotecte":1ieql6wd je napisao(la):
Kokili":1ieql6wd je napisao(la):
Centar grada (29-ti, Cvijiceva, prilazi Pancevcu) su bukvalno odahnuli. Kako je u Zemunu?

Ovo je neoboriv argument za protivnike mosta Zemun Borca ili za one koji su tvrdili da je taj novi most trebao da se gradi negde drugde.

Bilo je takvih? Nisam ih bas primetio.
Prosao sam kroz Karadjordjevu oko 13 casova. Za 20 minuta koliko sam bio ispred EKOF-a nisam primetio ni jedan jedini kamion.
 
Nije ih bilo puno ali bilo ih je takodje koji su smatrali da treba da se izgradi Vinca Pancevo pre mosta Zemun Borca a ovo sto se desava sad u gradu upravo pokazuje da smo izabrali pravo resenje sa ovim mostom.
 
Danas sam sa Zem. keja zurio u most 2-3 minuta, proslo je 5 slepera...kad bi bila neka kamerica na mostu, pa da padne brojanje saobracaja.
 
Danas, oko 15h.

Krećemo ka LK. Nisu skinuli znak za obilazak za Novi Sad na raskrsnici sa Ugrinovačkom:
p1050552.jpg


Na samoj LK - velika kolona za Batajnicu, nešto manja iz Bataje:
p1050553.jpg

p1050557.jpg

p1050561.jpg

p1050583.jpg


Od mosta i prema mostu ništa posebno.

I dalje se sređuje okolno zemljište:
p1050558.jpg


A krenuli i poljoprivredni radovi:
p1050568.jpg

p1050576.jpg

... sa suprotne strane zazelenila se šenica.

Betonska postolja dobila zaštitni premaz:
p1050566.jpg

p1050562.jpg


... ali su svetiljke na stazi ostale pijane, dokle?
p1050570.jpg

p1050578.jpg


Poklopac toplovoda nacentriran kako treba:
p1050577.jpg


Ono brdo od zemlje polako nestaje:
p1050572.jpg

p1050575.jpg

... barem će deca iz Galenike lepo da se sankaju, ako bude snega :wink:

Nađubrene sadnice, materijalom iz obližnjeg konjičkog kluba :mrgreen:
p1050579.jpg


Počelo je počelo:
p1050563.jpg

p1050564.jpg

p1050565.jpg


Negde na sredini trase:
p1050567.jpg

p1050571.jpg

p1050573.jpg

p1050574.jpg


Stigosmo do onih kuća:
p1050584.jpg

p1050621.jpg

... neka mesta na novom parkingu rezervisana?
p1050586.jpg

p1050589.jpg

p1050590.jpg

p1050587.jpg

... ostalo par pozicija za nešto - svetiljke ili semafor?

Rampa za Subaru:
p1050620.jpg


Na raskrsnici sa CD normalna količina vozila od i prema mostu:
p1050591.jpg

p1050592.jpg


Čak je i iz smera Bataje sasvim prohodno:
p1050593.jpg

p1050595.jpg

... uočite bolida u belom autu.

Pola sata kasnije:
p1050617.jpg


Iz Zemuna pustinja:
p1050594.jpg

... a i vraćen je u promet semafor sa Banatskom.

Slab je ovo podsetnik. Već tu počinju utrke kamiona:
p1050596.jpg


Pokrivač na ovom kupatilo-suveniru skinut dan nakon otvaranja:
p1050597.jpg


Ovde smo se ogrebli za mini parkić:
p1050598.jpg


Dve 85-ice, i to duple:
p1050599.jpg

p1050600.jpg

... Banat trans :mrgreen:

Kao što se vidi sklonjene zastave na uzvodnoj strani:
p1050601.jpg

p1050607.jpg

p1050612.jpg

p1050613.jpg

p1050614.jpg


Dupla uživancija:
p1050606.jpg


Počelo je II:
p1050603.jpg

p1050611.jpg


Reminder na onu stvar:
p1050608.jpg


Stari vidikovac:
p1050610.jpg


Šta treba da se odradi - prilaz Amanu. Kada je kiša trotoar je prepun blata:
p1050616.jpg


Traka od LK za skretanje na stari Bataja put prekratka:
p1050619.jpg

... naravno da je i onaj zeleni kamion sasvim desno skrenuo levo.

I ovaj čeka za Bataju:
p1050618.jpg


Zaista originalno ime :D
 
p1050564.jpg

sta je ovo nelegalni izlaz ce prijavimo da vidimo sta ce se desiti , grafiteri za nepovjerovati :bash: :bash:
 
vlasta":16tbxzid je napisao(la):
Na samoj LK - velika kolona za Batajnicu, nešto manja iz Bataje:
p1050553.jpg


Traka od LK za skretanje na stari Bataja put prekratka:
p1050619.jpg

... naravno da je i onaj zeleni kamion sasvim desno skrenuo levo.
Само доказ колико је идиотско решење семафоризована раскрсница :violina: Да су направили кружне токове, ових гужви не би било!
 
Nisam bas siguran kako bi kamionima odgovarao kruzni tok
 
Nasao na youtube

Fin snimak lagane voznje i efikasnosti. Za oko 9 minuta od zbega do lakat krivine

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GirCuAkYr3c[/youtube]
 
Igor":3jaxvqrr je napisao(la):
Nisam bas siguran kako bi kamionima odgovarao kruzni tok
Уз одговарајући пречник и довољно комотне траке, нема никаквих проблема. Кад могу бусеви хармонике да се сналазе, могу и шлепери. :p
 
Ne bih rekao da ima mesta za kruzni tok koji bi mogao da zadovolji i slepere. Sa druge strane nisam bas ni siguran koliko je pregledno naci se u kruznom toku sa sleperom ili vise njih u koloni.

Pravilno regulisana raskrsnica sa dobro uklopljenim intervalima je rekao bih bezbednije resenje u ovom slucaju.
 
Onaj prilaz za konjicki klub je cist bezobrazluk ! Ugrozavaju bezbednost saobracaja u toj traci ! Nadam se da ce ih neko prijaviti ! Imaju ulaz sa druge strane , ovo je za kaznjavanje odgovornih da nebi bilo slicnih primera. Odmah bez pardona ukloniti tu pametnu cupriju. :bash:
 
Secamo se rasprave kada je izaslo resenje sa semaforizovanim raskrsnicama, vecina je bila za to da je potreban neki oblik denivelacije. Zapravo da ceo UMP-SMT bude denivelisan. Sada se to pokazuje, al da ne budem dezurna tuzibaba dobro je i da smo ovo dobili.

A sto se tice toga da li je ovaj most dobar, takodje se secamo da su mnogi jos onomad govorili kako je ovaj most prioritet u odnosu na onaj na Adi, samo sto nas je dizajn i megalomanija onog na Adi odvukla od ovog sto smo sad dobili. Srecom sad ih imamo oba.

Samo radi male trivije da dodam da je ceo Balkanski saobracaj, kao i tranzit izmedju istocnog i zapadnog sveta, Stambola i Beca, Azije i Evrope, do 1970te isao preko Bulevara, Terazija , Brankovog i Zemuna, dok se nisu otvorili Gazela i autoput. 40 godina kasnije jos nemamo obilaznicu, ali smo se barem otarasili vecine tranzita ka Banatu i dalje i konacno centar oslobodili tranzita, jos malo je preostalo, ali to bi bilo to. To je veliki uspeh, u odnosu na toliku vremensku retardaciju, a ovaj most nam je trebao kao leba nasusna.
 
Igor":h4xq09yx je napisao(la):
Ne bih rekao da ima mesta za kruzni tok koji bi mogao da zadovolji i slepere. Sa druge strane nisam bas ni siguran koliko je pregledno naci se u kruznom toku sa sleperom ili vise njih u koloni.

Pravilno regulisana raskrsnica sa dobro uklopljenim intervalima je rekao bih bezbednije resenje u ovom slucaju.
Требало би да нађемо неког ко се разуме у кружне токове да нам каже какве би биле потребне димензије, или да ископамо негде. Мислим да би код лакат кривине било сасвим довољно места за један озбиљан кружни ток, док би код ЦД било натегнуто, али уз малу измену геометрије ЦД и повлачење ка лакат кривини би вероватно могао да се направи нормалан кружни ток.
У сваком случају, не постоји начин да се саобраћај са јаким левим скретањима ефикасно уреди помоћу семафора. А тај случај имамо овде на обе раскрснице дупло...
 
Pa ne bih mogao da se slozim da je levo skretanje toliko jako u CD a pogotovo ne iz pravca lakat krivine. Jasno je da ce prioritetan i najaci pravac biti lakat krivina most pa dalje tangentom.
 
Voleo bih da znam ko je zaduzen za postavljanje tih semafora i par novih duz T6.

Ubacili su semafor za levo na raskrsnici posle Ugrinovacke, gde mozda par auta ceka za levo u oba pravca i moglo je da prodje bez toga, samo se pravi veca guzva za pravo.

Takodje bih voleo da znam iz razloga sto sad bukvalno nijedan nije povezan i u 90% slucajeva mi se gasi zeleno na sledecem semaforu pocevsi od lakat krivine pa skroz do kvantasa. Tog nadleznog koji je ostavio to tako bi vukao za usi od semafora do semafora i terao ga da sam to poveze.

Edit:
od lakat krivine do batajnicke petlje takodje semafori nemaju veze s vezom. Vecina semafora cak nisu ni nastelovani za pravce koji postoje. Na primer prvi semafor kod euro petrola kada se ide u pravcu ka lakat krivini, crveno stoji za pravo dok je zeleno za levo, dok u drugom pravcu semafora za levo ni ne postoji i ovi bi mogli apsolutno da imaju zeleno dok je zeleno i za levo. Opet kazem, vukao bi za usi tog nadleznog. A kad smo vec kod njega, jel mogu uopste nekom da se obratim za te nepravilnosti i da li bi imalo poente?
Sent from LG G2
 
25.12. oko 16h. Putovao sam iz Batajnice do centra 90 minuta. Naravno čep na novoj semaforizovanoj raskrsnici je trajao 25 minuta!!!!!!!! Stari dobri čep do Brankovog mosta je kao u najboljim danima (50min!!!!!!)

Ovaj kod Brankovog pripisujem opštem novogodišnjem ludilu, ali ovaj semafor u Cara Dušana je neoprostiv.
 
vlasta":1zfw45dv je napisao(la):
p1050595.jpg

... uočite bolida u belom autu.

можда прави репортажу да ли је из Батајнице до Борче брже стићи преко Пупиновог или Панчевачког моста :mrgreen:
 
Juče oko 16h od Bataje do mosta putovao sam (sve vreme u koloni) okruglo 40 minuta. Inače taj put se u proseku gradskim prevozom prelazi za 15, a kolima za 5 minuta.

Pratio sam usput šta bi mogao biti uzrok zastoja. Pogađate? Naravno ova dva semafora. :?
 
Sviđaju mi se stepenice na ulasku u garažu :D Garant vozi Ladu :D
Ja sam juče prošao kolima, Zrenjaninac u špicu ima ogromnu gužvu, nadam se da će ga celog proširiti do petlje. Zapala mi je za oko i ona krivina pred neki nadvožnjak, bukvalno je osećaj kao da su omašili u kotama za neki metar! Jedan kamion je iz trake za pravo isto skrenuo levo. Sve ostalo je za pohvalu. A da, na jednoj od dilatacija nivelacija nije lepo urađena ili se tako meni učinilo.
 
Prvim dolaskom ..boljie fin.. ituaacije.. raskrsnica most sa Cara Dusana regulisati sa veelikim velikm kruznim tokom i tako se osloboditi sadasnjeg palanackog resenja
 
Батајнички друм ће се растеретити после изградње батајничке обилазнице
 
Vrh