Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Delija, njihova akcija nema veze za EU ili sa politikom.

To su normalizovane table za evropske marskute biciklom kroz evropu, odnosno pan-evropski biciklisticki koridori.
 
Аха. Ок, онда ми се не свиђају ознаке за паневропске бициклистичне коридоре јер хвала богу ЕУ ≠ Европа па с тога ни таква ознака није баш примерена јер се ради о симболу политичког савеза а не целе Европе.
 
Slazem se, samo sto Evropa (kao kontinent) nema svoj simbol pa su valjda zato stavili simbol Evropsle Unije.
 
spatiotecte":11ep0407 je napisao(la):
tzoran1":11ep0407 je napisao(la):
@spatiotecte
Svako ko nece da plati za prekoracenje brzine u naseljenom mestu ... )

Razumem sve sto kazes, ali ovde se ne radi uopste o tome Tzoran.

Prvo tuda gde prolazi severna magistralna tangenta NIJE naseljeno mesto te ne vidim razlog da ogranicenje bude 50km na sat.

Drugo ponovicu kao i biciklist(kinj)i, kako moze da bude ogranicenje 50km na sat na deonici koja ima 2puta po 3 trake? To jednostavno nije razumno jer kad vozis tom brzinom na takvoj pisti imas osecaj da si brz kao drogirana kornjaca.

Mozemo ceo problem tj. pricu da postavimo i ovako, da je dozvoljeno 80 svi bi vozili 100-120 kao sto se vozi na delu autoputa kroz BG, ovako se racuna da ce svi da voze oko 70-80, pa je to neka razumna brzina pogotovo kada na prolece masovno krenu oni na dva tocka u jednoj od tih 3+3... Da sam u Zemunu rado bih pedalirao na tom potezu do Borce. Tih 5.000 dinara potencijalne kazne (ako te uhvate) je prihvatljivi rizik... Sta ce biti za par meseci, godina kad se krene sa masovnim zaposedanjem parcela i otvaranjem pristupnih puteva (kao onaj kod konjickog kluba) pa sleper koji izlazi ili ulazi na neko stovariste zakrci dve ili tri trake, a ti pri 100 km/h ceni da li ce ti ostaviti 2 metra u krajnjoj levoj, necemo sada... Bilo je ovde sjajnih ideja za zastini pojas od 50 m vegetacije i paralelni put kao na pancevackom sto bi mozda sprecilo te divlje pristupne puteve, ali od toga u Srbiji nema nista. Ovako ce tu severnu magistralnu tangentu da pretvore u obicnu ulicu kroz naseljeno mesto i to vrlo brzo.
 
Ti biciklisticki koridori su deo EUROVELO projekta u okviru Dunavske strategije, projekta koji podrazumeva stazu duz citavog Dunava, plan je da se ceo koridor oplemeni motelima i vezom sa kulturno-istorijskim sadrzajima, koji su duz cele reke stvarno brojni i sadrzajni... odatle i ne cudi sto se na tabli nalazi ta oznaka, jer su oni glavni finansijeri.
 
Овде све пршти од лицемерја, битно је скренути пажњу на себе, битно је жутој штампи да се одржава тензија како би имали о чему да пискарају. Дакле битно је бити тамо где је медијска пажња а не тамо где постоје реални проблеми.

Зашто нико од ових лицемерних заштитника права бициклиста не проговори о угрожености бициклиста у Ђердапској клисури где се на бициклисте обрушава камење а камиони се возе дивље и довољно је мало заношење да се бициклиста залепи за стену. Зато што би се онда поставио смисао постављања табли на местима где је угрожен живот бициклиста и доведено у питање смисао "пројеката" од којих појединци виде огромну корист.

Једноставно након ко зна колико времена неки пројекат се завршио а да држава није преварена, односно оно што је уговорено то је и урађено.
При томе и Кинези су добро прошли добар су интерес остварили али након свих силних превара, нпр моста код Бешке, oво делује као да је урађено из братске љубави иако су они строго гледали свој интерес а држали се договора као сваки озбиљан извођач који жели да ради и даље а не да зезне и нестане.

Зато пропаганда ради, лоше би било да шире народне масе помисле како је могуће пословати а да будеш ипк неки партнер, додуше мали али ипак да имаш своје легитимне интересе. Зато ћемо се нагледати још овако глупавих чланака о бесмислу моста, од отуђених медија, квазианалитичара, тарзановаца, њузоваца итд.

Али мало сутра би они могли да праве конфузију да није армије корисних идиЈота који прослеђују глупости а да се уопште не запитају зашто то раде.
 
arsa.arsa":2oh3rvrx je napisao(la):
Ti biciklisticki koridori su deo EUROVELO projekta u okviru Dunavske strategije, projekta koji podrazumeva stazu duz citavog Dunava, plan je da se ceo koridor oplemeni motelima i vezom sa kulturno-istorijskim sadrzajima, koji su duz cele reke stvarno brojni i sadrzajni... odatle i ne cudi sto se na tabli nalazi ta oznaka, jer su oni glavni finansijeri.
Мене и даље чуди. И сви путеви у Србији су пројекти српске државе па Србија не ставља на путоказе двоглавог орла. :) Скоро да ме фасцинира та доза саможивости и индоктринације којом трују околину. Толико су дрски да сад већ по правилу чак и новорофмираним вештачким државама чији су спонзор намећу као национални мотив исте полудебилне симболе жутих звездица на плавој позадини - БиХ, Косова, Јужни Судан...
 
verovatno taj EUROVELO projekat ukljucuje Srbiju kao kandidata za integraciju u Evropsku uniju i verovatno se taj projekat u Srbiji finansira iza pristupacnih fondova za drzave kandidate.
 
Delija":3eb4blof je napisao(la):
Аха. Ок, онда ми се не свиђају ознаке за паневропске бициклистичне коридоре јер хвала богу ЕУ ≠ Европа па с тога ни таква ознака није баш примерена јер се ради о симболу политичког савеза а не целе Европе.

To je zastava Evrope, a urađena je inicijalno kao simbol Saveta Evrope (čiji smo i mi član). Evropska unija je preuzela tu zastavu of Saveta Evrope, i obe je koriste.

http://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Europe
 
spatiotecte":30wwcw0l je napisao(la):
verovatno taj EUROVELO projekat ukljucuje Srbiju kao kandidata za integraciju u Evropsku uniju i verovatno se taj projekat u Srbiji finansira iza pristupacnih fondova za drzave kandidate.

Dunavska strategija obuhvata 9 zemalja i Sloveniju (kroz koju ne prolazi Dunav), sredstva su iz posebnog fonda, dakle nisu iz predpristupnih IPA fondova...
 
EuroVelo je projekat povezivanja ljudi iz zemalja koji žive na Dunavu a i iz cele Evrope da se upoznaju sa drugim narodinma i da otkriju drugu kulturu, tako da kroz Srbiju od proleća do kasne jeseni prođe na hiljade biciklista a od njih imamo i ekonomski i kulturni i integracijski benefit.
 
Pa to ti je veciti sukob krajnosti sto stvarno ne mogu da razumem.
 
relja":231d8ub2 je napisao(la):
Pančevački put ima raskrsnice sa semaforima na svakih nekoliko kilometara i ograničenje 60km/h, nedavno podignuto sa 50km/h, a toleriše se 70.

Stvarno su slepci.


Да ствар буде још глупља, ограничење на Т-6 (од кванташа до лакат кривине) износи 60 км/сат.
:bash: (хркљуш) 60 пута
 
Tу је ограничење одговарајуће. Ту постоји оно глупаво укључење из правца Шида према Пупиновом мосту, целом дужином су уз саму саобраћајницу што стамбени што пословни објекти са неодговарајућим прикључењима.
Самом типу саобраћајнице би одговарало ограничење 70 које на жалост код нас не постоји а ситуација на терену је таква да други фактори одлучују о ограничењу
 
B92
Ispravka: "Pupinom" brže od 50 km/h

Na mostu preko Dunava između Zemuna i Borče biće uskoro izmenjeno ograničenje brzine koje je sada svega 50 kilometara na sat, najavila je Zorana Mihajlović.
"Već smo dali nalog da se to ispravi", rekla je potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture novinarima u Vladi Srbije komentarišući tvrdnje novinara da je ta brzina potpuno neodgovarajuća za tu saobraćajnicu i da retko ko poštuje to ograničenje brzine.
Ona je napomenula da to nije bilo na Ministarstvu već na upravljaču puteva, koji je zadužen za kilometražu, ali da je njeno ministarstvo dalo nalog da se to ispravi.
Kada je reč o biciklističkoj stazi sa tablom za nigde, kako je rekla, i tu će biti popravljen projekat.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=941681
 
У Путевима Србије и министарству саобраћаја постоји сектор за безбедност у саобраћају, поред тога постоји Агенције и КОмитет за безбедност у саобраћају... гомила других институција које се баве тиме чији је посао само да приме плату а бројност истоврсних институција користе само да би смакли одговорност са себе
 
Nuova":2wjhqipo je napisao(la):
B92
Ispravka: "Pupinom" brže od 50 km/h

Na mostu preko Dunava između Zemuna i Borče biće uskoro izmenjeno ograničenje brzine koje je sada svega 50 kilometara na sat, najavila je Zorana Mihajlović.
"Već smo dali nalog da se to ispravi", rekla je potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture novinarima u Vladi Srbije komentarišući tvrdnje novinara da je ta brzina potpuno neodgovarajuća za tu saobraćajnicu i da retko ko poštuje to ograničenje brzine.
Ona je napomenula da to nije bilo na Ministarstvu već na upravljaču puteva, koji je zadužen za kilometražu, ali da je njeno ministarstvo dalo nalog da se to ispravi.
Kada je reč o biciklističkoj stazi sa tablom za nigde, kako je rekla, i tu će biti popravljen projekat.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=941681

Obrukali su se za brzinu i za biciklisticku stazu, sad ima da zamene table za brzinu i da dovrse biciklisticku stazu da ne bi ispali ovce.
 
Jel prolazio neko od kako je sneg pao da vidimo kakva je situacija ima li nanosa i sl.
 
Sa raskrsmice sa Cara Dušana , oko 19:00 h
saobracaj u manjem obimu se obavljao bez nekih zastoja :)
 
Претпостављам да је мислио са друге стране Дунава. Тешко да ће у насељеном делу бити сметова и сл.
 
Da mislio sam na tzv borcansku stranu
 
Vrh