Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

29. ujutru, bile očišćene 2 trake od 3, bez problema, nanosa koliko i po ostatku Banata. ali čisti se redovno..
 
Ko nije video kako je izgledao i šta je pisalo na putokazu o kome se priča.

IMG_8233_resize.jpg

IMG_8232_resize.jpg

IMG_8232c_resize.jpg

IMG_8232cc_resize.jpg


Desnom obalom plivaju mrlje od nafte. Možda su iz nekog (bliskog) kanalizacionog izliva, ali je verovatnije da se ispiraju uzvodno parkirani šlepovi.

IMG_8235_resize.jpg


Jedan od takvih izliva je i neposredno pored mosta.

IMG_8248_resize.jpg


Snimljeno 28. decembra, sneg je tek počeo da se nagomilava.

IMG_8239_resize.jpg

IMG_8247_resize.jpg


Zanimljivo osvetljenje u dvorištu "Unifarma". Jeste da ne osvetljava skoro ništa, ali zato u sumrak zaista lepo izgleda. Sijalice kao ukras, zašto da ne, bar za privatno dvorište. Još kad bi malo oprali ove kugle ...

IMG_8254_resize.jpg

IMG_8255_resize.jpg


Pa tako, uz poslednju ovogodišnju, kao i naš grad možda malo prljavu ali po ovom mrazu bar toplu Novogodišnju fotku, srećna nam i ova Nova godina, i novi most :)
 
Biciklističke staze bi trebalo produžiti do zrenjaninskog puta.Za pešake i bicikliste bi trebalo napraviti,prelaze sa jednog kraja na drugi,i to ispod mostova na "drugom"i kanalu "vizelj",gde postoje propusti,gde bi mogao i šleper da se provuče.Ni govora o nekakvim semaforima.Zašto su pravljeni ti silni propusti(po dva sa obe strane kanala),ukupno 4 propusta.Tu se mogu provući i buduće saobraćajnice,a ne samo staze za bicikle i pešake.Onu raskrsnicu,koja je ostavljena za neki nakaradni priključak,u naj skorije vreme treba demontirati.Potražiću među postavljenim slikama.Slike o podvožnjacima ispod puta,smo,više puta postavljali na forum,a ako ih nađem postaviću ih opet.Znači tu fantomsku rasksnicu,demontirati što pre, jer nikad neće biti potrebna.
krivina.png

Zbog te fantomske raskrsnice su napravili,na sred pravog puta,naglu krivinu,a da ljudi kolima ne bi udarali u ivičnjak koji štrči,postavili si ove crveno bele oznake,koje pak zaklanjaju krajnje levu traku.Krivina je još veća nego što se vidi na ovoj slici.Slika je izvučena iz videa postavljenog na forum.Pogledajte i parkirani automobil u proširenju za skretanje.Ovo proširenje se koristi za parkiranje pecaroša na ovom kanalu.
 
@Leković Đorđije Kako mislis fantomska ? Pa realnije je da ce napraviti saobracajnicu iz pravca Borce (ili juznije) nego li da
rekonstruisu Zrenjaninac, a nesto od toga je neminovsnost, hteli ili ne...
 
Postoji veliki izliv nekih 100m uzvodno od mosta u visini sljunakre. Mislim da je Galenika povezana na taj kolektor. Tek je skoro saniran, do tada su se fekalije izlivale usred ciganskog divljeg naselja.

Evo mog posta, tada je projekat mosta tek pocinjao:
viewtopic.php?f=24&t=1560&p=190282#p190282

Dakle ti ljudi dole su vise od 3 godine plivali u g....., relativno skoro je ovaj problem saniran.
 
Djordjije je sasvim u pravu za to nakaradno uradjeno suzenje za neku buducu raskrsnicu ! I ja sam se nasao u cudu kad sam prolazio tuda! Ostra krivina na desno , zbog nepotrebnog prosirenja za raskrsnhpcu ! To treba sto pre ispraviti ! Opasno je za voznju a jos je opasnije ako se neki kr**** tu parkira ili da se pesaci tuda setaju ! Nevidim svrhu da se tu postavlja semafor !
Mislim da moze da se uradi sasvim pristojna i funkcionalna petlja ispod mosta tj pored kanala , gde je i ostavljen prostor ! I da se stavi zabrana preko 3t! Nema potrebe a nema ni uslova da tuda idu sleperi jer bi taj put vodio kroz naselje koje je usko za teretnjake ! I obavezno postaviti razdelnu ogradu izmedju traka da se nebi tu setali pesaci a i sigurnije bi bilo !
ps Ocigledno je da nas novinari prate na forumu , dosta pametnih ideja potekne sa ovog sajta ! Oni neka dalje to plasiraju u dnevne novine ! A zna se da ONI sto odlucuju o gradnji sede u skupstinskim foteljama i citaju novine !
 
Шта би са новоизграђеним тротоаром код коњичког клуба?
 
Stare fotografije buduće raskrsnice za Borču, pre puštanja u sabraćaj. Ovo bi zaista moralo da se popravi. Za brzine kojima će se ovuda voziti trenutno rešenje uopšte nije bezbedno.

Raskrsnica je postavljena na padini nasipa koji se uzdiže do nivoa mosta preko kanala, neosredno pre njega.

IMG_7874c_resize.jpg

IMG_7881c_resize.jpg


Smer ka Zrenjanincu na ovom mestu ima neprijatnu krivinu u desno. Iako ona ovde zbog zuma izgleda mnogo veća nego što stvarno jeste, to ipak može biti ozbiljan problem, pogotovo pri lošoj vidljivosti i velikim brzinama. Takođe, ovo je prva legalna prilika da se svi koji su pogrešili put okrenu za 180 stepeni i vrate u Zemun. Pa onda, veliko je pitanje i gde će se uključivati svi oni koji na levoj obali Dunava budu imali vikendice, bilo kakve objekte, ili prosto idu na rekreaciju. I ko zna šta će od divljih i privremenih objekata nići na okolnim njivama. U zavisnosti od strane i mesta na kome ta šarolika ekipa bude ulazila na put, kao i od smera u kom žele da putuju, i oni će možda morati da okreću baš ovde ako žele u Zemun. To su kilometri Dunavske obale, čitava Crvenka, buduća formalna i neformalna naselja, jednostavno svi koji će koristiti vrh nasipa kao put. A kako će TO izgledati, možete pročitati u Beobuild temi koja se bavi nelegalnom gradnjom na levoj obali Save. I još ćemo ubrzo videti i neki neformalni put do Borče. Tako da ovde zaista mora da se uradi nešto inteligentnije od ovoga što vidite na slikama.

IMG_7904_resize.jpg

IMG_7905_resize.jpg

IMG_7906c_resize.jpg

IMG_7907_resize.jpg

IMG_7964_resize.jpg
 
Ovako izgleda još bolje. Realnija slika prostora čija dubina nije sabijena objektivom :)

IMG_7975_resize.jpg
 
+ za Zumu.
Prizori kao sa špice "Grlom u jagode" :)
 
Што ти је умјетничка душа!? Човјек има шлифа за фотографију.
 
BEOGRAD - Pupinov most, najavljivan kao jedan od najvažnijih projekata u 2014. godini, ima ograničenje brzine do svega 50 kilometara na sat iako je na mostovima i saobraćajnicama takve strukture uobičajeno ograničenje od 80 do čak 100 kilometara na sat.

Do ovoga je došlo jer su nadležne institucije, uprkos planu projekta, razdelnu traku suzile za metar, pa je zbog opasnosti da automobili prelete u suprotnu traku i brzina morala da se ograniči, tvrdi Milutin Ignjatović, direktor Saobraćajnog instituta CIP.

- Prema planu projekta koji je CIP uradio, razdelna traka, odnosno zaštitni pojas između smerova bila je široka tri metara i imala je ogradu. Da je most tako i urađen, ograničenje brzine moglo bi da bude od 80 do 100 kilometara na sat. Međutim, nadležne institucije, Ministarstvo saobraćaja, Direkcija za građevinsko zemljište i Zavod za urbanizam grada Beograda odlučili su da širinu razdelne trake smanje na dva metara i da odustanu od ograde, pa je kao logična posledica došlo i ograničenje brzine kako se ne bi desilo da prilikom nesreće automobili prelete u suprotnu traku - kaže Ignjatović i ističe da je rešenje besmisleno.

- Nema logike da napravite most sa po tri trake u svakom smeru, a da brzinu ograničite na 50. Ovako moćna saobraćajnica omogućava brzinu od najmanje 80 kilometara na sat.

Milan Vujanić, profesor na Saobraćajnom fakultetu, kaže da je izuzetno neobično brzinu na mostu, čija je vrednost višemilonska i koji je, navodno, vrhunskog kvaliteta, ograničiti na 50.

Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, smatra da je najverovatnije reč o grešci u projektu:
- Objašnjenje da je brzina ograničena na 50 km/h jer je reč o gradskoj saobraćajnici je potpuna besmislica jer mostovi ne prolaze kroz naseljeno mesto. Uobičajena brzina za mostove je 80 km/h. Očigledno je da je projektant pogrešio, i ta greška mora biti ispravljena.

Na čekanju

BICIKLISTIČKA TRAKA NIJE GOTOVA!

Pored ograničenja brzine, građani Srbije ostali su zapanjeni i biciklističkom stazom na mostu, koja nije dovršena i ne ide nikuda.

- Nastavak biciklističke trake zavisi od urbanističkog i prostornog razvoja naselja Borča i nije deo ovog projekta. Ministarstvo je izašlo u susret zahtevima Udruženja biciklista, tako da će biciklistička traka biti završena do juna 2015. U dogovoru s Gradskim sekretarijatom za saobraćaj, biće postavljen semafor i biciklistički prelaz - poručili su u Ministarstvu saobraćaja.

Ministarstvo saobraćaja

MOST JE GRADSKA SAOBRAĆAJNICA!

U Ministarstvu saobraćaja kažu da je brzina na mostu ograničena na 50 km/h jer je to gradska saobraćajnica (?!).

Po svim građevinskim elementima, najviša dozvoljena brzina može biti 80 km/h, ali ograničena je na 50 km/h jer je to gradska saobraćajnica, za koju važi maksimalno ograničenje od 50 km/h - poručili su u Ministarstvu i dodali da „širina saobraćajnih traka iznosi 3,5 metara“ i da bezbednost u saobraćaju nije ugrožena.

http://www.kurir.rs/vesti/beograd/skand ... ak-1645906
 
Da li bi trebalo da postoji tabla pre mosta gde pise Beograd?
 
kopte3":1hh2loby je napisao(la):
Da li bi trebalo da postoji tabla pre mosta gde pise Beograd?

Pa i ne, pošto su Zemun i Borča (Palilula) delovi Beograda.
 
Formalno, zar ne bi trebalo da se tabla nalazi na granici opština, tj kada se prelazi na teritoriju Palilule?
 
Formalno, tabla treba da postoji na ulazu u naselje. Naselje Beograd je značajno uža teritorija od opštinsko-administrativnih granica.

Table za ulazak u naselje Beograd postoje na ibarskoj kod Orlovače, na pančevačkom putu itd...
 
Za pančevački znam (a to se donekle i poklapa sa granicama između opština), za ostale pravce nisam primećivao...
 
Zuma":1t21eyyv je napisao(la):
Takođe, ovo je prva legalna prilika da se svi koji su pogrešili put okrenu za 180 stepeni i vrate u Zemun.

IMG_7904_resize.jpg

IMG_7905_resize.jpg

IMG_7906c_resize.jpg

IMG_7907_resize.jpg

IMG_7964_resize.jpg


Da nema znaka obavezan smer bila bi legalizovana budalaština i sigurna crna tačka ovako nelegalno ali opet potencijalna crna tačka.
 
Vrh