Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

KAZNE ZA KAMIONDžIJE Beograd: Ko krene kamionom kroz centar, „kraći” 5.000 dinara
1222-tranzitni-saobracaj.jpg

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... 000-dinara (ceo tekst)
 
Цитирани текст:
ZBOG novog režima saobraćaja, kamioni koji idu od Niša do Pančeva, imaće duži put 48 kilometara. Do sada su išli auto-putem do Konjarnika pa preko Vojislava Ilića, Bulevara kralja Aleksandra, Ruzveltovom ka Pančevačkom mostu. Ubuduće će od Bubanj potoka morati preko Ostružničkog i Pupinovog mosta do Pančevačkog puta. Sve dok se ne izgradi most kod Vinče.

Могућност да камион из Ниша за Панчево вози мостом Смедерево - Ковин је, дабоме, изостављена, пошто, како су раније писали наши новинари, ниједан мост преко Дунава за последњих 79 година није саграђен, па тако ни мост Смедерево - Ковин (1976.).
 
Haha, tačno Pantograf, kao da Kovinski most transporteri ne koriste odavno. Država bi trebala da nadje sredstva da na tom putu ka Pančevu završi (asfaltira) obilaznicu oko Bavaništa.

edit. Za šlepere koji dolaze iz pravca Ibarake magistrale mislim da je brže obilaznicom i Pupinovim mostom nego kroz grad. 25 km je duže ali ima mnogo manje semafora i gužve.
 
Ako se iskljuci kod Ralje iz pravca Nisa do Panceva 50 km preko Smedereva, Kovina i Bavanista, a preko Beograda 75 km. Novinarska posla :notok:
A taj smederevski u stvari i nije most, ima samo 1+1 profil, i nema biciklisticku stazu pa se ne ubraja u mostove preko Dunava. :D
 
Super lokacija za t.c. !!! Jedini problem je pristupni put od 1+1 trake od Petlj Zbeg ! Al mozda i postavi uslov , prvo prosirnje puta pa krcm da gradim !
 
Jedna primet (ili primećenje): silazna rampa sa AP (smer ka nišu) za kvantaš je sada veoma opterećena pa sam par puta doživeo kolone koje žele da se uključe sa AP levo ka Lakat krivini i Pupinovom mostu.
Sada se aktuelizuje problem nepostojanja i indirektne rampe za ovaj smer kod Zmaja.

Izradnjom silazne rampe sa Obilaznice kod Batajnice će samo delimično da ublaži problem-misli da ćemo ovde imati zakrčenja koja će se prelivati na AP.
 
^To je upravo ovo što sam ja danas video.
 
овде треба послати саобраћајце да регулишу саобраћај
 
tzoran1":2veqt8ob je napisao(la):
A taj smederevski u stvari i nije most, ima samo 1+1 profil, i nema biciklisticku stazu
pa se ne ubraja u mostove preko Dunava. :D

Izostavio si još jedan važan faktor a to je da nema prugu
te kao i taj nakon početne euforije značaj i samog Kineskog mosta bice marginizovan ...
 
goxsys":3c372jmr je napisao(la):
-Cudi me da je nekako promakla informacija da se od "deteline" ka ZR planira Motoput (2+2 denivelisano),vise puta objavljeno ovih dana a sa kinezima neki sporazum i potpisan.

to je zbog toga sto se kod nas iz dvorista izlazi na magistralnu saobracajnicu i s tim u vezi...
T
ce imati isti problem koji vec prepoznajes ako se ta pojava da se iz fabrike,stovarista ili bilo cega direktno izlazi na T6.
T6 nije i ne moze biti samo "ulica" .

Ako je planirani moto put do Zrenjanina , informacija koja reba da opravda petlju detelina , onda cu otici jos dalje , i reci da taj moto put , isto kao ni autoput do Vrsca , odnosno Temisvara ne treba sada graditi .

Mnogo je vaznije zavrsiti Novi Sad - Sabac i Cacak - Pojate , koji imaju mngo veci saobracaj , a po meni su i opasniji

Vozeci se nekoliko puta do Zrenjanina , guzve nije bilo , put je lep i uzivao sam u voznji . Za Vrsac , situacija je bila jos bolja , a Sabac -Novi Sad je toliko opterecen , da je voznja bila pravo mucenje ...
 
xiter":3ukte9zo je napisao(la):
Meni je sve što se tiče mosta i pristupnih saobraćajnica super, jedino su debelo zasrali sa novom linijom 85. Danas sam je na okretnici čekao 45 minuta, možda koji minut duže, a u povratku iz Batajnice čekao sam je oko pola sata. Otpravnicu na poslednjoj stanici 95-ice u Borči zabole p*****ka što joj autobusi idu na skoro sat vremena, kaže da se obratimo direkciji, a ona prima platu ni za šta.


Hmm , kao sto sam vec pisao , a to je jos neko konstatovao , resenje je uvodjenje najkrace linije , a to je Borca III - okretnica 17 u Zemunu i kraci interval polazaka , recimo 5 min .

Tu relaciju autobus prelazi za 15 minuta , sto znaci da bi 6 autobusa bez problema moglo da opsluzi taj interval polazaka .

Kada ljudi vide da je interval kratak , sami sebe preorijentisu na nesto bolje i brze , bez obzira sto je dalje , a cilj je veliki broj autobusa koji prelaze Pancevac prebaciti na Pupinov most . Ovako sa intervalom od sat vremena , ljudi ponovo idu na stare linije preko Pancevca ..

Ali koga to u GSP u zanima , a jos manje u gradskoj skupstini ..

Njima je bitna megalomanija , povezali smo Banovo brdo i Borcu preko dva nova mosta

Debilizam
 
Dunavska je rasterećena iznad svih mojih očekivanja:

Šleperi: 80% manje
Teretni ispod 3.5t: 30% manje
Putnički: isto kao ranije

Takođe i Cara Dušana i potez oko Kalemegdana značajno prohodniji!!!!

Ja prezadovoljan.
 
Пантограф":2x30xlaf je napisao(la):
Felix":2x30xlaf je napisao(la):
Ja se od tvojih sugrađana sklanjam u toku vožnje ne zato što ste loši vozači već zato što niste navikli na saobraćajnu džunglu pa pravite greške koje dovode do udesa ...

Што ће рећи - лоши су возачи.

Loši je prejaka reč. Za 90% situacija u životu je sasvim dovoljno znanje koje ste stekne i van BGa. Ali Beograd nosi svoje specifičnosti, na koje treba čovek da se navikne.
 
Nisu losi, vec je tempo kojim se zivi preslikan i u sabracaj. "Precani" su jednostavno mirniji, opusteniji od nas nestrpljivih, uzurbanih, ponekad i histericnih.

Ajd sad nazad na temu :p
 
mekbejn":3g29znsp je napisao(la):
Пантограф":3g29znsp je napisao(la):
Felix":3g29znsp je napisao(la):
Ja se od tvojih sugrađana sklanjam u toku vožnje ne zato što ste loši vozači već zato što niste navikli na saobraćajnu džunglu pa pravite greške koje dovode do udesa ...

Што ће рећи - лоши су возачи.

Loši je prejaka reč. Za 90% situacija u životu je sasvim dovoljno znanje koje ste stekne i van BGa. Ali Beograd nosi svoje specifičnosti, na koje treba čovek da se navikne.

Mislim da su PA, ŠA među najzastupljenijim pošto su to gradovi bliže Beogradu, pa logično ima više automobila sa tim tablicama u BG-u nego iz nekih drugih gradova. Pančevci i šapčani svakako više gravitiraju Beogradu nego vranjanci.

Za uslove vožnje u Beogradu mislim da je podjednako "operisano" 90% vozača iz unutrašnjosti.
 
Isao sam sa namerom da slikam prelaz preko kanala i pruge ali je bilo ipak suvise blatnjavo, a ja poslovno obucen pa sam uslikao samo par slika iz kola. Znaci samo slike mostica preko pruge:

img20141224131442.jpg


img20141224131456.jpg


img20141224131505.jpg


img20141224131515.jpg



I jedna slika onog restorana sto je bio pominjan par strana ranije. Nema ga vise...

img20141224131718.jpg
 
Evo slike dilatacija na mostu, uslikane na sredini mosta, na dan otvaranja. Ovako pozicionirana slika ce biti moguca za x godina kad bude rekonstrukcija, ili neko vanredno zatvaranje mosta, pa reko da podelim ovde...

i6jdk3.jpg
 
Aл га је стручњак објаснио свака му част! :roll: Замисли, страни кредитор гледа да инвестицију реализује његова фирма?! :roll:

Питам се зашто нам овако није објаснио 99% осталих инвестиција у инфраструктуру у Србији које су кредитирале западне банке а извели западни извођачи уз безброј компликација, поскупљења, одлагања рокова? На страну то, ми смо са Кинезима имали више него коректан договор по ком су наше фирме изводиле 50% радова.

А опет, питање је колико користи и од тога јер је тај МБА нпр политички подобна фирма која не преза ни од чега.
 
Delija":39jee1es je napisao(la):
А опет, питање је колико користи и од тога јер је тај МБА нпр политички подобна фирма која не преза ни од чега.

Vrednost ugovora koji je u ovom projektu imao MBA je u iznosu od 120 miliona dolara. To je znaci po vrednosti najveci posao koji je domaca firma dobila u Srbiji, pa ja mislim od 2000. godine. A radnici u firmi nisu primali plate po 6 meseci. Toliko o tome.
 
Управо тако. Шта'ш, мора се узети сав профит а онда се одужити партијама и ко зна коме све не. Иначе, исти власници имају и фирму која послује са Албанцима на Космету МАБ. То сз тек комбинације јер знамо какво је порекло новца у тамошњем грађевинском сектору.
 
Гага":1zn02h44 je napisao(la):
Ево и прве најављене градње неког објекта поред СМТ-а.
Власник МПЦ-а Петар Матић најавио градњу другог тржног центра у Београду поред нове саобраћајнице. Градиће се на земљишту "Сивог дома" у Борчи.
Хоће да испадне нека фаца у фазону као први почиње градњу објекта дуж нове саобраћајнице.
А не помиње више зашто се не гради оооодавно најављена кула #2 на Ушћу :dil:
 
Tamo je "obelezio" teritoriju, sada treba i malo sa one strane... ma sve su to igre.. matic vs miskovic.. naravno najveci kolacic je PKB.. a most je bonus.
 
Vrh