@stf
Ok druze, svako ima svoj dozivljaj i to nije sporno.
Meni je pilon mosta na Adi predimenzionisan i time mi odudara i ruzi. Takodje ako sa jedne strane imamo adu, a sa druge rukavac kod brodogradilista, most sa 2 pilona bi bio pravo resenje koje bi ispostovalo prirodu i teren, a ne da ga siluje.
Nombre
Da, za one stubove sa borcanske strane si verovatno u pravu, mada su meni na renderima mnogo ruznije izgledali nego sada kad su realizovani. Moguce je i da sam se vremenom navikao..
Zasto je 'greda' zastarela i prevazidjena?! Rekao bih da je upravo ona najnovije konstrukciono resenje. (?)
@boca
Cemu toliki 'hejt' boco?
Ovaj most preko Dunava je velika potreba, a ne hir. Verujem da ce kada bude otvoren imati solidan saobracaj.
Ubedjen sam da ce neko ko ide sa B. brda i tog poteza radje koristiti njega i most na adi, nego ici kroz pored sajma, mostara, k. Milosa, takovsku, Despota Stefana, P. most... Zasto? Zato sto su sve ove ulice uska grla gde se redovno stvaraju zagusenja, pa je neretko putovanje jako dugo. Onda ce biti 'preko prece, naokolo blize'.
O stanovnicima Nbg, Zemuna i satelitskih naselja ovih opstina ne treba ni trositi reci.
Tvoje razocarenje vezano za biciklisticku stazu razumem sa ljudske strane, ali treba da uzmes u obzir da je ovo infrastrukturni projekat na nivou drzave, a bic stazama bi ipak trebalo da se bave lokalne samouprave. Ko je ljubitelj bajsa, kao sto sam ja nekada bio, ne moze da se zali na nedostatak staza, jer 80tih i 90tih ne bejahu bic. staze po Beogradu pa me to nije sprecavalo da bajsem odem do Ade, usca, dunavskog keja, pa i daljih destinacija poput Avale.
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2