Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Михаило":xh8qgjs5 je napisao(la):
bboris7":xh8qgjs5 je napisao(la):
vucko":xh8qgjs5 je napisao(la):
Nije mi jasno zašto napraviše za zbeg petlju dok ne postoji petlja na tih 5 km od zrenjaninca do Zemuna

Pa reci vucko ! Ovako samo ja pricam o tim petljama kod zbega i sportskog centra kovilovo , pa ce ispasti da miniram i kritikujem nesto sto se pravi , a jos i neki projektanti to projektovali .
Pa cime su se vodili . Tamo u zemunu bar dve petlje trebaju , ako ne i cetiri , sigurno ce trebati od mosta do zrenjaninca , ali ne . Oni kod groblja i kod sportskog centra ...
Вероватно је разлог непосредна близина петље Зрењанин. Свако укрштање у нивоу захтева ограничење брзине на 60km/h, а укрштање у непосредној близини велике петље вероватно не би било ни довољно безбедно. Овако ће моћи да остане ограничење од 100km/h (надам се :mrgreen: ).

По мени је ово сасвим рационално решење, петље су мале и нису скупе и никако не могу да се пореде са оним што би требало правити у Земуну. Петље на укрштањима у Земуну би морале да буду комплет детелине и коштале би бар као 20 ових петљи, и то не рачунајући експроприацију.

Заправо, оно за шта мислим да је пропуст је друго искључење за Борчу, на 4-том километру од Земуна. Ту је требало урадити једну овакву малу петљу.

:) Neka bude kako ti kazes kada su kilometri u pitanju . A u ovom delu koji sam boldovao , koje je prvo iskljucenje :)
 
Ту је потребно прво планирати пут од насеља. Џаба им чак и петља а не семсфори на раскрсници! Зашто би правили било шта, само да би тако стајало неупотребљиво?
Директан приступ из насеља је потпуно неопходан, за то је у најјефтинијој верзији потребно свега 2 километра асфалта и можда још по који детаљ.
 
Zdravo svima, slike su od ponedeljka, postavljam ih tek sada pošto ne stizah od posla...
image.jpg

Prilaz iz Pregrevice-vidi se da je završeno betoniranje 1. nizvodnog polja i da se postavlja oplata za 2. polje.
image.jpg

Pogled na nizvodnu stranu mosta koja je sem tog 2. polja završena što se tiče konstrukcije..
image.jpg

Sa sredine mosta-vidi se završeno celo 1. nizvodno polje desno.
image.jpg

Proširen je dostupan deo pešacima i srušen veći deo ograde pa se sada po prvi put može videti i nizvodna strana mosta sa pristupa mostu.
image.jpg

Kinezi vredni-na ovom delu oko 20-ak, armiraju i postavljaju oplate za 2. nizvodno polje.
image.jpg

Pogled sa standardnog mesta koje nije proklizalo u Dunav.
image.jpg

Detalj za Borčansku stranu-napreduju oplata i otud, a u daljini se vidi betonska pumpa-verovatno betoniraju one delove što su pravili pomoću greda, a ne oplatom/helikopter u nadgledanju nasipa.
image.jpg

Dunav je solidno nadošao-oni potporni temelji pod vodom-bilo bi dobro da naprave zid do ovog nivoa da voda ne bi natapala les na ovom mestu pod mostom.
image.jpg

Još jednom ovaj deo mosta-Dunav baš nanosi i čitava stabla...
image.jpg

Ova pozicija dosad nije bila zbog nekih skela-cela uzvodna strana mosta na jednoj slici.
image.jpg

Idemo na pristupni put koji je tada bio bez većih radova.
image.jpg

Sredinom trase ka C. Dušana.
image.jpg

Ovaj put idemo trakom od mosta-vidi se da ona jelka uz ivicu trotoara trake ka mostu nije preživela-bilo i na slici V. Vračara-valjda će posle urediti zelenilo i posejati drveće.
image.jpg

I na ovoj traci od mosta postavljen prvi sloj tucanika u urađenom delu-do pred C. Dušana. Deluje da ima prostora da pored Subarua provedu pristupni put za ono malo slepo parče Pregrevice koje je presečeno budućom ulicom.
image.jpg

Pogled sa C. Dušana na trasu ka mostu.
image.jpg

A sa druge strane ka laktu-urađen iskop i nasut prvi sloj peska za traku ka mostu na ovom manjem delu.
20140519_171747.jpg

Sa druge strane počeli raskopavanje parkinga i nešto malo iskopa trake ka laktu.
20140519_171921.jpg

I deo ispred Pežoa počeo iskop i nešto malo nasipanja uz doneto dosta tucanika.
20140519_172117.jpg

Dalje kod pešačke staze im je deo baze sa 5 mašina.
20140519_172416.jpg

Na delu od staze do onog peščanog nasipa vidi se da su počeli da raskopavaju njivu-barem traku ka laktu uz malo nasipanja šljunka.
20140519_172356.jpg

Na drugoj strani peščani nasip je i dalje rastao.
20140519_172622.jpg

Na najdubljem delu udoline deluje mi da ima oko 3m nasutog pesak-vidi se da imaju još da nasipaju.
20140519_173226.jpg

Peščani nasip sa strane lakat krivine-još malo pa su valjda dostigli zacrtani nivo.
20140519_173315.jpg

Na delu ka laktu u suštini ništa novo-samo su raščistili ovo brdo zemlje i rastinja na samoj trasi.
20140519_173709.jpg

Baza kod lakat krivine, još 2 mašine, bez promena u odnosu na ranije.
 
@misternotyzen

Lepa reportaza, imas +

P.S.
Samo da te ispravim, drvece se ne seje, vec se sadi. :smile:

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 

image hosting no registration

photo sharing websites

image hosting services

upload
Пар кадрова из даљине, да имамо мало и ове запостављене стране



А ово је земљани пут који би могао да постане асфалтни у једној од две могуће варијанте повезивања нових саобраћајница са насељима. Што би значило баш, баш много...нарочито ако буду обе варијанте и ако буду што пре.

free picture hosting

screen shots

Црвено је већ планирана раскрсница за Борчу (са семафорима)
Плаво је неки замишљени правац иза насеља у правцу П.Моста, који би морао да има више саобраћајница из тих насеља прикључених. ( земљани пут са слика )
Жуто је скраћена варијанта до првог асфалта у Борчи, такође постоји пут од калдрме.

photo hosting sites
Ако тога не буде скоро Зрењанинац постаје немогућ за нормалан саобраћај, обзиром да ће теретни саобраћај бити повећан јако и да је сам Зрењанинац већ успорен већим бројем возила, становника упућених на исти, бројним патролама, семафорима, оградама, рупама, сужењима... Овај део би продисао са алтернативом, убеђен сам.
 
Pohvala za Borcanca ! Lepo si to predstavio ! Bilo bi lepo kad bi to asfaltirali i spojili sa Borcom ! A tu bi mogli da grade jeftine stanove ! Imam par pitanja! Pa ko je upucen neka napise odgovore!

1. Dal ce moci da se koristi ta petlja kad zavrse most , il to zavisi i od alsfaltiranja puta!
2. Kuda kinezi dovoze materital? dal su improvizovali neke puteve sa kamenom?
3. U kakvom je stanju put za Crvenku , moze li se tuda stici do petlje ! video sam negde na mapi da taj put vodi do neke farme - otp sa druge strane petlje !
 
1) Неће се користити ако се не изграде путеви које сам горе замислио или било какви други до насеља
2) Довозе реком, помоћним земљаним путем уз нове саобраћајнице...
3)Пут за Црвенку је асфалтни и када сам ја пре неку годину пролазио туда био је ок. Ту нема претерано великог саобраћаја али има по мало тешког обзиром да је у том правцу шљункара на Дунаву. Мислим да није могао пуно да пропадне, користи га и линија 104.
Не постоји добар пут до било чега сем до Црвенке, земљане неке трасе сигурно могу да доведу до жељених тачки али мени нису познате, постоји читава мрежа таквих и позната је већини пецароша и бициклиста па ће се јавити неко још. Мислим да нема честитог прилаза ни до самог оближњег моста у изградњи.

Било је увек шушкања за ту станоградњу, чак сам и уверен да је то једини довољно велики државни простор за масовну станоградњу, па још и јефтину. Интересовања има пуно па мислим да је то зицер у будућности, просто ће се десити. 2+2=4
Хвала на похвали.
 
Borcanac hvala na brzom odgovoru! Jedva cekam da ga zavrse , pa da mogu lepo opusteno da dodjem u bg ! Ono kroz Borcu do Pancevca pa kroz centar - kroz guzvu i more semafora i i KAMERA je da svisnes! Sav se najezim kad pomislim da treba da idem u Bg ! Nekad mi je lakse da idem na Nbg i Aerodrom , okolo Autoputem , duze je al opusteno ! A stignem za isto vreme!
Steta sto su pomerili otvaranje dva meseca kasnije- moracemo da se strpimo do nove god ! Al nisu Kinezi krivi- nego nasi , kao po obicaju !
 
slika_za_forum.jpg


Meni je najlogičnija ovakva magistrala. :) Sad kakvo je stanje na terenu, mora mnogo i da se ruši. Ko zna šta je njima u planovima...
 
А замисли да теретњаци добију забрану уласка у град. Што је реална опција, зрењанинац ће управо бити закрчен таквим саобраћајем. Без да се ишта сагради оваква алтернатива је потребна свим насељима. За нереално, време ће дати суд, обзиром да потражње има и да се у овом тренутку граде хиљаде станова...
 
tesko da ce se to desiti sve dok imamo dve centralne carinske ispostave Luku i Ž.Stanicu
 
Наравно. Само сада је тај бум већи него 90их, гради се доста тих зградица и све се одмах распродају. 1000 скоро станова гради држава на Овчанском путу већ, а најава има свако мало. Те породичне (дивље) куће и насеља се завршавају и махом су приведени намени. То не верујем да може да се реши, можда по неки фластер на рану од бомбе, сликовито да се изразим :D

Што се пута тиче веза на насеља има више. Мали збег, Преток и шта све уз центар 4 и 5 сигурно би гравитирали петљи на Зрењанинцу. Овај део на Преливачку која ипак може доста већи саобраћај да прими од садашњег не би био ударан, одвео би само део саобраћаја. Следећи део је укрштање на путу за Црвенку где би из насеља ишао следећи део...Па ка Котежу, Крњачи, П. мосту или како је Милан нацртао (само мислим да је мање наслоњено на насеља на тај начин) распоредио би се саобраћај. Има доста локалних кретања по ЗР.путу, између насеља, то би прешло на тај пут који замишљам, као и могућност да из доњих делова Котежа и Крњаче људи не излазе на ЗР. ако могу без гужве за Земун или у друго насеље.

Ја сам наравно дудук, али ми се чини да тај пут већ треба. Зрењанинац је најоптерећенија саобраћајница сада у граду. Када узмеш више параметара од броја возила па пута десет због немогућих услова који су настали заједно са дивљим насељима, највећи број погинулих а штету и повређене вероватно нико и не броји.
Подсетићу још једном да ту већ има планирано одвајање за Борчу које нисам замислио ја већ ЦИП, то ће негде морати да води :) ја сам се само наставио на део који су већ ставили у изградњу. Зато је по мени то већ реално.
А навикао сам за ове деценије да свима ништа овде није реално док се у пракси дешава досељавање хиљада људи годишње.
Све време нереално а само Борча по званичном попису између 2002 и 2011 има 10 000 људи више, преко 2000 годишње а сада се то још убрзава, па ме занима шта је то нереално?
Мислим да се због таквог става и дешава све то лоше и непланско. Мора да се узме стање ствари на терену у обзир а то упорно не желе да прихвате чак ни ентузијасти овде. Чак могу да кажем да чак и званични град има више слуха када се прича о томе, што је ван логике, али је тако.

Да додам да не може тај пут да послужи за даљу узурпацију јер је на државном земљишту. И наравно да без озбиљног државног плана ту не би сме нико ни шатор да дигне :)
Ја размишљам овако. Свако боље мишљење би радо поздравио. Само да предлог није да се не уради ништа 8)
 
Ево мало набацаних слика моста, испод моста, приступ, део преко Батајничког друма и Дунава.
Има напретка на самом мосту, приступ мршаво, смеће испод и около катастрофа...
Уживајте

uploading images


photo share


picture host


gifs upload


image url upload


upload an image


free image hosting


imgurl


image upload no resize


upload gifs


picture host


adult photo sharing


image upload no size limit


pic host


upload pictures free

[img=http://s27.postimg.org/l1usozx2b/CAM01413.jpg]
post images


adult image upload


free adult image hosting


upload an image


image upload

[img=http://s27.postimg.org/8nm9d9qn7/CAM01418.jpg]
greenshot


photo hosting sites


greenshot


image upload no compression


image url upload
 
Nesto mi brzo idu , da li se taj beton dovoljno stegao :)

Kad smo vec pri kraju , nekako , leti vreme leti , pa mozemo reci da je otvaranje mosta skoro sutra , da li ce uvesti neke linije gsp-a od recimo Borce do Zemuna . Mislim da bi postojalo interesovanje za takvu liniju .
 
Време лети...само док долети до 2015 или у другој фази годину касније. Пуно ће воде Дунавом протећи до тад.

Ево једна заостала, из ређег угла, да заборавимо на чекање...

 
У прилогу Студија М, кажу да је остала још једна парцела која није експроприсана (???) кхм, откупљена.
 
Pozdrav svima,

evo i ja kratko da se uključim na ovu temu. Elem o mostu slušam još od osnovne škole od pre dvadeset i kusur godina i ovo što se sada završava je prosto neverovatna stvar za Borču i nas koji živimo u ovom delu grada. Aktivno letim sa lisičjeg jarka i mogu reći da se zaista ozbiljno radi celim potezom. Mostu fale još dva segmenta a deo saobraćajnice u punom profilu do same petlje sa zrenjaninskim putem je koliko sam video odrađen. Sad pitanje je samo kada će sama petlja biti gotova iako sam video da je raspon nad zrenjanincem gotov i da se radi na krčenju dela šume ka padinskoj skeli.

Ono što mene takođe plaši je činjenica da zrenjaninski put u ovoj formi neće moći da prihvati dodatni saobraćaj ukoliko se ne ograniči kretanje kamiona dok cela obilaznica ne bude gotova. Mislim da sa naše strane nije problem za puštanje mosta već deo do lakat krivine u Zemunu, to koliko pratim ovaj forum baš sporo napreduje. Inače veliki sam protivnik masovne stanogradnje sa naše strane Dunava jer je leva obala postava kolektivna spavaonica bez ikakvih sadržaja, čak ni onih najosnovnijih (o primarnoj infrastrukturi takođe da ne pričamo). Dakle nema srednjih škola, nema bolnica, čak ni specijalističkih lekarskih službi, to je nedopustivo za jedan deo grada. Divlju gradnju i postojeće kuće da ne pominjem. Mislim da je vrlo bitno da sve što se gradi i radi ubuduće bude po nekom urbanističkom planu kako bi ovaj deo grada zaista zaživeo. Sa aspekta pilotiranja smatram da će sportski aerodrom biti mnogo posećeniji i popularniji čemu se vrlo radujem.
 
Vrh