Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Vucko to u potpisu tvom Lokacija: Savezna Federativna Republika Jugoslavija nikad nije postyojalo vec
KJ
DFJ
SFRJ stim sto ovo S je od socjalisticka
SRJ S je od savezna
Milan 353 vec je bila odavno predstavljena ideja trokrakog mosta preko ratnog ostrva mislim da idejni tvorac olja ivanjicki
 
Директоре, заборавио си ФНРЈ.

Милан353, постоји посебна тема о Ратном острву. Ту сам баш и поставио цртеж моста који је урадила Оља Ивањицки, а која је, као што је Директор и рекао, идејни творац.
 
Данашње слике моста и околине

img9158-2208-x-1242.jpg


покретна скела померена је тако да је остало још 4 сегмента до краја

img9152-1545-x-869.jpg


раде се ивични венци на мосту

img9149-1716-x-966.jpg


леп распон

img9163-2407-x-1353.jpg


img9170-1632-x-918.jpg


моћни ослонци

img9177a-2343-x-1317.jpg


ради се као и обично

img9182-1632-x-918.jpg


img9181-1495-x-1121.jpg


практично још ово да се преспоји и ту смо

img9173a-1287-x-965.jpg
 
Приступна саобраћајница у припреми...

img9203-1632-x-918.jpg


img9204-1632-x-918.jpg


img9207-1632-x-918.jpg


Поглед из Ц.Душана

img9213-1632-x-918.jpg


img9232-1632-x-1224.jpg


img9231-1077-x-605.jpg


практично ће ово

img9231a-752-x-564.jpg


да се смести овде

img9225-1632-x-918.jpg


Садашњи изглед Цара Душана у рејону будуће раскрснице, уз неопходно проширење биће то како треба

img9249-1632-x-918.jpg
 
Претпостављам да ће сад бујица коментара о петљи или кружном току на овом месту, ал ајде да се више не понављамо, досадно је...
 
Znaće se sve 28.12.2014.
Sa moje strane pohvale Velikom Vračaru za trud i fotke.
 

pogled ka petlji na Zrenjaninskom putu.Stari asfalt na tom delu zrenjaninskog puta je ostrugan.sa desne strane se vidi da je počelo proširivanje Zrenjaninca sa desne strane.

Pogled ka Borči.

Pogled iz pravca Borče ka petlji "detelina".

Glavni raspon je ošalovan i iz njega viri armatura.

Pogled od petlje ka Borči.

Pogled sa petlje u pravcu mosta Zemun-Borča.Ivičnjaci su stigli do same petlje,a asfalt je 200 metara dalje.

Pogled sa istog mesta,ali u pravcu petlje.

Ovo je ovih 200 metara preostalih za asfaltiranje do petlje.

Pogled u pravcu mosta Z-B.

U daljini se vidi da most na prvom kanalu nije asfaltiran.Ne znam zašto mostove na kanalima ostavljaju za kasnije asfaltiranje.

Pogled od kraja asfalta ka petlji "detelina".Uskoro će početi oivičavanje same petlje i njeno asfaltiranje.
 
Велики Врачар и Ђорђије +
Вест године је проширивање Зрењанинца. Ваљда није делимично, то јест, само око петље.
Ђорђије, питање за тебе.
Да ли су то пешачко/бициклистичке стазе стигле до саме петље или ја то видим због велике жеље?
 
Nažalost nisu.Biciklističko pešačke staze su stigle do drugog kanala,a ovo što liči na njih je razdelno ostrvo.
 
За који надвожњак су предвиђени ови стубови са слике?

 
Ако добро видим, у питању је петља "Збег".
 
Чему служи петља Збег? Јел то приступ само за истоимено гробље и има ли неке слике тог пројекта који сам пропустио?
 
Да али и овај потковичасти надвожњак је у саставу тог приступа за супротну траку Зрењанинца, јер ће траке очигледно бити и физички одвојене. Биће и пешачка пасарела (црно подебљано) :vops:
 
Nije mi jasno zašto napraviše za zbeg petlju dok ne postoji petlja na tih 5 km od zrenjaninca do Zemuna
 
vucko":1lmr3c5h je napisao(la):
Nije mi jasno zašto napraviše za zbeg petlju dok ne postoji petlja na tih 5 km od zrenjaninca do Zemuna

Pa reci vucko ! Ovako samo ja pricam o tim petljama kod zbega i sportskog centra kovilovo , pa ce ispasti da miniram i kritikujem nesto sto se pravi , a jos i neki projektanti to projektovali .
Pa cime su se vodili . Tamo u zemunu bar dve petlje trebaju , ako ne i cetiri , sigurno ce trebati od mosta do zrenjaninca , ali ne . Oni kod groblja i kod sportskog centra ...
 
bboris7":16bnxglm je napisao(la):
vucko":16bnxglm je napisao(la):
Nije mi jasno zašto napraviše za zbeg petlju dok ne postoji petlja na tih 5 km od zrenjaninca do Zemuna

Pa reci vucko ! Ovako samo ja pricam o tim petljama kod zbega i sportskog centra kovilovo , pa ce ispasti da miniram i kritikujem nesto sto se pravi , a jos i neki projektanti to projektovali .
Pa cime su se vodili . Tamo u zemunu bar dve petlje trebaju , ako ne i cetiri , sigurno ce trebati od mosta do zrenjaninca , ali ne . Oni kod groblja i kod sportskog centra ...
Вероватно је разлог непосредна близина петље Зрењанин. Свако укрштање у нивоу захтева ограничење брзине на 60km/h, а укрштање у непосредној близини велике петље вероватно не би било ни довољно безбедно. Овако ће моћи да остане ограничење од 100km/h (надам се :mrgreen: ).

По мени је ово сасвим рационално решење, петље су мале и нису скупе и никако не могу да се пореде са оним што би требало правити у Земуну. Петље на укрштањима у Земуну би морале да буду комплет детелине и коштале би бар као 20 ових петљи, и то не рачунајући експроприацију.

Заправо, оно за шта мислим да је пропуст је друго искључење за Борчу, на 4-том километру од Земуна. Ту је требало урадити једну овакву малу петљу.
 
Михаило":24uq8it1 je napisao(la):
bboris7":24uq8it1 je napisao(la):
vucko":24uq8it1 je napisao(la):
Nije mi jasno zašto napraviše za zbeg petlju dok ne postoji petlja na tih 5 km od zrenjaninca do Zemuna

Pa reci vucko ! Ovako samo ja pricam o tim petljama kod zbega i sportskog centra kovilovo , pa ce ispasti da miniram i kritikujem nesto sto se pravi , a jos i neki projektanti to projektovali .
Pa cime su se vodili . Tamo u zemunu bar dve petlje trebaju , ako ne i cetiri , sigurno ce trebati od mosta do zrenjaninca , ali ne . Oni kod groblja i kod sportskog centra ...
Вероватно је разлог непосредна близина петље Зрењанин. Свако укрштање у нивоу захтева ограничење брзине на 60km/h, а укрштање у непосредној близини велике петље вероватно не би било ни довољно безбедно. Овако ће моћи да остане ограничење од 100km/h (надам се :mrgreen: ).

По мени је ово сасвим рационално решење, петље су мале и нису скупе и никако не могу да се пореде са оним што би требало правити у Земуну. Петље на укрштањима у Земуну би морале да буду комплет детелине и коштале би бар као 20 ових петљи, и то не рачунајући експроприацију.

Заправо, оно за шта мислим да је пропуст је друго искључење за Борчу, на 4-том километру од Земуна. Ту је требало урадити једну овакву малу петљу.

@Mihailo na 4 km od mosta postoji samo nadvoznjak , nema iskljucenja . Upravo o tome i ja pricam.Naselje Borca ce imati jedno ( sa semaforima ) iskljucenje na drugom kilometru od mosta , a svoje petlje ce imati groblje i SC Kovilovo .To nije normalno .

Groblje je trebalo da dobije prilaz iz naselja i od para za petlju da se sredi put kroz naselje .Jednim udarcem dve muhe . Ne moramo sa 100 km/h da dodjemo na groblje.

O petlji SC Kovilo da se ne ponavljam ...

Da li je 20 puta skuplja detelina , ne znam , a voleo bi da znam , mada sumnjam u taj podatak , pa ako neko zna , neka kaze.
 
Мислимо на исто искључење, 2км од моста = 4км од Земуна ;)
То јесте једина рационална локација за везу са Борчом (уз зрењанинску петљу), а као што рекох, недостатак петље ту је глупост и то је могло за мало пара да се изведе.

Ипак, мислим да је са безбедносног аспекта ипак боље имати петље где се и праве. Прилаз гробљу кроз насеље не би ваљао никако.

Што се тиче детелине, цену сам лупио одокативно, чисто поредећи површину коловозних и надвожњачких конструкција, али верујем да сам погодио ред величине. Једино се плашим да би цена изградње петље била мања од цене коју би требало платити за откуп површина које би заузимала и објеката који би морали да се руше. Са друге стране, кружни ток би био право решење, ал као што знамо, саобраћани стручњаци у Београду су оперисани од истих. И не могу да се уграде у цену семафора...
 
Vrh