Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Izgleda da imamo novog "gospodara pluseva" :)

Borcha011, dobro nam došao... i neka fotografije pristižu, šta više da kažem :kk:
 
Drago mi je da vam sa slike dopadaju,a pošto su ljudi na forumu zaista korektni i pozitivni ,informacije i fotke želim da podelim sa vama.Poz za sve i naravno uskoro kad se vrate kinezi sa odmora i krenu punom parom biće novih slika.
 
brdjanin":36tis44r je napisao(la):
Postoji li neki znak čuđenja kod navođenja ovih cena ili se navodi samo radi davanja informacije?

Koliko košta kvadratni metar banatske zemlje na drugim mestima?
Ako se navodi ova cena, verovatno je dobro znati koliko košta na drugim mestima.

Možda malo kasno odgovaram, al čisto da se nađe:

Cijena jutra njive prvoklasne zemlje u ataru bilo kojeg sela koje se naslanja na Novi Sad, pa i samog Novog Sada (mada tu gotovo da i nema klasičnog poljoprivrednog zemljišta), bližeg putu, kreće se oko 5000 evra. Ali to je ako je u pitanju njiva.
Cijena zemljišta u građevinskoj zoni varira. Za placeve po rubnim naseljema Novog Sada ona ne ide ispod 30 evra po kvadratnom metru, a u naseljenim mjestima koja se direktno naslanjaju na Novi Sad (Veternik, Rumenka) 20 evra za kvadratni metar. Sama gradska uprava računa vrijednost kvadratnog metra placa u Rumenki kao 20 evra, za Veternik ne znam, vjerovatno nije manje.

Kad kažem "građevinska zona", mislim na svako zemljište koje je tekućim UP predviđeno za izgradnju bilo čega: kuća, zgrada, saobraćajnica, škola ili ostalih javnih površina (Meni je čovjek 2007. pokušao prodati 12 000 kvm placa kod zatvora u NS, ima čak i bunar iskopan na placu. Gospođa u Urbisu mi je rekla da, istina, zemljište jeste u građevinskoj zoni, ali na mjestu gdje stoji ta parcela predviđena je - zelena površina petlje, koja se tek sada gradi!).
U pravilu, placeve koji su predviđeni za kuće i zgrade, otkupljuju privatna lica - investitori, a sve ostale, buduće javne površine, grad. Da ne bi dolazilo do sporova, gleda se da grad pri isplati ostvari tzv. tržišnu cijenu, a ona se formira na bazi tekuće maksimalne cijene.


U konkretnom slučaju njiva po borčanskom ataru: to u principu i više i nisu njive, već građevinsko zemljište određeno za put, a koje samo po namjeni služi poljoprivredi.
Bez obzira što je cijena od 320 dinara iliti 3 evra po kvadratu bar 3 puta više nego cijena "čiste" njive, mislim da je Grad ovo pitanje trebalo delikatnije i daleko ranije riješiti.
Ovako sad ispada da Grad primjenjuje fore koje su koristili razni "biznismeni" prilikom mutljavina sa zemljištem na autoputu, kad su kupovali čitave "njive" (za koje su unaprijed bili obavješteni da će to postati građevinsko zemljište).

Možda nam kolege forumaši iz Borče mogu reći koliko se po kvadratu isplaćuje zemljište određeno za ulice u novim dijelovima Borče?
Po meni bi neka poštena cijena po kvadratu mogla biti tako postignuta cijena, umanjena za 20% (tu računam onu famoznu taksu na prenamjenu zemljišta, koju lokalne samouprave ionako nisu dužne plaćati).


Inače da ne ispadne da pomislite da branim građane koji se bune oko cijene zemljišta. Naprotiv, mislim da je cijena građevinskog zemljišta kod nas debelo precijenjena. Kakvu god cijenu da ostvare, oni će dugoročno biti na dobitku, jer će čitav taj atar, čim prođe cesta, postati magnet za izgradnju, samim tim i prodaju placeva.
 

Шта ли стара цивилизација овде прчка?






Комуналци интервенисали данас на позив грађана, због блата на улици. На питање к. полицајцу шта ће да раде одговор јр био, да не могу ништа, али да би извођач морао да има одељак у којем чисти возила да не би даље прљала улицу!!!???







Бетонирање у току.


Ограда која се мора прескочити да слике свих извештаја не би и убудуће изгледале исто.











 

deo sa trase budući nadvožnjak

takodje sa trase

budući put

stubovi nadvožnjaka

kod kanala vizelj

pokretna hidraulika postavlja delove mosta

i ova takodje.
pozdrav svima do novih slika !
 
Jedna stvar mi nije jasna zasto prave petlje kada mogu proste kruzne tokove. Kruzni tokovi se skoro iskljucivo koriste na A-road ili trunk road u Velikoj Britaniji. Koji su isti po profilu, a broj vozila koji ih koristi je mnogo veci. Kada mi je bio u poseti gredjevinac iz UK i kada je video sta je napravljeno oko Mosta na Adi, reko mi je da je ovo mnogo bogata zemlja. Kome treba ta petlja kod Zbega. Zar je vazno da mali broj vozila na toj raskrsnici vozi 120 na sat. Njima treba kanalizacija a ne petlja.

Za te pare mogu da provuku put izmedju Koteza i Krnjace i ucine da cela ova prica ima smisla.

Ne vidim tog kamiondziju ili vozaca van-a koji ce da zaobidje centar i ide na most u Borci da bi snabdeo shopping centar na Novom Beogradu. Jedino ako to ne zabrane. A verovatno nece biti zabranjeno zbog Luke Beograd i Vilinih Voda koje bi ostale izolovane. Ovako jedan veliki krug oko poljoprivrednog zemljista ima smisla samo ako NEKO planira da izgradi ovu zonu i za NEKOG se to priprema. Cini mi se da Djilas ima tu ideju. Sto nije bas smisleno jer Sr. ima toliko vec neupotrebljenih brownfield placeva da je svaka dodatna izgradnja van pamenti. A i cene industrijskih parcela govore o tome..

Jos jedno zapazanje kolege iz inostranstva koji je vozio po SR i rekao da je ovo zemlja gde putevi vode NIKUDA. Ovaj krug oko Borce mi lici na to. Premalo korisnika obuhvaceno da bi bilo isplativo. Cini mi se da tu ima masivnih gresaka u konceptu.
 
prave petlje zato što je banatska strana hibrid između obilaznice i SMP-a.

A što se tiče kamiona, sve zavisi kolika im je maksimalna dozvoljena nosivost.

Grad ti je zamišljen tako da imaš velike magacine na obodima grada, recimo planira se terminal u batajnici, gde bi stizali veliki kamioni, i odatle manjim vozilima, vanovima, dalje raznosili do krajnjih korisnika.

tako da do delta citija nećeš videti teški kamion, već možeš da vidiš maksimum onaj od 8 tona.
 
dosen":eqj11k9f je napisao(la):
Jedna stvar mi nije jasna zasto prave petlje kada mogu proste kruzne tokove. Kruzni tokovi se skoro iskljucivo koriste na A-road ili trunk road u Velikoj Britaniji. Koji su isti po profilu, a broj vozila koji ih koristi je mnogo veci. Kada mi je bio u poseti gredjevinac iz UK i kada je video sta je napravljeno oko Mosta na Adi, reko mi je da je ovo mnogo bogata zemlja. Kome treba ta petlja kod Zbega. Zar je vazno da mali broj vozila na toj raskrsnici vozi 120 na sat. Njima treba kanalizacija a ne petlja.

Za te pare mogu da provuku put izmedju Koteza i Krnjace i ucine da cela ova prica ima smisla.

Ne vidim tog kamiondziju ili vozaca van-a koji ce da zaobidje centar i ide na most u Borci da bi snabdeo shopping centar na Novom Beogradu. Jedino ako to ne zabrane. A verovatno nece biti zabranjeno zbog Luke Beograd i Vilinih Voda koje bi ostale izolovane. Ovako jedan veliki krug oko poljoprivrednog zemljista ima smisla samo ako NEKO planira da izgradi ovu zonu i za NEKOG se to priprema. Cini mi se da Djilas ima tu ideju. Sto nije bas smisleno jer Sr. ima toliko vec neupotrebljenih brownfield placeva da je svaka dodatna izgradnja van pamenti. A i cene industrijskih parcela govore o tome..

Jos jedno zapazanje kolege iz inostranstva koji je vozio po SR i rekao da je ovo zemlja gde putevi vode NIKUDA. Ovaj krug oko Borce mi lici na to. Premalo korisnika obuhvaceno da bi bilo isplativo. Cini mi se da tu ima masivnih gresaka u konceptu.
Уопште није мали број возила, а са транзитом ће бити и већи, чак очекујем и гужве у Борчи. Мали Збег је добио канализацију... Данас сам пролазио. Пут се неда претрчати код петље, следи извештај.
 



Ово су неки почетци индустријске зоне код збега.


Код будуће петље.





Раде, не стају.
Поздрав за човека задуженог за безбедност на раду!
 
dosen":i0ijjc31 je napisao(la):
Jedna stvar mi nije jasna zasto prave petlje kada mogu proste kruzne tokove. Kruzni tokovi se skoro iskljucivo koriste na A-road ili trunk road u Velikoj Britaniji. Koji su isti po profilu, a broj vozila koji ih koristi je mnogo veci. Kada mi je bio u poseti gredjevinac iz UK i kada je video sta je napravljeno oko Mosta na Adi, reko mi je da je ovo mnogo bogata zemlja. Kome treba ta petlja kod Zbega. Zar je vazno da mali broj vozila na toj raskrsnici vozi 120 na sat. Njima treba kanalizacija a ne petlja.

Za te pare mogu da provuku put izmedju Koteza i Krnjace i ucine da cela ova prica ima smisla.

Ne vidim tog kamiondziju ili vozaca van-a koji ce da zaobidje centar i ide na most u Borci da bi snabdeo shopping centar na Novom Beogradu. Jedino ako to ne zabrane. A verovatno nece biti zabranjeno zbog Luke Beograd i Vilinih Voda koje bi ostale izolovane. Ovako jedan veliki krug oko poljoprivrednog zemljista ima smisla samo ako NEKO planira da izgradi ovu zonu i za NEKOG se to priprema. Cini mi se da Djilas ima tu ideju. Sto nije bas smisleno jer Sr. ima toliko vec neupotrebljenih brownfield placeva da je svaka dodatna izgradnja van pamenti. A i cene industrijskih parcela govore o tome..

Jos jedno zapazanje kolege iz inostranstva koji je vozio po SR i rekao da je ovo zemlja gde putevi vode NIKUDA. Ovaj krug oko Borce mi lici na to. Premalo korisnika obuhvaceno da bi bilo isplativo. Cini mi se da tu ima masivnih gresaka u konceptu.

Potpuno se slazem . Nije mi jasno koje to mudre glave odlucuju o tim velikim i skupim projektima . Da me ne shvatite pogresno , radujem se izgradnji bilo kog mosta , puta , fabrike , zgrade itd. , ali ...

Dobro je primetio gost iz Britanije da smo strasno bogata zemlja kada mozemo priustiti sebi petlju radnicka i Most na Adi , a sve vise sticem utisak da se ne radi samo o kradji , preko tih velikih projekata , nego o jednom totalnom ne znanju .

Petlja na Zrenjanicu ce imati ulogu verovatno za jedno 20 - 30 godina . Nije mi jasno , projektujes takvu jednu petlju , a onda projektujes i semafor na istoj saobracajnici . Tacnije dva za sada , a dok petlja dodje na red , da ima svoju ulogu , za 20 - 30 godina bice ih mnogo vise i ona ce izgubiti svaki smisao ...

Svi mi zelimo da se gradi , radi , stvara itd. , da budemo bolji od najboljih , al po koju cenu ...

Sve sto je trebalo uraditi do sada jeste : poluprofil Batajnica - Bubanj potok , a onda vremenom , polako prosirivati na pun profil i to prvo Dobanovci - Ostruznica , pa onda Ostruznica - Orlovaca , most Zemun -Borca sa saobracajnicom do Zrenjaninca , (cini mi se da bi i 4 trake na mostu bile dovoljne ) , i sad dilema , da li cetvrta traka na Gazeli ili novi most u produzetku Nemanjine , ali svakokako Most na Adi poceti , tek za jedno 20 godina , ali mnogo skromnije ...
 
Хвала за похвале. Претходне моје слике које са Земунске стране из другог угла приказују стубове и рад на мосту објавио је неко одавде и на скајскраперсити форуму, што је ок, али је други сет слика приписао мом ауторству а прави аутор је Борча011, па га молим да ствар исправи, или неко други ко је регистрован тамо. Хвала!
 
Hahaha UK je po pitanju putne infrastrukture gora od zemalja centralne Evrope, sa zapadnom Evropom se ne može porediti ni u snu. Zašto se ne poredimo sa Holandijom, Belgijom, Nemačkom? Ili da se poredimo sa Albanijom pa da svi skočimo od veselja koliko smo napredni i napunimo dušu lažnim zadovoljstvom?

Ako ne treba petlja onda ne treba ni pun profil. Srbija je ionako zemlja polovnih rešenja, kad već gradite polu profilne puteve onda gradite i kružne tokove umesto petlji, tramvaje umesto metroa... Kolege saučesnici se slažu vidim...
 
@Borcanac
Koliko ja imam iskustva, guzva od skretanja za Ovcu/Borcu do Zbega se stvara zbog slabog profila puta koji tu prelazi u dve trake, a ne zato sto nemaju petlju. Kao i zbog haoticne izgradnje i neregulisanog prilaza raznim sadrzajima pored puta. To je stvar cetke i metle a ne desitina miliona eura koje treba da sledece generacije da iskesiraju Kinezima, Austrijancima, Hrvatima..
Jos uvek ne vidim korist od mosta za Borca-Zemun ako se tranzit iz Panceva i Zr. ne preusmeri na taj most. Lokalna zajadinica nema nista od mosta osim ako ne zivite u Staroj Borci ili mozda Sefkerinu ili Opovu. Krnjaca i Kotez su odsecini od prisutpa mostu, tranzit iz pravca Panceva koji je jaci od Zrenjanina nece ici na novi most ako se pitaju kamiondzije, jer trasa nema logike.
Ova trasa neupotrebljiva je za bilo koji gradski saobracaj takodje. Sve u svemu grad pre svega razvija neciju parcelu. Znaci za vlasnike PKB parcela, Kovilova i dr. To vam nekako dodje kao kod Poaro-a, treba slediti pare, tj onog ko dobija od cele operacija. Na kraju Krnjaca, Kotez, i deo Borce niti ce dobiti vezu sa gradom niti ce imati kanalizaciju, niti ce Zr. put postati sredjena arterija. Posto ceo prsten nece biti izgradjen, i ovako losa veza sa Pancevom nece biti funkcionalna za duze vreme. Beograd se nece rasteretiti slepera. Jedino ce cena necije zemlje porasti.
@Stranac
U Britaniji tj Londonu na prostoju duplo manjem od Bg (sira gradska zona) zivi 16 miliona ljudi, saobracaj funkcionise dosta dobro, iako u mrezu puteva nisu ulagali u poslednjih 30 godina ( a populacija se povecala za par miliona ). Autoput se ne naplacuje, a broj poginulih na putevima je proporcinalono 3x manji nego u Sr. Broj industrijskih i komercijalnih zona u gradu je neuporedivo veci. Tamo decu od osnovne skole uce koja je razlika u brzini izmedju 30 milja na sat i 35 milja na sat i koliko to zivota spasava. Najveca razlika nije u parama nego u organizaciji, i odgovornoj upravi, pre svega u URBANIZMU koji kod nas ne postoji.
 
Na Zemunskoj strani najzad nešto zanimljivo. Velika rupa, i u njoj ...

IMG_7306_resize_zps6a70bf28.jpg


Vec postavljeni šipovi!

IMG_7312_resize_zps29a374d0.jpg


Tako su radovi najzad počeli i sa MunzeKonza strane.

IMG_7353_resize_zpsd56a19c2.jpg

IMG_7357_resize_zps3997ceec.jpg


Iskopana zemlja se koristi za nasipanje očišćenog dela obale. Nazalost, desno od ograde, u produžetku trase, još uvek stoji ona dugačka zgrada. Niti je srušena, niti su ljudi iseljeni. Šta bi sa onom pričom da je sa njima sve rešeno i da neće biti kašnjenja?

IMG_7358_resize_zps0563cb0e.jpg
 
Зума у тренду ништа не пропушта + за тебе, нарочито јер си упао на само градилиште!
Морам да приметим да кинези не носе заштитну опрему, као и да износе пуно блата ван градилишта, аљкавост се ваљда неће одразити на квалитет.

Досен

У праву си за уско грло, али и није толико мали број возила, треба да имаш у виду и тај транзит који ће бити приморан туда да пролази а има директну везу и са п. пута. Немам ја ништа против к. тока, само сам се осврнуо на количину саобраћаја и нека моја схватања у вези са његовим увећањем на тој деоници.
Наравно да не треба ни гурати странцима паре, први сам за то да то буде челично правило.
За штеловање плаца некоме крупном мислим да си у праву али превоз је могућ, има и радикалнијих деоница у граду. Са тим што може и посебна саобраћајница да се надовеже ка насељима да из Земуна евентуално не избија на ту петљу и уско грло, има могућности уз свега 2-3 км асфалта да се дода на већ постојећи пут.
За канализацију у том делу сам већ написао, у току је.
Свако добро!
 
stranac":4s4cvuls je napisao(la):
Hahaha UK je po pitanju putne infrastrukture gora od zemalja centralne Evrope, sa zapadnom Evropom se ne može porediti ni u snu. Zašto se ne poredimo sa Holandijom, Belgijom, Nemačkom? Ili da se poredimo sa Albanijom pa da svi skočimo od veselja koliko smo napredni i napunimo dušu lažnim zadovoljstvom?

Ako ne treba petlja onda ne treba ni pun profil. Srbija je ionako zemlja polovnih rešenja, kad već gradite polu profilne puteve onda gradite i kružne tokove umesto petlji, tramvaje umesto metroa... Kolege saučesnici se slažu vidim...

stranac gde ti vidis da je neko poredio puteve Britanije i drugih zemalja ... Ono sto je bitno jeste da je jedan Britanac uz to gradjevinac , a Britanija ima bolju infrastrukturu od nas jedno 10 puta , a uz to su bogatiji jedno 100 puta , rekao ironicno da smo mnogo bogati , kad pravimo petlju "radnicka" . nije rekao da je petlja losa ...

ovo ostalo mi cak nije ni jasno , a sad nemam vremena da citam tvoje postove da bih shvatio na sta tacno mislis sa ovim tramvajem i metroom
 
dosen je napisao(la):
@Borcanac
Koliko ja imam iskustva, guzva od skretanja za Ovcu/Borcu do Zbega se stvara zbog slabog profila puta koji tu prelazi u dve trake, a ne zato sto nemaju petlju. Kao i zbog haoticne izgradnje i neregulisanog prilaza raznim sadrzajima pored puta. To je stvar cetke i metle a ne desitina miliona eura koje treba da sledece generacije da iskesiraju Kinezima, Austrijancima, Hrvatima..
Jos uvek ne vidim korist od mosta za Borca-Zemun ako se tranzit iz Panceva i Zr. ne preusmeri na taj most. Lokalna zajadinica nema nista od mosta osim ako ne zivite u Staroj Borci ili mozda Sefkerinu ili Opovu. Krnjaca i Kotez su odsecini od prisutpa mostu, tranzit iz pravca Panceva koji je jaci od Zrenjanina nece ici na novi most ako se pitaju kamiondzije, jer trasa nema logike.
Ova trasa neupotrebljiva je za bilo koji gradski saobracaj takodje. Sve u svemu grad pre svega razvija neciju parcelu. Znaci za vlasnike PKB parcela, Kovilova i dr. To vam nekako dodje kao kod Poaro-a, treba slediti pare, tj onog ko dobija od cele operacija. Na kraju Krnjaca, Kotez, i deo Borce niti ce dobiti vezu sa gradom niti ce imati kanalizaciju, niti ce Zr. put postati sredjena arterija. Posto ceo prsten nece biti izgradjen, i ovako losa veza sa Pancevom nece biti funkcionalna za duze vreme. Beograd se nece rasteretiti slepera. Jedino ce cena necije zemlje porasti.

Dosen , sve ce u principu biti bolje sa ovim mostom , jer ce neko ko ide iz Krnjace u Zemun iako je duze ipak ici na novi most , jer je brze , a ne preko Pancevca ..

Dakle , most ce svima dobro doci , ali moramo biti realni da je sve ovo isto tako jedan megalomaski projekat bas kao i petlja radnicka i tu krecu svi problemi u ovim raspravama , a pogotovo u naplatama ...mislim da smo olako bacili skoro milijardu eura
 
Ovi kranovi na Dunavu se mogu videti i sa Dorćolskog keja...
 
Vrh