Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

@bboris7
Ova faza 3 i ako se izgradi nece imati svrhu.
Potrebnija je transferzala negde obodom Velikog blata, izmedju Koteza i Borce, do mosta. Da pokupi tranzit i iz Zr. i Pa. Ona moze da pokrene regeneraciju ovog kraja. Takodje bi mogla da se koristi za gradski saobracaj. Ovako korisnici novog mosta iz CaCaCa ce biti samo deo Borce koja putuje kolima. Cak i onda se vise isplati preko Pancevackog mosta. Da bi dosli do sredista zaposljavanja i trgovine, sto je NB moraju da prodju opet kroz urbani deo Zemuna.
Ne razumem most od 400+ metara preko Kolovite, koji vodi nigde u naselju koje nama kanalizaciju.
U ovom momentu ne vidim svrhu faze 3 osim za fakultativno razgledanje divljih naselja koja ce da niknu.
Faza 2 takodje moze da se ostavi za blizu buducnost. Ako Faza 2 sluzi da Djilas napravi distirbutine centre, onda lokalna zajednica mora dama procenat u tome.
Taj potez (kao i mnoge druge )mozda sada treba eksproprisati, i kroz planove rezervisati i ostaviti za buducnost, da ne bi dosli u situaciju da za 10 godina ne moze nista da se uradi. Urbanizam O/B/K je slika i prilika ove zemlje i njenih domasaja.
Sto se tice Krnjace/Ovce/Borce
Pare treba uloziti u upravu i probranu infrastrukturu narocito kanalizaciju, SKOLE, puteve i Beovoz. Trenutno imamo dosta potencijala ali to nije aktivno zbog lose uprave i potpunog raspada sistema. Ova area preti da ubrazno postane slam u pravom smislu reci. To se dogadja u tacki kada privatni i javni prihodi ne mogu da odrzavaju infrastrukturu ili kada infrastruktura ne postoji . I kad krene proces segregacije koji je vec na pola puta. Onda nece pomoci ni 5 mostova, jer je to nepovratan proces. Tom delu grada potrebna je samouprava, i status specijalne zone, ugrozene prirodomi iljudskim uticajem. Kojom bi fakticki upravljala neka grupa strucnjaka sa Zapada u periodu od 10ak godina. Takodje potrebna je mini lokalna banka i ucesce EBRD da bi sredstva isla na pravu stranu. Srpska uprava ni struka to nisu u stanju da rese.
 
dosen":1hzo0akd je napisao(la):
@bboris7
dosen : Ova faza 3 i ako se izgradi nece imati svrhu.

ja : sa ovim se slazem

dosen : Potrebnija je transferzala negde obodom Velikog blata, izmedju Koteza i Borce, do mosta. Da pokupi tranzit i iz Zr. i Pa. Ona moze da pokrene regeneraciju ovog kraja. Takodje bi mogla da se koristi za gradski saobracaj.


ja : i sa ovim , ali mislim da bi bilo mnogo rusenja , a to moze biti skupo ...bolje bi bilo samo od zrenjaninca napraviti dobru, brzu i bezbednu saobracajnicu , naravno sve sa kanalizacionim sistemima ....

dosen : Ovako korisnici novog mosta iz CaCaCa ce biti samo deo Borce koja putuje kolima. Cak i onda se vise isplati preko Pancevackog mosta. Da bi dosli do sredista zaposljavanja i trgovine, sto je NB moraju da prodju opet kroz urbani deo Zemuna.

ja : o ovom sam vec pisao i sa ovim se ne slazem . ponavljam , ovaj most ce svima dobro doci , cak i nekim tranzitnim putovanjima . recimo galenika - visnjicak banja


dosen : Ne razumem most od 400+ metara preko Kolovite, koji vodi nigde u naselju koje nama kanalizaciju.
U ovom momentu ne vidim svrhu faze 3 osim za fakultativno razgledanje divljih naselja koja ce da niknu.

ja : slazem se ..dakle, da ponovim . most je bio "neophodan" . njegova velicina, polozaj, kao i pristupne saobracajnice su diskutabilne i sporne

dosen : Faza 2 takodje moze da se ostavi za blizu buducnost. Ako Faza 2 sluzi da Djilas napravi distirbutine centre, onda lokalna zajednica mora dama procenat u tome.

ja : ne znam zasto se faza 2 odvaja od samoga mosta .bez nje nema ni prilaza mostu .ovaj deo mi nije jasan


dosen : Taj potez (kao i mnoge druge )mozda sada treba eksproprisati, i kroz planove rezervisati i ostaviti za buducnost, da ne bi dosli u situaciju da za 10 godina ne moze nista da se uradi. Urbanizam O/B/K je slika i prilika ove zemlje i njenih domasaja.

ja : ako pogledas google earth lako ce prepoznati zemljiste pkb , a cini mi se da se to vodi kao drzavno , jer ako je privatno , jedini vlasnik je dragan djilas



dosen : Sto se tice Krnjace/Ovce/Borce
Pare treba uloziti u upravu i probranu infrastrukturu narocito kanalizaciju, SKOLE, puteve i Beovoz. Trenutno imamo dosta potencijala ali to nije aktivno zbog lose uprave i potpunog raspada sistema.

ja : slazem se... prvenstveno , kanalizaciono- odlivni sistemi ...


dosen : Ova area preti da ubrazno postane slam u pravom smislu reci. To se dogadja u tacki kada privatni i javni prihodi ne mogu da odrzavaju infrastrukturu ili kada infrastruktura ne postoji . I kad krene proces segregacije koji je vec na pola puta. Onda nece pomoci ni 5 mostova, jer je to nepovratan proces. Tom delu grada potrebna je samouprava, i status specijalne zone, ugrozene prirodomi iljudskim uticajem. Kojom bi fakticki upravljala neka grupa strucnjaka sa Zapada u periodu od 10ak godina. Takodje potrebna je mini lokalna banka i ucesce EBRD da bi sredstva isla na pravu stranu. Srpska uprava ni struka to nisu u stanju da rese.

ja : interesantno . uvodjenje stranih strucnjaka za jednu skoro mesnu zajednicu , ali i tacno ...eto dokle smo dosli ...nadam se da ce u buducnosti to biti totalne gluposti
 
@bboris7
Brojevi od 1 do 3 po prioritetima. Iza faze 2 i 3 stoji privatni interes i zato se grade. Kada se utvrdi ko ima koristi od te infrastrukture, pozeljna je i faza 2. Umesto toga treba preusmeriti energiju i novacu u fazu 1, zajedno sa deonicom gradskog voza. Kada bude bilo para i razloga za pravu tangentu, onda se ona gradi a potez 1 preuzima ulogu gradske arterije.
http://img89.imageshack.us/img89/4528/k ... tacopy.jpg
 
Ljudi se bune oce pare
http://www.kurir-info.rs/nezadovoljni-m ... nak-693531
NEZADOVOLJNI: Meštani Ovče i Borče protestovali zbog zemljišta
BEOGRAD, 13:15, 13.03.2013.Autor: Agencija TANJUG

Pošalji e-mail
Odštampaj tekst
Zemljište za eksproprijaciju u Ovči procenjeno je na 164, a u Borči na 320 dinara po kvadratnom metru, što je mnogo manje nego što su dobili vlasnici parcela koje su samo 500 metara dalje, rekao jedan od organizatora protesta Lazar Sikl
 
Na sajtu izvođača radova Zemun-Borča (http://www.crbcserbia.com) posle više od pet meseci su se pojavile slike progresa radova za mesece oktobar, novembar i decembar 2012. godine. Jeste da nisu baš aktuelne, ali vredi ih videti. Kada bi bili agilni u slikanju radova i ažuriranju sajta kao u gradnji mosta, mi na forumu bi sigurno bili još zadovoljniji.


Oktobar 2012

phoca_thumb_l_02oct2012.jpg


phoca_thumb_l_03oct2012.jpg


phoca_thumb_l_04oct2012.jpg


phoca_thumb_l_05oct2012.jpg



Novembar 2012

phoca_thumb_l_01nov2012.jpg


phoca_thumb_l_02nov2012.jpg


phoca_thumb_l_03nov2012.jpg


phoca_thumb_l_04nov2012.jpg


phoca_thumb_l_05nov2012.jpg


phoca_thumb_l_06nov2012.jpg



Decembar 2012

phoca_thumb_l_01dec2012.jpg


phoca_thumb_l_02dec2012.jpg


phoca_thumb_l_03dec2012.jpg


phoca_thumb_l_04dec2012.jpg


phoca_thumb_l_05dec2012.jpg


phoca_thumb_l_06dec2012.jpg
 
За будућу корист града од моста има више разлога, мислим да ће у самом граду доћи до растерећења, самим отварањем додатне опције. Мислим да је место градње моста погрешно, јер из половине насеља на левој обали ближи су и лакше доступни сви правци у граду старом трасом.
Такође, пројекат ће бити чудан, проблематичан и за саму Борчу, јер добија махом веће гужве уз корист само за становнике ближе саобраћајници и могућност довођења фирми у овај део града ( што је на климавим ногама, зависи од токова које не контролишемо ). Мост је промашио насеља! То се може исправити једино хитним планом трасе која повезује насеље са предвиђеном раскрсницом код другог канала. Иначе ће мост остати предалеко за приватну употребу. Веома је важно и проширити Зрењанински пут од сужења, бар до петље, у супротном тај сигурни чеп, обесхрабриће кретање ка мосту.
Само са ове две корекције биће могућа пуна функција, без додатних проблема. Ако не ( што је највероватније ) дочекаћемо крај градње и отварање уз негодовања.
 
Spoljna Magistralna Tangenta, Most Zemun - Borča

Spoljna, Spoljna Spoljna. . .
Ako Bog da bice još jedan Zemunski i to unutar kruga . . . :)
 
Борчанац":3v4uvfjn je napisao(la):
За будућу корист града од моста има више разлога, мислим да ће у самом граду доћи до растерећења, самим отварањем додатне опције. Мислим да је место градње моста погрешно, јер из половине насеља на левој обали ближи су и лакше доступни сви правци у граду старом трасом.
Такође, пројекат ће бити чудан, проблематичан и за саму Борчу, јер добија махом веће гужве уз корист само за становнике ближе саобраћајници и могућност довођења фирми у овај део града ( што је на климавим ногама, зависи од токова које не контролишемо ). Мост је промашио насеља! То се може исправити једино хитним планом трасе која повезује насеље са предвиђеном раскрсницом код другог канала. Иначе ће мост остати предалеко за приватну употребу. Веома је важно и проширити Зрењанински пут од сужења, бар до петље, у супротном тај сигурни чеп, обесхрабриће кретање ка мосту.
Само са ове две корекције биће могућа пуна функција, без додатних проблема. Ако не ( што је највероватније ) дочекаћемо крај градње и отварање уз негодовања.
Slazem se u potpunosti.Bilo bi lepo kada bi grad to priznao i rekao,faza II ce biti prosirenje Zrenjaninca i iz gradnja tog pristupa iz Borce pored kanala blize mostu.
 
boca-ica":3kykrgar je napisao(la):
Spoljna Magistralna Tangenta, Most Zemun - Borča

Spoljna, Spoljna Spoljna. . .
Ako Bog da bice još jedan Zemunski i to unutar kruga . . . :)

Скоро па спољна, ни близу па унутрашња, на жалост северна... Сви се надамо правом Земун - Борча мосту, овај је за мало Земун - за мало више Борча. Па још и неке шине преко 8)
 
tako je to kad ova trasa mora da bude hibrid između SMP-a i beogradske obilaznice.
 
Da vas malo obradujem.Izgleda se priprema proširenje Zrenjaninca,u dužini od 1600 metara.To je moja pretpostavka,jer se pre groblja Zbeg,nalazi znak za radove na putu u dužini od 1600 metara.Pored puta sa desne strane,u pravcu Kovilova,su postavljeni znaci sa treptačima na svakih 30-tak metara u dužini 1600 metara.Zatim kada sam išao drugi put,primetio sam da je pre ovih radova postavljen još jedan znak za radove od 400 metara.Tako da su proširenja prema mojoj pretpostavci sve bliža Borči.U nedelju sam krenuo da slikam sve to,ali je pala kiša pa me omela u nameri.Ako ne bude kiše,slikaću sad u nedelju.
 
Борчанац wrote: ,,.....Па још и неке шине преко. . . ,,

Još pre zapocete gradnje bilo je zahteva da se projekat ,,prepravi,, kako bi dobio šine . . .
na žalost mnogi pa i ovde bili su jako protiv (vidi starije postove) ubedjujuci narod da nema mesta za šinski luk :lool:
čist automobilski lobi :evil: i ako je moglo da se primeni (visinsa razlika obale) ,,fazon,,
kao kod Pančevca da šine zaranjaju . . .

Zbog tog automobilskog (naftnog) lobija :evil: sumljam da ce i taj drugi - ,,pravi,, Zemun-Borča most ikada imati šine ...
za sada po principu ,,daj sta das,, :(
i ovaj most je velika stvar za sve nas :)
 

Evo između ove dve žute linije se otprilike nalaze znaci za radove na putu u dužini od 1600 metara.Onih dopunskih 400 metara su u pravcu Borče i njih nisam obeležio, jer ne znam tačno dokle idu dok ne slikam.
 
Да то и прошире, кратки су једно 3 км да би била права ствар! До раскрснице код бивше кафане путник.


А до тад у Земуну...













И мало класичног градског духа, у форми шале ( или пророчанства )
 
Leković Đorđije":14ite9ih je napisao(la):

Evo između ove dve žute linije se otprilike nalaze znaci za radove na putu u dužini od 1600 metara.Onih dopunskih 400 metara su u pravcu Borče i njih nisam obeležio, jer ne znam tačno dokle idu dok ne slikam.
Предпостављам да та проширења раде ради изградње дуплих трака на делу Зрењанинског пута где ће бити нова петља, односно испред и иза ње. На овом рендеру се виде дупле траке Зрењанинца у области будуће петље "Зрењанин" (слично ће бити као код петље "Орловача" на обилазници), а у окруженом црвеном делу и где је црвена стрелица се види где почиње проширење на будућу траку из правца Зрењанина.



Кад будеш поставио слике тог (тих) проширења, биће пуно тога јасније.
 





Čini mi se ,ako me oči ne varaju,da su počeli da stavljaju oplatu za premošćavanje na glavnom stubu sa zemunske strane.Čini mi se da se vidi neka konstrukcija.





 
Leković Đorđije je napisao(la):
12443669.jpg
/quote]


Ovde napraviti stepenište i asfaltirati biciklističku stazu na nasipu sve do Pančevačkog mosta...
 
^ Uh Relja. Meni bi to bilo savršeno, ali nema šanse da se to dogodi.
 

Most polako poprima konačan oblik.

Most na drugom kanalu.

Nadvožnjak između prvog i drugog kanala.

Još jedna sa druge strane.
edit:
slike sa Zrenjaninskog puta ću da postavim naknadno.Ove sa mosta su mi se učinile zanimljivije.
 
Prema dinamici radova, koji je cilj za ovu godinu? Da li je realno da premoste Dunav do kraja ove godine?
 
Đorđije, hvala za slike i svaka čast. Jedna slika govori više od sto reči. +2 :kk:
 
relja":2spi0nqz je napisao(la):
Leković Đorđije":2spi0nqz je napisao(la):
12443669.jpg
/quote]


Ovde napraviti stepenište i asfaltirati biciklističku stazu na nasipu sve do Pančevačkog mosta...

Dovoljno je nasuti i uvaljati tucanik za potrebe biciklisticke staze. Ne treba sve u asfalt i beton pretvoriti. :grand:
 
Vrh